Текущее время: 25 фев 2025, 23:54

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 19 ]  На страницу 1, 2  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 16 янв 2011, 13:01 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 мар 2010, 09:58
Сообщений: 2147
Авто: СN GLC 4х4
Город: Кривой Рог
Кто сталкивался с выбиванием денег (возмещением ущерба) с дорожной службы за пробитое колесо в яме на проезжей части? Помю вроде и тут тема была, но найти не смог.

_________________
Знай, паскуда, вольных!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Нагнуть дорожников
СообщениеДобавлено: 16 янв 2011, 13:12 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 10 окт 2010, 15:35
Сообщений: 691
вроде здесь

_________________
дорогу осилит идущий


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Нагнуть дорожников
СообщениеДобавлено: 16 янв 2011, 14:04 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
http://auto.tochka.net/3566-dtp-po-vine ... chto-delat
можливо тут є щось цікавого.
viewtopic.php?f=57&t=3819
http://forum.liga.net/Messages.asp?did=154081

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Последний раз редактировалось пішохід 16 янв 2011, 14:21, всего редактировалось 2 раз(а).

Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Нагнуть дорожников
СообщениеДобавлено: 16 янв 2011, 14:07 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 22ц - 753/2009року Головуючий по 1-й інстанції:

Матвієнко В.М.

Суддя-доповідач: Буленко О.О.

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

2009 року березня місяця 19 дня м. Полтава

Колегія суддів судової палати у цивільних справах Апеляційного суду Полтавської області в складі:

Головуючого судді: Буленка О.О.

Суддів: Бондаревської С.М., Панченко О.О.

При секретарі: Колеснік Л.І.

розглянувши у відкритому судовому засідання в м. Полтаві цивільну справу за апеляційною скаргою Виконавчого комітету Лубенської міської ради

на рішення Лубенського міськрайонного суду Полтавської області від 21 січня 2009 року

у справі за позовом ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Лубенської міської ради, ДП “Шляховик”, відділу комунального господарства виконавчого комітету Лубенської міської ради про відшкодування матеріальної та моральної шкоди, заподіяної в результаті дорожньо-шляхової пригоди, -

В С Т А Н О В И Л А:

ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до виконавчого комітету Лубенської міської ради, ДП “Шляховик”, відділу комунального господарства виконавчого комітету Лубенської міської ради про відшкодування матеріальної та моральної шкоди, заподіяної в результаті дорожньо-шляхової пригоди. Підстави позову обґрунтовував тим, що 6 липня 2008 року він, керуючи власним автомобілем “Хюндай Соната” по вулиці Драгоманова в м. Лубни потрапив колесом до ями, залитої дощовими водами, яка була розташована на проїжджій частині дороги в результаті чого належний йому автомобіль зазнав технічних ушкоджень у вигляді: розриву автогуми, пошкодження диску колеса та лакофарбового покриття переднього бамперу. По даній дорожньо-шляховій пригоді працівниками Лубенського МВ складені відповідні матеріали з планом-схемою до них.

З тих підстав, що при зверненні до страхової компанії з заявою про виплату коштів по даному факту позивачу було відмовлено у виплаті оскільки пошкодження покришок колеса, викликане поганим станом проїжджої частини, наїзди на гострі предмети не є страховим випадком, посилаючись на те, що пригода сталася на дорозі, яка перебуває у комунальній власності Лубенської міської ради, на території м. Лубни, ОСОБА_1 звернувся з позовом до відповідачів, прохаючи стягнути на його користь матеріальну шкоду в сумі - 2904 гривні, що складається з: вартості робіт шиномонтажу - 50 гривень, автогуми - 580 гривень, диску колеса - 1539 гривень, вартості довідки про обставини дорожньо-шляхової пригоди - 85 гривень, та втрати товарного вигляду автомобіля на 5 % - 650 гривень, а також моральну шкоду в сумі 5000 гривень, яку пов'язував з перенесенням моральних страждань через пошкодження власного майна, порушення нормального ритму життя та тривалого не відшкодування матеріальної шкоди.



Рішенням Лубенського міськрайонного суду Полтавської області від 21 січня 2009 року позовні вимоги ОСОБА_1 до виконавчого комітету Лубенської міської ради, ДП “Шляховик”, відділу комунального господарства виконавчого комітету Лубенської міської ради про відшкодування матеріальної та моральної шкоди, заподіяної в результаті дорожньо-шляхової пригоди задоволено частково.

