Текущее время: 30 ноя 2024, 14:29

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 12 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 29 май 2010, 20:57 
Не в сети
Прохожий
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 май 2010, 19:24
Сообщений: 5
Авто: Деу Сенс
подскажите как быть в следующей ситуации:

При движении на участке дороги с тремя полосами в одном напправлении, двигаясь в крайнем левом ряду был остановлен работниками ГАИ, (опередив за 500 метров до этого маршрутку полосу движения не менял т. к. за перекрестком где стояли ГАИ начинается дорога с одной полосой движения т. е . крайний левый ряд по которому двигался я переходит в один, знаков "движение по полосам" над проезже частю небыло ) был составлен протокол за нарушение п.11.2 ; 11.5 ПДД. Автомобиль ГАИ находился на пешеходном переходе (см. фото) снимали на обычный цифровик фото с "моим нарушением" показать отказались (мол принтера нет а на фотоапарате плохо видно) выписали постанову про нарушение на 430 грн. где указали что фото и протокол прилагаются. На просьбу предявить документ о законности ведения патрулирования на данном месте мне отказали, удостоверение показали мельком после нескольких требований.
Изображение
Изображение
Изображение

Заранее спасибо


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Как быть?
СообщениеДобавлено: 29 май 2010, 21:13 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 сен 2009, 09:03
Сообщений: 259
Откуда: Чернігівщина
Авто: ***
Город: Ічня
Поищи приказ № 33 МВД, который запрещает пользоваться подобными "мыльницами" и обжалуй в суде, а фотки вместе с жалобой на действия ГАИ направляй по параллельному потоку в прокуратуру и управу ГАИ или службу собственной безопасности.

А для начала - бросай сканы протокола и постановы. На форуме сориентируют как и что...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 29 май 2010, 21:23 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 14 июл 2009, 22:47
Сообщений: 1328
Откуда: Донецкая обл
Вот тебе шаблон на эту тему, немного переделай под свой случай и добавь, что вели фотофиксацию на не сертифицированный прибор в украине, приложи свои фотки...



До _____________________ суду м. ______________
вул_________________, м. ___________, __________

Позивач:_______________________________
вул_________________, м. ___________, __________
тел.: _______________ e-mail: _____________


Відповідач:1. ВДАІ України в м. Шахтарськ
ДПС ДАІ ГУМВС України у Донецькiй області
2. ІДПС Золотухiн Сергій Миколайович
ВДАІ України в м. Шахтарськ у Донецькiй області
вул________________, м. ___________, __________
тел.: _______________ e-mail: _____________


ПОЗОВНА ЗАЯВА
(у справі за адміністративним позовом).
Звільнено від сплати судового збору відповідно до ст..288 КпАП України.
Цей позов підлягає розгляду у судах на підставі ст..288 ч.3 КпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівненого до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи.
24 листопада 2009р. посадовою (службовою) особою відповідача – ІДПС ВДАІ України в м. Шахтарськ Золотухiним Сергієм Миколайовичем винесено постанову Серія АН №331348 (надалі - постанова) у справі про адміністративне правопорушення, передбачене ч.2 ст.122 щодо мене, унаслідок нiбiто порушення мною п. 11.5 ПДД України, з коммінтарем, рухався в лівому ряду при вільному правом.
Вказана постанова не відповідає обставинам справи та вимогам закону з таких підстав.
Пункт 11.5 ПДД України, який нібито я порушив, якраз таки дозволяє рух в лівому ряду при вільному правом, у випадках повороту вліво, розвороту, і як видно на схемі, супутниковому знимку і фотографіях місцевості дорога має розворот, який я збирався виконати, до зупинки мене інспектором.

ПДР: п.11.5. На дорогах, які мають дві і більше смуги для руху в одному напрямку, виїзд на крайню ліву смугу для руху в цьому ж напрямку дозволяється, якщо праві зайняті, а також для повороту ліворуч, розвороту або для зупинки чи стоянки на лівому боці дороги з одностороннім рухом у населених пунктах, коли це не суперечить правилам зупинки (стоянки).

А також хочу звернути Вашу увагу на те, що я також керувався пунктом 10.4 ПДР, який зобов'язав мене завчасно зайняти крайнє положення відповідне направленню руху, що мною було і зроблено:

ПДР: п.10.4 Перед поворотом праворуч, ліворуч або розворотом водій має завчасно зайняти відповідне крайнє положення на проїзній частині, призначеній для руху в цьому напрямку.

До того ж, як видно на схемі, супутниковому знимку, фотографіях місцевості там так само є ще поворот направо, і отже, якщо я рухався б в правому ряду, я б не лише порушив ПДР п.11.5 і п.10.4, але і створював би перешкоди тим водiям, яки повертали б праворуч і тим хто рухався б прямо:

ПДР: п.1.5. Дії або бездіяльність учасників дорожнього руху та інших осіб не повинні створювати небезпеку чи перешкоду для руху, загрожувати життю або здоров'ю громадян, завдавати матеріальних збитків.
2.3. Для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов'язаний:
д) не створювати своїми діями загрози безпеці дорожнього руху;

З протоколом та постановою, складеною ІДПС ВДАІ України в м. Шахтарськ Золотухiним Сергієм Миколайовичем, Серія АН№205602 (надалі - протокол) про адміністративне правопорушення, я не погоджуюся, оскільки в моїх діях під час керування транспортним засобом не було допущено порушень Правил дорожнього руху, про що було повідомлено інспектору ДПС. Натомість, не реагуючи на мої пояснення, ним була винесена постанова серія АН№331348 від 24.11.2009 про притягнення мене до адміністративної відповідальності з наступним накладенням штрафу у розмірі 425 грн.
З огляду на викладене вважаю, що дії працівника відповідача були незаконними.
До того ж, слід вказати, що відповідно до ст.71 ч.2 КАС України, обов’язок доказування правомірності своїх дій в даному випадку покладено на відповідача.

За таких умов у моїх діях немає складу правопорушення, у якому мене визнано винним зазначеною постановою.
Ст..288 КпАП прямо передбачає:
Стаття 288. Порядок оскарження постанови по справі про адміністративне правопорушення.
Постанову по справі про адміністративне правопорушення може
бути оскаржено:
3) постанову іншого органу (посадової особи) про накладення
адміністративного стягнення - у вищестоящий орган (вищестоящій
посадовій особі) або в районний, районний у місті, міський чи
міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом
адміністративного судочинства України ( 2747-15 ), з
особливостями, встановленими цим Кодексом.
Враховуючи той факт, що у двох перших пунктах зазначеної норми постанови співробітника ДАІ не вказані, дана категорія справ прямо відноситься до тих, яка входить до компетенції безпосередньо судів.
За таких умов справа підлягає розгляду судами.
Вважаю, що до цієї справи повністю відносяться вимоги Постанов Пленуму Верховного Суду України, а саме:

Від 11.06.2004 N 11 „Про окремі питання, що виникають при застосуванні судами положень ст. 276 Кодексу України про адміністративні правопорушення”, яка передбачає:
3. Згідно зі ст. 245 КУпАП ( 80732-10 ) суддя при розгляді
справи про адміністративне правопорушення має своєчасно, всебічно,
повно й об'єктивно з'ясувати обставини справи і вирішити її в
точній відповідності із законом.

23.12.2005 N 14 „Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті”, яка передбачає:

24. Звернути увагу судів на неприпустимість спрощеного
підходу до судового розгляду справ про адміністративні
правопорушення на транспорті та ігнорування прав осіб, яких
притягають до відповідальності, потерпілих, їх законних
представників і захисників.
Суди повинні неухильно виконувати вимоги ст. 268 КпАП
( 80732-10 ) щодо розгляду справи про адміністративне
правопорушення у присутності особи, яка притягається до
адміністративної відповідальності. Під час відсутності зазначеної
особи це можливо лише у випадках, коли є дані про своєчасне її
сповіщення про місце та час розгляду і якщо від неї не надійшло
клопотання про його відкладення.
Зміст постанови судді має відповідати вимогам, передбаченим
статтями 283 і 284 КпАП ( 80732-10 ). У ній, зокрема, потрібно
навести докази, на яких ґрунтується висновок про вчинення особою
адміністративного правопорушення, та зазначити мотиви відхилення
інших доказів, на які посилався правопорушник, чи висловлених
останнім доводів.

Очевидно, що співробітником ДАІ складено документи саме із цим „спрощеним” підходом, із значними процесуальними порушеннями, таким чином, що протокол протирічить постанові про адміністративне правопорушення.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст..4, 6 КАС України, стст.287, 288 КпАП України,

ПРОШУ:

1. Викликати у судове засідання по справі, належно повідомивши про дату, мене, представника відповідача та посадову особу, якою винесено постанову про адміністративне правопорушення;
2. Зазначену постанову у справі про адмніністративне правопорушення визнати недійсною та скасувати, а справу про адміністративне правопорушення щодо мене закрити, за відсутністю у моїх діях складу такого правопорушення.



____________________ 2009р. ___________________
(Підпис)

До заяви додаються:
1. Копія позовної заяви.
2. Схема, супутниковий знимок, фотографії місцевості.
3. Копія протоколу АН№205602 від 24.11.2009 про адміністративне правопорушення.
4. Копія постанови АН№331348 від 24.11.2009 по справі про адміністративне правопорушення.

_________________
Изображение Вор должен сидеть в тюрьме!
Нарушающих законы инспекторов - в зоопарк к зёбрам!!!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 29 май 2010, 21:30 
Не в сети
Прохожий
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 май 2010, 19:24
Сообщений: 5
Авто: Деу Сенс
подскажите еще, нарушение было в областном центре до города где я живу 40 км, если подавать в суд то придется ездить, можно как то добится о переносе рассмотрения дела по месту моего проживания


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 29 май 2010, 21:35 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 14 июл 2009, 22:47
Сообщений: 1328
Откуда: Донецкая обл
ты можешь подавать в суд по месту проживания, происшествия или пребывания! Это как раз гайцы должны будут к тебе ездить в суд, ну они и по местному не ездять, а к тебе тем более не поедут, а тебе только плюс!

_________________
Изображение Вор должен сидеть в тюрьме!
Нарушающих законы инспекторов - в зоопарк к зёбрам!!!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 29 май 2010, 22:22 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 26 мар 2010, 16:27
Сообщений: 4720
Авто: есть
Город: Первомайск
Я вот тоже составлял для отца - снимали на самсунг... :) Можешь просто убрать моральную шкоду и вставить свои статьи :) Могу дать в ворде...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 май 2010, 09:29 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 24 май 2009, 20:09
Сообщений: 376
Откуда: Гепа-Сити(Харьков)
Авто: Hyundai Elantra J4
Про затвердження Переліку технічних засобів, що використовуються в підрозділах Державтоінспекції МВС для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху


Наказ Міністерства внутрішніх справ України
від 1 березня 2010 року N 33

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
30 березня 2010 р. за N 262/17557

Відповідно до Законів України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху", "Про міліцію" та постанови Кабінету Міністрів України від 17.12.2008 N 1103 "Про затвердження Порядку направлення водіїв транспортних засобів для проведення огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, і проведення такого огляду" НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік технічних засобів, що використовуються в підрозділах Державтоінспекції МВС для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху, що додається.

2. Начальникам головних управлінь, управлінь МВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі забезпечити виконання цього наказу територіальними підрозділами Державтоінспекції МВС під час здійснення нагляду за дорожнім рухом.

3. Начальникові Департаменту Державтоінспекції МВС генерал-майору міліції Коломійцю С. Г. забезпечити підпорядковані підрозділи Державтоінспекції МВС технічними засобами відповідно до цього Переліку.

4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра генерал-полковника міліції Савченка О. І.

5. Наказ оголосити особовому складу органів і підрозділів внутрішніх справ України.

6. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.


В. о. Міністра
генерал-полковник міліції

М. М. Клюєв




ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства внутрішніх справ України
01.03.2010 N 33

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
30 березня 2010 р. за N 262/17557



Перелік
технічних засобів, що використовуються в підрозділах Державтоінспекції МВС для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху
1. Технічні засоби для визначення швидкості руху:


вимірювач швидкості радіолокаційний "Беркут";

вимірювач швидкості радіолокаційний "Сокол";

вимірювач швидкості руху транспортних засобів радіолокаційний "Искра-1";

вимірювач швидкості руху транспортних засобів радіолокаційний "Радис";

вимірювач швидкості радіолокаційний відеозаписувальний "РАПИРА";

вимірювач швидкості радіолокаційний відеозаписувальний "ВИЗИР".
2. Спеціальні технічні засоби, які працюють в автоматичному режимі, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису:


вимірювач швидкості радіолокаційний відеозаписувальний "ВИЗИР" з активованою функцією "автоматичний режим" модифікації "ВИЗИР 03";

вимірювач швидкості радіолокаційний з фотофіксацією "АРЕНА";

лазерний вимірювач швидкості транспортних засобів "TruCAM".
3. Спеціальні технічні засоби для проведення огляду водіїв транспортних засобів з метою виявлення стану алкогольного сп'яніння:


газоаналізатор "AlcoQuant 6020";

газоаналізатор "Alcotest 6510";

газоаналізатор "Alcotest 6810";

газоаналізатор "Alcotest 7410 Plus com";

прилад спеціалізований визначення концентрації парів етанолу в повітрі, що видихається, "Алконт 01".


Начальник ДДАІ МВС України
генерал-майор міліції

С. Г. Коломієць


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 май 2010, 10:03 
Не в сети
Прохожий
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 май 2010, 19:24
Сообщений: 5
Авто: Деу Сенс
Dovzhuk писал(а):
Я вот тоже составлял для отца - снимали на самсунг... :) Можешь просто убрать моральную шкоду и вставить свои статьи :) Могу дать в ворде...

кинь в личку плиз


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 май 2010, 12:48 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 26 мар 2010, 16:27
Сообщений: 4720
Авто: есть
Город: Первомайск
Обгон на перекрестке.doc


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 май 2010, 19:25 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 12 янв 2010, 17:32
Сообщений: 226
Откуда: Кировоград
Авто: Соболь
Dimidrol33 писал(а):
подскажите еще, нарушение было в областном центре до города где я живу 40 км, если подавать в суд то придется ездить, можно как то добится о переносе рассмотрения дела по месту моего проживания

привет это я стобой вчера был
вот позов подкоректируеш и вложиш
До ____________ суду

Позивач :
Поштова адреса :
засоби зв’язку :
Відповідач : ІПДС,
вул. Панфiловцiв 22-б, м.Кiровоград
поштовий iндекс 25030, тел. 35 75 33, 35 75 09



АДМIНIСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
про визнання неправомірними дій iнспектора ДПС ВДАI м. Кiровограда старшого сержанта Шульшенка Володимира Сергiйовича при складанні постанови ВА № 146900 та скасування постанови ВА № 146900 від 20 травня 2010р.
Звільнено від сплати судового збору відповідно до ст.288 КпАП України.
Цей позов підлягає розгляду у судах на підставі ст.288 ч.3 КпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівняного до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи.

29 травня 2010 року мене зупинив співробітник ДПС ________________________________, мотивуючи це тим, що я начебто порушив «Правила дорожнього руху», надалі ПДР.
Незважаючи на мої ґрунтовні заперечення щодо відсутності факту порушення ПДР, зазначеною посадовою особою, в моїй присутності, відразу було прийнято постанову про притягнення мене до адміністративної відповідальності, за вчинення правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 122 КУпАП України, у вигляді штрафу в сумі 430 гривень.
З притягненням мене до адміністративної відповідальності погодитись не можу з наступних підстав:
29 травня 2010 року я рухався на автомобiлi ДЕУ Ланос по вул. Полтавськiй з дотриманням ПДР, яка має по три смуги руху в обох напрямках я рухався по лiвiй смугi так як iншi були зайнятi iншими транспортними засобами i менi не було можливостi рухатися iншими смугами , про що я i намагався пояснити iнспектору.
Відповідно до п.11.5. ПДР - «На дорогах, які мають дві і більше смуги для руху в одному напрямку, виїзд на крайню ліву смугу для руху в цьому ж напрямку дозволяється, якщо праві зайняті, а також для повороту ліворуч, розвороту або для зупинки чи стоянки на лівому боці дороги з одностороннім рухом у населених пунктах, коли це не суперечить правилам зупинки (стоянки).»
В даному пункті сказано лише про розташування транспортних засобів, і жодного посилання щодо заборони руху по крайній лівій смузі.
Таким чином порушити пункт 11.5 ПДР неможливо, оскільки в ньому відсутня пряма заборона на вчинення будь яких дій.
Невідповідність ст.122 ч.2 фактично вчиненим діям:
Хочу звернути увагу на той факт, що ст.122 ч.2 містить виключний перелік адміністративних правопорушень, за які передбачено відповідальність, а саме:
«порушення правил проїзду перехресть, зупинок транспортних засобів загального користування, проїзд на заборонний сигнал світлофора або жест регулювальника, порушення правил обгону, користування під час руху засобами зв`язку, не обладнаними пристроями, що дозволяє вести перемови без допомоги рук».
В протоколі серія ________ та постанові ________ про притягнення мене до адміністративної відповідальності вказано: «керуючи автомобілем на дорозі, яка має дві полоси руху в одному напрямку рухався в лівій при вільній правій».
Таким чином не правомірно застосована ст. 122 ч.2, а саме
- порушення правил проїзду перехресть – на даній ділянці дороги перехрестя відсутні;
- порушення зупинок транспортних засобів загального користування – зупинку не здійснював;
- проїзд на заборонний сигнал світлофора або жест регулювальника – - порушення правил обгону не було
Таким чином, відповідно до зафіксованого в протоколі серія _______ та постанові ______ порушення, а саме їзда лівою смугою при вільній правій, ст..122 ч.2 застосована бути не може оскільки факту обгону не було. 3.Порушення процесуальних норм КУпАП
Я не погоджуюсь із застосуванням до мене адміністративного стягнення, але також не можу не вказати на порушення процесуального характеру, які теж мали місце при розгляді адміністративної справи.
Відповідно до статті 7 КУпАП України, ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв'язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності. Застосування уповноваженими на те органами і посадовими особами заходів адміністративного впливу провадиться в межах їх компетенції, у точній відповідності з законом.
Згідно статті 246 КУпАП України, порядок провадження в справах про адміністративні правопорушення в органах (посадовими особами), уповноважених розглядати справи про адміністративні правопорушення, визначається цим Кодексом та іншими законами України.
Статтею 268 КУпАП України, передбачено, що особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, та користуватися іншими правами.
При розгляді справи інспектором ДПС порушено моє право на використання юридичної допомоги, та не надано фото – яке начебто зроблено та те що до протоколу додаеться фото.
Також iнспектор вiдмовився внести до протоколу свiдкiв якi знаходилися зi мною в автомобiлi що Є
грубим порушенням моiх прав наданих ст.268 КУпАП.
Тобто я не мав змоги повноцінно захищати свої права. Як наслідок, необхідність відстоювати свої права в судовому порядку.
Враховуючи вище викладене, співробітником ДПС не правомірно звинувачено мене в порушенні п.11.5 ПДР - оскільки він (п.11.5) прямо не забороняє рухатися в крайній лівій смузі, а лише визначає порядок розташування транспортних засобів на дорозі. По-друге, звинувачуючи мене в порушенні ПДР, інспектор самостійно неправомірно застосовує ст.122 ч.2 не відрізняючи рух по лівій смузі та поняття обгін. Тобто для інспектора ДПС рух прямо та обгін одне й теж саме.
Таким чином, вчиняючи дії щодо внесення неправдивих відомостей в постанову по справі про адміністративне правопорушення в частині статті, яка передбачає відповідальність і нехтування процесом розгляду справи – спричинило необхідність звернення до суду за захистом своїх прав.
Згідно п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП України, провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин: відсутність події і складу адміністративного правопорушення.
Відповідно до статті 289 КУпАП України, скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подано протягом десяти днів з дня винесення постанови. Особа, яка оскаржила постанову у справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати державного мита (ст. 288 цього Кодексу).
Також як видно з постанови, iнспектор ДПС сержан виписуючи постанову не вказав обставин, якi вiн зобов'язаний з'ясувати при розглядi справи керуючись ст.280 КУпАП, а саме: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Пунктом 3 частини 1 статті 288 КУпАП України, передбачено, що постанову іншого органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення може бути оскаржено - у вищестоящий орган (вищестоящій посадовій особі) або в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими цим Кодексом.
Згідно частини 1 статті 104 Кодексу адміністративного судочинства України, до адміністративного суду має право звернутися з адміністративним позовом особа, яка вважає, що порушено її права, свободи чи інтереси у сфері публічно-правових відносин. Суб’єкт владних повноважень має право звернутися до адміністративного суду у випадках, встановлених законом Враховуючи вищевикладене, відповідно до статей 268, 280, 288, 289, 292, 293 Кодексу про адміністративні правопорушення України, керуючись статтями 2, 6-11, 18, 19, 71,104 – 107 Кодексу адміністративного судочинства України,

ПРОШУ суд :
1. Відкрити провадження у адміністративній справі.
2. Визнати незаконними дії інспектора ДПС м. Кiровограда сержанта
по притягненню мене до адміністративної відповідальності;
3. Зазначену постанову у справі про адмніністративне правопорушення скасувати, а справу про адміністративне правопорушення щодо мене закрити, за відсутністю у моїх діях складу зазначенго правопорушення.
Додатки:
1. Копія адмiнiстративного позову;
2. Копія протоколу серії ВА №
3. Копія постанови серія ВА №

_________________
В ГАИ мало идиотов- но они раставлены так что попадаются при каждой остановке


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 31 май 2010, 15:27 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 25 авг 2009, 14:39
Сообщений: 100
Откуда: Донецк
может немного не в тему, но на фото видна реклама на служебном авто, плюс авто сильно тонировано, плюс припарковано явно на повороте и переходе - можно добавить к жалобе на гайца (если надумаете писать в прокуратуру).


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 31 май 2010, 16:38 
Не в сети
Прохожий
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 май 2010, 19:24
Сообщений: 5
Авто: Деу Сенс
всем большое спасибо за ответы :roll:


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 12 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 9


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: