Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО https://roadcontrol.org/forum/ |
|
запаска https://roadcontrol.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=6074 |
Страница 1 из 2 |
Автор: | lubomir [ 23 фев 2011, 13:45 ] |
Заголовок сообщения: | запаска |
имеет ли право "гаист" составить протокол за "лысую" запаску? и какая статья. |
Автор: | makssav [ 23 фев 2011, 13:55 ] |
Заголовок сообщения: | Re: запаска |
1) Зачем вообще ему ее показывать? Если запаска прикреплена снаружи автомоблия, то 2) Запаска - это твой груз. Возможно, я везу колесо, чтобы выкинуть на свалку. То же самое, если ты будешь в багажнике везти тонированное стекло, у которого светопропускаемость не соотвтетствует ГОСТу. 3) Проведение проверки техсостояния на дороге исключено из ПДД. |
Автор: | Конопля [ 23 фев 2011, 14:02 ] |
Заголовок сообщения: | Re: запаска |
Сейчас на некоторых Туссонах (новых IX 35) вообще вместо запаски компрессор и баллончик с герметиком! Да вообще какое имеет отношение запаска к безопасности движения? Развооод!! |
Автор: | lubomir [ 23 фев 2011, 14:40 ] |
Заголовок сообщения: | Re: запаска |
запаска стояла на авто, а пробитое в машине. |
Автор: | Пешеход [ 23 фев 2011, 14:57 ] |
Заголовок сообщения: | Re: запаска |
речь о "костыле" или полно размерном колесе? |
Автор: | lubomir [ 23 фев 2011, 15:07 ] |
Заголовок сообщения: | Re: запаска |
полноразмерное колесо. |
Автор: | MAXIMUSGo [ 23 фев 2011, 15:10 ] |
Заголовок сообщения: | Re: запаска |
lubomir писал(а): лысую" запаску Каким прибором он производил измерения и на каком основании? Выложите протокол |
Автор: | lubomir [ 23 фев 2011, 15:27 ] |
Заголовок сообщения: | Re: запаска |
в протоколе 31.4.1 он же " хитрый ":roll: |
Автор: | lubomir [ 23 фев 2011, 15:30 ] |
Заголовок сообщения: | Re: запаска |
оно реально лысое, но пробитое ему показали. |
Автор: | MAXIMUSGo [ 23 фев 2011, 15:32 ] |
Заголовок сообщения: | Re: запаска |
31.4.1. Гальмові системи: а) змінено конструкцію гальмових систем, застосовано гальмову рідину, вузли або окремі деталі, що не передбачені для даної моделі транспортного засобу або не відповідають вимогам підприємства-виробника; б) під час дорожніх випробувань робочої гальмової системи перевищуються такі значення: ------------------------------------------------------------------ | Гальмовий Тип транспортного засобу | шлях, м, | не більше ніж ------------------------------------------------------------------ Легкові автомобілі та їхні модифікації для перевезення вантажів 14,7 Автобуси 18,3 Вантажні автомобілі з дозволеною максимальною масою до 12 т включно 18,3 Вантажні автомобілі з дозволеною максимальною масою понад 12 т 19,5 Автопоїзди, тягачами яких є легкові автомобілі та їхні модифікації для перевезення вантажу 16,6 Автопоїзди, тягачами яких є вантажні автомобілі 19,5 Двоколісні мотоцикли і мопеди 7,5 Мотоцикли з причепом 8,2 Нормативне значення гальмового шляху для транспортних засобів випуску до 1988 року допускається перевищувати не більше ніж на 10 відсотків значення, поданого в таблиці. Примітки: 1. Випробування робочої гальмової системи проводиться на горизонтальній ділянці дороги з рівним, сухим, чистим цементо- або асфальтобетонним покриттям при швидкості транспортного засобу на початок гальмування: 40 км/год - для автомобілів, автобусів і автопоїздів; 30 км/год - для мотоциклів, мопедів за методом одноразового впливу на органи керування гальмовою системою. Результати випробування вважаються незадовільними, якщо під час гальмування транспортний засіб розвертається на кут більше 8 градусів або займає смугу руху більше ніж 3,5 м. 2. Гальмовий шлях вимірюється з моменту натискання на гальмову педаль (рукоятку) до повної зупинки транспортного засобу; в) порушено герметичність гідравлічного гальмового приводу; г) порушено герметичність пневматичного або пневмогідравлічного гальмового приводу, що спричиняє зменшення тиску повітря при непрацюючому двигуні більш як на 0,05 МПа (0,5 кГс/кв.см) за 15 хв у разі приведення в дію органів керування гальмовою системою; ґ) не працює манометр пневматичного або пневмогідравлічного гальмового приводу; д) стоянкова гальмова система при відключеному від трансмісії двигуні не забезпечує нерухомий стан: транспортних засобів з повним навантаженням - на уклоні не менше ніж 16 %; легкових автомобілів, їхніх модифікацій для перевезення вантажів, а також автобусів у спорядженому стані - на уклоні не менше ніж 23 %; вантажних автомобілів і автопоїздів у спорядженому стані - на уклоні не менше ніж 31 %; е) не замикається важіль (рукоятка) стоянкової гальмової системи в робочому положенні; Не понял! При чем здесь колесо |
Автор: | lubomir [ 23 фев 2011, 15:38 ] |
Заголовок сообщения: | Re: запаска |
Это я знаю. нарушение это или нет?(одно лысое колесо) |
Автор: | MAXIMUSGo [ 23 фев 2011, 15:45 ] |
Заголовок сообщения: | Re: запаска |
по 31.4.1 - однозначно нет! т.е. на Вас составили протокол согласно 31.4.1 - которое Вы не нарушали! Кроме того они не имеют права проводить ТО на дороге! ОДНОЗНАЧНО В СУД |
Автор: | lubomir [ 23 фев 2011, 15:48 ] |
Заголовок сообщения: | Re: запаска |
если несложно разкажите порядок моих действий(шаг за шагом).СПАСИБО. |
Автор: | MAXIMUSGo [ 23 фев 2011, 15:51 ] |
Заголовок сообщения: | Re: запаска |
Жалоба начальнику ГАИ ЗАЯВЛЕНИЕ в прокуратуру ИСК в суд Желательно не прошляпить иск ! Вам отводиться 10 дней! Я подавал жалобу и заяву ждал 9 дней и подавал иск! Если ГАИ или прокуратура отменит постановление , иск из суда всегда можно отозвать |
Автор: | lubomir [ 23 фев 2011, 16:00 ] |
Заголовок сообщения: | Re: запаска |
Жалоба начальнику ГАИ: обл? гор? УКР? кому именно, Хто имеет право отменить протокол? |
Страница 1 из 2 | Часовой пояс: UTC + 2 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |