 |
Постоялец |
Зарегистрирован: 06 мар 2012, 10:03 Сообщений: 284
Авто: Nissan
Город: Черновцы
|
ВАРИАНТ №1

Сообщение, не относящиеся к теме
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ про визнання протиправною та скасування постанови про притягнення до адміністративної відповідальності № 006547 від «12» квітня 2012 року
«12» квітня 2012 року стосовно мене було винесено постанову про притягнення до адміністративної відповідальності № 006547 (додається) за порушення правил дорожнього руху, передбачене ч.1 ст. 122 КпАП України у вигляді штрафу в сумі 255 гривень. Із зазначеною постановою не погоджуюсь, оскільки вона винесена з порушенням норм права, є незаконною, у зв’язку з чим підлягає скасуванню з наступних підстав: Я, хххх Михайло хххх, паспорт серія ХХ № 000000, виданий ХХХХХХьким РВ УМВС України у Львівській області від 04 вересня 2007року, ідентифікаційний номер 0000000000 від 16 червня 2007року, керуючи автомобілем Nissan Almera, державний номерний знак ACХХХAK рухався у с. Мольниця по автодорозі Герца-Чернівці, Зі мною в автомобілі знаходився пассажир– хххххх Максим хххх. У с. Мольниця, я, дотримуючись правил дорожнього руху, рухався у напрямку с. Горбово зі швидкістю в межах 65-70 км/год, згідно приладу, який встановлений стаціонарно на моєму транспортному засобі для вимірювання швидкості руху (спідометр). На в'їзді в с. Мольниця, мене зупинив інспектор ДАІ - Гаврилю Андрій Георгійович - нагрудний жетон № ЧВ 0173 (надалі – інспектор ДАІ). Після зупинки я попросив пояснити причину зупинення автомобіля. Зі слів інспектора ДАІ я перевищив встановлену швидкість, також інспектор ДАІ показав мені прилад Радіс № 3561, на табло якого було висвітлено цифри «84 км/год». На моє прохання, надати мені докази, що зафіксована швидкість приладом Радіс № 3561, є швидкістю руху саме мого автомобіля інспектор ДАІ відповів що його докази - це показання данного приладу. Мої заперечення, а також заперечення свідка (а саме: ххх Максима ххх 1980року народження, яка мешкає у м.ХХХХ , вул.Строителей ) що їхав поруч зі мною на те що це не може бути моєю швидкістю оскільки я рухався серед інших попутних та зустрічних машин, також на те що на приладі не було доказів що саме швидкість моєї машини Інспектор проігнорував. Обґрунтовуючи свою позицію, інспектор ДПС посилається на виміри швидкості приладом “Радіс“. Згідно інструкції по використанню, прилад “Радіс“ вимірює швидкість на відстані – 800 метрів; тип контрольованої цілі – найближча і найшвидша; направлення руху цілі – попутне або зустрічне. В протоколі не зазначено в якому саме режимі працював прилад в момент виміру швидкості. На дорозі знаходилися також інші транспортні засоби. Тобто інспектор ДПС міг виміряти швидкість будь – якого з автомобілів, які рухались: поперед мене, або на зустрічній смузі. Інспектор склав протокол про адміністративне правопорушення № 096740 від 12 квітня 2012 року (надалі – протокол), в одночас інспектор ДПС не роз’яснив ст. 268 КПаП та ст. 63 Конституції України належним чином. У поясненнях я написав про свою незгоду з обвинуваченням, тим паче, що жодних доказів того, що саме я порушив правила дорожнього руху інспектор ДАІ мені не надав. Я вважаю, що швидкість руху не перевищував, і що швидкість руху зафіксована приладом Радіс № 3561 не є швидкістю руху автомобіля, яким я керував. Відповідно до ст. 251 КУпАП доказами у справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху. Як вбачається із змісту протоколу про адміністративне правопорушення та оскаржуваної постанови, до них не додається жодних документів чи показань технічних приладів або технічних засобів, що мають функції фото-, кінозйомки, чи відеозапису. Прилад Радіс не має функцій фото-, кінозйомки чи відеозапису, а також не є спеціальним технічним засобом, який працює в автоматичному режимі. При цьому, з огляду на положення ст. 251 КУпАП, ця норма містить імперативний характер щодо можливості використання тільки тих технічних приладів та засобів, які мають функції фото-, кінозйомки чи відеозапису і можуть бути використані як доказ по справі. Таким чином, при складанні протоколу про адміністративне правопорушення та постанови по справі відповідачем порушені вимоги наведеної норми, а також порушені положення ст. 280 КУпАП щодо встановлення всіх обставин справи. Так, відповідачем достеменно не встановлено, чи був винен саме я у вчиненому правопорушенні, враховуючи що окрім показання вимірювача швидкості Радіс будь-яких інших доказів не наведено. Відповідно до п. 12.1 «Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху», затвердженої наказом МВС 26.02.2009 № 77 (із змінами), зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 24.04.2009 р. за № 374/16390 (надалі - Інструкції): фіксація правопорушення учасниками дорожнього руху за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, є фіксацією порушення …. на електронний носій чи світлочутливу плівку, що може забезпечити визначення суті порушення та чітке зображення транспортного засобу, яким було вчинено правопорушення (його марку, колір, номерний знак) та, по можливості, водія, що знаходився за кермом. Відповідно до п. 12.2 Інструкції про використання спеціального технічного засобу, працюючого в автоматичному режимі, що має функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобу фото- і кінозйомки, відеозапису, робляться відповідні записи про їх використання в Журналі обліку матеріалів фіксації порушень правил дорожнього руху. Відповідно до п.12.6 Інструкції єдиною підставою для винесення постанови в справі про адміністративне правопорушення є матеріали щодо адміністративного правопорушення, зафіксованого за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису. Зі змісту протоколу про адміністративне правопорушення та постанови вбачається, що в порушення наведеного положення до нього не додано матеріалів, на яких зафіксовано показання приладу Радіс № 3561, яким вимірювалась швидкість руху. У відповідності до п.2 ч.1 ст.18 КАСУ місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні усі адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності. Згідно ч.2 ст.19 КАСУ адміністративні справи з приводу оскарження правових актів індивідуальної дії, а також дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які стосуються інтересів конкретної особи, вирішуються адміністративними судами за місцем проживання (перебування, знаходження) позивача. Враховуючи все вищевикладене, керуючись ст.ст.104-106, 162 Кодексу адміністративного судочинства України,
ПРОШУ: 1. Прийняти адміністративний позов до розгляду та відкрити провадження у справі. 2. Визнати протиправною та скасувати Постанову про притягнення до адміністративної відповідальності № 006547 від «12» квітня 2012 року. 3. Стягнути з відповідача судові витрати по справі.
Додатки: 1. доказ сплати судового збору – квитанція установи банку; 2. копія протоколу про вчинення адміністративного правопорушення № 096740 від «12» квітня 2012 року; 3. копія постанови про притягнення до адміністративної відповідальності № 006547 від «12» квітня 2012 року; 4. копії адміністративного позову та доданих матеріалів у відповідності до кількості відповідачів у справі.
«13» квітня 2012 року _____підпис_____
Так нормально будет? Или что-то добавить\убрать? Нужно ли ЭТО (если да- то куда именно вставить)

Сообщение, не относящиеся к теме
госавтоинспекторам запрещается составить на водителей протоколы, без четких доказательств их вины, а именно фото-видео материалов или показаний свидетелей.
http://roadcontrol.org.ua/node/133Не могу понять как (и вообще стоит ли) вписывать то, что нуждаюсь в правовой помощи.. В конце концов на видео есть то как я прошу дать мне 2 листочка чтоб ходательства написать и ручку - не дал)) (самое смешно как они ручку забирали постоянно - жалко чтоли?) У нас на форуме тема есть http://roadcontrol.org.ua/node/114с него сделал ВАРИАНТ №2

Сообщение, не относящиеся к теме
Прошу визнати протиправною та скасувати постанову по справі про адміністративне правопорушення серія СЕ1 № 006547 від 12 квітня 2012 року про притягнення мене до адміністративної відповідальності, у звязку з порушенням норм чинного законодавства України при складанні постанови.
12 квітня 2012 року відносно мене інспектором ДАІ Гаврилюк А.Г. було складено протокол про адміністративне правопорушення передбачене ч. 1 ст. 122 КУпАП. Згідно протоколу, я керував автомобілем Ніссан Алмера у с.Мольниця по дорозі Герца-Чернівці зі швидкістью 84 км\год перевищивши обмеження швидкості у населенному пункті на 24 км\год. В протоколі зазначено, що швидкість руху була виміряна приладом "Радіс" № 3561.
Цього ж дня, 12 квітня 2012 року, інспектором Гаврилюк А.Г. винесено постанову у справі про адміністративне правопорушення, якою на мене накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафув розмірі 255 гривень.
Відповідно до ст. 251 КУпАП, доказами у справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному зконом порядку встановлюється наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його чиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються зокрема показаннями технічних приладів та технічних засобів , що мають функції що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху.
Як вбачається зі змісту протоколу про адміністративне правопорушення, до нього додається тільки постанова по справі про адміністративне правопорушення.
Прошу звернути увагу на те, що вимірювач швидкості руху *Радіс* № 3561 не має функцій фото-, кінозйомки чи відеозапису. При цьому, з огляду на положення ст. 251 КУпАП, ця норма носить імперативний характер щодо можливості використання тільки тих технічних приладів та засобів, які мають функції фото-, кінозйомки чи відеозапису і можуть бути використані як доказ по справі.
Таким чином, при складанні протоколу про адміністративне правопорушення та винеменні постанови по справі про адміністративне правопорушення інспектором Гаврилюк А.Г. порушені вимоги наведенної норми, а також порушено положення ст. 280 КУпАП. Так, інспектором Гаврилюк А.Г. достеменно не було встановлено чи був винен саме я (позивач) у вчиненому правопорушенні, враховуючи, що окрім показань вимірювача швидкості руху *Радіс* № 3561 будь-яких інших доказів не наведено.
Прошу взяти до уваги свідчення свідка (а саме: ххх Максима ххх 1980року народження, яка мешкає у м..хххх , вул.Строителей ) що їхав поруч зі мною і може надати свідчення по даній справі.
Згідно з положень чинного законодавства технічний прилад *Радіс* не може бути визнаний доказом у справі.
Відповідно до п. 2.13. Інструкції "З організації провадження та діловодства у справах про адміністративні порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху", до протоколу, складеного з використанням показань технічних приладів, долучаються фото-, відео- або інші матеріали, на яких зафіксовані показання цих приладів, та довідкові матеріали про власника транспортного засобу або особу, яка має право керування цим транспортним засобом. Зі змісту протоколу про адміністративне правопорушення вбачається, що в порушення наведеного положення до ньогго не додано матеріалів на яких зафіксовано показання приладу яким вимірювалась швидкість руху.
Крім того, ні в протоколі, ні в постанові у справі про адміністративне правопорушення не наведено даних про допуск даного засобу вимірювальної техніки до застосування в Україні, повірку, похибки при вимірюваннях, що робить вимірювання незаконними у відповідності до Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність".
Пунктом 24 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 2005 року № 14 "Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті" встановлено, що зміст постанови має відповідати вимогам, передбаченим статтями 283 і 284 КУпАП. У ній, зокрема, потрібно навести докази, на яких грунтується висновок про вчинення особою адміністративного правопорушення, та зазначити мотиви відхилення інших доказів, на які посилався правопорушник, чи висловлених останнім доводів.
Згідно змісту протоколу про адміністративне правопорушення вбачається, що мною (позивачем) були надані пояснення, згідно яких я не згоден із тим, що саме мій автомобіль перевищив швидкість.
Згідно всіх цих обставин прошу задовольнити позов, а постанову серії СЕ1 № 006547 - скаасувати.
ВСЕ полностью брал с тех сканов по ссылке - только подставлял свио номера постановы. Мне кажется что 2й вариант более эффективней будет, а вам? Что добавить, что убрать, что выправить? Ребята, желательно до обеда разобраться с заявой, я как рз схожу узнаю до скольки сегодня СУД работать будет. Каким образом подается эта заява? Через секретаря? Или заказным письмом (перепись вложения каким образом происходит?) или как? Как обезопасить себя, чтоб потом не было такого что *никакой заявы не видели\ не получали*.? я тут вспомнил - гаишнику перед составлением протокола я упоминал 251ю статью.. реакции ноль.. точне была "вы что хочешь то пиши, и доказывай в суде что не виновен, нет проблем" После того как писал около часа (или чуть больше) Заяву на основе скриншотов (уже выигранного дела) - возник вопрос - а видео вообще нужно в таком случае показывать? Там-то впринципе только то, что инспектор действительно не имеет доказательств, что меня снимали на видеорегистратор, как не соглашались принять ходотайства о предоставлении юридической помощи.. вродь интересного больше ничего нету (не учитывая пару минут цырка с угрозой вызвать опер.группу) Допустим если я про видео ничего не заявлю в Заяве - но принесу с собой диск с записью и телефон (чтоб продемонстрировать если надо будет) - судья примет его во внимание? Или если не примет - при апеляции можно будет приобщить к делу? (не откажут в связи с тем что в первой заяве я про видео не упоминал)?
_________________ Только в Украине "лежачие полицейские" выполняют больше полезных функций, чем ходячие. Я никогда не включаю поворотники. Зачем другим знать куда я еду?
|
|