Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО https://roadcontrol.org/forum/ |
|
Переоборудование ? https://roadcontrol.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=5758 |
Страница 1 из 1 |
Автор: | ruslan 01 [ 12 фев 2011, 22:15 ] |
Заголовок сообщения: | Переоборудование ? |
Подскажите пожалуйста если в 7ми местном микроавтобусе снять временно пару сидений будет ли это являться переоборудованием ? |
Автор: | Death_R [ 12 фев 2011, 22:21 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Переоборудование ? |
А если в авто снять задние сидения, будет ли это переоборудованием?? P.S. Если бы добавил, тогда да. Если бы снял все, кроме водительского и пассажирского (тем самым сделав с пассажирского микроавтобуса грузовой), тогда можно было бы говорить об переоборудовании Цитата: Переобладнання - зміна типу або моделі дорожнього транспортного засобу, його призначення або параметрів конструкції установленням кабіни, кузова або їх складових, спеціального обладнання і складових частин, не передбачених нормативно-технічною документацією на даний дорожній транспортний засіб, але відповідних вимогам правил, нормативів і стандартів України. МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ Н А К А З Про затвердження Методики товарознавчої експертизи та оцінки дорожніх транспортних засобів (Методика, п.1.6) 24.11.2003 N 142/5/2092 ЗУ "Про дорожній рух" Цитата: Стаття 32. Основні вимоги щодо переобладнання
транспортних засобів Переобладнання транспортних засобів, тобто зміна типу або марки (моделі), призначення чи параметрів конструкції транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, шляхом установки кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб, повинно відповідати правилам, нормативам і стандартам України. Не дозволяється без погодження з виробниками транспортних засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання, що призводить до зміни повної маси та її розподілу по осях, розміщення центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності, колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового керування та трансмісії. ( Частина друга статті 32 в редакції Закону N 234/94-ВР від 10.11.94 ) При переобладнанні п'яти і більше транспортних засобів повинні виконуватися вимоги статті 30 цього Закону. Переобладнання, що призвело до зміни облікових даних механічного транспортного засобу, повинно бути відображено у його реєстраційних документах. |
Автор: | ivan_susanin [ 13 фев 2011, 13:03 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Переоборудование ? |
добавлю "жару в огонь" ![]() не вдаваясь в мнение отдельных ораторов, а беря за основу - приоритет законов, алгоритм и последовательность определения термина переоборудования все с сводится к ч.1 ст. 32 ЗУ "О дорожном движении" буквализированное понятие: Переобладнання транспортних засобів, тобто зміна типу або марки (моделі), призначення чи параметрів конструкції транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, ШЛЯХОМ УСТАНОВКИ кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб, повинно відповідати правилам, нормативам і стандартам України. Я подымал данный вопрос по многим инстанциям, пока имею только косвенные высказывания со ссылкой указать факты "запрета демонтажа с требованием пройти процедуру переоборудовани". но данный вопрос можно былобы поднять и на форуме при участии представителя считающего данное действие переоборудованием, с аргументацией статьями закона. Цитата: У Вашому выпадку, Ви не вказуете нi конкретного транспортного засобу нi пiдроздiл, а тому визначатись в дiях спiвробiтникiв РЕП, яких вони ще не здiйснили, на нашу думку не коректно. Пропонуемо Вам з конкретним транспортним засобом, звернутись до конкретного пiдроздiлу РЕП, якщо Вам вiдмовлять, попросить щоб це було зробленно письмово на окремому офiцiйному бланку, i якщо це буде пiдпорядкованний нам пiдроздiл ми розглянемо правомiрнiсть цiэi вiдмови. вообще-то на вопрос можно было бы ответить, хотя бы для приличия, ругаться, подставлять не давая маневра для отступлени не хотелось ![]() сейчас действую в рамках и по рекомендации ![]() ==================== жизнь прекрасна и удивительна, только вот "дерьма" в ней много когда законы не работают, а разгребать еВо должны не водители, а дяди с большими лопатами ![]() |
Автор: | ivan_susanin [ 22 фев 2011, 21:14 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Переоборудование ? |
как я ранее писал, не хотелось кого либо подставлять, жаловаться, не давая маневра для отступления, но практика показывает что по закону никто не хочет действовать. получил официальыій ответ, в котором чиновник указывает незнание законов и предлагает схему процедуры в обход закона. вероятно юристы расчитывают на лояльность законодательства к гос чиновникам, но суть в законе, а не придложениях чиновников. реч идет о компитенции начальника Жовтоводского МРЕВ Днепропетровской области, ведь на его имя было заявление. О правомерности действий в соответствии с законодательством должен поставить точку начальник департамента ГАИ Днепропетровской области, ведь именно он рекомендовал обратится официально, с требованием официального отказа. ========================================== основной материал выложу завтра-послезавтра. очень много дел по работе.(официальная переписка как доказ) |
Автор: | _Justice_ [ 22 фев 2011, 22:32 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Переоборудование ? |
Цитата: Тема, живо интересующая владельцев пассажирских микроавтобусов о демонтаже сидений, муссируется в рубрике постоянно. Вопросы были адресованы во все отделения ГАИ города и области: ГАИ, МРЭО, автомобильно-техническую инспекцию. Ответ однозначный: демонтаж сидений пассажирского микроавтобуса является переоборудованием, подлежащим регистрации в МРЭО. Несанкционированный демонтаж сидений пассажирского микроавтобуса ( в том числе для бытовых нужд ) подлежит административной ответственности. Сегодня редакцией "Автомира Донбасса" поднятая тема обсуждалась с начальником АТИ отдела ГАИ г.Мариуполя - А.В. Морозом. Основанием является пункт 31.3.настоящих ПДД. 31.3. Запрещается эксплуатация транспортных средств в соответствии с законодательством: а) в случае их изготовления или переоборудования с нарушением требований стандартов, правил и нормативов, которые касаются безопасности дорожного движения; Демонтаж сидений влечет за собой изменение массы и конструкции ТС, изменяются технические характеристики ТС, которые влияют на безопасность движения. Копипаст. Такого и это ответ из ГАИ.... ![]() Хотя, я уже перелопатил много инфы и переоборудованием это быть не может, разве что "недооборудованием",а такого термина не бывает, в общем, смотря на какого гайца нарветесь. И один совет - просто на предложение открыть машину не делайте этого, или же по процедуре. ![]() |
Автор: | ivan_susanin [ 24 фев 2011, 21:23 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Переоборудование ? |
Прошу дати дозвіл внести зміни у свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу РАФ 220301, 1993 р.в. яким я володію на підставі договору доручення…(реквізити доручення)…, в зв'язку з зменшенням кількості пасажирських місць з 11 до 8. при цьому мікроавтобус за типом використання залишається пасажирським. У ч.1 ст . 32 ЗУ "Про дорожній рух" визначений термін "переобладнання" де законодавець визначає що цей термін пов'язаний з "установкою" кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб, повинне відповідати правилам, нормативам і стандартам України. Виходячи з ч.1 ст. 32 ЗУ "Про дорожній рух" демонтаж сидінь не є установкою кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб(переобладнанням), а має протилежну дію - демонтаж. Розглядаючи ч.2 ст. 32 ЗУ "Про дорожній рух" Не дозволяється без погодження з виробниками транспортних засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання, що призводить до зміни повної маси та її розподілу після осей, розміщення центру ваги, типу двигуна, його вага і потужності колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового керування та трансмісії. У ч.2 ст.32 ЗУ "Про дорожній рух" законодавець дає поняття заборони на переобладнання (см ч.1) без узгодження, тобто установку, установку чогось як самого поняття переобладнання, установку яка може привести до певних умов. Прошу дати дозвіл внести зміни у свідоцтво про реєстрацію ТЗ і його облікові данні на підставі ЗУ «Про дорожній рух» який має вищу юридичну силу в цьому питанні, усі інші підзаконні акти підпорядковуються у цьому питанні ЗУ «Про дорожній рух». Транспортний засіб в облікові данні якого вносяться зміни у зв’язку з демонтажем 3-х пасажирських сидінь: … .. . Додатки … .. . ==================================================== На Вашу заяву від 08.02.20011р. повідомляю, що згідно вимог Закону України від 05.04.2001 “Про автомобільний транспорт” автомобіль легковий - автомобіль, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення пасажирів з кількістю місць для сидіння не більше ніж дев'ять з місцем водія включно; автобус - транспортний засіб, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення пасажирів з кількістю місць для сидіння більше ніж дев'ять з місцем водія включно; Згідно вимог ст.32 Закону України “Про дорожній рух”: Переобладнання транспортних засобів, тобто зміна типу або марки (моделі), призначення чи параметрів конструкції транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, шляхом установки кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб, повинно відповідати правилам, нормативам і стандартам України. Не дозволяється без погодження з виробниками транспортних засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання, що призводить до зміни повної маси та її розподілу по осях, розміщення центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності, колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового керування та трансмісії. Ви у своїй заяві стверджуєте, що демонтаж 3-х сидінь у мікроавтобус РАФ 220301 не є переобладнанням. Керуючись вищевикладеними визначеннями пояснюю, що в даному випадку змінюється призначення транспортного засобу, тип транспортного засобу - мікроавтобус (автобус) стає пасажирським (легковий), параметри конструкції, розподіл повної маси по осях, розміщення центру ваги, крім того демонтаж сидінь не передбачений нормативно технічною документацією на даний транспортний засіб, тобто проводиться переобладнання згідно вимог ст. 32 ЗУ “Про дорожній рух”. для того, щоб демонтувати пасажирські місця у вказаному транспортному засобі Вам необхідно виконати дії передбачені п.37 “Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів…”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2009р №1371 та п 4.5 Наказу МВС України від 11.08.2010 №379. Начальник Жовтоводського ВРЕР Підпорядкованого УДАІ ГУ МВС України в Дніпропетровській області Полковник міліції О.В. Єфіменко. |
Автор: | ivan_susanin [ 24 фев 2011, 21:24 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Переоборудование ? |
Цитата: Згідно вимог ст.32 Закону України “Про дорожній рух”: Переобладнання транспортних засобів, тобто зміна типу або марки (моделі), призначення чи параметрів конструкції транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, шляхом установки кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб, повинно відповідати правилам, нормативам і стандартам України. Подводя итог вышеприведенной переписки все сводится к моему требованию внести изменения в документы основываясь на ЗУ в понимании: Виходячи з ч.1 ст. 32 ЗУ "Про дорожній рух" демонтаж сидінь не є установкою кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб(переобладнанням), а має протилежну дію - демонтаж. Толи «Полковник міліції О.В. Єфіменко» не понимает сути написанного в законодательстве, толи просто «включает дурачка» интерпретируя законодательство, а не цитируя его. Верховная рада издала закон, в котором четко прописан термин: «Различные изменения ТС путем установки нестандартных деталей (образно)» , но чиновник на местном уровне внес изменения в законодательство, и собственноручно подписал. Из закона выбросил словосочетание «путем установки»(переоборудование) и получил используя служебное положение закон в личной редакции: пояснюю, що в даному випадку змінюється призначення транспортного засобу, тип транспортного засобу - мікроавтобус (автобус) стає пасажирським (легковий), параметри конструкції, розподіл повної маси по осях, розміщення центру ваги, крім того демонтаж сидінь не передбачений нормативно технічною документацією на даний транспортний засіб, тобто проводиться переобладнання згідно вимог ст. 32 ЗУ “Про дорожній рух”. Могилев писал что ГАИшники извращают задачи, но судя по исполнению именно инструкций МВД, а не законов можно с большей уверенностью предположить что все что написала Верховная рада не имеет юридической силы т.к. на местах любой закон перепишут, подчиненный одного депутата выше по статусу чем вся Верховная рада вместе взятая. П.С. 1.Сервисная книжка дается сразу на 220301,2203101, 2203501 - 12,5 и 2 местный, 2.«Тех паспорт» - тип ТЗ микроавтобус, микроавтобусом и останется. 3. а демонтаж сидений описывается на ст. 192 - 194 4. на ст. 204 - 205 описан процесс установки дополнительного оборудования, способы крепления для использования в медицинских целях. Цитата: «Дооснащение автомобиля выполняется силами потребителя»(ст.205 абзац2) Минстерство автомобильного и сельскохозяйственного машиностроения СССР Завод микроавтобусов РАФ имени ХХV съезда КПСС (но суть в законодательстве, которое не выполняется на местах) |
Автор: | _Justice_ [ 24 фев 2011, 22:05 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Переоборудование ? |
РАФик был на 11 мест - это категория "Д", а он снимает 3 и становится 8 мест, а это уже легковой автомобиль, категория "В", соответственно изменился тип автомобиля. Если бы у него было 8 мест и он 3 снял, то все было бы в норме, хотя, в легковых демонтаж не запрещен и без внесений в ТП. Если ошибаюсь - поправьте. |
Автор: | ivan_susanin [ 24 фев 2011, 22:13 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Переоборудование ? |
о чем реч? о переоборудовании или о изменении в регистрационных документах? _Justice_ - существует термин "переоборудование" - совокупность действий, а не результат. если Вы против, можим "разложить" предложение. буквализированное понятие за которое проголосовала Верховная рада на моей стороне - на стороне закона. Цитата: соответственно изменился тип автомобиля ну и? а переоборудование произошло? Вы прям как Ефименко - изменился тип, значит переоборудование, можно надергать кусков предложения и слепить новое определение. |
Автор: | _Justice_ [ 24 фев 2011, 22:44 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Переоборудование ? |
ivan_susanin прошу без агрессии, я попросил исправить если ошибаюсь. Если речь не о переоборудовании, то каким термином можно обозначить смену типа ТС? Да, гаец неправ, я просто хочу для себя уяснить. |
Автор: | ivan_susanin [ 24 фев 2011, 22:52 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Переоборудование ? |
_Justice_ писал(а): ivan_susanin прошу без агрессии, я попросил исправить если ошибаюсь. Если речь не о переоборудовании, то каким термином можно обозначить смену типа ТС? Да, гаец неправ, я просто хочу для себя уяснить. да какая агресия ![]() каким термином - да Вы сами ответили на свой вопрос "смена типа ТС" в данном варианте путем демонтажа сидений. Цитата: Перереєстрація транспортних засобів 33. Перереєстрація транспортних засобів проводиться у разі отримання свідоцтва про реєстрацію замість утраченого або не придатного для користування, зміни їх власників, місця стоянки, місцезнаходження або найменування власників - юридичних осіб, місця проживання або прізвища, імені чи по батькові фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, а також кольору або марки транспортного засобу внаслідок переобладнання ЧИ заміни двигуна або кузова, інших складових частин, що мають ідентифікаційні номери. как видим "ЧИ" разделяет понятие переоборудования и замены комплектующих требующих внесение изменений. о неимеющих индификационные номера комплектующих законодатель вообще по большей части "обходит стороной" |
Автор: | zzz [ 08 мар 2011, 17:00 ] |
Заголовок сообщения: | прошу помощи исправит юредические ошибки или дополнить черно |
прошу помощи исправит юредические ошибки или дополнить ЧЕРНОВИК До Дніпровського районного суду міста Дніпродзержинська 51911, м. Дніпродзержинськ, вул. Петровського, 166 т. 8(0569) 55-27-73 Позивач: __________________________________________ Відповідач: Начальник Жовтоводського ВРЕР, підпорядкованого УДАІ ГУ МВС України в Дніпропетровській області Полковник міліції О.В. Єфіменко Жовтоводське відділення РЕР Адреса: м.Жовті Води, вул. Українська, 3 Територія обслуговування: м. Жовті Води, П’ятихатський район т.(05652) 5–63–86 інші засоби зв’язку невідомі Заява Прошу Визнати противоправними дії Начальника Жовтоводського ВРЕР, підпорядкованого УДАІ ГУ МВС України в Дніпропетровській області Полковника міліції О.В. Єфіменко(надалі «відповідач»), щодо неприйняття законного рішення по моїй заяві від 28.02.2011 р. Цей позов підлягає розгляду місцевим загальним судом як адміністративним на підставі п.1;3;5 ст. 18 Кодексу Адміністративного Судочинства України (надалі КАС),а також ч.1 п.2 ст.17 КАС прямо передбачено право особи оскаржити до районного (прирівняного до нього) суду дію чи бездіяльність органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ВРЕР та їх посадові особи. Ст.14. Кодексу України про адміністративні правопорушення (надалі КУпАП) пердбачае: Посадові особи підлягають адміністративній відповідальності за адміністративні правопорушення, зв'язані з недодержанням установлених правил у сфері охорони порядку управління, державного і громадського порядку, природи, здоров'я населення та інших правил, забезпечення виконання яких входить до їх службових обов'язків. За моїм внутрішнім бажанням на підставі п.2, п.4 ст. 19 КАС розгляд справи прошу вирішити (розглянути) за місцем моєї реєстрації у Дніпровському районі м. Дніпродзержинська. Звертаюсь до Дніпровського районного суду з адміністративним позовом, в якому, з урахуванням уточнень, прошу суд: 28.02.2011 я звернувся до відповідача з заявою дати дозвіл внести зміни у свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу РАФ 220301,державний № _________, у зв’язку з демонтажем 3-х пасажирських сидінь без обов’язкового проходження процедури переобладнання. Свої вимоги, з поясненнями що демонтаж сидінь не є переобладнанням, я обґрунтовував на підставі ст.32 ЗУ “Про дорожній рух”, який має вищу юридичну силу у цьому питанні (п.4 ст.9 КАС). Але відповідач мої вимоги не задовольнив, замість цього цитуючи ст.32 ЗУ “Про дорожній рух” з змінами, які він вніс самостійно при трактуванні законодавчого акту, у вигляді письмової відповіді зареєстрованій 10.02.2011 № 14/5-111, наполіг на необхідності проходження процедурі переобладнання, надалі запропонувавши внести зміни з урахуванням переобладнання, для переобладнаних транспортних засобів на підставі п.37 “Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів”(надалі “Порядку державної реєстрації …” ), але по перше відповідно до ст. 32 ЗУ “Про дорожній рух” демонтаж не підлягає визначенню дії - переобладнання, по друге відповідно до п.7, п.33 того ж “Порядку державної реєстрації …” внесення змін - перереєстрація проводиться не лише при переобладнанні а і при внесенні змін інших складових частин, або обставин що потребують внесення змін в реєстраційні документи. “Порядку державної реєстрації …” : 7. Власники транспортних засобів та особи, що експлуатують такі засоби на законних підставах, або їх представники (далі - власники) зобов'язані зареєструвати (перереєструвати) транспортні засоби протягом десяти діб після придбання (одержання) або митного оформлення, або тимчасового ввезення на територію України, або виникнення обставин, що є підставою для внесення змін до реєстраційних документів. Строк державної реєстрації продовжується у разі подання документів, які підтверджують відсутність можливості своєчасного її проведення власниками транспортних засобів (хвороба, відрядження або інші поважні причини). 33. Перереєстрація транспортних засобів проводиться у разі отримання свідоцтва про реєстрацію замість утраченого або не придатного для користування, зміни їх власників, місця стоянки, місцезнаходження або найменування власників - юридичних осіб, місця проживання або прізвища, імені чи по батькові фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, а також кольору або марки транспортного засобу внаслідок переобладнання чи заміни двигуна або кузова, інших складових частин, що мають ідентифікаційні номери. Ця протиправна дія посадової особи, відповідача, яка входить в її службові обов'язки, з використанням службового стану, та незаконна відмова заснована на представлені інформації яка не відповідає дійсності - підлягає адміністративній відповідальності за ч.1 ст 212-3 КУпАП. Неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності, у випадках, коли така інформація підлягає наданню на запит громадянина чи юридичної особи відповідно до законів України "Про інформацію" ( 2657-12 ), "Про звернення громадян" ( 393/96-ВР ) та "Про доступ до судових рішень" ( 3262-15 ) підлягає відповідальності. Керуючись вище викладеним, та на підставі: ст. 32 ЗУ “Про дорожній рух” де у ч.1 ст . 32 визначений термін "переобладнання" де законодавець визначає що цей термін пов'язаний з зміною типу або марки (моделі), призначення чи параметрів конструкції транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, шляхом "установки" кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб, повинне відповідати правилам, нормативам і стандартам України. Виходячи з ч.1 ст. 32 ЗУ "Про дорожній рух" демонтаж сидінь не є установкою кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб(переобладнанням), а має протилежну дію - демонтаж. Розглядаючи ч.2 ст. 32 ЗУ "Про дорожній рух" Не дозволяється без погодження з виробниками транспортних засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання, що призводить до зміни повної маси та її розподілу після осей, розміщення центру ваги, типу двигуна, його вага і потужності колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового керування та трансмісії. У ч.2 ст.32 ЗУ "Про дорожній рух" законодавець дає поняття заборони на переобладнання (см ч.1) без узгодження, тобто установку, установку чогось як самого поняття переобладнання, установку яка може привести до певних умов. Ураховуючи ст. ст. 4, 9, 17, 18, 19, 71 КАС; ст. ст. 14, 212-3 КУпАП; п.п. 7, 33 “Порядку державної реєстрації …” ; ст. 32 ЗУ "Про дорожній рух" Прошу задовольнити позивні вимоги: 1. визнати дії відповідача як противоправні, які посягли на мої права громадянина. 2. зобов’язати вчинити дії - внесення змін до реєстраційних документів транспортного засобу на підставі п.7, п.33 “Порядку державної реєстрації …” , без обов’язкового проходження процедури переобладнання яке визначено ст. 32 ЗУ “Про дорожній рух” . 3. якщо відповідач заперечує проти позову притягнути до обов'язкового доказування правомірності свого рішення з урахування вимог ч.2. ст. 71 КАС, і при не належному доказі правомірності своїх дій, незадоволення моїх вимог, вчинених у вигляді письмової відповіді, заснованій на наданні інформації, що не відповідає дійсності, притягнути до відповідальності за ч.1 ст.221-3 КУпАП. Додатки: Копія Заяви Начальнику Жовтоводського ВРЕР ДАІ О.В. Єфіменко від 08.02.2011 з вх.№86 Копія відповіді на Заяву від 08.02.2011 від Начальника Жовтоводського ВРЕР ДАІ О.В. Єфіменко від 10.02.2011 № 14/5-111 Копія Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Копія паспорта позивача. Клопотання про Фіксування судового засідання технічними засобами на підставі ст. 41. КАС |
Страница 1 из 1 | Часовой пояс: UTC + 2 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |