Текущее время: 26 ноя 2024, 16:52

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 227 ]  На страницу Пред.  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 22 ноя 2014, 17:37 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 03 окт 2011, 08:00
Сообщений: 8603
Авто: пешеход
Город: есть такой
freeman john писал(а):
нужно клапана какие то ставить, чтобы ниже определенной температуры вообще не открывался...

термостат, епть :lol:
freeman john писал(а):
у родителей температура подачи теплоносителя 52* на 16 этажную коробку,
в квартире градусов 12...
кажись это температура, которая считается отсутствием отопления. Беда украинцев в том, что все думают что за них кто-то решит. И так всегда. А собрались бы хотя бы пол дома, да насоставляли актов-претензий, может бы и начали думать в теплосети

_________________
Жизнь надо прожить так, чтобы депрессия была у других...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 22 ноя 2014, 19:15 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 янв 2011, 00:00
Сообщений: 8230
Откуда: Kyiv
Авто: VW-G
Город: Kyiv
freeman john писал(а):
у родителей температура подачи теплоносителя 52* на 16 этажную коробку

Так Вы еще и харчами перебираете, у меня температура батареи 44* а гарячей воды вообще нет.
И еще яма посреди двора 2 месяца уже, которую ахметэнерго выкопало.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 22 ноя 2014, 20:01 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 08 мар 2012, 14:59
Сообщений: 23304
Авто: Chery QQ ГБО-4
Город: Украина
52" это температура которая на входе в дом, пока протечет по стоякам с 16-го на 1-ый...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 ноя 2014, 08:27 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 апр 2011, 15:05
Сообщений: 2670
Откуда: فلسطين
Авто: قطيع
Город: فلسطين
Backfire писал(а):
яма посреди двора 2 месяца уже, которую ахметэнерго выкопало.

Київенерго належить окупантам :-(


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 28 ноя 2014, 15:09 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 сен 2010, 22:30
Сообщений: 1758
Откуда: Харкiвщина-Волинь
Авто: *временно пешеход
Город: Харкiвщина-Волинь
Ну от, нарешті, знайшов трішки часу і розіслав деякі листи, тепер чекатиму на їх відповіді

Запит в ДП "Укрметртестстандарт"
Сообщение, не относящиеся к теме
Генеральному директорові
ДП “Укрметртестстандарт”
Сабатовичу Д.А.
вул. Метрологічна, 4
м. Київ
03680


смт Комсомольське
Зміївський район
телефон: (067)


