Цитата:
Екскурсія на заводі гумових виробів. Перший цех.
Звуки: Шшшш-бах! Шшшш-бах! Шшшш-бах!
Екскурсант: А що це таке?
Директор: В цьому цеху виготовляють соски для дитячих пляшечок. Звук "Шшшш" - це вулканізація, звук "бах" - це пробивання дирки.
Наступний цех - презервативний.
Звуки: Шшшш-шшшш-шшшш-бах! Шшшш-шшшш-шшшш-бах!
Екскурсант: Невже в кожному третьому презервативі пробивається дирка?!
Директор: Ну... Треба ж соски продавати...
Як вище згадані "лишні" дирки не випадкові (в них є конкретне призначення - продаж сосок), так і дири та нестиковки в нашому законодавстві теж не випадкові, їх призначення - розвиток корупції.
Якщо, читаючи закон, доводиться будувати складні логічні ланцюжки, шукати приховані зв'язки між назвами розділів і значенням слів з тлумачного словника і з цього всього робити якийсь висновок, то є практично 100% ймовірність того, що інша людина читаючи цей же закон, теж цілком логічно, прийде до абсолютно протилежного висновку. Постанова кабміну №606 - прекрасний приклад цього твердження.
Закон України "
Про дорожній рух" визначення порядку проведення ТО повністю віддав на розсуд кабміну. Кабмін спромігся зригнути цю "чудесну" постанову "
Про затвердження Порядку проведення державного технічного огляду колісних транспортних засобів", в якій повторно спробую розібратись.
Пункти постанови №606:
Цитата:
7. Техогляд засобу проводиться за місцем його постійної або тимчасової реєстрації відповідним підрозділом Державтоінспекції.
Місце та графік проведення техогляду засобів визначаються Державтоінспекцією.
18. Строк дії талона обмежується датою проведення наступного техогляду для відповідної категорії засобів,
зазначеною в талоні.
19. Експлуатація засобу без талона, виданого в установленому порядку, з талоном, строк дії якого закінчився, або з талоном, що не належить цьому засобу чи не відповідає вимогам стандарту або є підроблений, забороняється.
23. Техогляд засобів
проводиться Державтоінспекцією в такий строк:
- з 15 січня по 15 грудня - для тих засобів, техогляд яких проводиться один раз на два роки або один раз на рік;
- з 15 січня по 30 червня та з 1 липня по 15 грудня - для тих засобів, техогляд яких проводиться два рази на рік.
Отже ЗУ "Про дорожній рух" визначення порядку проведення ТО віддав кабміну, а кабмін своєю постановою віддав трошки повноважень ДАЙ. Зокрема місце та графік проведення ТО визначає ДАЙ, і строки "з 15 січня по 15 грудня" це теж для ДАЙ, а не для водія. Тобто ДАІ проводить ТО в цей період.
Для водія є чітка норма: "один раз на два роки", тобто між ТО мого автомобіля не повинно пройти більше ніж два роки. Якщо я проходив ТО 15 червня 2010 року і мені в талоні вказали "дата проведення наступного ТО: червень 2012 р." то в чому проблема? Як ця дата конфліктує з моїм обов'язком пройти ТО через два роки?
Якщо я буду тягнути до 15 грудня 2012 то з часу останнього ТО мине більше ніж два роки, а це означатиме, що я своєчасно не пройшов державний технічний огляд, за що передбачено відповідальність ст.121 КУпАП.
Тому думаю, що стаття "
Штрафовать за "просроченный" талон ТО - незаконно" допоможе людям, яким дату наступного ТО вказали менше ніж через 2 роки (такі випадки є), тим же в кого вказана дата в талоні не обмежує дворічний строк проходження ТО ця стаття може нашкодити.