Текущее время: 26 фев 2025, 01:21

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 59 ]  На страницу 1, 2, 3, 4  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 08 мар 2011, 12:58 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 28 дек 2010, 19:04
Сообщений: 28
Авто: Mitsubishi
Добрый день, форумчане.
Вчера ехал с отцом в Киеве по улице Дмитриевской и поворачивал на Воровского.
Сразу за перекрестком(метрах в 20-30) стояли гайцы.
Остановили - "вы проехали на дополнительную выключенную секцию светофора".
122.ч2, п 8.7.3(3)
Сам я не киевский, регистрация авто в городе Ровно.
Этот перекресток не знал. Ехал точно на зеленый, и не обратил внимание что есть стрелки нарисованные на основной секции.

Доблестный пр-к Гуртовенко сел писать протокол.(если нужно сканы выложу)
У меня вопросы:
1. В протоколе есть исправления. На основном листе пр-к зарисовал корректором дату и исправил 6 марта на 7 марта.
В моей части точно видно что написано 6 и исправлено на 7. Можно или нет так делать гайцам?
2. В протоколе к объяснениям я написал, что двигался согласно правил дорожного движения, двигался как можно ближе к правой части дороги. Не был ознакомлен с правами(ст.268). Зачеркивания и исправления в протоколе не допускаются(понятно все на украинском). Все ли правильно?
3. Отец также в свидетелях написал , что двигались согласно правил и с правами не ознакомлен.
4. Я попросил клопотание о переносе дела по месту регистрации автомобиля, гаец проигнорировал и выписал постанову на 500 грн.

Так же пугал, что запросит видео с камер с этого перекрестка(хотя камер я там не видел) и пойдет с ними в суд, если я буду подавать в суд.
На форуме не нашел козу для поворота на зеленый, но с выключенной доп. секцией.

Само фото перекрестка есть на яндексе, как выложить фото не знаю.

Вот только что нашел про того же гайца, тоже место, но суд стал на сторону гайца.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/11944541


Последний раз редактировалось Zimenkoff 08 мар 2011, 13:10, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 мар 2011, 13:03 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
Додаткова секція світлофора
На наших вулицях часто можна побачити світлофор, що має додаткову секцію. Для прикладу припустимо, що додаткова секція містить у собі зелену стрілку, яка дозволяє поворот направо. І типова ситуація: дві смуги для руху - з лівої поворот тільки наліво, з правої, відповідно, тільки направо. На світлофорі горить основий зелений сигнал. Ліва смуга автомобілів сміливо починає рух наліво, права стоїть, чекаючи, поки увімкнеться додаткова секція. Чи правильно чинять у цій ситуації всі учасники руху ми зараз і спробуємо розібратись.
Не будем звертатись до державних стандартів, чи подібних документів. Як правило, про них відомо вузькому колу спеціалістів. Зазирнемо, натомість, у правила дорожнього руху. Отож, який пункт правил регламентує нам, звичайним автомобілістам, правила проїзду перехресть, обладнаних світлофорами. Насамперед це:
п.8.3 Сигнали світлофорів, крім жовтого миготливого, мають перевагу перед дорожніми знаками пріоритету.
п.8.7.3 а) зелений дозволяє рух;
Все, думаю, на цьому можна було б зупинитись. У нас горить зелений, він дозволяє рух. Чому ж тоді стоять автомобілі у правому ряду, і покірно чекають ввімкнення додаткової секції? Читаємо далі:
б) зелений у вигляді стрілки (стрілок) на чорному фоні дозволяє рух у зазначеному напрямку (напрямках). Таке саме значення має сигнал у вигляді зеленої стрілки (стрілок) у додатковій секції світлофора.
Про тут є одне але. Уявіть, що на вулиці йде дощ, година пізня, фари зустрічних машин, відбиваючись від мокрого асфальту, сліплять в очі. Ви вперше рухаєтесь вулицями незнайомого міста. Чи здатні будете ви за таких умов розгледіти, є там на світлофорі додаткова секція, чи немає? Передбачивши це, в правилах існує ще один гарний пункт:
г) чорна контурна стрілка (стрілки), нанесена на основний зелений сигнал, інформує водіїв про наявність додаткової секції світлофора і вказує інші дозволені напрямки руху ніж сигнал додаткової секції;
У нашому випадку ніякої контурної стрілки світлофор не має. Отже рух дозволений у всіх напрямках.
Такі ситуації не поодинокі, і ними часто користуються нечесні інспектори для своєї наживи. Хоча насправді вина тут дежить на дорожніх службах, які встановили неправильний світлофор на перехресті. Тому, якщо така ситуація відбувається біля вашого будинку, не стійте осторонь — повідомте про неї у найближчий відділок ДАІ.
Отож, підсумуємо. Зелений сигнал основної секції світлофора, що не містить стрілок, дозволяє рух у будь-якому напрямку. Якщо ж світлофор обладнаний додатковими секціями, основна обов'язково повинна мати стрілку. Вона й буде вказувати інші дозволені напрямки руху, ніж сигнал додаткової секції.
Маю надію, що ви засвоїли цей простий урок, і надалі будете уважнішими на дорогах свого міста. А у разі виникнення спірної ситуації з інспектором, знатимете, що йому відповісти.

