ursus, Вы не представляете какой Вы молодец!!!
Итак, мои выводы в первом приближении:
1. Мы не «автомобільні перевізники» в термінах ЗУ «Про автомобільний транспорт». Следовательно, требования этого ЗУ– это не к нам.
Как следствие, - требования «Порядку проведення державного технічного огляду колісних транспортних засобів» (ПКМУ № 606-2008 г.) – тоже не к нам, т.к. он на выполнение ЗУ «Про автомобільний транспорт».
Все, что там написано множим на нуль.2. Ст. 12 ЗУ «Про дорожній рух» естественно выполняем, как только можем... Практически падая от усталости…
3. Порядок здійснення державного контролю на автомобільному транспорті (ПКМУ № 1567-2006) – не выполняем, т.к. мы не «суб'єкти господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту». А Державному контролю підлягають усі транспортні засоби вітчизняних та іноземних суб'єктів господарювання, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів та вантажів на території України. Ми не здійснюємо…
Все, что тут написано множим на нуль.4. Порядок проведення інструктажів та стажування водіїв колісних транспортних засобів (Н Мінтрансзв'язку від 05.08.2008 р. № 975, Мін'юст № 776/15467) надо как-то выполять т.к. он на выполнение Ст. 12 ЗУ «Про дорожній рух».
Выполняем так: заводим журналы инструктажей (Додатки 1,2 до Порядку) и оформляем самостоятельно стажировку (Додаток 3 Порядку) по утвержденной руководителем Программе (п. 3.5). Содержание Программы – по пп. 3.6 – 3.7. Порядка.
Допускаем до роботи на підставі запису у листі стажування (п. 3.12) и передам его в кадры (в личное дело).
П. 3.14 - херим, т.к. путевые листы отменили.
5. Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів (Н Мінохоронздоров'я, МВС від 05.06.2000 р. № 124/345, Мін'юст № 435/4656) надо выполнять, т.к. он на выполнение ЗУ «Про дорожній рух», но это - ЖОПА.
Для каждого «водителя» проверяем срок действия Медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом (ф. № 083/о) и обновляем в соотв-ии со сроками их дейсткия, указанными на ентой справке.
Реальная проблема - щозмінний передрейсовий та післярейсовий медичні огляди, которые проводятся медиком (пп. 1.4., 1.9., р. 5).
6. Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів (Н Мінтрансзв'язку від 07.06.2010 № 340, Мін'юст № 811/18106) – выполняем так оно в т.ч. и на выполнение ЗУ «Про дорожній рух».
Выполняем путем заведения и заполнения документации, которя в Додатках 1-3 к этому Положению.
7. Положення про комісію з безпеки дорожнього руху підприємств, установ та організацій України (Н Мінтранса від 23.02.1994 р. № 80, Мін'юст № 50/259) выполняем так:
Приказом по фирме создаем комисию, шеф утверждает План работы комиссии и достаточно 4 протокола/в год (п. 1.6).
8. ЗУ «Про міліцію» - это к ним (ГАИ), а не к нам.
Нам тут делать нечего, кроме, как спияти…
Глобальный вывод - весь этот контроль БДР может делать ДАІ при Минтрансе в рамках контроля лицусловий. ГАЙ-цы тут ни при чем, их место - на дорогах.Доказательство - 16:55 а ГАЙ-цев все нет...

Похоже пытались просто развести
