Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО
https://roadcontrol.org/forum/

Статья 57 есть, но что она обозначает не скажем. КСУ
https://roadcontrol.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=29579
Страница 1 из 2

Автор:  MihEdNal [ 07 фев 2013, 21:02 ]
Заголовок сообщения:  Статья 57 есть, но что она обозначает не скажем. КСУ

Решил отправить в КСУ требование объяснить про какие законные пути идет в вышеуказанной статье Конституции Украины.

И так ничего конкретного не ответили.

Еще и одолжение сделали

Изображение

Автор:  aphalin [ 07 фев 2013, 21:21 ]
Заголовок сообщения:  Re: Статья 57 есть, но что она обозначает не скажем. КСУ

Все правильно вони написали.
В крайньому разі вам запит треба було посилати до ВРУ.

Автор:  MihEdNal [ 07 фев 2013, 21:25 ]
Заголовок сообщения:  Re: Статья 57 есть, но что она обозначает не скажем. КСУ

aphalin писал(а):
Все правильно вони написали.
В крайньому разі вам запит треба було посилати до ВРУ.


А хіба ВРУ має право трактувати Конституцію України?

Автор:  aphalin [ 07 фев 2013, 21:29 ]
Заголовок сообщения:  Re: Статья 57 есть, но что она обозначает не скажем. КСУ

MihEdNal писал(а):
А хіба ВРУ має право трактувати Конституцію України?
Вибачте, Конституцію України в КСУ трактують не за запитами на інформацію, а за конституційними зверненнями.
Цитата:
Стаття 42. Конституційне звернення

Конституційне звернення - це письмове клопотання до Конституційного Суду України про необхідність офіційного тлумачення Конституції України та законів України з метою забезпечення реалізації чи захисту конституційних прав та свобод людини і громадянина, а також прав юридичної особи.

У конституційному зверненні зазначаються:

1) прізвище, ім'я, по батькові громадянина України, іноземця чи особи без громадянства, адреса, за якою особа проживає, або повна назва та місцезнаходження юридичної особи;

2) відомості про представника особи за законом або уповноваженого за дорученням;

3) статті (окремі положення) Конституції України або Закону України, тлумачення яких має бути дано Конституційним Судом України;

4) обгрунтування необхідності в офіційному тлумаченні положень Конституції України або законів України;

5) дані щодо інших документів і матеріалів, на які посилаються суб'єкти права на конституційне звернення (копії цих документів і матеріалів додаються);

6) перелік документів і матеріалів, що додаються.

Конституційне звернення, документи та інші матеріали до нього подаються у трьох примірниках.


Якщо ви хотіли одержати інформацію про порядок "доведення до відома" законів, то треба було написати відповідний запит до ВРУ із проханням надати реквізити законів, які такий порядок встановлюють.

Автор:  MihEdNal [ 08 фев 2013, 07:12 ]
Заголовок сообщения:  Re: Статья 57 есть, но что она обозначает не скажем. КСУ

Кто нибудь из ДК имеет опыт посылать конституционное обращение? Если да, то можно посмотреть пример? И почему в ВРУ, а не в КСУ?

Автор:  kiev-result [ 08 фев 2013, 08:02 ]
Заголовок сообщения:  Re: Статья 57 есть, но что она обозначает не скажем. КСУ

С разъяснениями КСУ не так все просто, это запрос отправить обычный, там процедура должна быть

Автор:  Mihail-ves [ 08 фев 2013, 08:29 ]
Заголовок сообщения:  Re: Статья 57 есть, но что она обозначает не скажем. КСУ

немножко не в тему но есть вот такая постанова, я так понимаю она непосредственно относится к 57 ст. КУ то есть проясняет-дополняет ее!