Стягнуто з виконавчого комітету Лубенської міської ради на користь ОСОБА_1 - 2254 гривні матеріальної шкоди, 500 гривень моральної шкоди, 400 гривень з надання правової допомоги, 59 гривень 50 копійок - судового збору, 30 гривень витрат за інформаційно технічне забезпечення розгляду справи.

В задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 до ДП “Шляховик”, відділу комунального господарства виконавчого комітету Лубенської міської ради про відшкодування матеріальної, моральної шкоди, заподіяних в результаті дорожньо-шляхової пригоди - відмовлено.



З вказаним рішенням не погодився виконавчий комітет Лубенської міської ради та подав на нього апеляційну скаргу, в якій просить рішення суду першої інстанції скасувати та постановити нове, яким відмовити в задоволенні позовних вимог ОСОБА_1

Апелянт вважає рішення суду таким, що постановлено з не правильним застосуванням норм матеріального та процесуального права. При цьому вказував на те, що позивачем не доведено причинний зв'язок вибоїни на дорозі з дорожньо-транспортною пригодою та матеріальними збитками, що виникли внаслідок неї, не надано належних доказів у підтвердження деформації диску та у підтвердження спричинення моральної шкоди.



Колегія суддів, заслухавши доповідача, доводи апелянта, перевіривши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга підлягає до задоволення за наступних підстав.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 307 ЦПК України за наслідками розгляду апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції апеляційний суд має право скасувати рішення суду першої інстанції і ухвалити нове рішення по суті позовних вимог.

Згідно п. 4 ч. 1 ст. 309 ЦПК України підставами для скасування рішення суду першої інстанції і ухвалення нового рішення або зміни рішення є порушення або неправильне застосування норм матеріального або процесуального права.



Так, судом першої інстанції вірно встановлено, що 6 липня 2008 року позивач, керуючи власним автомобілем “Хюндай Соната” по вулиці Драгоманова в місті Лубни потрапив колесом до ями, що розташована на проїжджій частині дороги, в результаті чого його автомобіль зазнав технічних ушкоджень.

Згідно довідки ВДАІ Лубенського МРВ від 15 липня 2008 року транспортний засіб позивача в результаті в'їзду в яму на проїжджій частині, що була залита водою, отримав технічні ушкодження: деформований диск лівого переднього колеса ( титановий ), розрив колеса шини, пошкодження лако-фарбового покриття переднього бампера.

При зверненні позивача до страхової компанії з заявою про виплату коштів по даному страховому випадку йому було відмовлено у зв'язку з тим, що пошкодження покришок колеса, викликане поганим станом проїжджої частини, наїзди на гострі предмети не є страховим випадком.

Частково задовольняючи позовні вимоги ОСОБА_1., суд першої інстанції, вважаючи доведеними позивачем підстави обґрунтування позовних вимог, виходив з того, що нормами ст. 16 Закону України “Про автомобільні дороги” вказано, що вулиці і дороги міст знаходяться у віданні органів місцевого самоврядування і є комунальною власністю, а у 2008 році дороги міста Лубни органом місцевого самоврядування нікому не передавалися. При цьому судом було враховано норми Закону України “Про дорожній рух” та ст. 1166, 1167 ЦК України, що врегульовує підстави відповідальності особи по відшкодуванню матеріальної та моральної шкоди.

Проте з таким висновком суду першої інстанції колегія суддів не може погодитися за наступних обставин.

Згідно ст. 11 ЦПК України суд розглядає цивільні справи не інакше як за зверненням фізичних чи юридичних осіб ... в межах заявлених ними вимог і на підставі доказів сторін та інших осіб, які беруть участь у справі.

Як вбачається з матеріалів справи, доказами отримання автомобілем позивача технічних ушкоджень, наведених у довідці ВДАІ Лубенського МРВ, та доказами їх спричинення саме внаслідок в'їзду у залиту водою яму на проїжджій частині, та розміру матеріальної шкоди внаслідок цього є: довідка інспектора з ОРД ВДАІ з обслуговування Лубенського району та авто-технічної інспекції підпорядкованого УМВС України в Полтавській області ( а.с. - 7 ), довідка за фактом дорожньо-транспортної пригоди ( а.с.- 8 ), фотографії ( а.с. - 9-18 ), товарний чек ( а.с. -18 ).

