Одним словом, потрібно домогтися звільнення інспектора з займаної посади. Спало на думку написання такої колективної скарги, що можна в ній підправити. Пункт ПРОСИМО не заповнював, потрібно подумати як вірно висловити своє прохання.
Департамент внутрішньої безпеки МВС України
водії автотранспортних засобів
__________ району, Вінницької обл.
Адреса:_________________________________
КОЛЕКТИВНА СКАРГА
Ми, водії транспортних засобів, які нижче підписалися під цією скаргою, звертаємося до Вас, як до останньої інстанції, яка в стані припинити весь безлад і безчинство, яке коїться у м. Погребище Вінницької області. Ми, водії транспортних засобів постійно стикаємось з перевищенням службових повноважень, порушенням ЗУ «Про міліцію», невиконанням внутрішніх наказів, інструкцій і Указів Президента України з боку інспектора ВДАІ Пахольчака Олександра Володимировича (нагрудний знак ВІ 0498).
Інспектор безпідставно зупиняє транспортні засоби, порушує процедуру перевірки документів, грубо порушує процедуру складання адміністративних протоколів. Такими діями інспектор спричиняє соціальну напругу серед жителів Погребищенського району Вінницької області. Складається враження, що інспектор ВДАІ Пахольчак О.В. відпрацював злочинну схему, на будь-якого водія, інспектор може скласти протоколи адмінпорушень, навіть якщо водій жодних правил дорожнього руху не порушував, особливого поширення набули протоколи складені за ч.1 ст. 130 КУпАП.
Інспектор з порушеннями здійснює перевірку на стан сп’яніння водіїв транспортних засобів, не проводить таку перевірку на місці, не використовує спеціальні прилади для такого огляду, як того вимагає спільний наказ Міністерства внутрішніх справ та Міністерства охорони здоров’я від 09.09.2009 № 400/666 відповідно до п. 1.2, п. 1.3 . Без будь-яких підстав інспектор наказує водіям вийти з автомобіля і пройти медичний огляд в медичних закладах. В разі, відмови водіїв від такої протиправної процедури – інспектор складає протокол, залучаючи при цьому свідків, на яких також здійснює тиск.
Однак, слід відмітити, що проходження огляду на стан алкогольного сп’яніння в медичних закладах проводиться лише за умов зазначених в п. 1.7 цього наказу, інші випадки не передбачені, тому є всі підстави вважати, що інспектор побудував злочинну схему, за якою активно продовжує і надалі працювати.
Крім того, відповідно до ст.. 19. Конституції України Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Також, інспектор порушує процедуру складання адмін. протоколів, трапляються випадки, коли інспектор складає їх не в присутності водія, не надаючи водіям копій цих протоколів. Більше того, оформлення протоколу не в момент порушення є протиправним та містить ознаки злочину передбаченого ст. 365 КК України (перевищення влади або службових повноважень) так як:
1. Згідно ст. 254 КУпАП України та п.4.1 наказу Міністра внутрішніх справ № 77 від 26.02.2009 року "у разі виявлення правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху працівник ДАІ МВС складає протокол про адміністративне правопорушення, копія якого під підпис вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності". Тобто працівник ДАІ може скласти протокол лише припинивши адміністративне правопорушення та встановивши особу порушника.
Значна кількість протоколів, яку склав інспектор Пахольчак О.В., в судових інстанціях була скасована, за таких умов можна стверджувати що Пахольчак О.В. не компетентний в своїй роботі і не відповідає займаній посаді.
Слід відмітити, що інспектор Пахольчак О.В., не вперше притягувався до відповідальності несучи службу в регіоні Вінницької області, підтвердженням цих фактів є інтернет посилання:
http://20minut.ua/news/10276378 Додаток: копії судових рішень щодо скасування складених адмінпротоколів, диски з відеозаписами неправомірних дій інспектора Пахольчака О.В.
Підписи водіїв автотранспортних засобів.
З огляду на викладене, керуючись Кримінальним процесуальним кодексом України, Конституцією України, Законом України «Про міліцію», Законом України «Про дорожній рух», Наказом МВС від 27.03.2009 № 111, наказом МВС № 77 від 26.02.2009, Наказом Міністерства внутрішніх справ та Міністерства охорони здоров’я України від 09.09.2009 № 400/666, Постанови КМУ від 14 квітня 1997 р. № 341, на підставі ст.ст. 18,19,20 Закону України «Про звернення громадян», ст. 40 Конституції України.
Просимо: