він там такий бред понаписував, ніхто ніяку пляшку не дивився, заперечення по справі подавати в письмовому вигляді ? накатав щось, але воно мені здається трохи бредове) Посадовій особі: _________________________ _________________________ _________________________ _________________________ Від: _________________________ _________________________ _________________________ _________________________
Заперечення 25.09.2013 о ___ год. __ хв. до мене підійшла невідома людина у формі працівника МВС, та попросила документи для складання адміністративного протоколу, не представившись, та не назвавши суть та причину звернення, не зважаючі на мої заперечення інспектор всетаки наполягав на пред’явленні документів, не зважаючи на те, що така вимога є не законна, я виконав прохання працівника міліції. Далі працівник міліції запросив свідка, який нібито бачив, як я розпивав, щось з пляшки схоже на пиво. Не зважаючи на відмову свідка давати показання, інспектор заставив підписатись не встановлену особу у пустому протоколі. Інспектор наполягав, що я порушив 178ст. КУпАП, а саме розпивання алкогольних напоїв в громадському місті. Ст 178 КУпАП не містить прямої заборони, що небудь робити, таку заборону мість ЗУ “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового,коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” а саме в ст. 15-2 перераховані місця заборонені для споживання пива. Стаття 19 Конституції України. Правовий порядок в Україні грунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Стаття 15-2. Обмеження щодо споживання пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових та тютюнових виробів
{ Назва статті 15-2 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2275-VI ( 2275-17 ) від 20.05.2010 }
Забороняється споживання пива (крім безалкогольного), алкогольних та слабоалкогольних напоїв, вин столових:
1) у закладах охорони здоров'я, крім споживання столових вин на території санаторіїв у спеціально відведених місцях; { Пункт 1 частини першої статті 15-2 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2275-VI ( 2275-17 ) від 20.05.2010 }
2) у навчальних та освітньо-виховних закладах;
3) у громадському транспорті (включаючи транспорт міжнародного сполучення), на зупинках транспорту, у підземних переходах;
4) у закладах культури;
5) у закритих спортивних спорудах (крім пива у пластиковій тарі);
6) у ліфтах і таксофонах;
7) на дитячих майданчиках;
8) на спортивних майданчиках;
9) у приміщеннях органів державної влади та органів місцевого самоврядування, інших державних установ.
Обмеження щодо споживання тютюнових виробів і відповідальність за їх порушення встановлюються Законом України "Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення" ( 2899-15 ). { Частина друга статті 15-2 в редакції Закону N 4844-VI ( 4844-17 ) від 24.05.2012 }
{ Частину третю статті 15-2 виключено на підставі Закону N 4844-VI ( 4844-17 ) від 24.05.2012 }
{ Частину четверту статті 15-2 виключено на підставі Закону N 4844-VI ( 4844-17 ) від 24.05.2012 }
{ Частину п'яту статті 15-2 виключено на підставі Закону N 4844-VI ( 4844-17 ) від 24.05.2012 }
{ Частину шосту статті 15-2 виключено на підставі Закону N 4844-VI ( 4844-17 ) від 24.05.2012 }
{ Частину сьому статті 15-2 виключено на підставі Закону N 4844-VI ( 4844-17 ) від 24.05.2012 }
{ Частину восьму статті 15-2 виключено на підставі Закону N 4844-VI ( 4844-17 ) від 24.05.2012 }
На час проведення масових заходів сільські, селищні та міські ради в межах відповідної адміністративної території можуть заборонити або обмежити споживання пива (крім пива у пластиковій тарі), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових та куріння тютюнових виробів. { Стаття 15-2 із змінами, внесеними згідно із Законом N 1512-VI ( 1512-17 ) від 11.06.2009; в редакції Закону N 1824-VI ( 1824-17 ) від 21.01.2010; текст статті 15-2 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2275-VI ( 2275-17 ) від 20.05.2010 }
Також працівником міліції не було подано ніяких доказів, що в пляшці було саме пиво. Не зважаючи на це інспектор склав протокол ________________ , не роз’яснивши мені ст 63 Конституції України, та ст. 268 КУпАП. Не надавши мені підписатись, існпектор в протоколі зазначив, що я відмовився від підпису, хоча я такого не робив, я навпаки хотів розписатись. Також, я усно, та в поясненнях заявив клопотання про надання мені юридичної допомоги, а інспектор в протоколі зазначив, що я не подавав ніяких клопотань. Зважаючи на те, що згідно ст.251 КУпАП, доказами в справі є будь які фактичні дані, -фото - відео, чи покази свідків. До справи не було залучено ніяких експертів, які би підтвердили, що в пляшці було саме пиво. Статтею 254 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачено, що адміністративний протокол складається уповноваженою на це посадовою особою в двох примірниках. Один примірник протоколу про адміністративне правопорушення під розписку вручається порушнику. Копію адміністративного протоколу, ні під яку розписку мені вручено не було. Відповідно до ст 62 Конституції України, усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь. З вищесказаного видно, що посадовою особою грубо порушується КРИМІНАЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ Стаття 366. Службове підроблення 1. Службове підроблення, тобто внесення службовою особою до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, інше підроблення документів, а також складання і видача завідомо неправдивих документів - Стаття 367. Службова недбалість 1. Службова недбалість, тобто невиконання або неналежне виконання службовою особою своїх службових обов'язків через несумлінне ставлення до них, що заподіяло істотну шкоду охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян, або державним чи громадським інтересам, або інтересам окремих юридичних осіб, - Отже, вважаю дії відповідача незаконними. До того ж , відповідно до ст.71 ч.2 КАС України, обов’язок доведення правомірності своїх дій покладено на відповідача.
Вважаю, що протокол ____________ винесений не правомірно, з порушенням вимог чинного законодавства та підлягає скасуванню.
|