Вот рассылку такого содержания получил от Пресс-службы Департамента ГАИ: 31 мая 2014 года.
На Вінниччині обговорювали внесення змін до Правил дорожнього руху України
За підтримки начальника УДАІ Вінницької області Павла Солоненка, в приміщенні Державтоінспекції області, вінничани мали змогу обговорити та внести свої пропозиції щодо змін до законодавства в сфері безпеки дорожнього руху. На обговорення запросили працівників ДАІ, представників автошкіл та громадських організацій.
Мета громадського обговорення – приведення законодавства в сфері безпеки дорожнього руху до європейських стандартів, започаткування нових форм і методів профілактики аварійності.
«На сьогодні стан безпеки дорожнього руху залишається складним та таким, що викликає серйозне занепокоєння. На території області з початку року сталось 942 дорожньо-транспортних пригоди, в яких 44 загинуло та 165 травмовано» - зазначив начальник Державтоінспекції Вінниччини Павло Солоненко.
Олександр Зєрщиков, який представляє Вінниччину на загальнонаціональному форумі з безпеки дорожнього руху зауважив, що за останні п’ять років на дорогах в Україні загинуло 25 086 людей. А скільки ще тих, хто на все життя став інвалідом?! Треба звернути увагу, що загиблі відносяться до найбільш активної, працездатної частини населення. Дорожньо-транспортний травматизм є причиною високої смертності серед дітей та молоді віком від 15 до 29 років, що підриває демографічний потенціал країни.
У ході громадського обговорення надійшло чимало пропозиції стосовно навчання водіїв, зокрема деякими учасниками було запропоновано:
- ввести безстрокову ліцензію, а колегіальний орган матиме право перевірки і відкликання ліцензії (не частіше 1 разу на рік або за заявою про грубе порушення);
- спростити ведення документації в навчальних закладах, оптимізувати роботу електронного реєстру кандидатів у водії, скасувати обов'язкову реєстрацію в навчальній групі та мінімальна кількість слухачів у групі;
- скасувати обов'язкову видачу свідоцтв про закінчення автошколи в Києві;
- затвердити одночасне відкриття категорії Д1 разом з Д , С1 разом з С, А1 разом з А;
- відмінити норму, що зобов’язує після трьох невдалих спроб складення іспиту з практичного водіння направляти кандидатів у водіїв на перенавчання;
Також від громадських організацій надійшли пропозиції стосовно внесення змін до правил дорожнього руху, найцікавіші:
- зазначити в ПДР, що водій повинен на вимогу працівника ДАІ «передати» документи, а не «пред’явити», як зараз;
- скасувати норму, за якою «дозволяється» перевищувати швидкість на 20 км/год;
- ввести норму, за якою передбачити відвідування обов’язкових лекцій для водіїв, які були притягнені за керування автомобілем в нетверезому стані;
- введення бальної системи покарання водії за порушення ПДР. Можливість направлення водіїв на повторне складення іспитів з ПДР, за систематичні порушення;
- ввести обов’язок експлуатації шин відповідно до сезону.
Пропозиції учасників «Круглого столу» будуть винесені на розгляд, що відбудеться в першій декаді червня 2014 року на Загальнонаціональному форумі з питань безпеки дорожнього руху за участю представників широкого кола державних інституцій, профільних міністерств, провідних наукових закладів та громадськості.
Прес-служба Департаменту ДАІ МВС України (за інформацією прес-служби ДАІ Вінницької області)
Это называется нашими руками (под видом "пропозицій" карманних "громадських організацій") вернуть себе старые полномочия брать в заложники водителей???
_________________ Суммируется РЕЗУЛЬТАТ!, а не усилия! Мой канал на YOUTUBE: http://www.youtube.com/channel/UC0xlbt28ATHkcmSuoKMOOnA  
|