Bart Tapolsky писал(а):
Если суд по месту жительства, сходите в канцелярию и зарегистрируйте все самостоятельно. В судах корреспонденцию с рук принимают, обычно, быстро и без проблем.
да нет, суд в другом городе, там история длинная

и по ходу все обречено на затягивание... сроки идут не в мою пользу

а в ГАИ мне нужна форальная информация и не более.
Цитата:
Iнформаційний запит
Прошу дати пояснення на основі викладеного:
Чи законіi мої вимоги до працівників РЕП ДАI зареєструвати транспортний засіб, без необхідності обов'язкового проходження процедури переобладнання при демонтажі пасажирських сидінь мікроавтобуса, в якому кількість місць зменшується до менше 9 включно водійське місце? При цьому мікроавтобус за типом використання залишається пасажирським.
У ч.1 ст . 32 ЗУ "Про дорожній рух" визначений термін "переобладнання" де законодавець визначає що цей термін пов'язаний з "установкою" кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів не передбачених нормативно-технічною документацією на
даний транспортний засіб, повинне відповідати правилам, нормативам і стандартам України.
Виходячи з ч.1 ст. 32 ЗУ "Про дорожній рух" демонтаж сидінь не є установкою кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб(переобладнанням), а має протилежну дію - демонтаж.
Розглядаючи ч.2 ст. 32 ЗУ "Про дорожній рух" Не дозволяється без погодження з виробниками транспортних засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання, що призводить до зміни повної маси та її розподілу після осей, розміщення центру ваги, типу двигуна, його вага і потужності колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового керування та трансмісії.
У ч.2 ст.32 ЗУ "Про дорожній рух" законодавець дає поняття заборони на переобладнання (см ч.1) без узгодження, тобто установку, установку чогось як самого поняття переобладнання, установку яка може привести до певних умов.
У РЕП ДАІ в реєстрації транспортного засобу при демонтажі пасажирських сидінь відмовляють без обов'язкового проходження процедури переобладнання, посилаючись на постанову від 21.07.2010 № 607 "Про затвердження Порядку переобладнання транспортних засобів".
Цей Порядок визначає процедуру переобладнання транспортних засобів але закон України "Про дорожній рух" має вищу юридичну силу перед постановою № 607"Про затвердження Порядку переобладнання транспортних засобів"ст. 22 Конституції України. А також в постанові описаний «порядок переобладнання», сам же термін "переобладнання" запозичений із закону України "Про дорожній рух" i у постанові не роз'яснюється.
Керуючись законом України "Про дорожній рух", який має вищу юридичну силу у цьому питанні, прошу дати відповідь.
Питання:
1.Чи законні мої вимоги до працівників РЕП ДАI зареєструвати транспортний засіб, без необхiдностi обов'язкового проходження процедури переобладнання при демонтажі пасажирських сидінь мікроавтобуса, в якому кількість місць зменшується до менше 9 включно водійське місце? При цьому мікроавтобус за типом використання залишається пасажирським.
2. Чи законні дії працівників РЕП ДАI у випадку якщо відмовлять в реєстрації транспортного засобу зі зменшеною кількістю місць, що само по собі не є переобладнанням, а посилання на підзаконний акт не можуть звужувати права громадян.
П.С. просто пока добьюсь официального ответа - не на словах
законы десять раз поменяются.