Проте перелічені докази не доводять факту деформації диску. З наявних в матеріалах справи фотографій також не вбачається спричинення деформації диску, внаслідок дорожньо-транспортної пригоди. При цьому, в матеріалах справи відсутні будь-які висновки спеціаліста, у яких би містилися перелічені технічні ушкодження, отримані внаслідок дорожньо-шляхової пригоди. В свою чергу, позивачем не заявлялося клопотання про проведення авто-технічної експертизи та не було проведено її самостійно. Дані, вказані у довідці інспектора з ОРД ВДАІ з обслуговування Лубенського району та авто-технічної інспекції підпорядкованого УМВС України в Полтавській області та довідці за фактом дорожньо-транспортної пригоди не можуть вважатися допустимим доказом, оскільки інспектор ДПС не являється фахівцем для надання відповідного висновку відносно технічних ушкоджень автомобіля.

Виходячи з викладеного, колегія суддів приходить до висновку, що позовні вимоги не були доведені ОСОБА_1. в повному обсязі, оскільки ним не були надані належні докази у підтвердження технічних ушкоджень автомобіля, а тому не підлягає до задоволення вимога про відшкодування вартості диску в сумі 1539 гривень.

При цьому, колегія суддів, з урахуванням норм ст.ст.. 23, 1167 ЦК України, вважає правомірним висновок суду першої інстанції про наявність підстав для відшкодування позивачу моральної шкоди, спричиненої в результаті дорожньо-шляхової пригоди, погоджуючись з її розміром, оціненим у 500 гривень.

Окрім цього, задовольняючи вимоги Копотуна про стягнення сум відшкодування до виконавчого комітету Лубенської міської ради, районний суд не врахував той факт, що ДП “Шляховик” в травні 2008 року було виграно тендер на виконання робіт по поточному ремонту та утриманню доріг загального користування, у зв'язку з чим в червні 2008 року згідно договору було відкрито фінансування, а в серпні 2008 року, згідно плану, ДП “Шляховик” проведені ремонтні роботи по вулиці Драгоманова в м. Лубни.

Таким чином, на момент вчинення дорожньо-шляхової пригоди - 6 липня 2008 року, вулиця Драгоманова в м. Лубни перебувала на балансі ДП “Шляховик” ЛДКП “Шляхрембуд”. Виходячи з цього, належним відповідачем у справі є ДП “Шляховик”.

За таких обставин, рішення Лубенського міськрайонного суду Полтавської області від 21 січня 2009 року підлягає скасуванню з постановленням нового, про часткове задоволення позовних вимог ОСОБА_1. до ДП “Шляховик” та стягнення на його користь вартості автошини в сумі 580 гривень, моральної шкоди в сумі 500 гривень і судових витрат, пов'язаних з розглядом справи, до яких входять: витрати на отримання правової допомоги в сумі 400 гривень, витрати на оплату судового збору в сумі 59 гривень 50 копійок та витрати на інформаційно-технічне забезпечення розгляду справи в сумі 30 гривень, та про відмову у задоволенні позову ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Лубенської міської ради та відділу комунального господарства виконавчого комітету Лубенської міської ради про відшкодування матеріальної та моральної шкоди, заподіяної в результаті дорожньо-шляхової пригоди за безпідставністю позовних вимог.

Керуючись ст.ст.303, 307, 309, 314, 316 ЦПК України, колегія суддів, -

В И Р І Ш И Л А :

Апеляційну скаргу Виконавчого комітету Лубенської міської ради - задовольнити частково.

Рішення Лубенського міськрайонного суду Полтавської області від 21 січня 2009 року - скасувати.

Позовні вимоги ОСОБА_1 до ДП “Шляховик” про відшкодування матеріальної та моральної шкоди заподіяної внаслідок дорожньо-шляхової пригоди - задовольнити частково.

Стягнути з ДП “Шляховик” на користь ОСОБА_1 580 гривень в рахунок відшкодування матеріальної шкоди, 500 гривень в рахунок відшкодування моральної шкоди, 400 гривень за отримання правової допомоги, 59 гривень 50 копійок сплаченого судового збору та 30 гривень витрат на інформаційно-технічне забезпечення розгляду справи.