Інформаційний запит

Відповідно до ст. 5 Закону України "Про інформацію", кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.
Відповідно до ч. 2 ст. 11 Закону України "Про інформацію", кожному забезпечується вільний доступ до інформації, яка стосується його особисто, крім випадків, передбачених Законом.
Відповідно до ст. 40 Конституції України, усі мають право направляти індивідуальні чи колективні звернення або особисто звертатись до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичним особам та посадовим і службовим особам цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обгрунтовану відповідь у встановлений Законом строк.
Відповідно до ст. 10 Закону України "Про інформацію", право на інформацію забезпечується зокрема: обов'язком органів державної влади, а також органів місцевого і регіонального самоврядування інформувати про свою діяльність та прийняті рішення.
Згідно до ст. 14 Закону України "Про доступ до публічної інформації", розпорядники інформації зобов'язані надавати достовірну, точну та повну інформацію, а також, у разі потреби, перевіряти правильність та об'єктивність наданої інформації.
Відповідно до ст. 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації", розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів із дня отримання запиту.
Відповідно до ст. 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення, неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності, тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб в сумі від 25 до 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
23.04.2014 року між мною, Максимом Георгійовичем (далі - Споживач) та відокремленим структурним підрозділом ПАТ "Центренерго" - Зміївською ТЕС (далі - Виконавець), було укладено договір "Про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води, підігріву води, водовідведення" №0892 від 23 квітня 2014 року (далі - Договір).
Відповідно до п. 4.1 розділу 4 Договору "Споживач має право на: ...періодичну повірку, обслуговування та ремонт за рахунок Споживача (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку.
Відповідно до п 4.4 розділу 4 Договору "Виконавець зобов'язаний: ...контролювати установлені міжповіркові інтервали, проводити періодичну повірку квартирних засобів обліку води і теплової енергії, забезпечувати їх обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) за рахунок Споживача".
Відповідно до п. 3 ст. 28 Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" (113/98-вр), "Порядок надання фізичними особами, що не є суб'єктами підприємницької діяльності, - власниками засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань якими використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну і теплову енергію, газ і воду) на періодичну повірку цих засобів та оплати за роботи, пов'язані з повіркою, встановлюється Кабінетом Міністрів України. Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) зазначених засобів вимірювальної техніки здійснюється за рахунок підприємств і організацій, які надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання".
Керуючись викладеним, а також ст.ст. 9, 10, 32, 33 Закону України "Про інформацію", ст.ст. 3, 4, 5, 10, 14 Закону України "Про доступ до публічної інформації", прошу письмово надати вичерпну відповідь на наступні питання:
1. Чи відповідають п. 4.1 та п. 4.2. Договору вимогам п.3 ст.28 Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність"?
2. Чи є обов'язковим дотримання Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність” підприємствами і організаціями, які надають послуги з електро- тепло- газо- і водопостачання при укладанні договорів на надання таких послуг?


27.11.2014 р. /М. Г. /

Запит в Мінрегіон
Сообщение, не относящиеся к теме
Міністрові регіонального розвитку, будівництва
та житлово-комунального господарства України
вул. Велика Житомирська, 9
м. Київ
01601


смт Комсомольське
Зміївський район
телефон: (067)



Інформаційний запит

Відповідно до ст. 5 Закону України "Про інформацію", кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.
Відповідно до ч. 2 ст. 11 Закону України "Про інформацію", кожному забезпечується вільний доступ до інформації, яка стосується його особисто, крім випадків, передбачених Законом.
Відповідно до ст. 40 Конституції України, усі мають право направляти індивідуальні чи колективні звернення або особисто звертатись до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичним особам та посадовим і службовим особам цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обгрунтовану відповідь у встановлений Законом строк.
Відповідно до ст. 10 Закону України "Про інформацію", право на інформацію забезпечується зокрема: обов'язком органів державної влади, а також органів місцевого і регіонального самоврядування інформувати про свою діяльність та прийняті рішення.
Згідно до ст. 14 Закону України "Про доступ до публічної інформації", розпорядники інформації зобов'язані надавати достовірну, точну та повну інформацію, а також, у разі потреби, перевіряти правильність та об'єктивність наданої інформації.
Відповідно до ст. 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації", розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів із дня отримання запиту.
Відповідно до ст. 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення, неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності, тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб в сумі від 25 до 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
23.04.2014 року між мною, Максимом Георгійовичем (далі - Споживач) та відокремленим структурним підрозділом ПАТ "Центренерго" - Зміївською ТЕС (далі - Виконавець), було укладено договір "Про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води, підігріву води, водовідведення" №0892 від 23 квітня 2014 року (далі - Договір).
Відповідно до п. 4.1 розділу 4 Договору "Споживач має право на: ...періодичну повірку, обслуговування та ремонт за рахунок Споживача (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку.
Відповідно до п 4.4 розділу 4 Договору "Виконавець зобов'язаний: ...контролювати установлені міжповіркові інтервали, проводити періодичну повірку квартирних засобів обліку води і теплової енергії, забезпечувати їх обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) за рахунок Споживача".
Відповідно до вимог абзацу третього п.9 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №630 від 21.07.2005 року, періодична повірка, обслуговування та ремонт (в тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку проводиться за рахунок Виконавця.
Відповідно до п. 3 ст. 28 Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" (113/98-вр), "Порядок надання фізичними особами, що не є суб'єктами підприємницької діяльності, - власниками засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань якими використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну і теплову енергію, газ і воду) на періодичну повірку цих засобів та оплати за роботи, пов'язані з повіркою, встановлюється Кабінетом Міністрів України. Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) зазначених засобів вимірювальної техніки здійснюється за рахунок підприємств і організацій, які надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання".
Керуючись викладеним, а також пп. 5 п. 1 ст. 5, п. 1 ст. 9 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", ст.ст. 9, 10, 32, 33 Закону України "Про інформацію", ст.ст. 3, 4, 5, 10, 14 Закону України "Про доступ до публічної інформації", прошу письмово надати вичерпну відповідь на наступні питання:
1. Чи відповідають п. 4.1 та п. 4.2 Договору "Правилам надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення" та Типовому договору, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України №630 від 21 липня 2005 року?
2. Чи відповідають п. 4.1 та п. 4.2. Договору вимогам п.3 ст.28 Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність"?
3. Чи зобов'язаний Виконавець на вимогу Споживача внести зміни до Договору випадку виявлення невідповідності його нормативам, нормам, порядкам і правилам у сфері житлово-комунальних послуг та вимогам чинного законодавства?


27.11.2014 р. /М. Г. /

Заява в ПАТ "Центренерго"
Сообщение, не относящиеся к теме
в.о. Генерального директора
ПАТ “Центренерго”
Жебському О.В.
вул. Воровського, 4
м. Київ
04053

Максим Георгійович

смт Комсомольське
Зміївський район
Харківська область
телефон: (067)



Заява

23.04.2014 року між мною, Максимом Георгійовичем (далі - Споживач) та відокремленим структурним підрозділом ПАТ "Центренерго" - Зміївською ТЕС (далі - Виконавець), було укладено договір "Про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води, підігріву води, водовідведення" №0892 від 23 квітня 2014 року (далі — Договір) (див. Додаток 1).
Вважаю деякі пункти Договору несправедливими та такими, що суперечать чинному законодавству з наступних міркувань:
Відповідно до п. 4.1 розділу 4 Договору "Споживач має право на: ...періодичну повірку, обслуговування та ремонт за рахунок Споживача (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку".
Відповідно до п 4.4 розділу 4 Договору "Виконавець зобов'язаний: ...контролювати установлені міжповіркові інтервали, проводити періодичну повірку квартирних засобів обліку води і теплової енергії, забезпечувати їх обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) за рахунок Споживача".
Разом з тим, зазначені положення в такій редакції відсутні у Типовому договорі та прямо суперечать вимогам абзацу третього п. 9 “Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №630 від 21.07.2005 року, згідно до якого “періодична повірка, обслуговування та ремонт (в тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку проводиться за рахунок Виконавця” та п. 3 ст. 28 Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" (113/98-вр), "Порядок надання фізичними особами, що не є суб'єктами підприємницької діяльності, - власниками засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань якими використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну і теплову енергію, газ і воду) на періодичну повірку цих засобів та оплати за роботи, пов'язані з повіркою, встановлюється Кабінетом Міністрів України. Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) зазначених засобів вимірювальної техніки здійснюється за рахунок підприємств і організацій, які надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання".
У зв'язку із цим мною було запропоновано внести зміни до Договору, які б унеможливили подальше порушення законодавства України (див. Додаток 2).
Проте, листом Виконавця №25/943-7657 від 06.11.2014 року (див. Додаток 3) мені було безпідставно відмовлено у реалізації такого права. Більше того, у абзацах 4 та 5 зазначеного Листа вказано на відповідність Договору Типовому договору, розробленого Кабінетом Міністрів України, тоді як п. 4.1 та п. 4.4 суперечать йому. Вважаю таку практику неприпустимою та такою, що вводить Споживача в оману і є забороненою згідно ст. 19 Закону України “Про захист прав споживачів”.
Крім того, ст. 18 Закону України “Про захист прав споживачів” передбачає визнання недійсними умов договорів, що обмежують права споживача (п.2 “Умови договору є несправедливими, якщо всупереч принципу добросовісності його наслідком є істотний дисбаланс договірних прав та обов'язків на шкоду споживача”).
Статтею 19 Закону України “Про захист прав споживачів” визначає нечесну підприємницьку практику як таку, що включає “Будь-яку діяльність (дії або бездіяльність), що вводить споживача в оману або є агресивною” та такою, що “спонукає або може спонукати споживача дати згоду на здійснення правочину, на який в іншому випадку він не погодився б”.
Очевидно, що, керуючись п.1 ч.3 ст.20 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”, Споживач був зобов'язаний укласти Договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений Виконавцем на основі Типового договору. Разом з тим, згідно до п.3 ч.3 ст.21 цього ж Закону, такий Договір повинен відповідати Типовому договору, чого в даному випадку не спостерігається.
У своїй відповіді на заяву Споживача Виконавець у якості обгрунтування відмови у внесенні змін до Договору посилається на ч.1 ст. 638 Цивільного кодексу України, що є некоректним, адже Споживач не оспорює укладання Договору як такого, а заявляє про необхідність приведення окремих його пунктів у відповідність до чинного законодавства. Так, ст.648 ЦКУ прямо визначено, що “Зміст договору, укладеного на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, обов'язкового для сторін (сторони) договору, має відповідати цьому акту”.
Відповідно до Положення про Зміївську теплову електричну станцію Публічного акціонерного товариства “Центренерго”, “відносини Теплової електростанції з іншими підприємствами, установами, організаціями і громадянами в усіх сферах господарської діяльності здійснюються в порядку, визначеному законодавством України та цим Положенням” (п.6.4).
Відповідно до п. 8.1 Положення “Контроль за господарською діяльністю Теплової електростанції, дотриманням вимог законодавства України, збереженням майна, використанням фінансових коштів здійснює ПАТ “Центренерго” та інші контролюючі органи в межах своєї компетенції”.
Вважаю, що необгрунтована та безпідставна відмова у приведенні Договору до вимог чинного законодавства грубо порушує права Споживача та заслуговує на належну оцінку ПАТ “Центренерго” як контролюючого органу.
Керуючись викладеним, а також Договору про надання послуг централізованого опалення та постачання холодної та гарячої води, підігріву води, водовідведення №0892 від 23 квітня 2014р.,
керуючись ст. ст. 1, 20, 21, 22, 26 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”,
Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України №630 від 21 липня 2005 року,
Законом України “Про метрологію та метрологічну діяльність”,
Законом України “Про захист прав споживачів”,
ст. ст. 648, 651 Цивільного кодексу України,
Законом України “Про звернення громадян”

прошу:

1. Провести перевірку викладених у заяві фактів.
2. Зобов'язати Зміївську ТЕС як підрозділ ПАТ “Центренерго” привести Договір про надання послуг централізованого опалення та постачання холодної та гарячої води, підігріву води, водовідведення №0892 від 23 квітня 2014р. у відповідність до Типового договору та чинних нормативно-правових актів, наведених вище.
3. Внести зміни до Договору про надання послуг централізованого опалення та постачання холодної та гарячої води, підігріву води, водовідведення №0892 від 23 квітня 2014р. шляхом укладання додаткової угоди, у якій викласти оскаржувані пункти Договору у наступній редакції:
п. 4.1 розділу 4 Договору: “Споживач має право на: ... періодичну повірку, обслуговування та ремонт за рахунок Виконавця (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку”
п. 4.4 розділу 4 Договору: “Виконавець зобов'язаний: ...контролювати установлені міжповіркові інтервали, проводити періодичну повірку квартирних засобів обліку води і теплової енергії, забезпечувати їх обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) за власний рахунок”.

Додатки:

1. Копія Договору про надання послуг централізованого опалення та постачання холодної та гарячої води, підігріву води, водовідведення №0892 від 23 квітня 2014 р.
2. Копія заяви Споживача про внесення змін до Договору від 25 жовтня 2014 р.
3. Копія листа Виконавця №25/943-7657 від 06.11.2014 р.


28.11.2014 р. /М. Г. /

_________________
Будем жить!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 ноя 2014, 12:50 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 08 мар 2012, 14:59
Сообщений: 23304
Авто: Chery QQ ГБО-4
Город: Украина
У Київводоканалі роз’яснили щодо повірки квартирного лічильника

30 листопада 2014 12:39
http://kyiv.ridna.ua/2014/11/u-kyjivvod ... ichylnyka/
Цитата:
У зв’язку з тим, що тема повірки та встановлення квартирних лічильників води не втрачає своєї актуальності, Київводоканал продовжує роз’яснювальну роботу серед споживачів. Зокрема, звертаємо увагу, що виконавцем послуг водопостачання та водовідведення для мешканців багатоквартирних будинків Товариство стало лише з 1-го липня 2014 року відповідно до Закону України №1198.
Про це повідомили в прес-службі Київводоканалу.

Отже, лише ті мешканці, які встановили нові лічильники після цієї дати або вчасно здійснили повірку, можуть розраховувати, що наступна повірка буде виконана за рахунок ПАТ «АК «Київводоканал» як виконавця послуги з водопостачання. Адже наразі Товариство готує розрахунки структури тарифу для подання на розгляд НКРЕКП, які включають також і послугу повірки лічильників.

Однак, навіть якщо ця складова увійде до тарифу у 2015 році – лічильники, які прострочили термін експлуатації чи повірки до 1-го липня 2014 року, не будуть повірені чи замінені безкоштовно.

Прилади з простроченою повіркою чи терміном експлуатації будуть зняті з комерційного обліку, і обсяги спожитої води нараховуватимуться відповідно до показників будинкового лічильника.

Нагадаємо, міжповірочний інтервал приладу обліку – три-чотири роки, термін експлуатації – 10-12 років. Ці дані повинні бути у технічному паспорті лічильника.

Крім того, слід зазначити, що Закон «Про метрологію та метрологічну діяльність» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2014, № 30, ст.1008), згідно з яким періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки здійснюються за рахунок суб’єктів господарювання, що надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання, набуває чинності лише з 01.01.2016 року.

Повний перелік організацій, які мають право здійснювати повірку лічильників можна переглянути на сайті Київводоканалу.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 ноя 2014, 13:38 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 янв 2011, 00:00
Сообщений: 8230
Откуда: Kyiv
Авто: VW-G
Город: Kyiv
Удивительное рядом. :!: :!: :!:
Про метрологію та метрологічну діяльність Закон України від 11.02.1998 № 113/98-ВР
Документ 113/98-вр, чинний, поточна редакція — Редакція від 10.06.2012, підстава 4731-17
( [Увага] Увага Остання подія — Втрата чинності відбудеться 01.01.2016, підстава 1314-18 )
Cт.28
3. Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж)
зазначених засобів вимірювальної техніки здійснюються за рахунок підприємств і організацій, які надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання.

Про метрологію та метрологічну діяльність Закон України від 05.06.2014 № 1314-VII
Документ 1314-18, чинний, поточна редакція — Прийняття від 05.06.2014
( [Увага] Увага Остання подія — Набрання чинності відбудеться 01.01.2016 )
Ст.17
4. Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну і теплову енергію, газ і воду), що є власністю фізичних осіб, здійснюються за рахунок суб’єктів господарювання, що надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 ноя 2014, 14:18 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 03 окт 2011, 08:00
Сообщений: 8603
Авто: пешеход
Город: есть такой
Backfire писал(а):
Удивительное рядом.

без лоха и жизнь плоха

_________________
Жизнь надо прожить так, чтобы депрессия была у других...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 ноя 2014, 18:09 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 сен 2010, 22:30
Сообщений: 1758
Откуда: Харкiвщина-Волинь
Авто: *временно пешеход
Город: Харкiвщина-Волинь
Backfire писал(а):
Удивительное рядом. :!: :!: :!:
Про метрологію та метрологічну діяльність Закон України від 11.02.1998 № 113/98-ВР
Документ 113/98-вр, чинний, поточна редакція — Редакція від 10.06.2012, підстава 4731-17
( [Увага] Увага Остання подія — Втрата чинності відбудеться 01.01.2016, підстава 1314-18 )
Cт.28
3. Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж)
зазначених засобів вимірювальної техніки здійснюються за рахунок підприємств і організацій, які надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання.

Про метрологію та метрологічну діяльність Закон України від 05.06.2014 № 1314-VII
Документ 1314-18, чинний, поточна редакція — Прийняття від 05.06.2014
( [Увага] Увага Остання подія — Набрання чинності відбудеться 01.01.2016 )
Ст.17
4. Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну і теплову енергію, газ і воду), що є власністю фізичних осіб, здійснюються за рахунок суб’єктів господарювання, що надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання.

я же как бы ненавязчиво в заявлении указываю номер действующего закона))

_________________
Будем жить!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 ноя 2014, 18:14 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 08 мар 2012, 14:59
Сообщений: 23304
Авто: Chery QQ ГБО-4
Город: Украина
дело в том что эта норма закона не меняется, что в ныне действующем, что в том что с 01.01.2016...
цену себе набивают, ну и "фирмочки" заработать хотят...
вот так бабке внучка прочтет в тырнэте, та разнесет по соседям, и глядишь из "хрущевки" полетят на фирму "первые ласточки"...
им главное в уши внести... дальше это уже превращается в "эпидемию"...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 ноя 2014, 18:17 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 сен 2010, 22:30
Сообщений: 1758
Откуда: Харкiвщина-Волинь
Авто: *временно пешеход
Город: Харкiвщина-Волинь
Та да, но этой писулькой они признают, что СУКА ОБЯЗАНЫ проводить поверку. И ниипет когда они там стали виконавцями. На момент поверки виконавець - значтт обеспечивай!

_________________
Будем жить!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 10 дек 2014, 19:44 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 08 мар 2012, 14:59
Сообщений: 23304
Авто: Chery QQ ГБО-4
Город: Украина
"Київводоканал" хоче мати два тарифи на воду – для споживачів з лічильниками і без

http://kiev.pravda.com.ua/news/54888115237ac/
Цитата:
В Україні необхідно запровадити окремі тарифи на воду при наявності і відсутності лічильника, щоб споживачі, які не мають квартирних приладів обліку не платили за їх повірку.

Такі пропозиції щодо внесення змін до порядку тарифоутворення висловив директор розрахункового департаменту ПАТ АК " Київводоканал " Станіслав Каплуненко, повідомляє "Інтерфакс-Україна".

"Має бути два тарифи, однозначно – "з лічильником" і без лічильника, тому що сьогодні тариф на воду, досить таки невисокий, а ось витрати з обслуговування приладів обліку, досить таки дорогі", - сказав він під час круглого столу "План першочергових дій у столиці для оптимізації роботи системи ЖКГв умовах підвищення тарифів".

За словами Каплуненка, різниця тим більше помітна з урахуванням різного рівня тарифів на гарячу і холодну воду: в останньому випадку тариф значно нижчий, разом з тим витрати на повірку обох лічильників практично однакові.

Крім того, зокрема, у Києві є житлові будинки, переважно старої забудови, в яких встановити лічильники неможливо технологічно, додав Каплуненка.

Зі свого боку екс-член Нацкомісії, що здійснює держрегулювання в сфері комунальних послуг Дмитро Григор’єв пояснив, що встановлюючи тарифи, зокрема, на холодну воду, регулятор керувався, насамперед, принципом єдиного тарифоутворення.

"Ми вирішили піти шляхом "принцип поштової марки": незалежно, на першому поверсі живе людина – на останньому, з лічильником – без лічильника, живе він далеко від насосної, або живе він поруч з насосною – тариф один", - сказав він.

Григор’єв додав, що в іншому випадку буде "відкритий ящик Пандори" в сфері тарифоутворення.

За словами Каплуненка, на 20 листопада "Київводоканал" готував необхідні документи щодо включення вартості періодичної повірки квартирних приладів обліку в тариф на воду та його затвердження НКРЕКП.

Раніше "Київводоканал" заявив, що нарахує додаткові куби води мешканцям, які не повірили квартирні лічильники, мають несправні лічильники або такі, у яких закінчився термін експлуатації.

Як відомо, у вересневих платіжках на компослуги киянам нарахували по 22 кубічні метри холодної води на кожну зареєстровану у квартирі особу.

Згодом у "Київводоканалі" пояснили, що кияни без лічильників мусять платити за своїх сусідів, які шахраюють. Також водоканал нагадав, що мешканці мають повірити лічильники власним коштом. Повірка водоміра коштує від 43 до 120 гривень.

Однак юристи відзначають, що дерти гроші з киян за повірку лічильника незаконно.

"Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку проводяться за рахунок виконавця послуг, яким є ЖЕК", - пояснив "Українській правді. Київ" юрист.

28 листопада "Київводоканал" заявив, що готує нові розрахунки структури тарифу на холодну воду, які включають послугу повірки лічильників. Новий тариф обіцяли найближчим часом подати на розгляд Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 дек 2014, 10:32 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 08 мар 2012, 14:59
Сообщений: 23304
Авто: Chery QQ ГБО-4
Город: Украина
Хто повинен платити за перевірку лічильників у київських будинках

http://kyiv.ridna.ua/2014/12/hto-povyne ... -budynkah/
Цитата:
У київських під’їздах з’явилися оголошення про те, що потрібно до Нового року перевірити лічильники, інакше за спожиту холодну воду оплату нараховуватимуть за загальним тарифом. При цьому, за перевірку потрібно заплатити більше сотні гривень, проте, багато жителів не можуть розібратися, хто повинен платити за неї – споживачі чи постачальники комунальних послуг.

“Сталася колізія в законах: один нормативний акт (закон України №1198) зобов’язує перевіряти лічильники балансоутримувача мереж, тобто АК “Київводоканал”, а кошти на це повинні бути закладені в тарифі.
Але, згідно з чинним Хозкодексом, ця послуга повинна виконуватися за рахунок користувача – з висновком належного договору, розповів “Сегодня” Дмитро Новицький, директор департаменту РКІ КМДА.

Чиновник зазначив, що витрати на перевірку лічильників не включені в тариф, і в платіжках їх немає. “Тому ми найближчим часом вирішимо, як діяти надалі, але перевіряти водоміри потрібно, як і платити за повірку. Пізніше будуть складені графіки, і фахівці перевірять лічильники кожного споживача”


уже и Хозяйственный Кодекс сюда притянули...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 дек 2014, 10:39 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 янв 2011, 00:00
Сообщений: 8230
Откуда: Kyiv
Авто: VW-G
Город: Kyiv
А с какого они решили, что если я (потребитель) буду платить за поверку, то именно им (водоканалу). Я что им заказывал услугу поверки? Может я просто через три года меняю счётчик на новый и мне поверки нах не нужны.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 дек 2014, 10:52 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 06 окт 2010, 17:45
Сообщений: 8757
как зафиксировать факт срыва пломб на счетчиках?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 227 ]  На страницу Пред.  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: