Текущее время: 24 фев 2025, 17:27

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 22 ]  На страницу 1, 2  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 13 июн 2012, 08:19 
Не в сети
Новобранец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 июл 2011, 13:52
Сообщений: 35
Откуда: Луганск
Подал на сотрудника ГАИ заявление о совершении преступления по признакам статей 365 и 367 УК.
(Многочисленные грубые нарушения: Конституции, ЗУ "О милиции", КУпАП, внутриведомственных приказов, зафиксированные в составленных им же: постанове, протоколе, акте осмотра ТС + видео всего безобразия)
Прокурор перенаправил заявление в областную милицию "Для организации проверки". То есть и не отказал в возбуждении, но и дела не возбудил.
Правомерное ли это действие прокурора? Как побороть?
Но "меня терзают смутные сомненья" (С) , что действия прокурора неправомерные и он, прокурор таки должен был или отказать или возбудить. Киньте ссылкой на нормотивку. Или я не прав?
Спасибо.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 13 июн 2012, 08:32 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 08 мар 2012, 14:59
Сообщений: 23304
Авто: Chery QQ ГБО-4
Город: Украина
Вообще то согласно 112 КПК украины это подследственость прокуратуры!
Проверку проводят в порядке

Стаття 97. Обов'язковість прийняття заяв і повідомлень про злочини і порядок їх розгляду
Прокурор, слідчий, орган дізнання або суддя зобов'язані приймати заяви і повідомлення про вчинені або підготовлювані злочини, в тому числі і в справах, які не підлягають їх віданню.

По заяві або повідомленню про злочин прокурор, слідчий, орган дізнання або суддя зобов'язані не пізніше триденного строку прийняти одне з таких рішень:
1) порушити кримінальну справу;
2) відмовити в порушенні кримінальної справи;
3) направити заяву або повідомлення за належністю.

Коли необхідно перевірити заяву або повідомлення про злочин до порушення справи, така перевірка здійснюється прокурором, слідчим або органом дізнання в строк не більше десяти днів шляхом відібрання пояснень від окремих громадян чи посадових осіб або витребування необхідних документів.


Стаття 99. Відмова в порушенні справи
При відсутності підстав до порушення кримінальної справи прокурор, слідчий, орган дізнання або суддя своєю постановою відмовляють у порушенні кримінальної справи, про що повідомляють заінтересованих осіб і підприємства, установи, організації.

Якщо в результаті перевірки заяви чи повідомлення, що надійшли, не встановлено підстав для порушення кримінальної справи, але матеріали перевірки містять дані про наявність у діянні особи адміністративного або дисциплінарного проступку чи іншого порушення громадського порядку, прокурор, слідчий, орган дізнання, суддя вправі, відмовивши в порушенні кримінальної справи, надіслати заяву або повідомлення на розгляд громадській організації, службі у справах дітей, трудовому колективу або власнику підприємства, установи, організації чи уповноваженому ним органу для вжиття відповідних заходів впливу або передати матеріали для застосування в установленому порядку заходів адміністративного стягнення.

Стаття 99-1. Оскарження рішень про відмову в порушенні кримінальної справи

Постанову слідчого і органу дізнання про відмову в порушенні кримінальної справи може бути оскаржено відповідному прокуророві, а якщо таку постанову винесено прокурором - вищестоящому прокуророві. Скарга подається особою, інтересів якої вона стосується, або її представником протягом семи днів з дня одержання копії постанови.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 13 июн 2012, 10:04 
Не в сети
Новобранец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 июл 2011, 13:52
Сообщений: 35
Откуда: Луганск
Вот накропал, поправите ежели что забыл?

До Луганського окружного адміністративного суду Луганської області
вул. Поштова 1, м. Луганськ, 91055


Позивач:


Відповідач:



Позовна заява

Ця заява подана до Окружного адміністративного суду на підставі ч. 2 ст. 18 КАС України, згідно якої цим судам підсудні справи, у яких однією зі сторін є орган державної влади, інший державний орган, їх посадова чи службова особа.

Відповідно до ст. 12 Закону України «Про прокуратуру» прийняте прокурором рішення може бути оскаржено вищестоящому прокурору або до суду. Предметом даної скарги є протиправне рішення прокуратури Луганськiй областi щодо відмови розглядати заяву про злочин в порядку ст. 97 КПК України.
07.06.2012 числа до прокуратури Луганськiй областi була направлена заява про злочин (додаток 1) в порядку ст. 95 КПК України щодо вчинення інспектором Аксьоновим Сергієм Сергійовичем дій, що мають ознаки злочину передбаченого ст. ст. 365, 367 КК України.

У ході реагування на мою Заяву, Начальником вiддiлу захиста прав громадян та iнтересiв держави при застосуваннi законiв про адмiнiстратиправопорушення старшим радником юстиції I. Каптенковой (Додаток № 1) був допущений ряд порушень:

1. Заяву розглянуто не в порядку КПК, а в порядку Закону України "Про звернення громадян"
2. При розгляді моєї Заяви порушена норма Статті 7 Закону України «Про звернення громадян» "Забороняється направляті скарги громадян для розгляду тім органам або посадові особи, дії чи рішення якіх оскаржуються."

ГУМВС України в м. Луганськ, як зацікавлений орган, не може провести об'єктивне та неупереджене розслідування фактів, викладених у моєї Заяві.
Відповідно до ст. 97 КПК України прокурор, слідчий, орган дізнання або суддя зобов’язані приймати заяви і повідомлення про вчинені або підготовлювані злочини, в тому числі і в справах, які не підлягають їх віданню. По заяві або повідомленню про злочин прокурор, слідчий, орган дізнання або суддя зобов’язані не пізніше триденного строку прийняти одне з таких рішень:
1) порушити кримінальну справу;
2) відмовити в порушенні кримінальної справи;
3) направити заяву або повідомлення за належністю.

В даному випадку є всі підстави провести перевірку заяви в порядку ст. 97 КПК України та прийняти відповідну постанову.
Відповідно до ст. 55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

На підставі викладеного,

Прошу:

1. Визнати дії Відповідача про відмову розглядати заяву про злочин від 07.06.2012. в порядку ст. 97 КПК України неправомірними.

2. Зобов’язати облостну прокуратуру Луганськiй областi розглянути заяву про злочин від 07.06.2012.в порядку ст. 97 КПК України.
3. Вилучити матеріали моєї Заяви з ГУМВС України в Луганськiй областi.

Додатки:
1. Заява до прокуратури Луганськiй областi;
2. Відповідь з прокуратури Луганськiй областi.

? :?


Последний раз редактировалось lllXlll 13 июн 2012, 10:06, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 13 июн 2012, 10:06 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 фев 2009, 23:13
Сообщений: 16684
Откуда: Киев. Штаб квартира "ДК"
Авто: Audi A6 2.8 quattro
Город: Киев
Печерский суд заставил прокуратуру расследовать преступление замначальника ГАИ Киева
http://roadcontrol.org.ua/node/1200


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 13 июн 2012, 10:18 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 мар 2011, 10:03
Сообщений: 4756
Авто: пешеход
Город: Харьков
lllXlll
держи в курсе всех передвижений..

_________________
www.youtube.com/user/PORUAN21

Сообщение, не относящиеся к теме
http://roadcontrol-kharkov.blogspot.com/


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 13 июн 2012, 11:48 
Не в сети
Новобранец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 июл 2011, 13:52
Сообщений: 35
Откуда: Луганск
Ок, только уж больно все медленно движется. Первый суд был назначен на начало мая, перенесли на конец мая - судья болеет. Второй на конец мая - перенесли по ходатайству ответчика, подготовиться оне не успели. Теперь на конец июня. Наверняка и это не последний перенос.

Если кому пригодиться позовна заява ниже.
Сообщение, не относящиеся к теме
Артемовский районний суд
91021 м. Луганськ
Луганської області
Тимирязева, 1, а.
тел.. 652274, 652270

Позивач: XXXXXXXXXXXX

Відповідач: Інспектор САТI ВДАІ ЛМУ м. Луганськ
Капитан міліції Аксьонов Сергiй Сергiйович
91000 м. Луганськ, вул. Линьова, 150,
(засоби зв’язку невідомі)


АДМІНІСТРАТИВНА ПОЗОВНА ЗАЯВА
про визнання незаконною та скасування постанови про накладення адміністративного стягнення за порушення Правил дорожнього руху України, закриття провадження по справі про адміністративне правопорушення.