В іншій частині позовних вимог ОСОБА_1. до ДП “Шляховик” відмовити.

В задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Лубенської міської ради та відділу комунального господарства виконавчого комітету Лубенської міської ради про відшкодування матеріальної та моральної шкоди, заподіяної в результаті дорожньо-шляхової пригоди відмовити .

Рішення набирає законної сили з моменту його проголошення і може бути оскаржено протягом двох місяців з дня набрання ним законної сили шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду України.





Головуючий суддя : /підпис/ О.О. Буленко





Судді: /підпис/ С.М. Бондаревська /підпис/ О.О. Панченко

КОПІЯ ВІРНО: Суддя Апеляційного суду

Полтавської області __________ О.О. Буленко

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Нагнуть дорожников
СообщениеДобавлено: 16 янв 2011, 14:24 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 мар 2010, 09:58
Сообщений: 2147
Авто: СN GLC 4х4
Город: Кривой Рог
пішохід, дякую)

_________________
Знай, паскуда, вольных!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Нагнуть дорожников
СообщениеДобавлено: 16 янв 2011, 14:26 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
Практически непригодное для нормальной езды состояние дорог сейчас обсуждается почти на всех уровнях — начиная от правительственного и министерского, заканчивая банальным житейским упоминанием.

Не станем трогать политические моменты этого вопроса, количество жертв и прибыли СТО, и о скором приближении Евро-2012 тоже не будем рассказывать — уже все оговорено.

Лучше обсудим, можно ли привлечь к ответственности Автодоры и коммунальные службы. И, что бы ни рассказывали представители министерств о бесполезности судебных «войн» против Автодора, факты говорят совершенно другое. Стоит отметить, что уже с начала этого года было выиграно 5 подобных дел против КиевАвтодора. И не смотря на то, что это «капля в море» и процент совсем невелик, все же есть смысл попытаться отсудить вполне законные компенсации! Но для этого нужен грамотный подход водителя ТС непосредственно во время происшествия, а также не менее важна правильная работа юриста. Немаловажным условием для выигрыша дела является и соблюдение водителем ПДД.

Теперь разберемся, что же делать, если произошло ДТП, причиной которого стало ужасное состояние дороги. Первым делом, конечно же, необходимо оказать помощь пострадавшим, позвонить в скорую (если в этом есть надобность), ГАИ и страховую, установить знаки аварийной обстановки, включить аварийную сигнализацию и постараться максимально сохранить первоначальную обстановку, участников происшествия и материальные ценности в таком виде, в каком они были на момент ДТП.

Не менее важным фактором можно назвать позицию работников ГАИ, которые прибыли на место аварии. В большинстве случаев инспекторы не хотят связываться с коммунальщиками, поэтому просто игнорируют наличие ям, даже если машине так и не удалось из них выбраться. Поэтому нужно настаивать, что яма и есть причиной ДТП, и в случае если работники ГАИ не разделяют этого мнения — нужно искать свидетелей, делать фото- и видеофиксацию ям, дорожного покрытия, знаков, находящихся поблизости и правильности их расположения, а также расположение транспортных средств которые стали участниками ДТП, их повреждения. Также стоит замерить яму и расстояние ТС до нее. Если работники ГАИ не зафиксировали яму на схеме аварии — нарисуйте свой вариант схемы, даже если он будет неофициальный.

Самый идеальный вариант — это когда в самой схеме аварии, графе о причине ДТП, объяснениях водителя и свидетелей упоминается злосчастная яма. Инспекторы ГАИ нередко пытаются отделить «мух от котлет», и аргументируют это тем, что автомобиль миновал зону ям и выбоин, и таким образом пытаются убрать яму из «участников» аварии. Но инерцию же еще никто не отменял.

В момент вызова дорожных служб этот вопрос становится ребром — кто же отвечает за ремонт и содержание данного участка дороги? Служба дорог? ЖКХ? Соответствующий Автодор? Согласно Закону Украины «Про дорожное движение» и установленных Кабмином «Единых правил ремонта и содержания автомобильных дорог, улиц, железнодорожных переездов, правил пользования ими и охраны» в том числе общегосударственных дорог (национальных, международных, межгородских и межобластных дорог, включая их частей в населенных пунктах) производится дорожно-эксплуатационными организациями Укравтодора, а все коммунальные дороги — соответствующими дорожно-эксплуатационными организациями. Если же причиной ДТП стали открытые люки или неисправные коммуникации — нужно обращаться к организациям, которые являются ответственными за данную коммуникацию.

Если же сотрудники ГАИ и дорожные службы просто в один голос заявляют о «невиновности» ямы, то имея на руках достаточные основания, нужно обратиться в суд.

Подписывать протоколы, схемы ГАИ или заключения дорожных служб либо любые документы стоит только после полного ознакомления с их содержанием. Все пояснения нужно указать в соответствующих графах. Не забудьте указать свидетелей, которыми могут выступать и пассажиры пострадавшей машины. Отсутствие свидетелей — это в первую очередь минус для ГАИ. В пустых графах протокола везде нужно поставить прочерки.

Данные о свидетелях (паспортные данные, ФИО, телефоны и регистрационные знаки ТС), данные третьих лиц, которые возможно будут признаны виновными в причинении вреда ТС необходимо подробно переписать.

Согласно закону о дорожном движении, всевозможные препятствия на дороге должны быть ограждены предупредительными знаками. Даже трудно представить, каким бы «колючим кактусом» стали нынешние дороги, если бы на них были помечены все опасные места. Но даже в таком видении закон не выполняется соответствующими службами.

Нужно также уточнить, что когда аварийный участок помечен знаками, то водитель согласно правилам ПДД должен сам постараться избежать ДТП. Но наличие таких предупреждающих знаков не снимает с дорожных служб обязанности ремонтировать дороги, а постоянно растущая юридическая грамотность водителей и снижение страха перед госслужбами увеличивает число исков (и соответственно выигранных дел!!) против таких служб.

Автомобилисты могут бороться с плохим состоянием дорог благодаря увеличению количества исков, затем — и выигранных дел по компенсации ущерба. А как еще можно привлечь дорожные службы к ответственности и заставить их выполнять свои непосредственные обязанности, тем самым обеспечивая безопасность участникам дорожного движения и одновременно с этим — сохранения жизни и здоровья, сил, нервов и времени? На сегодняшний день можно повлиять на нынешнее состояние дорог только путем подачи таких исков о компенсации и наносить точечные удары «противнику», который положил минные поля.

К слову сказать, если в дорожном происшествии пострадала только одна машина — это также рассматривается как ДТП и является основанием для обращения в суд. Нужно будет доказать, что разрешенная на этом участке дороги скорость не была превышена, не были нарушены и другие правила, а состояние дороги на участке действительно не надлежащего качества. В такой ситуации водитель может вызвать ГАИ и другие дорожные службы, произвести фото- и видео- фиксацию обстановки и всех ее элементов, предоставить свидетелей и заключение экспертов и после этого довести свою правоту в суде.

Собрать нужно такие документы: справки из ГАИ, иск, копии админпротокола и акта, которые были составлены коммунальными службами, заключение о стоимости ремонта и акт осмотра транспортного средства, копию об оплате заключения и ремонта и другие документы по делу. После этого можно смело обращаться в суд.

Вину дорожных служб доказать непросто и прецедентов для изучения юристами совсем мало, а те которые есть — не афишируются. Но имея терпение, желание и немного юридической «подкованности», выиграть подобное дело хоть и трудно, но возможно. И хотя процесс этот может занять не одну неделю, но есть уверенность в своей правоте — нужно отстаивать свои права!

По материалам Автомобильного социального портала AutoVisio.
http://autovisio.com.ua/

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Нагнуть дорожников
СообщениеДобавлено: 16 янв 2011, 15:00 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 мар 2010, 09:58
Сообщений: 2147
Авто: СN GLC 4х4
Город: Кривой Рог
В общем, ситуация такая. Знакомый на Ланосе попал в яму, звонит мне. Я находился рядом - подъехал. Решили попробовать пободаться с дорожнками. Мне - опыт, ему - при победе деньги,- и вызвали ГАИ. Пока ждали ГАИ еще десятка тазиковская вскочила в яму и рубанула колесо. Яма габаритами примерно 1*0,7 и глубиной 16 :!: сантиметров с достаточно острыми краями.
Через время приехал инспектор ВОМ ДТП, спросил че хотите? Объяснил вкратце - возместить предстоящие расходы с дорожников. Инспектор попытался запеть старую песню о главном, что протокол составят на водителя по 13.1 и еще че-нить.... После краткой лекции и обещания затягать по судам того, кто такой протокол составит, инспектор оставил эту идею умирать в дебрях своего сознания и больше к ней не возвращался.
Была составлена схема, с замерами и нанесением на нее ямы, автомобиля, проведена фотосъемка (гаишником и водителем). Приехали также гаишные "дорожники" позвонили в дорожную службу и через час яму заделали.
После этого приехали в ВОМ ДТП, водитель написал пояснение. Получил справку и направление на алкоголь.
Материалы, как объяснил инспектор водителю будут направлены в дорожную службу. Меня в это время уже там не было.
Итого имеем на руках акт справку о ДТП. И готовимся в бой. Осталось чеки.
Повреждения - пробито колесо. Последствия - новая резина, прокатка диска, развал-схождение, возможно подшипник ступицы (учитывая, что показал пiшохiд для последнего нужна экспертиза) - итого минимум 800+моралка.
План действий - запрос в исполком о принадлежности данного места дороги,
иск к Весташляхбуд (100% они).

_________________
Знай, паскуда, вольных!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Нагнуть дорожников
СообщениеДобавлено: 16 янв 2011, 15:24 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
Доктор_Макс писал(а):
десятка тазиковская вскочила в яму и рубанула колесо
-це вже як ще один доказ на вашу користь-а той з 10ки тоже оформляв,чи є його координати?
Доктор_Макс писал(а):
Яма габаритами примерно 1*0,7 и глубиной 16 сантиметров с достаточно острыми краями.
-явно не ГОСТ,один з доказів проти Автодору
Доктор_Макс писал(а):
эту идею умирать в дебрях своего сознания и больше к ней не возвращался.
- :lol: тобто протоколу немає?
Доктор_Макс писал(а):
Приехали также гаишные "дорожники" позвонили в дорожную службу и через час яму заделали.
-знали сцуко що мають гріх і тепер попали на небайдужих
Доктор_Макс писал(а):
План действий - запрос в исполком о принадлежности данного места дороги,
иск к Весташляхбуд (100% они).
-походу все вірно,відписуй по справі дуже важлива тема.

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Нагнуть дорожников
СообщениеДобавлено: 16 янв 2011, 15:30 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
поки не забув-до Інструкції з оформлення працівниками
Державтоінспекції МВС матеріалів
про адміністративні порушення у сфері
забезпечення безпеки дорожнього руху


АКТ
обстеження ділянки вулично-шляхової мережі


___ ______20__ року о ___ год. ___ хв. на _______________________

__________________________________________________ _______________
(вказуються протяжність ділянки обстеження, кілометр (+ метри)
автодороги, перехрестя, назва вулиці, номер будинку, інше)
__________________________________________________ _______________

Обстеження розпочато ___ ______20__ року о ___ год. ___ хв.
у присутності: __________________________________________________

__________________________________________________ _______________
(посада, звання, П.І.Б. працівника Державтоінспекції МВС,
який виявив недоліки в утриманні зазначеної ділянки)

__________________________________________________ _______________
(посада, П.І.Б. представника підрозділу
з експлуатації доріг (вулиць), який відповідає
за належне утримання зазначеної ділянки)

Під час обстеження встановлено таке:

1. Забезпечення безпечного експлуатаційного стану ділянки
дороги (вулиці) покладено на:
__________________________________________________ _______________
(назва підприємства, місцезнаходження, П.І.Б. керівника)

2. Експлуатаційний стан обстеженої ділянки не відповідає
вимогам ДСТУ 3587-97 "Безпека дорожнього руху. Автомобільні
дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного
стану" за такими показниками:
покриття проїзної частини має: ______________________________
__________________________________________________ _______________
(наявність та розміри забруднень, осідань,
ям, вибоїн, тріщин, напливів)

коефіцієнт зчеплення проїзної частини: _____ визначено методом
______________________ і складає _____ %, наявність ожеледиці,
ковзання __________________________________________________ _______
відсутність огородження місць проведення дорожніх робіт __________

__________________________________________________ _______________
(вид робіт, кількість місць, протяжність
кожного місця, наявність будівельних матеріалів
на проїзній частині чи узбіччі)

3. Експлуатаційний стан технічних засобів організації
дорожнього руху не відповідає вимогам ДСТУ 2586 та ДСТУ 3308 за
такими показниками:
наявність та стан дорожніх знаків ___________________________
наявність та стан дорожньої розмітки ________________________

4. Останні заходи щодо прибирання проїзної частини
здійснювалися ___ ______20__ року о ___ год. ___ хв. з
використанням __________________________________________________ __

__________________________________________________ _______________
(кількість одиниць спеціальної техніки
та назва застосованих протиковзаних матеріалів)

5. Інші недоліки в утриманні та експлуатації ділянки:
__________________________________________________ _______________

Обстеження закінчено ___ ______20__ року о ___ год. ___ хв.
За результатами обстеження ділянку визнано: _____________________
__________________________________________________ _______________

Підписи осіб, які здійснили обстеження: ________ ____________
(підпис) (підпис)

Свідок 1 __________________________________________________ ______
(П.І.Б., рік народження, місце проживання, підпис)

Свідок 2 __________________________________________________ ______
(П.І.Б., рік народження, місце проживання, підпис)

такий акт складали гайці на Автодор по 77 наказі по ст 140 КУАП?

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Нагнуть дорожников
СообщениеДобавлено: 16 янв 2011, 15:32 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 мар 2010, 09:58
Сообщений: 2147
Авто: СN GLC 4х4
Город: Кривой Рог
Проткола нет, конечно)) Хотя если бы я не приехал, товарища бы развели на 124 однозначно ;)

Тазик уехал после того, как узнал, что надо на алкоголь проверяться))))

Свидетелей там море - частный сектор, все повыползали хлебала развесив.... :lol:

Буду отписываться по ходу дела.

АКТ
обстеження ділянки вулично-шляхової мережі
- а вот этого не писали... :evil: Критично? Фотки и замеры есть....Ввключительно - в схеме ДТП

_________________
Знай, паскуда, вольных!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Нагнуть дорожников
СообщениеДобавлено: 16 янв 2011, 15:37 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 июн 2009, 10:10
Сообщений: 3032
Откуда: КР
Авто: cdti
Город: КР
Интересно. Где произошел инцидент? Если нужна какая-то помощь в данном деле, то обращайся...думаю в ближайшем времени "заделать" ямы по пути к дому, поэтому тема актуальна

_________________
Любишь кататься-люби и катайся


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Нагнуть дорожников
СообщениеДобавлено: 16 янв 2011, 15:48 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 мар 2010, 09:58
Сообщений: 2147
Авто: СN GLC 4х4
Город: Кривой Рог
перектресток Толстого-Свердлова. Односторонняя на Смычку

_________________
Знай, паскуда, вольных!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Нагнуть дорожников
СообщениеДобавлено: 17 янв 2011, 00:35 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 15 янв 2011, 22:01
Сообщений: 4
Авто: civic
А есть у кого-нидь готовая заява на компенсацию ущерба из-за некачественного дорожного покрытия (яма, порез двух колес)? И еще вопрос : Где надо делать заключение про порез колес и возможности дальнейшего использования порезаной резины?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 22 мар 2011, 02:42 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 20 мар 2011, 21:43
Сообщений: 24
Откуда: Lviv
Авто: Ford
И так я оказался в подобной ситуации, как у Вас идет борьба на этом фронте?
У меня уже есть копия Схемы места ДТП, уже взял счет у оф.дистрибьютора форда на диск...
Завтра займусь вопросом резины...
Ну и надо сделать экспертную оценку ремонта автомобиля на станции оф.дистрибьютора Форд...

Кто уже проделывал данную ситуацию и телодвижения?
Нам нужно отработать все верные варианты борьбы с автодорами...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 22 мар 2011, 07:05 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
якщо на місці ДТП,були представники Автодру і на них гаєць склав протокл,тоді є шанси,якщо їх не було,шанси є але буде важче довести своюправоту.так розумію що протокол склали саме на водія :?:

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 19 ]  На страницу 1, 2  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 17


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: