не мудрствуя лукаво, с температурой 38,4
насочинял такое:
Прокурору м. Кривого Рогу
50000, м. Кривий Ріг, вул. Леніна, 27
КОПІЯ:
Начальнику Саксаганського Відділу Державної виконавчої служби Криворізького МУ Юстиції
50000, м. Кривий Ріг, вул. пока не знаю какая, 11
Громадянина України
Винни Пуха
вул. ******, *, кв.№***
500** м. Кривий Ріг.
С К А Р Г А
12.04.2010 на адресу Відділу Державної автомобільної інспекції для обслуговування адміністративної території м. Кривого Рогу УМВС України в Дніпропетровської області я надіслав інформаційний запит (в додатках) у порядку Закону України «Про інформацію». В цьому запиту я попросив письмово проінформувати мене, стосовно наявності чи відсутності моєї заборгованості по штрафах за порушення ПДР, а також інших підстав за яких мені може бути відмовлено в проведенні державного технічного огляду.
18 травня 2010 року поштою я отримав відповідь на мій запит (у додатках), з якої я вперше дізнався про наявність трьох штрафів, за нібито порушені мною ПДР. Із комп'ютерної роздруківки, з якої випливало, що відносно мене були оформлені протоколи про скоєння адміністративного правопорушення, а саме:
- 24 листопада 2008 року – протокол АВ №***** - ст.122.1 КУпАП – штраф 260 грн.
- 31 березня 2009 року – протокол АЕ №******* - ст.126.1 КУпАП – штраф 850 грн.
- 30 червня 2009 року – протокол АА №****** - ст.121.5 КУпАП – штраф 170 грн.
Жодних даних щодо винесених за адміністративними справами постанов я не отримав. Крім того у всіх трьох відображеннях присутні недостовірні дані щодо мене: різні адреси (всі невірні), різні дати народження, неправдиві дані про місце роботи, відсутні номер посвідчення водія – враховуючи те, що ці дані мають вноситись із протоколів та постанов, вищенаведене підтверджує те, що розгляд справ проводився без моєї участі, з порушенням ряду вимог діючого Законодавства, а саме: ст..ст.254, 258, 276, 278, 279, 280 КУпАП. Представлена ДАІ відповідь вказує на те, що вказані матеріали направлені до Саксаганського Відділу Державної виконавчої служби Криворізького МУ юстиції.
Однак, відповідно до вимог ст. 285 КУпАП, копія постанови протягом трьох днів вручається або висилається особі, щодо якої її винесено. Копія постанови вручається під розписку. В разі, якщо копія постанови висилається, про це робиться відповідна відмітка у справі. Доказом отримання водієм постанови є особистий підпис в постанові, чи зворотне повідомлення поштового відділення про вручення постанови.
Що до мене, то інформую: до дня отримання відповіді на запит із органів ДАІ мені нічого не було відомо про факти оформлення протоколів чи постанов про накладення адміністративного стягнення або про відкриття виконавчого провадження, постанови мені під розписку не вручались, в зворотних повідомленнях поштового відділення про вручення мені указаних постанов я також не ставив підпис, тому що вони фактично не надходили. Тобто мені нічого не було відомо про факти накладення адміністративних стягнень. Тим більше, що до мене не надходили і відповідні виконавчі документи, що передбачено ст.24 ЗУ «Про виконавче впровадження» - «попереджає боржника про примусове виконання рішення після закінчення встановленого строку» та «копія постанови про відкриття виконавчого провадження не пізніше наступного дня надсилається стягувачу, боржнику та органу (посадовій особі), який видав виконавчий документ». Ці документи мали бути відправлені «адресатам із супровідними листами простою кореспонденцією» (ст.27 ЗУ «Про виконавче впровадження» ). Важко уявити собі, що всі три постанови не надійшли до мене з провини поштової служби. Зазначене дає мені підстави зробити висновок, що і в органи виконавчої служби відповідні документи щодо примусового стягнення також не надходили, або провадження по них відбувалось з порушенням чинного законодавства, тому, що згідно ст. 5 ЗУ «Про виконавче впровадження» -
• Державний виконавець зобов'язаний вживати заходів примусового виконання рішень, встановлених цим Законом, неупереджено, своєчасно, повно вчиняти виконавчі дії.
• Державний виконавець:
- здійснює необхідні заходи щодо своєчасного і повного виконання рішення, зазначеного в документі на примусове виконання рішення (далі-виконавчий документ), у спосіб і порядок, визначені виконавчим документом;
- надає сторонам виконавчого провадження та їх представникам можливість ознайомитися з матеріалами виконавчого провадження;…
- роз'яснює сторонам їх права і обов'язки;
Стаття 7 ЗУ «Про виконавче впровадження» гарантує мої права у виконавчому провадженні, а саме:
- Державний виконавець зобов'язаний використовувати надані йому
права у точній відповідності із законом і не допускати у своїй діяльності порушення прав та законних інтересів громадян і юридичних осіб.
- Особам, які беруть участь у виконавчому провадженні або залучаються до проведення виконавчих дій, повинні бути роз'яснені державним виконавцем їх права відповідно до вимог цього Закону.
- Дії державного виконавця, його відмова від вчинення певної
виконавчої дії, зволікання з вчиненням виконавчих дій, а також відмова у задоволенні заяви про відвід державного виконавця можуть
бути оскаржені особами, які беруть участь у виконавчому провадженні або залучаються до виконання виконавчих дій у встановленому цим Законом порядку.
Згідно вимог ст. 299 КУпАП, постанова про накладення адміністративного стягнення підлягає виконанню з моменту її винесення. Відповідно до ст. 300 КУпАП постанова про накладення адміністративного стягнення виконується уповноваженим на те органом у порядку, встановленому цим Кодексом та іншими законами України.
Постанова про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу підлягає примусовому виконанню після закінчення строку, встановленого частиною першою статті 307 Кодексу, тобто через 15 днів після вручення постанови про накладення штрафу, а у разі оскарження - не пізніше 15 днів після повідомлення про залишення скарги без задоволення.
Відповідно до ст. 308 КУпАП у разі несплати правопорушником штрафу у строк, установлений частиною першою статті 307 цього Кодексу, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до відділу державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцезнаходженням його майна в порядку, встановленому законом. Відповідно до ст.303 КУпАП, п.4ч.1ст.21, п.4ч.2ст.21 ЗУ «Про виконавче провадження» не підлягає виконанню постанова про накладення адміністративного стягнення, якщо її не було звернуто до виконання протягом трьох місяців з дня винесення, та згідно ст.23 ЗУ «Про виконавче провадження» ці пропущені строки поновленню не підлягають.
Таким чином, вищевказані виконавчі впровадження, у разі їх наявності, які своєчасно не виконано, або виконувалось з порушенням діючого законодавства - підлягають скасуванню.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.8, 11-1, 23, 34п.6, 37п.6 ЗУ «Про виконавче впровадження»; ст.ст.288, 289 КУпАП; ст. 97 КПК України; ст.ст.4, 5, 7, 29 ЗУ «Про звернення громадян», ст. 31 ЗУ «Про інформацію»
ПРОШУ:
1. Надати мені повну інформацію щодо наявності та стану виконавчих проваджень щодо мене в Саксаганському відділу ДВС Криворізького міського управління юстиції.
2. Надати мені (за наявністю) копії матеріалів виконавчого провадження відносно мене у повному обсязі.
3. Перевірити на предмет додержання норм діючого законодавства України, державними виконавцями Саксаганського відділу ДВС Криворізького міського управління юстиції, яки виконують провадження по вказаним матеріалам.
4. Дати відповідь у порядку та у терміни, передбачені ст.20 Закону України «Про звернення громадян»
5. Прокурора м. Кривого Рогу – здійснити нагляд за дотриманням законодавства про звернення громадян, та відповідно до наданих чинним законодавством повноважень вжити заходів до поновлення порушених прав, захисту законних інтересів та притягнення порушників до відповідальності.
Доводжу до Вашого відома, що я залишаю за собою право звернутись до вищестоячих керівників ДВС, прокуратури та суду, а також до ЗМІ, для встановлення істини та дотримання під час службової діяльності працівниками державної виконавчої служби законності, та недопущення її порушення у майбутньому.
З повагою, Винни Пух ___________________________
19 травня 2010 року