Цитата:
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 28 грудня 1992 р. N 731
Київ
Про затвердження Положення про державну реєстрацію
нормативно-правових актів міністерств та інших органів
виконавчої влади

1. Державна реєстрація нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, органів господарського управління та контролю, які виступають суб’єктами нормотворення здійснюється відповідно до Указу Президента України від 3 жовтня 1992 р. "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" та цього Положення. { Абзац перший пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1688 від 08.12.2006 }
Державна реєстрація нормативно-правового акта полягає у проведенні правової експертизи на відповідність його Конституції та законодавству України, Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року і протоколам до неї, міжнародним договорам України, згоду на обов’язковість яких надано Верховною Радою України, та acquis communautaire, а також з урахуванням практики Європейського суду з прав людини, прийнятті рішення про державну реєстрацію цього акта, присвоєнні йому реєстраційного номера та занесенні до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів. { Пункт 1 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 1440 від 28.10.2004; із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 784 від 31.05.2006, N 1688 від 08.12.2006 }
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1440 від 28.10.2004 )
2. Державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер.

4. Державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти будь-якого виду (постанови, накази, інструкції тощо), якщо в них є одна або більше норм, що:
а) зачіпають соціально-економічні, політичні, особисті та інші права, свободи й законні інтереси громадян, проголошені й гарантовані Конституцією та законами України, Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року і протоколами до неї, міжнародними договорами України, згоду на обов’язковість яких надано Верховною Радою України, та acquis communautaire, а також з урахуванням практики Європейського суду з прав людини, встановлюють новий або змінюють, доповнюють чи скасовують організаційно-правовий механізм їх реалізації;

15. Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, органи господарського управління і контролю направляють для виконання нормативно-правові акти лише після їх державної реєстрації та офіційного опублікування.
У разі порушення зазначених вимог нормативно-правові акти вважаються такими, що не набрали чинності, і не можуть бути застосовані.
При направленні на виконання та опублікуванні нормативно-правового акта посилання на дату і номер державної реєстрації акта є обов’язковим.

Автор:  Mihail-ves [ 08 фев 2013, 08:33 ]
Заголовок сообщения:  Re: Статья 57 есть, но что она обозначает не скажем. КСУ

а указанный в ответе указ презика говорит о публикации (оприлюднення) всего того что предполагает выше названа Постанова. А в комплекте Указ + Постанова и будет полная реализация ст 57 Конституции Украины! (то есть я выполнил работу КСУ :lol: :lol: )

Цитата:
Документ 503/97, поточна редакція — Редакція від 23.11.2007, підстава 607/2007


У К А З
ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ


Про порядок офіційного оприлюднення нормативно-правових
актів та набрання ними чинності

{ Із змінами, внесеними згідно з Указами Президента
N 1327/97 від 04.12.97
N 1235/98 від 10.11.98
N 399/2004 ( 399/2004 ) від 08.04.2004
N 589/2004 ( 589/2004 ) від 28.05.2004
N 824/2005 ( 824/2005 ) від 19.05.2005
N 102/2007 ( 102/2007 ) від 12.02.2007
N 199/2007 ( 199/2007 ) від 12.03.2007 }

{ Дію Указу зупинено на період до відкриття першого засідання
Верховної Ради України VI скликання в частині, що стосується
офіційного оприлюднення законів та інших актів Верховної Ради
України, згідно з Указом Президента N 607/2007 ( 607/2007 )
від 05.07.2007 }

{ Дію Указу відновлено в частині, що стосується офіційного
оприлюднення законів та інших актів Верховної Ради України
у зв'язку з відкриттям першого засідання Верховної Ради
України VI скликання, згідно з Указом Президента N 607/2007
( 607/2007 ) від 05.07.2007 }


З метою впорядкування офіційного оприлюднення
нормативно-правових актів, що їх приймають Верховна Рада України,
Президент України, Кабінет Міністрів України, забезпечення
регулювання суспільних правовідносин на основі чинних актів,
запобігання перекрученням їх змісту, визначення порядку набрання
ними чинності, відповідно до статті 57, частин другої та п'ятої
статті 94, частини другої статті 102 Конституції України
( 254к/96-ВР ) п о с т а н о в л я ю:

1. Установити, що закони України, інші акти Верховної Ради
України, акти Президента України, Кабінету Міністрів України не
пізніш як у п'ятнадцятиденний строк після їх прийняття у
встановленому порядку і підписання підлягають оприлюдненню
державною мовою в офіційних друкованих виданнях.
Офіційними друкованими виданнями є:
"Офіційний вісник України";
газета "Урядовий кур'єр".
( Частина друга статті 1 в редакції Указу Президента N 399/2004
( 399/2004 ) від 08.04.2004, із змінами, внесеними згідно з
Указами Президента N 589/2004 ( 589/2004 ) від 28.05.2004,
N 824/2005 ( 824/2005 ) від 19.05.2005 )
Офіційними друкованими виданнями, в яких здійснюється
офіційне оприлюднення законів та інших актів Верховної Ради
України, є також газета "Голос України", "Відомості Верховної Ради
України". ( Статтю 1 доповнено частиною згідно з Указом
Президента N 589/2004 ( 589/2004 ) від 28.05.2004 )
Офіційним друкованим виданням, в якому здійснюється офіційне
оприлюднення законів, актів Президента України, є також
інформаційний бюлетень "Офіційний вісник Президента України" (далі
- "Офіційний вісник Президента України"). { Статтю 1 доповнено
частиною згідно з Указом Президента N 102/2007 ( 102/2007 ) від
12.02.2007 }
Акти Верховної Ради України, Президента України, Кабінету
Міністрів України можуть бути в окремих випадках офіційно
оприлюднені через телебачення і радіо.


{ Частину шосту статті 1 виключено на підставі Указу
Президента N 199/2007 ( 199/2007 ) від 12.03.2007 }


2. Нормативно-правові акти можуть бути опубліковані в інших
друкованих виданнях лише після їх офіційного оприлюднення
відповідно до статті 1 цього Указу.
Нормативно-правові акти, опубліковані в інших друкованих
виданнях, мають інформаційний характер і не можуть бути
використані для офіційного застосування.

3. Громадяни, державні органи, підприємства, установи,
організації під час здійснення своїх прав і обов'язків повинні
застосовувати закони України, інші акти Верховної Ради України,
акти Президента України і Кабінету Міністрів України,
опубліковані в офіційних друкованих виданнях або одержані у
встановленому порядку від органу, який їх видав.

4. Нормативно-правові акти Верховної Ради України і
Президента України набирають чинності через десять днів з дня
їх офіційного оприлюднення, якщо інше не передбачено самими
актами, але не раніше дня їх опублікування в офіційному
друкованому виданні.

5. Нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України
набирають чинності з моменту їх прийняття, якщо більш пізній строк
набрання ними чинності не передбачено в цих актах. Акти Кабінету
Міністрів України, які визначають права і обов'язки громадян,
набирають чинності не раніше дня їх опублікування в офіційних
друкованих виданнях.

6. Якщо закон України, інший акт Верховної Ради України
опубліковано в будь-якій із газет, зазначених у частинах другій і
третій статті 1 цього Указу, чи в "Офіційному віснику Президента
України", до його опублікування в "Офіційному віснику України",
"Відомостях Верховної Ради України", він набирає чинності після
опублікування в тій із вказаних газет, чи в "Офіційному віснику
Президента України", де його опубліковано раніше. { Частина перша
статті 6 із змінами, внесеними згідно з Указом Президента
N 102/2007 ( 102/2007 ) від 12.02.2007 }
Якщо інший нормативно-правовий акт опубліковано в "Офіційному
віснику Президента України" чи в газеті "Урядовий кур'єр" до його
опублікування в "Офіційному віснику України", він набирає чинності
після опублікування в тому із вказаних офіційних друкованих
видань, де його опубліковано раніше. { Частина друга статті 6 в
редакції Указу Президента N 824/2005 ( 824/2005 ) від 19.05.2005;
із змінами, внесеними згідно з Указом Президента N 102/2007
( 102/2007 ) від 12.02.2007 }
( Стаття 6 в редакції Указів Президента N 1327/97 від 04.12.97,
N 399/2004 ( 399/2004 ) від 08.04.2004, N 589/2004 ( 589/2004 )
від 28.05.2004 )