Взято з сайту Взяткам нет,з розділу газета.Дякую автору.

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 мар 2011, 13:12 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 28 дек 2010, 19:04
Сообщений: 28
Авто: Mitsubishi
Это я читал вчера на форуме.
Но на том светофоре есть черные стрелки, и их очень плохо видно.
Посмотрите на яндексе(Дмитривская - Воровского)

http://reyestr.court.gov.ua/Review/11944541


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 мар 2011, 13:36 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 30 янв 2011, 12:22
Сообщений: 2124
Откуда: Украина
Авто: 2 и 4 колеса
Город: У самого синего моря
Читаю эти решения судов и поражаюсь. Судья верит голословному утверждению гниды - инспектора, не имеющему никаких доказательств совершения правонарушения водителем (при том, что согласно всем законам гей должен доказать совершение правонарушения), при этом отклоняет (критически относится) заявление водителя и свидетеля. На каком основании это делается? Как такие люди могут работать в нашей Фемиде? Совсем видать она ослепла.

_________________
ПТН ПНХ! Слава Україні!
ИзображениеИзображение


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 мар 2011, 13:46 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
Zimenkoff писал(а):
Но на том светофоре есть черные стрелки, и их очень плохо видно.

а відбивачі на цьому світлофорі є :?:

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 мар 2011, 14:05 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 28 дек 2010, 19:04
Сообщений: 28
Авто: Mitsubishi
Я прошу прощения за кривые руки, как выложить фото или прикрепить вордовский файл?
Я сделал принт скрин с яндекса этого перекрестка.
И что имеется ввиду "відбивачи"?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 мар 2011, 14:25 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
ДСТУ 4092-2002
НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ
БЕЗПЕКА ДОРОЖНЬОГО РУХУ
СВІТЛОФОРИ ДОРОЖНІ
Загальні технічні вимоги, правила застосовування та вимоги безпеки

5.1.9.2 За наявності додаткової секції, світлофори повинні бути обладнані світловідбивальними екранами білого кольору прямокутної форми із закругленими краями, що виступають за габарити світлофора на 120 мм.
viewtopic.php?f=41&t=5945 в тій темі є фотки світлофора з додатковою секцією з відбивачами.

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 мар 2011, 14:41 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 28 дек 2010, 19:04
Сообщений: 28
Авто: Mitsubishi
Вот ссылка на ворд файл.(фото самого перекрестка и светофоров)
Поворачивал направо.
Выложил на файлообменник.
http://www.ex.ua/view_storage/667453960459

И еще вопрос: Правая полоса - только движение направо, и знак сверху это регулирует. Но светофор правый имеет доп секцию, а на основной нанесено движение прямо и налево. Бред! Может это как то описать в админ позове?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 мар 2011, 14:58 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 дек 2010, 22:04
Сообщений: 6489
Откуда: LT
Авто: Sonata NF 2.0 CRDi
Город: Вильнюс
Zimenkoff писал(а):
как выложить фото или прикрепить вордовский файл

Почитайте инструкцию здесь: viewtopic.php?f=14&t=4314&hilit

_________________
Помощь с LT авто: покупка, продажа, перерегистрация, техосмотр, страховка, доверенность, регистрация предприятий в Литве. Временный ввоз нерезидентам, ввоз авто на з/ч.
e-mail: [email protected].
Мой видеоканал: http://youtube.com/yuralful, мой сайт: http://bespredeldai.at.ua


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 мар 2011, 15:36 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 28 дек 2010, 19:04
Сообщений: 28
Авто: Mitsubishi
Спасибо за ссылочку.
Вот фото самого места. Понятно картинки увеличиваются при нажатии.

Изображение
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 мар 2011, 23:06 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 28 дек 2010, 19:04
Сообщений: 28
Авто: Mitsubishi
Народ, так есть мысли по поводу моих вопросов?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 мар 2011, 23:55 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
Начальнику УДАI ГУМВС України в Харкiвській областi
вул. Шевченка, 26, м.Харкiв, 61013


Віталія Миколайовича



На постанову інспектора ДПС, Кірко Анатолія Миколайовича

У справі про адміністративне правопорушення,
Передбачене ч.2 ст.122 КпАП України,



СКАРГА


Постановою інспектора ДПС, Кірко Анатолієм Миколайовичем (надалі по тексту – інспектор) серія АХ № 118329 по справі про адміністративне правопорушення від 30 грудня 2009 року мене було притягнуто до адміністративної відповідальності за ч. 2 ст.122 Кодексу України про адміністративні правопорушення, та було накладене адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 450 гривень.

Як вбачається з постанови по справі про адміністративне правопорушення, я, 30.12.2009 року в 21 годину 25 хвилин керуючи автомобілем ВАЗ в м. Харків на перехресті вул. Червоноармійській та пл. Привокзальній , здійснив поворот праворуч на вимкнену додаткову зелену секцію світлофору.

Вважаю дану постанову необґрунтованою, такою що не відповідає нормам КУпАП та винесеною з перевищенням компетенції суб’єкта владних повноважень.

Також під час винесення постанови не дотримано вимоги статей 245, 276, 280 КУпАП, відповідно до яких, завданням провадження у справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне й об’єктивне з’ясування обставин кожної справи та дотримання процесуального порядку розгляду справи.


Таким чином вважаю постанову інспектора незаконною та такою, що підлягає скасуванню з наступних підстав:

1. При розгляді справи не були з’ясовані і доведені обставини, які б свідчили, що в моїх діях є ознаки проступку, за який законом встановлено адміністративну відповідальність.

Так у ст. 254 КУпАП зазначено, що протокол про адміністративне правопорушення складається в разі його вчинення, але оскільки адміністративного правопорушення не було (не було пред'явлено жодного доказу крім безпідставних звинувачень, «правопорушення» не зафіксовано належним чином, як того вимагає чинне законодавство, з врахуванням допущених порушень під час складання протоколу, він не може бути належним доказом моєї вини, і за таких обставин відповідно до п.1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не могло бути розпочато у зв'язку з відсутністю події і складу адміністративного правопорушення.

2. КУпАП визначено форму й передбачено основні вимоги щодо змісту, як протоколу про адміністративне правопорушення, так і рішення, що постановляється в конкретній адміністративній справі, а також визначається компетенція осіб, які мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення.

Згідно ст. 255 КУпАП уповноважені на те посадові особи органів внутрішніх справ мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення передбачені ч. 3 та ч. 4 ст.122 КУпАП. Але інспектор поза межі своєї компетенції склав протокол серія АХ № 118329 від 30.12.2009 року про адміністративне правопорушення передбачене ч.2 ст.122 КУпАП.

3. Також звертаю увагу на те, що я дійсно 30 грудня 2009 р. десь біля 22 години, керуючи власним автомобілем марки ВАЗ , перетинав перехрестя вул. Червоноармійській та пл. Привокзальній з метою здійснити правий поворот і продовжити рух в бік Південного вокзалу.

На відстані приблизно 100 метрів від перехрестя в районі нічної парковки (біля Приміщення південної Залізниці ) мене було зупинено інспектором ДПС Кірко А.М.., який на моє здивування повідомив, що я здійснив поворот проворуч на вимкнену додаткову зелену секцію світлофору, чим порушив п. 8.7.3 (3) правил дорожнього руху.

Мої зауваження стосовно того, що поворот проворуч мною було здійснено з дотриманням ПДР, і те що з місця де мене було зупинено, співробітнику ДПС не можливо побачити в якому режимі працює світлофор, а його заява про порушення мною правил дорожнього руху є припущенням, ІДПС Кірко А.М проігнорував.

Таким чином інспектор до протоколу про адміністративне правопорушення серії АХ 124809 від 30.12.2009 року та постанови по справі про адміністративне правопорушення АХ 118329 від 30.12.2009 року, вніс замість зафіксованих належним чином відомостей, про порушення правил дорожнього руху, як того вимагає чинне законодавство (п.п. 7.5.6, 12.12.1, 12.9 Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України), свої необґрунтовані припущення, що свідчить про упереджене ставлення інспектора при винесенні постанови.

Окрім цього, коли я спробував внести в протокол свої зауваження та зміни, щодо незгоди з діями міліціонера а також невірною інформацію про мене, ІДПС заявив, що вразі непогодження з протоколом ним буде вилучено моє посвідчення водія та передано до суду для прийняття рішення згідно діючого законодавства.

Разом з цим, відповідно до п.2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Також згідно с ст. 268 Кодексу України про адміністративні правопорушення мною було заявлено клопотання о перенесення розгляду справи, а при розгляді справи користуватися юридичною допомогою. Я не є фахівцем в області права, а тому гостро потребую юридичної допомоги при розгляді даної справи. На що інспектор відповів що прокуратура області дала йому право відразу ж відмовляти в будь-яких клопотаннях. Чим грубо порушив мої цивільні права.

Враховуючі вищевикладене вважаю, що постанова серії АХ 118329 по справі про адміністративне правопорушення від 30.12.2009 року винесена з порушеннями моїх прав та чинного законодавства, є необґрунтованою, незаконною та підлягає визнанню її не дійсною.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 7, 276, 287, 288, 289, п. 3 ст. 293 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст. 2, 6 -11, 18, 19, 71, 104, 105, 106 Кодексу адміністративного судочинства України, -

ПРОШУ:

1. Визнати не дійсною Постанову АХ 118329 по справі про адміністративне правопорушення від 30.12.2009 року та скасувати стягнення у вигляді штрафу у розмірі 450 гривень.
2. Закрити провадження по справі про адміністративне правопорушення.

Додаток:

- Копія постанови по справі про адміністративне порушення АХ 118329 від 30.12.2009 року - 1 арк.;
- Копія протоколу про адміністративне правопорушення серії АХ 124809 від 30.12.2009 року 1 арк.;



06.01.2010 року.
можливо підійде,взято з памятки

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 09 мар 2011, 00:57 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 28 дек 2010, 19:04
Сообщений: 28
Авто: Mitsubishi
Спасибо.
Еще вопрос. Переделать наверно как админ позов, то есть в суд?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 09 мар 2011, 04:02 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 27 ноя 2010, 19:28
Сообщений: 124
Откуда: Одесса
Авто: Хюндай Соната
Zimenkoff писал(а):
Спасибо.
Еще вопрос. Переделать наверно как админ позов, то есть в суд?


Отсылать нужно и скаргу в ГАИ и позовну заяву в суд. В течении 10 дней со дня вынесения постановы!

_________________
Можно обманывать часть народа все время.
Можно обманывать весь народ некоторое время.
Но нельзя все время обманывать весь народ.
(С) Авраам Линкольн


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 09 мар 2011, 08:44 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 06 окт 2010, 17:45
Сообщений: 8757
вот есть скарга по дополнительной секции

Изображение
Изображение

и постанова по ней
Изображение

нарушение дсту - это прямое нарушение закона о дорожном движении (ст.38, а также статьи 22-27)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 59 ]  На страницу 1, 2, 3, 4  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 11


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: