Текущее время: 24 фев 2025, 04:52

Часовой пояс: UTC + 2 часа

Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 53 ]  На страницу 1, 2, 3, 4  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 09 фев 2013, 13:20 
Постоялец

У меня была сессия, до 4 го числа, терь нужно здать отчет по практике, но на него не хватает времени. Соответственно увольняю с работы т.к. работа оцтой (выходных нет и переработка большая за которую никто не доплачивает) и не хватает времени.
На работе написал заяву об увольнении 4 числа, сказали работать до 18.
Знаю что можно взять больничный, но я его уже брал, так что с ним не катит.
Думаю взять отпуск, но не знаю сколько его можно взять т.к. работаю всего лишь 3 месяца.
Может что-то кто-то подскажет и поможет составить пример заявления?)

Со ст. 38 ознакомлен.
Цитата:
Розірвання трудового договору, укладеного на невизначений строк, з ініціативи працівника

Працівник має право розірвати трудовий договір, укладений на невизначений строк, попередивши про це власника або уповноважений ним орган письмово за два тижні. У разі, коли заява працівника про звільнення з роботи за власним бажанням зумовлена неможливістю продовжувати роботу (переїзд на нове місце проживання; переведення чоловіка або дружини на роботу в іншу місцевість; вступ до навчального закладу; неможливість проживання у даній місцевості, підтверджена медичним висновком; вагітність; догляд за дитиною до досягнення нею чотирнадцятирічного віку або дитиною-інвалідом; догляд за хворим членом сім'ї відповідно до медичного висновку або інвалідом I групи; вихід на пенсію; прийняття на роботу за конкурсом, а також з інших поважних причин), власник або уповноважений ним орган повинен розірвати трудовий договір у строк, про який просить працівник.