|
Борец |
|
Зарегистрирован: 08 сен 2010, 22:30 Сообщений: 1758 Откуда: Харкiвщина-Волинь
Авто: *временно пешеход
Город: Харкiвщина-Волинь
|
Ну от, нарешті, знайшов трішки часу і розіслав деякі листи, тепер чекатиму на їх відповіді Запит в ДП "Укрметртестстандарт"
Сообщение, не относящиеся к теме
Генеральному директорові ДП “Укрметртестстандарт” Сабатовичу Д.А. вул. Метрологічна, 4 м. Київ 03680
смт Комсомольське Зміївський район телефон: (067)
Інформаційний запит
Відповідно до ст. 5 Закону України "Про інформацію", кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів. Відповідно до ч. 2 ст. 11 Закону України "Про інформацію", кожному забезпечується вільний доступ до інформації, яка стосується його особисто, крім випадків, передбачених Законом. Відповідно до ст. 40 Конституції України, усі мають право направляти індивідуальні чи колективні звернення або особисто звертатись до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичним особам та посадовим і службовим особам цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обгрунтовану відповідь у встановлений Законом строк. Відповідно до ст. 10 Закону України "Про інформацію", право на інформацію забезпечується зокрема: обов'язком органів державної влади, а також органів місцевого і регіонального самоврядування інформувати про свою діяльність та прийняті рішення. Згідно до ст. 14 Закону України "Про доступ до публічної інформації", розпорядники інформації зобов'язані надавати достовірну, точну та повну інформацію, а також, у разі потреби, перевіряти правильність та об'єктивність наданої інформації. Відповідно до ст. 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації", розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів із дня отримання запиту. Відповідно до ст. 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення, неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності, тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб в сумі від 25 до 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. 23.04.2014 року між мною, Максимом Георгійовичем (далі - Споживач) та відокремленим структурним підрозділом ПАТ "Центренерго" - Зміївською ТЕС (далі - Виконавець), було укладено договір "Про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води, підігріву води, водовідведення" №0892 від 23 квітня 2014 року (далі - Договір). Відповідно до п. 4.1 розділу 4 Договору "Споживач має право на: ...періодичну повірку, обслуговування та ремонт за рахунок Споживача (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку. Відповідно до п 4.4 розділу 4 Договору "Виконавець зобов'язаний: ...контролювати установлені міжповіркові інтервали, проводити періодичну повірку квартирних засобів обліку води і теплової енергії, забезпечувати їх обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) за рахунок Споживача". Відповідно до п. 3 ст. 28 Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" (113/98-вр), "Порядок надання фізичними особами, що не є суб'єктами підприємницької діяльності, - власниками засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань якими використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну і теплову енергію, газ і воду) на періодичну повірку цих засобів та оплати за роботи, пов'язані з повіркою, встановлюється Кабінетом Міністрів України. Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) зазначених засобів вимірювальної техніки здійснюється за рахунок підприємств і організацій, які надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання". Керуючись викладеним, а також ст.ст. 9, 10, 32, 33 Закону України "Про інформацію", ст.ст. 3, 4, 5, 10, 14 Закону України "Про доступ до публічної інформації", прошу письмово надати вичерпну відповідь на наступні питання: 1. Чи відповідають п. 4.1 та п. 4.2. Договору вимогам п.3 ст.28 Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність"? 2. Чи є обов'язковим дотримання Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність” підприємствами і організаціями, які надають послуги з електро- тепло- газо- і водопостачання при укладанні договорів на надання таких послуг?
27.11.2014 р. /М. Г. /
Запит в Мінрегіон
Сообщение, не относящиеся к теме
Міністрові регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України вул. Велика Житомирська, 9 м. Київ 01601
смт Комсомольське Зміївський район телефон: (067)
Інформаційний запит
Відповідно до ст. 5 Закону України "Про інформацію", кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів. Відповідно до ч. 2 ст. 11 Закону України "Про інформацію", кожному забезпечується вільний доступ до інформації, яка стосується його особисто, крім випадків, передбачених Законом. Відповідно до ст. 40 Конституції України, усі мають право направляти індивідуальні чи колективні звернення або особисто звертатись до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичним особам та посадовим і службовим особам цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обгрунтовану відповідь у встановлений Законом строк. Відповідно до ст. 10 Закону України "Про інформацію", право на інформацію забезпечується зокрема: обов'язком органів державної влади, а також органів місцевого і регіонального самоврядування інформувати про свою діяльність та прийняті рішення. Згідно до ст. 14 Закону України "Про доступ до публічної інформації", розпорядники інформації зобов'язані надавати достовірну, точну та повну інформацію, а також, у разі потреби, перевіряти правильність та об'єктивність наданої інформації. Відповідно до ст. 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації", розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів із дня отримання запиту. Відповідно до ст. 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення, неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності, тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб в сумі від 25 до 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. 23.04.2014 року між мною, Максимом Георгійовичем (далі - Споживач) та відокремленим структурним підрозділом ПАТ "Центренерго" - Зміївською ТЕС (далі - Виконавець), було укладено договір "Про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води, підігріву води, водовідведення" №0892 від 23 квітня 2014 року (далі - Договір). Відповідно до п. 4.1 розділу 4 Договору "Споживач має право на: ...періодичну повірку, обслуговування та ремонт за рахунок Споживача (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку. Відповідно до п 4.4 розділу 4 Договору "Виконавець зобов'язаний: ...контролювати установлені міжповіркові інтервали, проводити періодичну повірку квартирних засобів обліку води і теплової енергії, забезпечувати їх обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) за рахунок Споживача". Відповідно до вимог абзацу третього п.9 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №630 від 21.07.2005 року, періодична повірка, обслуговування та ремонт (в тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку проводиться за рахунок Виконавця. Відповідно до п. 3 ст. 28 Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" (113/98-вр), "Порядок надання фізичними особами, що не є суб'єктами підприємницької діяльності, - власниками засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань якими використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну і теплову енергію, газ і воду) на періодичну повірку цих засобів та оплати за роботи, пов'язані з повіркою, встановлюється Кабінетом Міністрів України. Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) зазначених засобів вимірювальної техніки здійснюється за рахунок підприємств і організацій, які надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання". Керуючись викладеним, а також пп. 5 п. 1 ст. 5, п. 1 ст. 9 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", ст.ст. 9, 10, 32, 33 Закону України "Про інформацію", ст.ст. 3, 4, 5, 10, 14 Закону України "Про доступ до публічної інформації", прошу письмово надати вичерпну відповідь на наступні питання: 1. Чи відповідають п. 4.1 та п. 4.2 Договору "Правилам надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення" та Типовому договору, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України №630 від 21 липня 2005 року? 2. Чи відповідають п. 4.1 та п. 4.2. Договору вимогам п.3 ст.28 Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність"? 3. Чи зобов'язаний Виконавець на вимогу Споживача внести зміни до Договору випадку виявлення невідповідності його нормативам, нормам, порядкам і правилам у сфері житлово-комунальних послуг та вимогам чинного законодавства?
27.11.2014 р. /М. Г. /
Заява в ПАТ "Центренерго"
Сообщение, не относящиеся к теме
в.о. Генерального директора ПАТ “Центренерго” Жебському О.В. вул. Воровського, 4 м. Київ 04053
Максим Георгійович
смт Комсомольське Зміївський район Харківська область телефон: (067)
Заява
23.04.2014 року між мною, Максимом Георгійовичем (далі - Споживач) та відокремленим структурним підрозділом ПАТ "Центренерго" - Зміївською ТЕС (далі - Виконавець), було укладено договір "Про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води, підігріву води, водовідведення" №0892 від 23 квітня 2014 року (далі — Договір) (див. Додаток 1). Вважаю деякі пункти Договору несправедливими та такими, що суперечать чинному законодавству з наступних міркувань: Відповідно до п. 4.1 розділу 4 Договору "Споживач має право на: ...періодичну повірку, обслуговування та ремонт за рахунок Споживача (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку". Відповідно до п 4.4 розділу 4 Договору "Виконавець зобов'язаний: ...контролювати установлені міжповіркові інтервали, проводити періодичну повірку квартирних засобів обліку води і теплової енергії, забезпечувати їх обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) за рахунок Споживача". Разом з тим, зазначені положення в такій редакції відсутні у Типовому договорі та прямо суперечать вимогам абзацу третього п. 9 “Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №630 від 21.07.2005 року, згідно до якого “періодична повірка, обслуговування та ремонт (в тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку проводиться за рахунок Виконавця” та п. 3 ст. 28 Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" (113/98-вр), "Порядок надання фізичними особами, що не є суб'єктами підприємницької діяльності, - власниками засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань якими використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну і теплову енергію, газ і воду) на періодичну повірку цих засобів та оплати за роботи, пов'язані з повіркою, встановлюється Кабінетом Міністрів України. Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) зазначених засобів вимірювальної техніки здійснюється за рахунок підприємств і організацій, які надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання". У зв'язку із цим мною було запропоновано внести зміни до Договору, які б унеможливили подальше порушення законодавства України (див. Додаток 2). Проте, листом Виконавця №25/943-7657 від 06.11.2014 року (див. Додаток 3) мені було безпідставно відмовлено у реалізації такого права. Більше того, у абзацах 4 та 5 зазначеного Листа вказано на відповідність Договору Типовому договору, розробленого Кабінетом Міністрів України, тоді як п. 4.1 та п. 4.4 суперечать йому. Вважаю таку практику неприпустимою та такою, що вводить Споживача в оману і є забороненою згідно ст. 19 Закону України “Про захист прав споживачів”. Крім того, ст. 18 Закону України “Про захист прав споживачів” передбачає визнання недійсними умов договорів, що обмежують права споживача (п.2 “Умови договору є несправедливими, якщо всупереч принципу добросовісності його наслідком є істотний дисбаланс договірних прав та обов'язків на шкоду споживача”). Статтею 19 Закону України “Про захист прав споживачів” визначає нечесну підприємницьку практику як таку, що включає “Будь-яку діяльність (дії або бездіяльність), що вводить споживача в оману або є агресивною” та такою, що “спонукає або може спонукати споживача дати згоду на здійснення правочину, на який в іншому випадку він не погодився б”. Очевидно, що, керуючись п.1 ч.3 ст.20 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”, Споживач був зобов'язаний укласти Договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений Виконавцем на основі Типового договору. Разом з тим, згідно до п.3 ч.3 ст.21 цього ж Закону, такий Договір повинен відповідати Типовому договору, чого в даному випадку не спостерігається. У своїй відповіді на заяву Споживача Виконавець у якості обгрунтування відмови у внесенні змін до Договору посилається на ч.1 ст. 638 Цивільного кодексу України, що є некоректним, адже Споживач не оспорює укладання Договору як такого, а заявляє про необхідність приведення окремих його пунктів у відповідність до чинного законодавства. Так, ст.648 ЦКУ прямо визначено, що “Зміст договору, укладеного на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, обов'язкового для сторін (сторони) договору, має відповідати цьому акту”. Відповідно до Положення про Зміївську теплову електричну станцію Публічного акціонерного товариства “Центренерго”, “відносини Теплової електростанції з іншими підприємствами, установами, організаціями і громадянами в усіх сферах господарської діяльності здійснюються в порядку, визначеному законодавством України та цим Положенням” (п.6.4). Відповідно до п. 8.1 Положення “Контроль за господарською діяльністю Теплової електростанції, дотриманням вимог законодавства України, збереженням майна, використанням фінансових коштів здійснює ПАТ “Центренерго” та інші контролюючі органи в межах своєї компетенції”. Вважаю, що необгрунтована та безпідставна відмова у приведенні Договору до вимог чинного законодавства грубо порушує права Споживача та заслуговує на належну оцінку ПАТ “Центренерго” як контролюючого органу. Керуючись викладеним, а також Договору про надання послуг централізованого опалення та постачання холодної та гарячої води, підігріву води, водовідведення №0892 від 23 квітня 2014р., керуючись ст. ст. 1, 20, 21, 22, 26 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”, Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України №630 від 21 липня 2005 року, Законом України “Про метрологію та метрологічну діяльність”, Законом України “Про захист прав споживачів”, ст. ст. 648, 651 Цивільного кодексу України, Законом України “Про звернення громадян”
прошу:
1. Провести перевірку викладених у заяві фактів. 2. Зобов'язати Зміївську ТЕС як підрозділ ПАТ “Центренерго” привести Договір про надання послуг централізованого опалення та постачання холодної та гарячої води, підігріву води, водовідведення №0892 від 23 квітня 2014р. у відповідність до Типового договору та чинних нормативно-правових актів, наведених вище. 3. Внести зміни до Договору про надання послуг централізованого опалення та постачання холодної та гарячої води, підігріву води, водовідведення №0892 від 23 квітня 2014р. шляхом укладання додаткової угоди, у якій викласти оскаржувані пункти Договору у наступній редакції: п. 4.1 розділу 4 Договору: “Споживач має право на: ... періодичну повірку, обслуговування та ремонт за рахунок Виконавця (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку” п. 4.4 розділу 4 Договору: “Виконавець зобов'язаний: ...контролювати установлені міжповіркові інтервали, проводити періодичну повірку квартирних засобів обліку води і теплової енергії, забезпечувати їх обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) за власний рахунок”.
Додатки:
1. Копія Договору про надання послуг централізованого опалення та постачання холодної та гарячої води, підігріву води, водовідведення №0892 від 23 квітня 2014 р. 2. Копія заяви Споживача про внесення змін до Договору від 25 жовтня 2014 р. 3. Копія листа Виконавця №25/943-7657 від 06.11.2014 р.
28.11.2014 р. /М. Г. /
_________________ Будем жить!
|
|