7. Акти Верховної Ради України, Президента України, Кабінету
Міністрів України, які не мають загального значення чи
нормативного характеру, можуть не публікуватися за рішенням
відповідного органу. Ці акти та акти з обмежувальними грифами
офіційно оприлюднюються шляхом надіслання відповідним державним
органам та органам місцевого самоврядування і доведення ними до
відома підприємств, установ, організацій та осіб, на яких
поширюється їх чинність.
Неопубліковані акти Верховної Ради України і Президента
України набирають чинності з моменту одержання їх державними
органами або органами місцевого самоврядування, якщо органом, що
їх видав, не встановлено інший строк набрання ними чинності.
Акти Верховної Ради України і Президента України про
призначення відповідно до законодавства на посади і звільнення з
посад набирають чинності з моменту їх прийняття. ( Статтю 7
доповнено частиною третьою згідно з Указом Президента N 1235/98
від 10.11.98 )

8. Визнати такою, що втратила чинність, статтю 2 Указу
Президента України від 13 жовтня 1993 року N 454 ( 454/93 ) "Про
внесення змін до Положення про порядок підготовки і внесення
проектів указів і розпоряджень Президента України та про порядок
набрання чинності цими актами".

9. Кабінету Міністрів України привести свої рішення у
відповідність із цим Указом.


Президент України Л.КУЧМА

м.Київ, 10 червня 1997 року
N 503/97

Автор:  Влад [ 08 фев 2013, 08:37 ]
Заголовок сообщения:  Re: Статья 57 есть, но что она обозначает не скажем. КСУ

Большое спасибо, Михаил! :D

Автор:  Sans [ 08 фев 2013, 08:39 ]
Заголовок сообщения:  Re: Статья 57 есть, но что она обозначает не скажем. КСУ

MihEdNal писал(а):
Если да, то можно посмотреть пример?

Конституційний Суд України
м. Київ, вул. Жилянська, б. 14

Адвоката Коваль Тетяни Михайлівни
02232 м. Київ, вул. М. Цвєтаєвої, 1, кв. 1
тел. (044) 200-00-00

КОНСТИТУЦІЙНЕ ЗВЕРНЕННЯ
про офіційне тлумачення положень
абзаців 2, 3 ч. 1 ст. 6 Закону України «Про адвокатуру»

Керуючись п. 2 ст. 150 Конституції України, п. 4 ст. 13, 42, 43 Закону України «Про Конституційний Суд України»,

Просимо Конституційний Суд України:

Надати офіційне тлумачення положень абзаців 2, 3 частини 1 статті 6 Закону України «Про адвокатуру» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1993, № 9, с.62), щодо роз’яснення права адвоката роботи адвокатський запит в органи державної влади. А саме:

Стаття 6. Професійні права адвоката

При здійсненні професійної діяльності адвокат має право:

(…);

абзац 2 збирати відомості про факти, які можуть бути використані як докази в цивільних, господарських, кримінальних справах і справах про адміністративні правопорушення, зокрема:

запитувати і отримувати документи або їх копії від підприємств, установ, організацій, об’єднань, а від громадян – за їх згодою;

абзац 3 ознайомлюватися на підприємствах, в установах і організаціях з необхідними для виконання доручення документами і матеріалами, за винятком тих, таємниця яких охороняється законом;

(…);



Предмет необхідного тлумачення:

1) абзаци 2, 3 ч. 1 ст. 6 Закону України «Про адвокатуру» щодо роз’яснення права адвоката подавати адвокатський запит в органи державної влади та юридичним особам незалежно від форми власності.

При здійсненні професійної діяльності адвокат має право:

«... збирати відомості про факти, які можуть бути використані як докази в цивільних, господарських, кримінальних справах і справах про адміністративні правопорушення, зокрема:

запитувати і отримувати документи або їх копії від підприємств, установ, організацій, об’єднань, а від громадян – за їх згодою;...»



Обґрунтування необхідності в офіційному тлумаченні:

Офіційне тлумачення положень абзаців 2, 3 частини 1 статті 6 Закону України «Про адвокатуру» є необхідним у зв’язку з наявністю неоднозначної адвокатської практики щодо права робити адвокатський запит в органи державної влади і неправомірної відмови органами державної влади України.

В одному випадку – органи державної влади дотримуються вимог Закону України «Про адвокатуру», Указу Президента «Про деякі заходи щодо підвищення рівня роботи адвокатури» та ст. 30, 31, 32 Закону України «Про інформацію» і своєчасно та в повному обсязі відповідають на адвокатські запити. Серед таких органів державної влади:

Регіональне віділення Фонду державного майна України по м. Києві в листі від 18.05.2007 р. № 30-07/3749.
Бориспільська районна рада Київської області в листі від 09.01.07 р. № 1-14/3.
МВС України Головне управління в місті Києві управління державної автомобільної інспекції в листі від 13.02.2009 р. № 10/514 на запит № 03-103 від 29.01.2009 р.
Фонд державного майна України в листі від 09.10.2007 р. № 10-27-15979.
Бердянське комунальне підприємство по технічній інвентарізації в листі від 15.11.2001 р. № 244.
В іншому випадку – є органи державної влади які відмовляють у наданні певної інформації на адвокатські запити. При чому, такі рішення мотивують тим, що відповідно до ст. 23 та 30 Закону України «Про інформацію» інформація, яку запитують, є конфіденційною (інформація обмеженого доступу). Зокрема, такої позиції дотримуються:

Київське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об’єкти нерухомого майна в листі від 15.10.2008 р. № 38465 на запит № 03–95 від 29.08.2008 р. – відмовило у наданні відповіді на запит у зв’язку з конфіденційністю;
Інспекція Головного державного реєстру флоту України в листі від 29.12.2008 р. № 2/11-4214/3979 – відмовила у наданні відповіді на запит у зв’язку з конфіденційністю;
Київська міська філія ВАТ «Укртелеком» в листі від 20.03.09р. №15-5414 – відмовила у наданні відповіді на запит у зв’язку з конфіденційністю.
Сьогоденна ситуація в Україні коли адвокати подають адвокатські запити, а державні органи влади та юридичні особи незалежно від форми власності не відповідають, призводить до порушень прав адвоката при реалізації завдань, поставлених перед інститутом адвокатури. А саме:

прав гарантованих ст. 59 Конституції України («Для забезпечення права на захист від обвинувачення та надання правової допомоги при вирішенні справ у судах та інших державних органах в Україні діє адвокатура.»).
Отже, саме з метою забезпечення реалізації та захисту конституційних прав адвокатів та, взагалі, визначення вірного застосування зазначених норм, враховуючи актуальність цього звернення в світі законодавчої неврегульованості, подання адвокатського запиту до державних органів влади та юридичних осіб незалежно від форми власності, необхідно надати офіційне тлумачення статті 6 Закону України «Про адвокатуру».



Додатки:

Копія листа РВ ФДМУ по м. Києві в листі від 18.05.2007 р. № 30-07/3749.
Копія листа Бориспільської районної ради Київської області від 09.01.07 р. № 1-14/3.
Копія листа Головного управління в місті Києві управління державної автомобільної інспекції від 13.02.2009 р. № 10/514 на запит № 03-103 від 29.01.2009 р.
Копія листа ФДМУ від 09.10.2007 р. № 10-27-15979.
Копія листа Бердянського комунального підприємства по технічній інвентарізації в листі від 15.11.2001 р. № 244.
Копія листа Київського міського бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об’єкти нерухомого майна від 15.10.2008 р. № 38465 на запит № 03–95 від 29.08.2008 р.
Копія листа Інспекції Головного державного реєстра флоту України в листі від 29.12.2008 р. № 2/11-4214/3979.
Копія листа Київської міської філія ВАТ «Укртелеком» в листі від 20.03.09р. №15-5414.
Конституційне звернення подається у 3-х прим.

MihEdNal писал(а):
И почему в ВРУ, а не в КСУ?

в КСУ - за тлумаченням. В ВРУ - за роз’ясненням норм

Автор:  MihEdNal [ 08 фев 2013, 14:24 ]
Заголовок сообщения:  Re: Статья 57 есть, но что она обозначает не скажем. КСУ

Я это все начал для того что бы доказывать ГАИшникам что то НПА которое ограничивает нашу свободу передвижения(остановка по требованию ГАИ) в связи с п. 13.1.8 Приказа МВД №111. Как думаете реально ли добиться что бы закон повернулся к водителям передом а к выдумщикам гаишникам - тем чем избушка к лесу? И если изложить так что ГАИ уверяет что устное информирование про НПА - законное? Кто имеет подобные ответы в письменном виде для приложения к письму. И вообще какой срок обработки Конституционного обращения?

Автор:  Влад [ 08 фев 2013, 14:59 ]
Заголовок сообщения:  Re: Статья 57 есть, но что она обозначает не скажем. КСУ

Ответ в письменном виде легко получить направив инфозапрос. А потом, с ответом( а я уже знаю, какой он будет :) ) - в суд.

Автор:  artobstrel [ 08 фев 2013, 15:08 ]
Заголовок сообщения:  Re: Статья 57 есть, но что она обозначает не скажем. КСУ

MihEdNal писал(а):
Я это все начал для того что бы доказывать ГАИшникам что то НПА которое ограничивает нашу свободу передвижения(остановка по требованию ГАИ) в связи с п. 13.1.8 Приказа МВД №111.
ЗУОМ разрешает вас останавливать, ПДД обязывает остановиться, ПДД доведены до населения. Тут стена.

MihEdNal писал(а):
Как думаете реально ли добиться что бы закон повернулся к водителям передом
Нужно отучить их врать. Для этого на каждую спецоперацию нужно писать запрос и уточнять название, сроки проведения, кем и когда подписано.

Я сейчас жду ответ на это:
Сообщение, не относящиеся к теме
Изображение
По результатам ответа будем крутить их дальше.

Автор:  aphalin [ 08 фев 2013, 15:48 ]
Заголовок сообщения:  Re: Статья 57 есть, но что она обозначает не скажем. КСУ

Sans писал(а):
В ВРУ - за роз’ясненням норм
ВРУ роз*яснень не дає.
MihEdNal писал(а):
И вообще какой срок обработки Конституционного обращения?

ЗУ "Про КСУ" відкрити не пробували?
Цитата:
Стаття 46. Порядок конституційного провадження у справі

Відкриття провадження у справі у Конституційному Суді України за конституційним поданням чи конституційним зверненням ухвалюється Колегією суддів Конституційного Суду України або Конституційним Судом України на його засіданні.

Ухвала про відкриття конституційного провадження або про відмову у відкритті конституційного провадження приймається не пізніше одного місяця з дня надходження конституційного подання чи конституційного звернення до Конституційного Суду України.

Справа, за якою відкрито конституційне провадження, розглядається Конституційним Судом України на пленарному засіданні у порядку та в строк, установлені цим Законом.

Стаття 57. Строки конституційного провадження

Строк провадження у справах за конституційними поданнями та конституційними зверненнями не повинен перевищувати трьох місяців.

У разі провадження за конституційним поданням, яке визнано Конституційним Судом України невідкладним, строк розгляду такого подання не повинен перевищувати одного місяця.

Строки конституційного провадження починають обчислюватися з дня прийняття процесуальної ухвали про відкриття конституційного провадження у справі.

99%, що вам відмовлять у відкритті конституційного провадження.
Є негласне правило, що провадження відкривається у разі, якщо у вас на руках є 2 рішення суду, що вступили в законну силу, в яких одна й та сама норма по різному застосована судом.

Автор:  amg [ 08 фев 2013, 15:56 ]
Заголовок сообщения:  Re: Статья 57 есть, но что она обозначает не скажем. КСУ

В ст.57 написано, кроме случае предусмотореных законодательством. Это закон - это закон Украины о милиции. ВСЕ. КСУ пошлет сразу же.

Страница 1 из 2 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/