28.04.2012 року відповідачем – інспектором САТI ВДАІ ЛМУ м. Луганськ Аксьоновим Сергiйом Сергiйовичем (далі за текстом Відповідач) складено постанову в справі про адміністративне правопорушення серії ВВ1№ 083004, на мене накладено адміністративне стягнення по ч. 3 ст. 121 КУпАП в розмірі 400 (чотириста) гривень, на підставі протоколу про адміністративне порушення ВТ1 № 208389 (надалі - Протокол), у справі про адміністративне правопорушення, передбачене ч.3 ст.121 Кодексу України про адміністративні правопорушення (надалі - КУпАП) щодо мене, а саме, що я: «керував а.м. Фиат ююююююююю у технично неисправному станi, з постороннiми предметамi на вiтровому склi, та таким, що не пройшов обовьязковий техничний контроль у встановленний термiн, с техничною неiсправнiстю колiс». Та складен Акт перевiрки техничного стану колiсного транспортного засобу (б.н.)

Зазначена постанова не відповідає обставинам справи, винесена з багаточисельними порушенням норм адміністративного, матеріального та адміністративно-процесуального права, являється незаконною, та підлягає скасуванню з наступних підстав:
1. Затвердження Відповідача «На лобовому склі закріплені сторонні предмети що заважають огляду» не відповідало дійсності, оскільки Талон ТО закріплений в правому нижньому кутку лобового скла, знаходиться за зоною дії водійського склоочисника і огляд не обмежує.
2. Затвердження Відповідача «Несправність коліс - різний малюнок протектора», насправді «несправністю коліс» не є, оскільки Пункт 31.4.5 (г) Правил Дорожнього Руху (далі ПДР) говорить, що заборонена експлуатація автомобілів, на одній осі якого встановлені шини з різним малюнком протектора (для легкових автомобілів) і з різними типами малюнків (для вантажних автомобілів). Мій мікроавтобус є вантажним, (у відповідним записом в техпаспорті) і тип малюнка у всіх коліс однаковий - ЛІТНІЙ зигзаг. Обидві шини є радіальними, літніми, з однаковим швидкісним і ваговим індексом.
3. Затвердження Відповідача «Не працює одна фара ближнього світла» (у 08-00 ранку) не відповідало дійсності. Після даного затвердження Відповідача, я відразу вийшов з автомобіля, заздалегідь включивши фари ближнього світла і зняв на відео моє ТС з інспектором що стоїть рядом, на цому видео видно, що фари справно працюють.
4. Затвердження Відповідача «ТС своєчасно не прошло техогляд», не відповідало дійсності, оскільки відповідно до п.п. 3.2 ст. 35 Закону України «Про дорожній рух» техостмотр необхідно проходіть: «для вантажних автомобілів незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них із строком експлуатації більше двох років - кожні два роки; Статья 58 Конституції України гарантує, що: «Закони і інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або відміняють відповідальність особи». Оскільки моє ТС проходіло техогляд в липні 2010 року, то до проведення наступного ТЕ залишається ще більше двох місяців.
5. Відповідачем був складений Акт Перевірки Технічного Стану Автомобіля який він насправді не проводив і в якому він вказав зведення не відповідні дійсності. На цьому Акті я написав: «не відповідає дійсності». В цьому випадку у відповідності с п.4.2 Приказа МВС N 534 от 13.10.2008 «У разі незгоди водія з результатами перевірки КТЗ, а також перевірки КТЗ, які належать іноземцям, застосовуються засоби фото- і кінозйомки, відеозйомки для збереження результатів цієї перевірки.» Що відповідачем зроблено не було.
6. Відповідно до Ст.35 Закону України „Про дорожній рух” Відповідач не мав права проводити перевірку технічного стану автомобіля, оскільки Ст.35 Закону України „Про дорожній рух” передбачає єдиний випадок перевірки технічного стану транспортних засобів: «… технічний контроль транспортних засобів, призначених для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування та зареєстрованих у підрозділах Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України, здійснюють суб'єкти проведення обов'язкового технічного контролю, які мають на правах власності або користування обладнання, що дає змогу перевіряти технічний стан транспортних засобів на відповідність вимогам безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища…» Інших випадків примусовою, обов'язковою для власників транспортних засобів і водіїв перевірки технічного стану чинне законодавство не передбачає взагалі. Тим часом, відповідно до ст.19 Констітуциії України, посадові особи органів державної влади можуть діяти виключно в межах, способом і в порядку, які прямо передбачені законом. Таким чином, така перевірка відповідно до закону не могла бути проведена взагалі. Більш того. У умовах, які можна забезпечити при зупинці транспортного засобу, зокрема, безпосередньо на дорозі, неможливо забезпечити відповідність перевірок ДСТУ 3649-97 „Засобів транспортних дорожніх. Експлуатаційні вимоги безпеки до технічного стану і методи контролю” а також повна відповідність вимірів і засобів вимірювальної техніки, (на яких, в даному випадку, поширюється державний метрологічний контроль), вимогам Закону України, „Про метрологію і метрологічну діяльність”.
7. Відповідач не надав жодних доказів мого нібито порушення, і єдиним аргументом, яким він користувався підчас бесіди зі мною, були неправдиви дані, зі слів Відповідача. Однак ні в Протоколі ні в Постанові Відповідач не зазначив будь яких доказів. Тобто докази у Відповідача відсутні. Навпаки, відеозапис зроблений мною, доводить, що ствердження Відповідача не соответсвуют действительности.
8. Не маючи законних доказів моєї провини, Відповідач при винесенні Постанови скористався так званим «спрощеним підходом», бездоказовим, що суперечить п. 24 Постанови Пленуму Верховного Суду України №14 від 23.15.2005 року.
9. Відповідач порушив вимоги положення ст. 280 КУпАП, адже Відповідачем достеменно не встановлено, чи був винен у правопорушенні саме я, враховуючи відсутність будь яких доказів відносно моєї нібито провини.
10. Відповідач надавши мені в 10-00 на підпис вже винесену Постанову, раніше оголошеного їм же часу 10-30 (28.04.2012) як час розгляду, Відповідач відверто поправ мої громадянські права, порушивши вимоги ст.268 КупАП, а саме: я не був ознайомлений з матеріалами справи, при розгляді справи не зміг скористатися юридичною допомогою адвоката або іншого фахівця у галузі права, не встиг заявити клопотання, та порушив вимоги Ст. 268 КУпАП «Права особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. «Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи…» Відповідач виніс постанову до часу, який він вказав, як час початку розгляду моєї адміністративної справи. Без моєї присутності.
11. Положеннями статей 276, 278, 279 та 280-285 КУпАП встановлено, які дії орган (посадова особа) повинен провести при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення, чітко регламентовано порядок розгляду справи та обставини, які при цьому підлягають з'ясуванню. Відповідачем винесена постанова на місці вчинення “правопорушення” , в супереч положення ч. 3 ст. 258 КУпАП, оскільки ч. 3 ст. 121 КУпАП не передбачена в ч. 1 ст. 258 КУпАП, а відтак, вказана постанова Відповідачем на місці вчинення правопорушення винесена не могла бути, оскільки таку повинні виносити тільки відповідні працівники Державтоінспекції МВС України, які мають спеціальні звання за наслідками розгляду адмінматеріалів, відповідно до положень п. 3 ч. 2 ст. 222 КУпАП, і в порядку визначеному ст. ст. 278-280 КУпАП, чого відповідачем дотримано не було. Всупереч положенням п. 3 ч. 2 ст. 222 КУпАП, та п. 4.1 (абзац 3) Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, затвердженої Наказом МВС України від 26.02.2009 року № 77 (далі Інструкції) Відповідач відповідно до своїх функціональних обов'язків не має право самостійно виносити постанови у справах про адміністративні правопорушення, оскільки відповідно до п. 12.4 цієї ж Інструкції таке право тільки надано інспекторам з адміністративної практики Державтоінспекції МВС України, яким, відповідно до положень п. 16.6 Наказу МВС України № 111 від 27.03.2009 року «Про затвердження Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС», він був зобов'язаний передати складений ним адмінпротокол. Таким чином, склавши протокол про адміністративне правопорушення, Відповідач мав би відповідно до ст.257 КУпАП зазначений Протокол надiслать органу (посадовій особі), уповноваженому розглядати справу про адміністративне правопорушення для розгляду адміністративної справи у встановленому законом порядку. Звертаю увагу, що здійснення заходів щодо забезпечення провадження у справах про адміністративні правопорушення та дотримання чинного законодавства при складанні адміністративних матеріалів співробітниками ДПС є виключною компетенцією начальників ГУМВС, УМВС та їх заступників (пп. 5.1.4 п. 5.1 Інструкції № 111); начальників управлінь (відділів) Державтоінспекції ГУМВС, УМВС та їх заступників (пп. пп. 5.2.5, 5.2.6 п. 5.2 Інструкції № 111); командира стройового підрозділу ДПС та його заступників (пп. пп. 5.3.15, 5.3.23, 5.3.24 п. 5.3 Інструкції № 111).
Окрім цього, винесення постанови на місці у випадку не передбаченому ст..283 є також правопорушенням.
З огляду на передбачені законом процесуальні норми порядку розгляду адміністративних справ, викладені вище, убачається, що складання протоколу та винесення постанови однією і тією ж особою - інспектором САТI є порушенням вимог закону.
Бездоказові звинувачення проти мене, зазначені в Протоколі і Постанові, власне дії самого Відповідача взагалі є упередженими і незаконними. Відсутність законних доказів при винесенні Постанови, порушення Наказів і Розпоряджень МВС, Постанов Пленуму Верховного Суду України, Постанов Кабінету Міністрів України, КупАП, вказують на незаконність і непрофесійність дій Відповідача.

З огляду на викладене вважаю, що дії Відповідача були незаконними і непрофесійними.
За вищезазначених умов, у моїх діях відсутній склад правопорушень, зазначених у Постанові.

Згідно ст.72 КАСУ, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на Відповідача.

Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.ст. 10, 258, 283, 287 – 289,
292 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст.2,17,18, 19,
99,100, 104,105, 106 Кодексу адміністративного судочинства України,

ПРОШУ:
1. Прийняти позовну заяву до розгляду.
2. Визнати незаконними і неправомірними дії Відповідача по складанню постанови та притягненню мене до адміністративної відповідальності.
3. Зазначену Постанову ВВ1№ 083004, від 28.04.2012 року у справі про адміністративне правопорушення визнати недійсною та скасувати, а справу про адміністративне правопорушення щодо мене закрити, за відсутністю у моїх діях складу правопорушення.

XXXXXXXXXXXXXXXXX _____________(підпис) Дата підписання 07.05.2012
Додатки:
копія позовної заяви – 1екз на 3 арк.
копія протоколу про адміністративне правопорушення – 2 екз.
копія постанови про накладення адміністративного стягнення -2 екз.
копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу – 2 єкз.
копія паспорта – 1 екз.
квитанцiя про сплату судового збору -1 єкз.
DVD диск з відео доказами-1 єкз.


И заявление о преступлении:
Сообщение, не относящиеся к теме
Прокуратура Луганської обл.
91055, м. Луганськ,
вул. Коцюбинського, 3.
Державний радник юстиції 3-го класу
Бескишкий Микола Григорович

от
XXXXXXXXXXX

ЗАЯВЛЕНИЕ О ПРЕСТУПЛЕНИИ
Это заявление подается в соответствии с ст. 95 УПК УКРАИНЫ, которая дает право гражданину уведомлять органы прокуратуры о совершенном преступлении.
Все нижчевикладене знімалося мною на камеру мобільного телефону (програма autoDVR) і у разі потреби може бути підтвердженням моїх слів.
Суть події.
Я, XXXXXXXXXX 28 квітня 2012 близько 08-00 року рухався на тому, що мені належить Fiat-XXXXXXXX по вулиці Мадридська з боку п. Розкішне по напряму пос. Тельмана. У цьому місці постійно дислокуються екіпажі САТi, які зупиняють практично кожен вантажний автомобіль, що в'їжджає в місто, для нібито проведення перевірки технічного стану вантажних автомобілів. У цьому місці я був безпричинно зупинений капітаном міліції Аксьоновим Сергій Сергійовичем. Який, при виконанні своїх службових обов'язків багато разів допускав порушення різних статей Закону України «Про Міліцію», КУпАП, Постанови Кабінету Міністрів України, Відомчі інструкції і накази.
Деталі події.
Після зупинки мого транспортного засобу, інспектор сказав наступне: «Інспектор САТІ Аксенов, документи!»Я дещо здивувався настільки командному тону, включив відеозапис на моєму мобільному телефоні і попросив інспектора роз'яснити мені законну причину моєї зупинки, яку він мабуть, забув або порахував не потрібним повідомити мене. Моє питання явно не сподобалося інспекторові, він відповів: «Перевірка технічного стану транспортного засобу». На що я відповів, що постановою Кабінету Міністра № 395 від 22 квітня 2009 р. У пункті 2.4.б в ПДД по вимозі співробітника міліції: рядок «дати можлівість перевіріті технічній стан», виключили з правил дорожнього Руху (ПДД) І його зупинка незаконна, оскільки відповідно до статті 11 п 21-1 Закону України «Про Міліцію», дана причина для зупинки ТС відсутня. Після цього інспектор Аксенов придумав другу версію «законності» його зупинки.Він сказав, що на моєму ТС не працює одна фара ближнього світла (у 08-00 ранку.) Олосив він це дуже переконливо, але проте на перевірку це виявилося неправдою. Я вийшов з автомобіля, заздалегідь включивши фари ближнього світла і зняв на відео моє ТС з інспектором що стоїть рядом, на відео видно, що фари справно працюють. Після цього переконавшись, що обман зі світлом не прошел, інспектор озвучив третю, на його думку законну причину моєї зупинки: «На Вашому лобовому склі закріплені предмети що заважають огляду» На моє здивоване питання: «Які саме предмети, на вашу думку, заважають мені моєму огляду?». Він відповів «Талон ТО обмежує огляд, давайте документи!» Тобто, на думку інспектора, талон проходження ТО закріплений в правому нижньому кутку, поза зоною дії водійського склоочисника, заважає мені оглядати дорогу. Чим повергнув мене в стан крайнього здивування. Оскільки інспектор продовжував вимагати у мене «документи», я поцікавився у нього, чи «є він при виконання своїх службових повноважень і чи є його вимоги законними». Я попросив інспектора роз'яснити мені яка стаття, якого закону і в яких випадках (передбачених чинним законодавством) наділяє його такими повноваженнями вимагати документи у громадян, і я відразу виконаю його вимогу, як законне. Сподіваючись почути наступне:
Стаття 11. п.2 ЗУ «О Милиции» Перевіряти у громадян при підозрі у вчиненні правопорушень документи, що посвідчують їх особу, а також інші документи, необхідні для з'ясування питання щодо додержання правил, нагляд і контроль за виконанням яких покладено на міліцію;
Але інспектор відповів, дословно: «Закон о Рухе», чим здивував мене ще більше, оскільки, знаходячись в званні капітана міліції, він не знає про існування настільки важливої статті в ЗУ «Про міліцію».
Я запитав: «у якому правопорушенні Ви звинувачуєте мене?». Інспектор відповів: дослівно «Я Вас не звинувачую» (я хотів би це відзначити це особливо, що на момент зупинки мого ТС інспектор сам визнав, що не вважає мене правопорушником), але все одно продовжував вимагати документи. Я його попросив роз'яснити мені в яких випадках, не порушуючи чинне законодавство він, як співробітник міліції, має право зажадати мої документи для перевірки. Інспектор відповів: «Коли я зупиняю Вас». Тобто, на думку інспектора, його незаконна зупинка мого ТС вже є законною підставою зажадати у мене документи для перевірки. На мою обурену вимогу роз'яснити мені законність його вимоги, інспектор Аксенов озвучив вже третю версію законності його вимоги : «Згодні 534 накази».
Закон України «Про міліцію»
Стаття 5. Міліція виконує свої завдання неупереджено, у точній відповідності з законом. Ніякі виняткові обставини або вказівки службових осіб не можуть бути підставою для будь-яких незаконних дій або бездіяльності міліції.
Оскільки інспектор так і не роз'яснив мені законність своїх вимог, висував абсурдне звинувачення, (талон ТО «затрудняючий огляд», закріплений в правому нижньому кутку лобового скла, як порушення ПДД і причину зупинки), помилково звинувачував мене, про нібито непрацюючому ближньому світлі фар. Намагався провести технічний огляд мого транспортного засобу безпосередньо на дорозі, ігноруючи і грубо порушуючи при цьому постанову Кабінету міністрів № 395 від 22 квітня 2009 р. І ст.36 Закону України «О Рухе»
Тому опасаючись подальших протиправних дій інспектора, я подзвонив в 102, Департамент ДАІ, гарячу лінію ДАІ області і повідомив про незаконні дії інспектора.
Після цього інспектор наголосив мені, що моє ТС є несправним. Особливо відзначу, що при цьому інспектор не проводив технічної експертизи або навіть технічної перевірки мого ТС, що власне, він зробити ніяк не зміг би, не порушивши при цьому:
1. Закону України, „Про метрологію і метрологічну діяльність”.
2. Ст.35 Закону України „Про дорожній рух”.
3. ДСТУ 3649-97 „Засобів транспортних дорожніх. Експлуатаційні вимоги безпеки до технічного стану і методи контролю”.

Та пішов в свій патрульний автомобіль «Складати протокол».
Після не менше години, в перебігу якого інспектор приніс мені на підпис вже оформлений протокол адміністративного правопорушення ВТ1 208389.
У протоколі вказувалося, що я «управляв автомобілем з технічними несправностями, такими як сторонні предмети на лобовому склі (талон ТО в правому нижньому кутку) і що «ТС своєчасно не прошло техогляд», та має «несправність коліс».
Складений протокол інспектор передав мені для ознайомлення і підпису. При цьому інспектор під відеозапис свого і мого мобільного телефону продиктував мені що: «Адміністративна справа буде розглянута 28 квітня в 10-30 хвилин (тобто, тут же на дорозі) При цьому інспектор Аксенов в категоричній формі відмовився виписати мені сповіщення або повідомлення про час і місце розгляду адміністративного матеріалу. Хоч в Наказі МВС №77 від 26.02.2009р. передбачена конкретна форму повідомлення про місце і час розгляду адмінматеріала. (Додаток №1 до наказу №77):
Деякі графи складеного інспектором протоколу не були заповненими. Такі як:
1. Свiдки
2. Огляд на спьянiння
3. Свiдки огляду
4. Дата і час розгляду адміністративного матеріалу.
Опасаючись, що інспектор впише недостовірні дані ВЖЕ після мого підписання протоколу, я самостійно заповнив ці графи.
На зворотному боці протоколу я дав детальні пояснення. Це розладнало інспектора. Він заявив мені, що я вихватив у нього з рук ще не оформлений протокол, тобто, відібрав у нього протокол по мимо його волі і без його на те дозвiлу. Я відмітив інспекторові, що момент його добровільної передачі адмінпротокола мені на ознайомлення і підпис (після ВЖЕ того, як інспектор зачитав мені під відеозйомку мої права гарантовані ст.ст. 63 і 268) зафіксований на камеру мого мобільного телефону, і що його твердження, м'яко кажучи, не відповідають дійсності. Мене дуже здивувало, як у інспектора озброєного табельною зброєю, капітана міліції, на його думку, я зміг окрім його волі, відібрати матеріали адміністративної справи, і при цьому він не затримав мене за напад на співробітника міліції, або хоч би за здійснення хуліганських дій. Почувши це, інспектор Аксенов знову відправився радитися по телефону.
Після деякого часу інспектор повернувся і дав мені на підпис і ознайомлення Акт Перевірки Технічного Стану Автомобіля, який він насправді не проводив.
У цьому акті окрім «Талона ТО на лобовому склі», так само був запис про несправність фари ближнього світла, що було не правдою і справна робота фар зафіксована мною на відео.
Так само в акті був запис об «Несправність коліс (коліса поломанi?) різний малюнок протектора», Враховуючи, що різний малюнок протектора не є несправністю, при якій заборонено експлуатувати ТС, і більш того, ПДР вирішує рух ТС з разним малюнка протектора:
31.5. ПДР «В разі виникнення в дорозі несправностей, вказаних в пункті 31.4 цих Правил, водій повинен прийняти заходи для їх усунення, а якщо це зробити неможливо - рухатися по можливості найбільш коротким дорогою до місця стоянки або ремонту, дотримуючись запобіжних засобів з виконанням вимог пунктів 9.9 і 9.11 цих Правил.»
Оскільки я за одну поїздку пробив два однакових колеса, то я, поставив другу запаску з іншим малюнком, але з однаковим типом малюнка протектора, що дозволене в п.31.4.5 ПДР і рухався з мінімально швидкістю, до шиномонажу, розташованому в 200 метрах від місця несення служби інспектором. Що я і пояснив інспекторові, і запропонував йому особисто переконатися, показавши два однакові пробиті колеса. Але Інспектор не міг не знати, що для вантажних автомобілів обмежується лише тип малюнка, а не сам малюнок, як для легкових автомобілів. Пункт 31.4.5 (г) Правил Дорожнього Руху (ПДР) дійсно говорить, що заборонена експлуатація автомобілів, на одній осі якого встановлені шини з різним малюнком протектора (для легкових автомобілів) і з різними типами малюнків (для вантажних автомобілів). Мій мікроавтобус є вантажним, (що до речі і записано у нього в техпаспорті) і тип малюнка у всіх коліс однаковий - ЛІТНІЙ зигзаг. Обидві шини є радіальними, літніми, з однаковим швидкісним і ваговим індексом. Але інспектор проігнорував п 31.4.5 (г) Правил дорожнього руху (ПДД).
Підписуючи цей акт, я написав на першій копії, що залишилася у інспектора: «Не відповідає дійсності». В цьому випадку відповідно до п.4.2 Наказу МВД N 534 от 13.10.2008
«У разі незгоди водія з результатами перевірки КТЗ, а також перевірки КТЗ, які належать іноземцям, застосовуються засоби фото- і кінозйомки, відеозйомки для збереження результатів цієї перевірки.»
Що інспектором зроблено не було.
Слід зазначити, що Інспектор не мав права проводити перевірку технічного стану автомобіля, (який він і не проводив насправді, але акт про проведення проте склав), оскільки Ст.35 Закону України „Про дорожній рух” передбачає єдиний випадок перевірки технічного стану транспортних засобів:
«… технічний контроль транспортних засобів, призначених для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування та зареєстрованих у підрозділах Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України, здійснюють суб'єкти проведення обов'язкового технічного контролю, які мають на правах власності або користування обладнання, що дає змогу перевіряти технічний стан транспортних засобів на відповідність вимогам безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища…»
Інших випадків примусовою, обов'язковою для власників транспортних засобів і водіїв перевірки технічного стану чинне законодавство не передбачає взагалі.
Тим часом, відповідно до ст.19 Конституції України, посадові особи органів державної влади можуть діяти виключно в межах, способом і в порядку, які прямо передбачені законом.
Таким чином, така перевірка відповідно до закону не могла бути проведена взагалi. Більш того. У умовах, які можна забезпечити при зупинці транспортного засобу, безпосередньо на дорозі, неможливо забезпечити відповідність перевірок ДСТУ 3649-97 «Засоби транспортні дорожні. Експлуатаційні вимоги безпеки до технічного стану і методи контролю», а також повну відповідність вимірів і засобів вимірювальної техніки, (на яких, в даному випадку, поширюється державний метрологічний контроль), вимоги Закону України, „Про метрологію і метрологічну діяльність”.
А оскільки Інспектор ніс службу всього лише на службовому ВАЗ 2105, а не на пересувній, обладнаній і сертифікованій лабораторії, то виходить, що він проводив обстеження технічного стану мого автомобіля лише з жезлом в руці.
Не дивлячись на те, що раніше інспектор під відео повідомив мене що: «Розгляд справи по адміністративних матеріалах відбудеться в 10-30 за адресою вул. Мадридська», але вже в 10-00 інспектор Аксенов приніс мені на підпис вже винесену постанову ВВ10830054. Тим самим незаконно позбавивши мене моїх законних прав, передбачених ст. 63 Конституції України і ст. 268 КУпАП.
Враховуючи, що інспектор Аксенов неодноразово грубо порушив:

1. ст.11. 2 Закона Украины «О Милиции» перевіряти у громадян при підозрі у вчиненні правопорушень документи, що посвідчують їх особу, а також інші документи, необхідні для з'ясування питання щодо додержання правил, нагляд і контроль за виконанням яких покладено на міліцію; Інспектор на на моє пряме питання “В якому правопорушенні Ви підозрюєте мене» інспектор Аксенов відповів, що «не підозрює» мене, але продовжував вимагати мої документи..
2. ст.11. 21.1 Закона Украины «О Милиции» «зупиняти транспортні засоби лише в разі: порушення правил дорожнього руху водіями; и далее по тексту… У цій статті відсутня така підстава зупинки ТС, як наявність талона техогляду в правому нижньому кутку лобового скла, обман інспектором водія про непрацюючою фару ближнього світла в денний час доби.
3. Iнспектором винесена постанова на місці вчинення “правопорушення” , в супереч положення ч. 3 ст. 258 КУпАП, оскільки ч. 3 ст. 121 КУпАП не передбачена в ч. 1 ст. 258 КУпАП, а відтак, вказана постанова Iнспектором на місці вчинення правопорушення винесена не могла бути, оскільки таку повинні виносити тільки відповідні працівники Державтоінспекції МВС України, які мають спеціальні звання за наслідками розгляду адмінматеріалів, відповідно до положень п. 3 ч. 2 ст. 222 КУпАП, і в порядку визначеному ст. ст. 278-280 КУпАП, чого Iнспектором дотримано не було.
Всупереч положенням п. 3 ч. 2 ст. 222 КУпАП, та п. 4.1 (абзац 3) Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, затвердженої Наказом МВС України від 26.02.2009 року № 77 (далі Інструкції) Iнспектором відповідно до своїх функціональних обов'язків не має право самостійно виносити постанови у справах про адміністративні правопорушення, оскільки відповідно до п. 12.4 цієї ж Інструкції таке право тільки надано інспекторам з адміністративної практики Державтоінспекції МВС України, яким, відповідно до положень п. 16.6 Наказу МВС України № 111 від 27.03.2009 року «Про затвердження Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС», він був зобов'язаний передати складений ним адмінпротокол.
Таким чином, склавши протокол про адміністративне правопорушення, Iнспектор мав би здати відповідно до ст.257 КУпАП зазначений протокол за належністю для розгляду адміністративної справи у встановленому законом порядку. Звертаю увагу, що здійснення заходів щодо забезпечення провадження у справах про адміністративні правопорушення та дотримання чинного законодавства при складанні адміністративних матеріалів співробітниками ДПС є виключною компетенцією начальників ГУМВС, УМВС та їх заступників (пп. 5.1.4 п. 5.1 Інструкції № 111); начальників управлінь (відділів) Державтоінспекції ГУМВС, УМВС та їх заступників (пп. пп. 5.2.5, 5.2.6 п. 5.2 Інструкції № 111); командира стройового підрозділу ДПС та його заступників (пп. пп. 5.3.15, 5.3.23, 5.3.24 п. 5.3 Інструкції № 111).
Окрім цього, винесення постанови на місці у випадку не передбаченому ст..283 є також правопорушенням.
4. Iнспектор порушив статью 252 КУпАП. Орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що грунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю. Інспектор не розглянув мою справу по суті, не взяв до уваги мої пояснення і всі обставини даної справи, не залучив і не опитав свідків, більш того про деякі інкриміновані правопорушення я взнав лише після того, як почав читати вже складений протокол.
5. Iнспектор порушив наказ МВС от 13.10.2008 N 534 «ПОРЯДОК здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації». «У разі незгоди водія з результатами перевірки КТЗ, а також перевірки КТЗ, які належать іноземцям, застосовуються засоби фото- і кінозйомки, відеозйомки для збереження результатів цієї перевірки».
6. Затвердження Iнспектора «На лобовому склі закріплені сторонні предмети що заважають огляду» не відповідало дійсності, оскільки Талон ТО закріплений в правому нижньому кутку лобового скла, знаходиться за зоною дії водійського склоочисника і огляд не обмежує взагалi.
7. Затвердження Инспектора «Несправність коліс - різний малюнок протектора», насправді «несправністю коліс» не є, оскільки Пункт 31.4.5 (г) Правил Дорожнього Руху (далі ПДР) говорить, що заборонена експлуатація автомобілів, на одній осі якого встановлені шини з різним малюнком протектора (для легкових автомобілів) і з різними типами малюнків (для вантажних автомобілів). Мій мікроавтобус є вантажним, (у відповідним записом в техпаспорті) і тип малюнка у всіх коліс однаковий - ЛІТНІЙ зигзаг. Обидві шини є радіальними, літніми, з однаковим швидкісним і ваговим індексом.
8. Затвердження Iнспектора «Не працює одна фара ближнього світла» (у 08-00 ранку) не відповідало дійсності. Після даного затвердження Инспектора, я вийшов з автомобіля, заздалегідь включивши фари ближнього світла і зняв на відео моє ТС з інспектором що стоїть рядом, на цому видео видно, що фари справно працюють.
9. Iнспектором був складений Акт Перевірки Технічного Стану Автомобіля який він насправді не проводив і в якому він вказав зведення не відповідні дійсності. На копії цього Акту я написав: «не соответствует действительности». В цьому випадку у відповідності с п.4.2 Приказа МВС N 534 от 13.10.2008: «У разі незгоди водія з результатами перевірки КТЗ, а також перевірки КТЗ, які належать іноземцям, застосовуються засоби фото- і кінозйомки, відеозйомки для збереження результатів цієї перевірки.» Що Iнспектором зроблено не було.
10. Відповідно до Ст.35 Закону України „Про дорожній рух” Iнспектор не мав права проводити перевірку технічного стану автомобіля, оскільки Ст.35 Закону України „Про дорожній рух” передбачає єдиний випадок перевірки технічного стану транспортних засобів: «… технічний контроль транспортних засобів, призначених для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування та зареєстрованих у підрозділах Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України, здійснюють суб'єкти проведення обов'язкового технічного контролю, які мають на правах власності або користування обладнання, що дає змогу перевіряти технічний стан транспортних засобів на відповідність вимогам безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища…» Інших випадків примусовою, обов'язковою для власників транспортних засобів і водіїв перевірки технічного стану чинне законодавство не передбачає взагалі. Тим часом, відповідно до ст.19 Констітуциії України, посадові особи органів державної влади можуть діяти виключно в межах, способом і в порядку, які прямо передбачені законом. Таким чином, така перевірка відповідно до закону не могла бути проведена. Більш того. У умовах, які можна забезпечити при зупинці транспортного засобу, зокрема, безпосередньо на дорозі, неможливо забезпечити відповідність перевірок ДСТУ 3649-97 „Засобів транспортних дорожніх. Експлуатаційні вимоги безпеки до технічного стану і методи контролю” а також повна відповідність вимірів і засобів вимірювальної техніки, (на яких, в даному випадку, поширюється державний метрологічний контроль), вимогам Закону України, „Про метрологію і метрологічну діяльність”.
11. Iнспектор не надав жодних доказів мого нібито порушення, і єдиним аргументом, яким він користувався підчас бесіди зі мною, були неправдиви дані, зі слів Инспектора. Однак ні в Протоколі ні в Постанові Инспектор не зазначив будь яких доказів. Тобто докази у Iнспектора відсутні. Навпаки, відеозапис зроблений мною, доводить, що ствердження Iнспектора не соответсвуют дiйсности.
12. Iнспектор порушив вимоги положення ст. 280 КУпАП, адже Iнспектором достеменно не встановлено, чи був винен у правопорушенні саме я, враховуючи відсутність будь яких доказів відносно моєї нібито провини.
13. Iнспектор порушив приказ МВС №77 от 26.02.2009р, відмовившись виписати мне повідомлення про час і місце розгляду адміністративного матеріалу. Хоча в Наказі МВС №77 вiд 26.02.2009р. передбачений конкретна форма обовьязкового повідомлення про місце і час розгляду адмінматеріала. (Додаток №1 до наказу №77):
14. Надавши мені в 10-00 на підпис вже винесену Постанову, раніше оголошеного їм же 10-30 (28.04.2012) як час розгляду, Iнспектор відверто поправ мої громадянські права, порушивши вимоги ст.268 КупАП, а саме: я не був ознайомлений з матеріалами справи, при розгляді справи не зміг скористатися юридичною допомогою адвоката або іншого фахівця у галузі права, не встиг заявити клопотання, та порушив вимоги Ст. 268 КУпАП «Права особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. «Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи…» Iнспектор виніс постанову до часу, який він вказав, як час початку розгляду моєї адміністративної справи. Без моєї присутності.

Бездоказові звинувачення проти мене, зазначені в Протоколі і Постанові, власне дії самого Iнспектора взагалі є упередженими і незаконними. Відсутність законних доказів при винесенні Постанови, татальное незнання власної нормативної бази, порушення Наказів і Розпоряджень МВС, Постанов Пленуму Верховного Суду України, Постанов Кабінету Міністрів України, КупАП, вказують на незаконність і непрофесійність дій Iнспектора.

Вважаю, що в таких діях Аксьонова Сергія Сергійовича є ознаки злочину за ст. ст.365, 367 КК УКРАЇНИ.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 94,95,97 КПК України,

ПРОШУ:
Порушити кримінальну справу, і надати копію прийнятої постанови.

Видео расположено на http://rutube.ru/tracks/5589846.html и доступно только для пользователей, имеющих эту ссылку. То есть не в свободном доступе.

Додаток: DVD с видео вищеописаного.

06.06.2012


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 13 июн 2012, 12:59 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 20 апр 2012, 23:27
Сообщений: 300
Откуда: Ukraine
Авто: 5-ка
Город: Ukraine
lllXlll А можно сылку на ютуб ? Видео по первым минутам очень зачётное !


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 13 июн 2012, 13:28 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
lllXlll писал(а):
Подал на сотрудника ГАИ заявление о совершении преступления по признакам статей 365 и 367 УК.
(Многочисленные грубые нарушения: Конституции, ЗУ "О милиции", КУпАП, внутриведомственных приказов, зафиксированные в составленных им же: постанове, протоколе, акте осмотра ТС + видео всего безобразия)
Прокурор перенаправил заявление в областную милицию "Для организации проверки". То есть и не отказал в возбуждении, но и дела не возбудил.
Правомерное ли это действие прокурора? Как побороть?
Но "меня терзают смутные сомненья" (С) , что действия прокурора неправомерные и он, прокурор таки должен был или отказать или возбудить. Киньте ссылкой на нормотивку. Или я не прав?
Спасибо.



пробуй писать в вышестоящую прокуратуру.

кратко излагай суть, описывай состав противоправного деяния( на основе диспозиции из ук) , указывай что заяявление направил в прокуратуру.

потом пиши что согласно упк ч.1 ст.112 , преступные деяния подпадающие под признаки ст 365,...7, расследуются прокурорами.

прокурор проигнорировал требования закона в части принятия заявления и проведения проверки в рамках упк.

прошу понудить прокурора выполнить требования закона ( ст.97, 112 упк )

выкладывай свои наметки , подправим.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 13 июн 2012, 14:47 
Не в сети
Новобранец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 июл 2011, 13:52
Сообщений: 35
Откуда: Луганск
kam писал(а):

выкладывай свои наметки , подправим.

Спасибо.
Так?
Сообщение, не относящиеся к теме
Генеральний прокурор України
державний радник юстиції України
Пшонка Віктор Павлович
м.Київ, вул. Різницька 13/15


ХХХХХХХХХХХХХ



Скарга

Відповідно до ст. 12 Закону України «Про прокуратуру» прийняте прокурором рішення може бути оскаржено вищестоящому прокурору або до суду. Предметом даної скарги є протиправне рішення прокуратури Луганськiй областi щодо відмови розглядати заяву про злочин в порядку ст. 97 КПК України.
07.06.2012 числа до прокуратури Луганськiй областi мною була направлена заява про злочин (додаток 1) в порядку ст. 95 КПК України щодо вчинення інспектором Аксьоновим Сергієм Сергійовичем дій, що мають ознаки злочину, та згідно КПК ч.1 ст.112, підпадають під ознаки ст.,ст. 365, 367, що розслідуються прокурорами.

У ході реагування на мою Заяву (Додаток № 1), Начальником вiддiлу захиста прав громадян та iнтересiв держави при застосуваннi законiв про адмiнiстратиправопорушення старшим радником юстиції I.В. Каптенковой був допущений ряд порушень:

1. Прокурор проігнорував вимоги закону в частині прийняття заяви і проведення перевірки в рамках КПК. Заяву розглянуто не в порядку КПК, а в порядку Закону України "Про звернення громадян"
2. При розгляді моєї Заяви порушена норма Статті 7 Закону України «Про звернення громадян» "Забороняється направляті скарги громадян для розгляду тім органам або посадові особи, дії чи рішення якіх оскаржуються."

ГУМВС України в м. Луганськ, як зацікавлений орган, не може провести об'єктивне та неупереджене розслідування фактів, викладених у моєї Заяві.
Відповідно до ст. 97 КПК України прокурор, слідчий, орган дізнання або суддя зобов’язані приймати заяви і повідомлення про вчинені або підготовлювані злочини, в тому числі і в справах, які не підлягають їх віданню. По заяві або повідомленню про злочин прокурор, слідчий, орган дізнання або суддя зобов’язані не пізніше триденного строку прийняти одне з таких рішень:
1) порушити кримінальну справу;
2) відмовити в порушенні кримінальної справи;
3) направити заяву або повідомлення за належністю.

В даному випадку є всі підстави провести перевірку заяви в порядку ст. 97 КПК України та прийняти відповідну постанову.
Відповідно до ст. 55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

На підставі викладеного,

Прошу:

1. Зобов’язати прокуратуру Луганськiй областi розглянути заяву про злочин від 07.06.2012.в порядку ст. 97 КПК України.
2. Письмово повідомити мене про результати розгляду даної заяви та вчинені прокуратурою дії на виконання цієї заяви, забезпечивши мені тим самим моє конституційне право на оскарження до суду дій прокуратури в разі її бездіяльності.


Додатки:
1. Заява до прокуратури Луганськiй областi;
2. Відповідь з прокуратури Луганськiй областi.


зы. На ютуб ролик не влез. Резал нещадно и жал как мог.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 13 июн 2012, 17:01 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 авг 2011, 18:08
Сообщений: 3900
Авто: .
Город: Киев
Якщо прокуратура почала футболяти, то нічого не доб*єтесь. В законі відсутній механізм вирішення скарги.
Мав дещо аналогічну справу viewtopic.php?f=28&t=3814&start=60

_________________
Как говорит наш дорогой шеф, если человек идиот, то это надолго.

При обращении в суд нужно понимать, что судебная система не способна обеспечить объективное рассмотрение дела и что, как минимум, на уровне апелляции материалы дела даже не будут открыты.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 14 июн 2012, 19:03 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
Генеральному прокурору України
Державному раднику юстиції України
Пшонка Віктору Павловичу
м.Київ, вул. Різницька 13/15





Скарга

Закон України «Про прокуратуру» гарантує громадянам України право на оскарження прийнятого прокурором рішення вищестоящому прокурору.
Згідно Конституції України Стаття 8. В Україні визнається і діє принцип верховенства права.
Згідно Стаття 3. Людина, … визнається в Україні найвищою соціальною цінністю.
Права людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави.
У даному випадку я використовую надане мені законом право на оскарження та очікую гарантованого Конституцією - утвердження і забезпечення прав людини як головного обов'язку держави.



Предметом скарги є невиважене рішення прокуратури Луганськiй областi виражене у відмові розглядати заяву про злочин в порядку ст. 97 КПК України.
Обгрунтування підстав для скарги.
07.06.2012 до прокуратури Луганськiй областi мною була направлена заява про злочин (додаток 1) в порядку ст. 95 КПК України по факту вчинення інспектором Аксьоновим Сергієм Сергійовичем дій відповідальність за які передбачена ст. 365, 367 КК України.
Згідно ст. . 112 КПУ України ……..


У ході розгляду Заяви (Додаток № 1), Начальником вiддiлу захиста прав громадян та iнтересiв держави при застосуваннi законiв про адмiнiстратиправопорушення старшим радником юстиції I.В. Каптенковой були припущені порушення Законодавства України:

1. Прокурор не виконав вимоги закону в частині прийняття заяви і проведення перевірки у рамках КПК.
2. Заяву розглянуто не в порядку КПК, а в порядку Закону України "Про звернення громадян"
3. Дотого ж як що й розглядати заяву у порядку Закону України «Про звернення громадян» то при розгляді моєї Заяви також була порушена норма Статті 7 Закону України «Про звернення громадян» якою "Забороняється направляти скарги громадян для розгляду тім органам або посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються."

ГУМВС України в м. Луганськ, як зацікавлений орган, не може провести об'єктивне та неупереджене розслідування фактів, викладених у моєї Заяві. ( єто нужно обосновать иначе єто все – слюни)
Відповідно до ст. 97 КПК України прокурор,.. зобов’язані приймати заяви і повідомлення про вчинені або підготовлювані злочини. По заяві або повідомленню про злочин прокурор, зобов’язаний ЗАКОНОМ не пізніше триденного строку прийняти одне з таких рішень:
1) порушити кримінальну справу;
2) відмовити в порушенні кримінальної справи;
3) направити заяву або повідомлення за належністю.

У даному випадку був ПРИВІД та є усі підстави для проведення перевірки фактів викладених у заяві, у порядку ст. 97 КПК України та прийняти обґрунтоване законне рішення у спосіб передбачений законом.

На підставі викладеного,

Прошу:

1. Зобов’язати прокуратуру Луганськiй областi розглянути заяву про злочин від 07.06.2012.в порядку ст. 97 КПК України.
2. Письмово повідомити мене про результати розгляду даної заяви , та надати можливість ознайомитись з матеріалами перевірки та її виводами.

Додатки:
1. Заява до прокуратури Луганськiй областi;
2. Відповідь з прокуратури Луганськiй областi.[/offtop]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 14 июн 2012, 19:08 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 грудня 2010 року Справа № 2а-9384/10/0870

(12год. 30хв.)

Запорізький окружний адміністративний суд в складі головуючого судді ЩербакаА.А., при секретарі Ісаєвій Н.С., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Мелітопольського міжрайонного прокурора Мелітопольської міжрайонної прокуратури Запорізької області про визнання протиправною бездіяльності та зобовязання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

В провадженні Запорізького окружного адміністративного суду знаходиться зазначений позов.

Позивач просить визнати бездіяльність Мелітопольського міжрайонного прокурора при розгляді заяви позивача про вчинення злочину від 02.11.2010р. протиправною

Зобовязати Мелітопольського міжрайонного прокурора розглянути заяву позивача про вчинення злочину від 02.11.2010р. та прийняти рішення, передбачене ст. 97 КПК України.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що розглядаючи подану позивачем заяву про вчинення злочину від 02.11.2010р., відповідача повинен був перевірити її, та прийняти одне з рішень, передбачених ст. 97 КПК України, а не дати відповідь у вигляді листа, чим порушити право заявника на оскарження.

В судове засідання позивач не з'явився, направив заяву, просить справу розглянути за відсутністю позивача.

Представник відповідача проти задоволення позовних вимог заперечував в повному обсязі. Пояснив, що позивач звернувся до Мелітопольської міжрайонної прокуратури із заявою на дії секретаря Мелітопольської міської виборчої комісії Запорізької області Ніколаєвої О.І. Чинним законодавством конкретизовано порядок оскарження рішень,дій чи бездіяльності, що стосуються місцевих виборів та визначено, що зазначені дії чи бездіяльність оскаржуються до виборчих комісій, які мають повноваження визначити необхідність перевірки зазначених у скарзі фактів правоохоронними органами. До мелітопольської міжрайонної прокуратури звернень виборчих комісій не надходило. Крім того, позивачем до скарги не було додано жодних документів на підтвердження того, що він є представником Мелітопольської міської партійної організації політичної партії «Партія екологічного порятунку ЕКО+25%.

Заслухавши пояснення представника відповідача, перевіривши матеріали справи суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

Судом встановлено, що 02.11.2010р. ОСОБА_1 звернувся в Мелітопольську міжрайонну прокуратуру із заявою про вчинення злочину, в які просить здійснити перевірку обставин, викладених в цій заяві та прийняти рішення про порушення кримінальної справи відносно члена Мелітопольської міської виборчої комісії Запорізької області Ніколаєвої О.І. за ознаками ч. 3 ст. 157 КК України, про що свідчить надана копія заяви.

Листом від 04.11.2010р. №187-10, за підписом Мелітопольського міжрайонного прокурора, зазначена заява позивача направлена голові Запорізької обласної територіальної виборчої комісії для розгляду по суті.

В зазначеному листі прокурор посилається на вимоги ст. 85 Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів», та просить про результати перевірки інформувати заявника у встановлений законодавством термін.

Як вбачається з наданої позивачем відповіді Запорізької обласної виборчої комісії №74о від 22.11.2010р., голова Запорізької обласної виборчої комісії повідомляє позивача про те, що дана заява не підлягає розгляду Запорізькою обласною виборчою комісією, так як вона подана до невідповідної виборчої комісії та її розгляд не входить до компетенції Запорізької обласної виборчої комісії.

Ч. 1 ст. 3 Закону України «Про прокуратуру» передбачено, що повноваження прокурорів, організація, засади та порядок діяльності прокуратури визначається Конституцією України, цим Законом, іншими законодавчими актами.

Згідно зі ст. 19 ч. 2 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобовязані діяти тільки на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачений Конституцією та законами України.

Порядок розгляду заяв про злочин визначений кримінально-процесуальним законодавством.

Відповідно до ст.97 ч.1 КПК України, прокурор, слідчий, орган дізнання або суддя зобовязані приймати заяви і повідомлення про вчиненні або підготовлювані злочини, в тому числі у справах, які не підлягають їх віданню.

Згідно з ч. 2 ст. 97 КПК України, по заяві або повідомленню про злочин прокурор, слідчий, орган дізнання або суддя зобовязані не пізніше триденного строку прийняте одне з таких рішень: 1) порушити кримінальну справу; 2) відмовити в порушенні кримінальної справи; 3) направити заяву або повідомлення за належністю.

При цьому, ст. 97 ч. 4 КПК України передбачено, що коли необхідно перевірити заяву або повідомлення про злочин до порушення справи, така перевірка здійснюється прокурором, слідчим або органам дізнання в строк не більше десяти днів шляхом відібрання пояснень від окремих громадян чи посадових осіб або витребування необхідних документів.

Згідно зі ст. 99 КПК України, при відсутності підстав до порушення кримінальної справи прокурор, слідчий, орган дізнання або суддя своєю постановою відмовляють у порушенні кримінальної справи, про що повідомляють заінтересованих осіб підприємства, установи, організації.

Вимоги до заяви про злочин та порядок її подачі встановлені ст. 95 КПК України, відповідно до якої заяви або повідомлення про злочин можуть бути усними та письмовими, при цьому письмова заява повинна бути підписана особою, від якої вона подається. До порушення справи слід пересвідчитися в особі заявника, попередити її про кримінальну відповідальність за неправдивий донос і відібрати від нього відповідну підписку.

Іншого порядку розгляду заяв про злочин, та прийняття рішень, ніж передбачені ст. 97 КПК України, законом не встановлено.

Також, враховуючи положення ст. 112 ч. 1 КПК України, відповідно до якої в справах про злочини, передбачені ст. 157 КК України, досудове слідство провадиться слідчими прокуратури, суд приходить до висновку, що заява ОСОБА_1 про порушення кримінальної справи стосовно конкретної особи за ст. 157 ч. 3 КК України, підлягала вирішенню органами прокуратури з прийняттям одного з рішень, як це встановлено ст. 97 КПК України, про порушення кримінальної справи чи про відмову у її порушенні.

У відповідності до ч. 3 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:

1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України;

2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;

3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії);

4) безсторонньо (неупереджено);

5) добросовісно;

6) розсудливо;

7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації;

8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);

9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення;

10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

З огляду на зазначені критерії перевірки, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 94, 158, 161-163 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Мелітопольського міжрайонного прокурора при розгляді заяви ОСОБА_1 про вчинення злочину від 02.11.2010р.

Зобовязати Мелітопольського міжрайонного прокурора прийти по заяві ОСОБА_1 про вчинення злочину від 02.11.2010р. рішення, передбачене ст. 97 КПК України.

Стягнути з Державного бюджету України на користь ОСОБА_1 судові витрати в сумі 3 грн. 40 коп.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України з дня складення її в повному обсязі, апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Повне рішення виготовлене 16 грудня 2010 року.

Суддя А.А. Щербак


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 14 июн 2012, 19:18 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 25 янв 2011, 09:47
Сообщений: 2791
Откуда: УКРАЇНА
lllXlll писал(а):

Так?

крім того можна оскаржити в суді
приклад від РШ


До Печерського р-го суду м. Києва
01001, м. Київ вул. Хрещатик 42а

Шапошнікова Ростислава Сергійовича


С К А Р Г А
на рішення прокуратури м. Києва

Відповідно до ст. 12 Закону України «Про прокуратуру» прийняте прокурором рішення може бути оскаржено вищестоящому прокурору або до суду. Предметом даної скарги є відмова прокуратури м. Києва розглядати заяву про злочин в порядку ст. 97 КПК України.

Суть справи:

01.07.2011 року представник Маліцької С.А. Шапошніков Р.С. в порядку ст. 95 КПК України направив до прокуратури м. Києва заяву про злочин вчинений працівником прокуратури Дніпровського р-ну м. Києва передбачений ч.2 ст. 382 КК України - умисне невиконання постанови суду.

07.07.2011 року листом №7538-11 прокуратура м. Києва повідомила, що заява про злочин від 01.07.2011 направляється для розгляду прокурору Дніпровського р-ну м. Києва.

16.08.2011 від прокуратури Дніпровського р-ну м. Києва надійшов лист №1583\10 від 08.08.2011 за підписом заступника прокурора Дніпровського р-ну м. Києва Харлова О. в якому зазначено, що немає підстав для вжиття заходів прокурорського реагування.

14.09.2011 року на ім’я прокурора Дніпровського р-ну м. Києва була направлена скарга на рішення Харлова О. з проханням визнати таке рішення протиправним та розглянути заяву про злочин від 01.07.2011 в порядку ст. 97 КПК України, тобто винести відповідну постанову.

07.10.2011 року від прокуратури Дніпровського р-ну м. Києва надійшов конверт з відповіддю прокурора Дніпровського р-ну м. Києва Іванця М. №1583-10 від 29.09.11 в якій зазначено, що підстав для вжиття заходів прокурорського реагування не вбачається.

03.11.2011 року на адресу прокуратури м. Києва була направлена скарга на рішення прокурора Дніпровського р-ну м. Києва з проханням визнати таке рішення протиправним та розглянути заяву про злочин в порядку ст. 97 КПК України.

17.11.2011 року від прокуратури м. Києва надійшов лист №06\3-7538-11 від 15.11.2011 року за підписом заступника прокурора Софієва С. в якому зазначено, що оскільки в заяві про злочин висловлені лише загальні відомості та суб’єктивні оцінки, то заходи реагування вживатися не будуть.

Рішення заступника прокурора м. Києва є протиправним за таких підстав:

Суть заяви про злочин полягала в тому, що 22 березня 2011 року постановою Дніпровського р-го суду м. Києва було скасовано постанову помічника прокурора Дніпровського р-ну м. Києва Дрозда А.М. про відмову в порушенні кримінальної справи відносно працівника ДАІ Серветника В.О. Суд направив матеріали справи для додаткової перевірки. Постанова суду не була оскаржена в апеляційній інстанції та набула чинності через сім днів.

На протязі наступних трьох місяців прокуратура Дніпровського р-ну м. Києва ніяких дій по заяві не вчинювала, рішення в порядку КПК України не приймала, хоча згідно ст. 97 КПК України перевірка повинна була бути проведена в строк десять днів.

Таким чином, в діях працівника прокуратури Дніпровського р-ну м. Києва, який отримав матеріали справи з постановою суду, вбачались ознаки злочину за ч.2 ст. 382 КК України, тобто невиконання постанови Дніпровського р-го суду м. Києва від 22 березня 2011 року.

Факт того, що прокуратура Дніпровського р-ну м. Києва на протязі трьох місяців не виконувала постанову Дніпровського р-го суду м. Києва підтверджується листом №1039с10 від 12.07.2011 року за підписом заступника прокурора Дніпровського р-ну м. Києва О.Іпатова, в якому зазначено, що 12.07.2011 року було прийнято повторне рішення про відмову в порушенні кримінальної справи.

Тобто, прокуратура Дніпровського р-ну м. Києва виконала постанову Дніпровського р-го суду м. Києва від 22.03.2011 року щодо зобов’язання провести додаткову перевірку, тільки після того, як 01.07.2011 року представник Маліцької С.А. Шапошніков Р.С. направив заяву про злочин про невиконання постанови суду.

Отже, злочинна бездіяльність працівників прокуратури Дніпровського р-ну м. Києва підтверджується фактичними даними, а саме – постановою Дніпровського р-го суду м. Києва і листом прокуратури Дніпровського р-ну м. Києва від 12.07.2011.

Дані документи спростовують твердження заступника прокурора м. Києва Софієва С. який мотивуючи своє рішення не виносити постанову в порядку ст. 97 КПК України, вказує на те, що в заяві про злочин нібито висловлені лише загальні відомості та суб’єктивні оцінки.

Відповідно до ст. 97 КПК України прокурор, слідчий, орган дізнання або суддя зобов'язані приймати заяви і повідомлення про вчинені або підготовлювані злочини, в тому числі і в справах, які не підлягають їх віданню. По заяві або повідомленню про злочин прокурор, слідчий, орган дізнання або суддя зобов'язані не пізніше триденного строку прийняти одне з таких рішень: 1) порушити кримінальну справу; 2) відмовити в порушенні кримінальної справи; 3) направити заяву або повідомлення за належністю.

Як вбачається з заяви від 01.07.2011 року, вона була подана в порядку ст. 95 КПК України, яка надає право повідомити органи прокуратури про вчинений злочин. Проте, всупереч діючому законодавству, дана заява не була розглянута в термін десять днів в порядку ст. 97 КПК України. Органи прокуратури розглядали заяву в порядку Закону України «Про звернення громадян».

Відповідно до положень Інструкції з діловодства в органах прокуратури України (затвердженою наказом в.о. Генерального прокурора України від 01.04.2010 року №18) зокрема п.4.5.1 зазначено, що заяви та повідомлення про злочини в органах прокуратури приймаються та реєструються відповідно до вимог Інструкції про порядок приймання, реєстрації та розгляду в органах прокуратури України заяв та повідомлень про злочини, п.4,5,2 зазначено, що заяви і повідомлення про злочини реєструються у книзі обліку заяв та повідомлень про злочини, що є документом суворої звітності.

Таким чином, в порушення вищезазначеної Інструкції заява представника Маліцької С.А. Шапошнікова Р.С. про злочин була зареєстрована як заява про звернення громадян. Розгляд заяви про злочин в порядку передбаченому Законом України «Про звернення громадян» є незаконним, оскільки відповідно до п.12 цього Закону, його дія не поширюється на порядок розгляду заяв і скарг громадян, установлений кримінально - процесуальним, цивільно - процесуальним, трудовим законодавством і законодавством про захист економічної конкуренції. Отже, заява була невірно зареєстрована та не розглянута в порядку чинного законодавства України.

У відповідності з положеннями ст.55 Конституції України права і свободи людини і громадянина захищаються судом, кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, посадових і службових осіб.

Таке право не може бути обмеженим навіть у разі відсутності норм закону, які б передбачали можливість звернення особи до суду та розгляд відповідної скарги в порядку, визначеному Кримінально - процесуальним кодексом України.

Зазначені конституційні положення є нормами прямої дії. Правовідносини, які виникли між суб’єктом звернення та прокуратурою м. Києва за своєю природою є кримінально-правовими. За таких обставин дана скарга підлягає розгляду навіть за відсутності в КПК України норм, які регламентують відповідний розгляд.

На підставі викладеного, керуючись ст. 55 Конституції України,

ПРОШУ:

Направити заяву представника Маліцької С.А. Шапошнікова Р.С. про злочин від 01.07.2011 до прокуратури м. Києва для прийняття відповідного рішення в порядку ст. 97 КПК України.

Додатки:
1. Копія відповіді та конверту (2 арк.)
2. Копія скарги до прок.Києва (4 арк.)
3. Копія відповіді Іванця (1 арк.)
4. Копія скарги та повідомлення (3 арк.)
5. Копія відповіді прокуратури (1 арк.)
6. Копія повідомлення прокуратури (1 арк.)
7. Копія заяви про злочин та чеку (3 арк.)
8. Копія повідомлення та конверту (2 арк.)
9. Копія постанови суду (2 арк.)
10. Копія довіреності (1 арк.)



17.11.2011 ШАПОШНІКОВ Р.С.

_________________
дайте нам бути такими якими ми є,
дайте нам спокій від ваших щоденних атак...
Славко Вакарчук.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 14 июн 2012, 19:58 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 авг 2011, 18:08
Сообщений: 3900
Авто: .
Город: Киев
Та що ви стараєтесь?
Коли прокуратура не розглядає заяву в порядку ст. 97 КПК, тоді ці скарги доречні.
А тут прокуратура просто перефутболила "за належністю", що оскаржити з позитивним результатом неможливо.

Друге. якщо вже взялися, то ця справа вирішується в районному суді, а не окружному.

_________________
Как говорит наш дорогой шеф, если человек идиот, то это надолго.

При обращении в суд нужно понимать, что судебная система не способна обеспечить объективное рассмотрение дела и что, как минимум, на уровне апелляции материалы дела даже не будут открыты.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 14 июн 2012, 20:07 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
а какие основания для этого были ? я про налэжнисть


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 22 ]  На страницу 1, 2  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 14


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron