Текущее время: 24 фев 2025, 01:39

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 10 ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Вопрос по красным поворотникам
СообщениеДобавлено: 23 ноя 2012, 01:04 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 24 апр 2011, 13:50
Сообщений: 295
Откуда: Херсон
Авто: Мурзик
Добрый вечер интересует такой вопрос вот есть автомобили америкашки у которых по заводу задние поворотники красного цвета как к ним относятся гаишники на наших просторах?

Если не ошибаюсь то по стандарту цвет поворотника должен быть желтый! тобишь их могут щемить?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Вопрос по красным поворотникам
СообщениеДобавлено: 23 ноя 2012, 21:33 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 19 мар 2012, 22:22
Сообщений: 3365
Авто: москвич
Город: донецк
Развести могут на что угодно, и цвет поворотников это один из тысяч поводов,но доказать факт нарушения в суде гайцу будет сложновато. А вообще вопрос интересный- в СССР до 70-х годов действовал именно американский стандарт света (см. ГАЗ-21, Москвич-408 итд), его можно так запутать, что и сам не разберешься.

_________________
Государство-враг народа. Власть рождает паразитов.
ВООРУЖАЙТЕСЬ! И будете сами себе властью.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Вопрос по красным поворотникам
СообщениеДобавлено: 23 ноя 2012, 21:37 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
________________________________________
Методичні рекомендації ІДПС щодо виявлення нештатних світлових приладів
________________________________________

