Завулон Я вот так делаю
Сначала пишу запрос
1. Чи проводилася спец. операція «Документи» в м. Києві останнім часом та період її проведення? 3. Якi були поставлені вимоги та цілі при проведенні спец. операції «Документи» в м. Києві Якими законодавчими, нормативними документами України УДАІ УМВС в Києві керувалася при проведенні спец. операції «Документи»в м. Києві?
Потом жалобу
До УДАІ ГУМВС України в м. Києві 01030, м. Київ, вул. Б. Хмельницького 54
Крижевский Володимир Васильович З А Я В А
Предметом даної заяви є повідомлення про порушення чинного законодавства ДПС під час несення служби в м. Полтава.
Суть справи:
10.01.2012 року приблизно о 7:20 я керував автомобілем _____________ державний номер, рухався по Житомирскому шосе в направлені м Житомир, був зупинений на Житомирскому шосе 19( ПОСТ ДАІ) працівником міліції Інспектором «КІ 0360 Литвин Володимир Вікторович» (далі – Інспектор ДАІ). Виконавши вимогу інспектора ДАІ, я зупинився біля правого краю проїзної частини. Підійшовши до мене, інспектор ДАІ наказав передати йому документи на підставі проведення операції «Документи».
Я запитав у Інспектора ДАІ, яке правопорушення було мною вчинено, проте, Інспектор ДАІ відмовився надати мені таку інформацію. Вважаю дії інспектора ДАІ протиправними за таких підстав.
Згідно п.21 ст. 11 Закону України «Про міліцію» де чітко вказані підстави для зупинки транспортних засобів. зупиняти транспортні засоби лише в разі порушення правил дорожнього руху водіями; відсутності номерного знака на транспортному засобі або наявності номерного знака, який не відповідає встановленим вимогам, закріплений у не встановленому для цього місці, закритий іншими предметами чи забруднений, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані двадцяти метрів; наявності ознак, що свідчать про технічну несправність транспортного засобу; наявності даних, що свідчать про причетність транспортного засобу, його водія, пасажирів або вантажу до вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення; перебування транспортного засобу в розшуку; наявності даних про використання транспортного засобу з протиправною метою; необхідності опитування водія чи пасажирів про обставини вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення, свідками якого вони є або могли бути; необхідності залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції чи як свідка при оформленні протоколів про адміністративні правопорушення чи матеріалів дорожньо-транспортних пригод; проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб;
Інспектором КІ 0360 була названа причина зупинки «Документ» Наступного дня мною було відправлено До УДАІ ГУМВС України в м. Києві інформативний запит (в додатках) в якому я запитав 1. Чи проводилася спец. операція «Документи» в м. Києві останнім часом та період її проведення? 3. Якi були поставлені вимоги та цілі при проведенні спец. операції «Документи» в м. Києві Якими законодавчими, нормативними документами України УДАІ УМВС в Києві керувалася при проведенні спец. операції «Документи»в м. Києві?
28.01.2012 я отримав відповідь від УДАІ ГУМВС України (в додатках) від 20.01.2012 № 10/Л-120із на мій інформативний запит, в якій вказанно що спец. операція «Документи» в м. Києві останнім часом в Кієві не проводилась Зупиняючи мій транспортний засіб та перевіряючи в мене документи без законних на те підстав, інспектор ДАІ прямо порушив моє право передбачене ст. 19 Конституції України відповідно до якої ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Такі дії інспектора ДАІ принизили мене як громадянина України. У законодавстві чітко вказано, що така процедура може проходити по відношенню лише до правопорушників або осіб які підозрюються у правопорушенні. Отже, зупиняючи мій автомобіль та перевіряючи документи, інспектор ДАІ відніс мене до категорії саме цих осіб, хоча я законів не порушував та керував транспортним засобом у точній відповідності з правилами дорожнього руху.
Згідно Доручення Президента України від 1 вересня 2011 року, доручається голові МВС України Анатолію Могильову забезпечити проведення роз'яснювальної роботи серед працівників підрозділів міліції щодо застосування Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень», зокрема щодо права працівників підрозділів міліції зупиняти транспортні засоби лише у випадках, передбачених цим Законом, з обов'язковим повідомленням водія про причину зупинення транспортного засобу, суть вчиненого правопорушення.
Дії працівника ДАІ дають підстави вважати, що зупинка транспортного засобу була безпідставною, а отже такою, що порушує чинне законодавство і Доручення Президента.
На підставі викладеного, керуючись Законом України «Про звернення громадян»,
ПРОШУ:
Організувати ґрунтовну та всебічну перевірку за викладеним в заяві фактом.
2. В разі підтвердження доводів щодо зупинення 10.01.2012 транспортного засобу д\н без законних на те підстав, притягнути до суворої дисциплінарної відповідальності винного працівника ДПС, а також його керівництво за неналежний контроль за діяльністю та дисципліною підлеглих.
3. Надати вмотивовану відповідь про результати розгляду заяви та вчинені дії.
Додатки Диск с відео Інформативний запит до УДАІ ГУМВС України Відповідь від УДАІ ГУМВС України
_________________ http://www.youtube.com/user/massovka
|