Останнім часом на вулично-дорожній мережі України з'явилася численна кількість транспортних засобів, водії яких при експлуатації застосовують різноманітні світлодіоди широкого спектра кольорів для підсвічування окремих частин і деталей кузова автомобіля. У фарах транспортних засобів використовуються лампи з різнокольоровим світінням. Установлюються інші зовнішні світлові прилади, які не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу. Все це дезорінтує та засліплює водіїв у нічний час доби і, як наслідок, негативно впливає на безпеку дорожнього руху. В цьому році з причини порушення правил користування освітлювальними приладами скоєно 106 дорожньо-транспортних пригод, у яких загинуло 17 та отримали поранения 125 чоловік, а з причини несправності освітлювальних приладів скоєно 39 таких пригод, у яких загинуло 6 та отримали поранения різного ступеня тяжкості 46 чоловік.
Цими методичними рекомендациями узагальнюються досвід і навички роботи працівників Державтоінспекції МВС України (далі - ДАІ) з виявлення фактів застосування водіями зовнішніх світлових приладів, які не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу, та інформація про нормативно-правове забезпечення контролю даного напрямку діяльності ДАІ.
1. Способи застосування водіями зовнішніх світлових приладів, які не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу.
Сьогодні на дорогах України склалася ситуація, коли ряд водіїв, бажаючи прикрасити свій автомобіль, вдаються до використання різних засобів для підсвічування окремих частин, деталей кузова (що не передбачено конструкцією), змінюють колір вогнів тощо. Найбільш поширені способи застосування таких прикрас:
• встановлення у фари ламп різного кольору (червоних, жовтогарячих, синіх, зелених та ін.);
• заповнення фар різнобарвною рідиною;
• встановлення ламп різного кольору в габаритні ліхтарі (особливо це поширено на автобусах);
• підсвічування діодами різного кольору склообмивачів, антен, склоочисників, заднього номерного знака;
• підсвічування днища кузова;
• використання додаткових ліхтарів різного кольору замість передніх та задніх протитуманних фар, передбачених конструкцією автомобіля та Правилами дорожнього руху.
2. Нормативне забезпечення кольору зовнішніх світлових приладів транспортних засобів.
Державним стандартом України ДСТУ UN/ECE R 48-02:2002 "Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів стосовно встановлення засобів освітлення та світлової сигналізації" (Правила ЕЭК ООН № 48-02:2001, IDT) регламентовано кольори вогнів автомобіля. Згідно з підрозділом 5.15 вказаного ДСТУ та доповненнями до нього вони повинні мати колір:
фара дальнього світла – білий;
фара ближнього світла – білий;
передня протитуманна фара – білий та жовтий;
ліхтар заднього ходу – білий;
покажчик повороту – автожовтий, позаду допускається червоний;
аварійний сигнал – автожовтий, позаду допускається червоний;
стоп-сигнал – червоний;
ліхтар освітлення заднього номерного знака – білий;
підфарник – білий;
задній габаритний ліхтар – червоний;
задня протитуманна фара – червоний;
стоянковий вогонь – білий попереду, червоний позаду, автожовтий, якщо він поєднаний з боковими покажчиками повороту чи боковими габаритними ліхтарями;
боковий габаритний ліхтар – автожовтий; проте крайній позаду боковий габаритний ліхтар може бути червоним, якщо він згрупований, комбінований чи поєднаний з заднім габаритним ліхтарем, заднім контурним вогнем, задньою протитуманною фарою чи стоп-сигналом, згрупований чи частково має спільну світловипромінювальну поверхню із заднім світловідбиваючим пристроєм;
контурний вогонь – білий попереду, червоний позаду;
денний ходовий вогонь – білий;
задній світловідбиваючий пристрій нетрикутної форми – червоний;
задній світловідбиваючий пристрій трикутної форми – червоний;
передній світловідбиваючий пристрій нетрикутної форми – ідентичний аварійному вогню;
боковий світловідбиваючий пристрій нетрикутної форми – автожовтий; проте крайній позаду боковий світловідбиваючий пристрій може бути червоним, якщо він згрупований чи частково має спільну світловипромінювальну поверхню із заднім габаритним ліхтарем, заднім контурним вогнем, задньою протитуманною фарою, стоп-сигналом чи крайнім позаду боковим габаритним ліхтарем червоного кольору.
Примітка 1. Автожовтий колір використовується виробниками автомобілів і відповідає жовтогарячому кольору.
Примітка 2. Передній світловідбиваючий пристрій називають також білим чи безкольоровим світловідбиваючим пристроєм.
3. Правові підстави для притягнення до відповідальності водіїв, які застосовують зовнішні світлові прилади, що не відповідають вимогам конструкції транспортних засобів, та посадових осіб за випуск на лінію такого автотранспорту.
Експлуатуючи транспортні засоби з зовнішніми світловими приладами, які не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу, у діях водіїв вбачаються ознаки порушення вимог пункту 31.4.3 (а) Правил дорожнього руху України:
"31.4. Забороняється експлуатація транспортних засобів згідно із законодавством за наявності таких технічних несправностей і невідповідності таким вимогам:
31.4.3. Зовнішні світлові прилади:
а) кількість, тип, колір, розміщення і режим роботи зовнішніх світлових приладів не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу".
Відповідальність для водіїв за дані правопорушення визначена частиною другою статті 121 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Випускаючи на лінію транспортний засіб, зовнішні світлові прилади якого не відповідають вимогам конструкції цього транспортного засобу, посадова особа підприємства, відповідальна за технічний стан, обладнання, експлуатацію транспортних засобів, здійснює правопорушення, відповідальність за яке визначена статтею 128 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
4. Дії працівників ДАІ щодо виявлення фактів застосування водіями зовнішніх світлових приладів, які не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу. Притягнення до відповідальності їх водіїв та посадових осіб за випуск такого автотранспорту на лінію.
Результати роботи працівників ДАІ щодо виявлення фактів використання водіями на транспортних засобах зовнішніх світлових приладів, які не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу, значною мірою залежать від умілої організації цієї роботи з боку керівного й командного складу підрозділів, рівня професійної підготовки інспекторів дорожньо-патрульної служби та державтоінспекторів районних відділень ДАІ, спостережливості інспекторів дорожньо-патрульної служби.
Працівник ДАІ, перебуваючи на посту, маршруті патрулювання, під час нагляду за дорожнім рухом звертає увагу на транспортний засіб, на якому зовнішні світлові прилади не відповідають вимогам його конструкції, що є підставою для зупинки такого транспортного засобу, і проводить його зупинку.
Здійснивши візуальний огляд транспортного засобу і переконавшись у застосуванні водієм зовнішніх світлових приладів, які не відповідають вимогам конструкції цього транспортного засобу, працівник ДАІ складає на водія адміністративний протокол за частиною другою статті 121 Кодексу України про адміністративні правопорушення за невиконання водієм пункту 31.4.3 (а) Правил дорожнього руху України.
Якщо під час планових чи раптових перевірок випуску автотранспорту на лінію державтоінспекторами ДАІ встановлено, що відповідальною за технічний стан, обладнання, експлуатацію транспортних засобів посадовою особою допущено випуск на лінію транспортних засобів з зовнішніми світловими приладами, які не відповідають вимогам конструкції цього транспортного засобу, то на таку посадову особу складається адміністративний протокол за статтею 128 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Видається припис на заборону експлуатації даного транспортного засобу до усунення виявлених недоліків.
У подалыпому державтоінспектор ДАІ, який видав припис вищезгаданій посадовій особі, встановлює контроль за його виконанням. У разі невиконання припису державтоінспектор ДАІ складає адміністративний протокол за частиною першою статті 128-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення і видає новий припис.

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Вопрос по красным поворотникам
СообщениеДобавлено: 23 ноя 2012, 21:40 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
Найбільш конфліктним є заборона використовувати світлові прилади котрі невідповідного кольору, адже у самих правилах не вказаний колір для зовнішніх світлових приладів. Для цього існує так званий державним стандарт України ДСТУ UN/ECE R 48-02:2002 “Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів стосовно встановлення засобів освітлення та світлової сигналізації” в котрих чітко регламентовано кольори для кожного типу зовнішнього освітлення:

фара дальнього світла – білий;

фара ближнього світла – білий;

передня протитуманна фара – білий та жовтий;

ліхтар заднього ходу – білий;

покажчик повороту – автожовтий, позаду допускається червоний;

аварійний сигнал – автожовтий, позаду допускається червоний;

стоп-сигнал – червоний;

ліхтар освітлення заднього номерного знака – білий;

підфарник – білий;

задній габаритний ліхтар – червоний;

задня протитуманна фара – червоний;

стоянковий вогонь – білий попереду, червоний позаду, автожовтий, якщо він поєднаний з боковими покажчиками повороту чи боковими габаритними ліхтарями;

боковий габаритний ліхтар – автожовтий; проте крайній позаду боковий габаритний ліхтар може бути червоним, якщо він згрупований, комбінований чи поєднаний з заднім габаритним ліхтарем, заднім контурним вогнем, задньою протитуманною фарою чи стоп-сигналом, згрупований чи частково має спільну світловипромінювальну поверхню із заднім світловідбиваючим пристроєм;

контурний вогонь – білий попереду, червоний позаду;

денний ходовий вогонь – білий;

задній світловідбиваючий пристрій нетрикутної форми – червоний;

задній світловідбиваючий пристрій трикутної форми – червоний;

передній світловідбиваючий пристрій нетрикутної форми – ідентичний аварійному вогню;

боковий світловідбиваючий пристрій нетрикутної форми – автожовтий; проте крайній позаду боковий світловідбиваючий пристрій може бути червоним, якщо він згрупований чи частково має спільну світловипромінювальну поверхню із заднім габаритним ліхтарем, заднім контурним вогнем, задньою протитуманною фарою, стоп-сигналом чи крайнім позаду боковим габаритним ліхтарем червоного кольору.

Примітка 1. Автожовтий колір використовується виробниками автомобілів і відповідає жовтогарячому кольору.

Примітка 2. Передній світловідбиваючий пристрій називають також білим чи безкольоровим світловідбиваючим пристроєм.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Вопрос по красным поворотникам
СообщениеДобавлено: 23 ноя 2012, 21:46 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 04 май 2011, 20:26
Сообщений: 1732
Авто: АвЭшка
Город: Киев-Одесса-Донецк
Красный можно! ЕПТ! Я б на все авто по умолчанию на задние фанари ставил бы красные повороты/аварийку

Кто хорошо учил физику в школе, тот знает, что красный цвет меньше всего преломляется. соответственно красный виден гораздо дальше.

_________________
Автомобильные Видеорегистраторы dvrcar.net - в наличии и под заказ (044) 233 06 19

Новый сайт! pardon.com.ua - Теперь не только регистраторы :)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Вопрос по красным поворотникам
СообщениеДобавлено: 23 ноя 2012, 23:57 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 24 апр 2011, 13:50
Сообщений: 295
Откуда: Херсон
Авто: Мурзик
Красный_Авешко писал(а):
Красный можно! ЕПТ! Я б на все авто по умолчанию на задние фанари ставил бы красные повороты/аварийку

Кто хорошо учил физику в школе, тот знает, что красный цвет меньше всего преломляется. соответственно красный виден гораздо дальше.


может именно поэтому наши друзья с штатов используют красные повороты вместо желтых...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Вопрос по красным поворотникам
СообщениеДобавлено: 24 ноя 2012, 01:20 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 27 окт 2011, 21:21
Сообщений: 2094
Откуда: Ужгород
Авто: дирчик
НЕа... Желтый лучше видно на фоне красных огней задних ламп.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Вопрос по красным поворотникам
СообщениеДобавлено: 24 ноя 2012, 08:06 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 27 янв 2011, 16:29
Сообщений: 1289
Авто: четырехколессное
Город: о'город
Красный_Авешко писал(а):
Красный можно! ЕПТ! Я б на все авто по умолчанию на задние фанари ставил бы красные повороты/аварийку

Кто хорошо учил физику в школе, тот знает, что красный цвет меньше всего преломляется. соответственно красный виден гораздо дальше.

а меня раздражает когда у америкоса сзади одновременно горят стопы и поворотник красным, не сразу реагируешь на него, хотя с реакцией все ок.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Вопрос по красным поворотникам
СообщениеДобавлено: 24 ноя 2012, 09:58 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 фев 2011, 17:04
Сообщений: 12501
Авто: ушатал
Город: Киев
Красные поворотники — зло.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Вопрос по красным поворотникам
СообщениеДобавлено: 24 ноя 2012, 14:34 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 30 июн 2010, 20:53
Сообщений: 5750
Авто: разные
artobstrel писал(а):
Красные поворотники — зло.

Хуже красных поворотников могут быть только красные габариты спереди.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 10 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 18


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron