До УДАЇ УМВС України в Херсонській області,0552 43-25-36 вул.Сенявіна,128 м.Хеосон,73034
Скарга на протиправні дії працівників ДАЇ........................
Суть справи- 25.12.2010 року о …год на своєму транспортному засобі………..я разом із –пишеш з ким їхав і де проживають ,виїхав з…..в напрямку до свого місця проживання. Приблизно о …год 25.12.10 року я рухався ….і був безпідставно зупинений….працівником ДАЇ.Я виконав вимогу інспектора та зупинив свій транспортний засіб.Після цього до мене підійшов працівник ДАЇ,та висловив вимогу передати для перевірки документи,не повідомивши мені причину зупинки,та суть скоєного правопорушення.Керуючись Законом України про міліцію,я висловив прохання до інспектора ДАЇ,предявити своє службове посвідчення.Інспектор виконав моє прохання та предявив посвідчення ………..на імя………..Після цього інспектор сказав,щоб я на нього дихнув,така поведінка інспектора була для мене дивною,адже при підозрі на стан спяніння згідно ст 266 Куап огляд водія проводиться з використанням спеціальних технічних засобів працівником міліції у присутності двох свідків.Коли я озвучив дану статтю Куап,працівник ДАЇ……..взявши до рук аркуш формату А4,зробив з нього імпровізовану так би мовити трубку і наполегливо вказував,щоб я дихнув у цю трубку.Таке ставлення до мене, як до громадянина України було принизливим,тому я ще раз наполегливо попросив,щоб інспектор провів мій огляд на стан спяніння,за допомогою спеціального технічного засобу, в присутності 2 свідків,але все було марним,Інспектор….покликав свого напарника……і почав йому говорити,що я пяний .Після цього на мене чинився моральний тиск з боку працівників ДАЇ,вони обзивали мене,погрожували викликати наряд Беркуту,казали що мені потрібно перевірити свою голову у лікаря,що можуть підтвердити свідки………… Я неодноразово наголошував інспекторам,що згідний пройти огляд на стан спяніння після застосування спеціального технічного засобу,запису результатів огляду в протоколі про адміністративне правопорушення.На це я отримав відмову,і інспектори наполягали,що потрібно пройти огляд у медичному закладі,без проведення огляду на місці зупинки,звичайо що в такій обстановці я був згідний на це,але попередньо став просити,щоб вони виписали мені направлення на огляд до медичного закладу,згідно Наказу 400.666 від 09.09.2009 року МВС-МОЗ-надалі-інструкція. Але інспектори ДАЇ……..в подальшому відмовлялися виписувати мені направлення . Згідно цього наказу 2.1. У разі наявності ознак, передбачених у пункті 1.3 розділу 1 цієї Інструкції, уповноважена особа Державтоінспекції МВС проводить огляд на стан сп'яніння за допомогою спеціальних технічних засобів, дозволених до застосування МОЗ та Держспоживстандартом,отже працівник ДАЇ повинен був спочатку провести огляд,за допомогою алкотестера,але цього не було зроблено. 2.6. Огляд на стан сп'яніння на місці зупинки транспортного засобу проводиться в присутності двох свідків. Не можуть бути залучені як свідки працівники міліції або особи, щодо неупередженості яких є сумніви,ніяких свідків при моєму якоби огляді не було,що можуть довести свідки…..які знаходилися на той момент в моєму автомобілі,свідки які записані в протоколі серія….,були присутні 5 хвилин,іх функйції заключалися лише в тому,щоб сісти до авто працівників ДАЇ,і зразу зникнути,що наводить на сумніви в неупередженості їх свідченнь,адже я неодноразово наголошував їм,що вимагаю проведення огляду на стан спяніння згідно цієї інструкції,та ст 266 Куап,і огляд згідно всіх згаданих нормативних актів вимагає ,аж ніяк не 5 хвилин,але вищезазначені громадяни як виявилося пізніше,просто зігнорували. 2.7. Установлення стану алкогольного сп'яніння здійснюється на підставі огляду, який проводиться згідно з вимогами цієї Інструкції уповноваженими особами Державтоінспекції МВС з використанням спеціальних технічних засобів, показники яких після проведення тесту у видихуваному повітрі мають цифровий показник більше 0,2 проміле алкоголю в крові.-як працівники ДАЇ могли встановити факт мого якоби,спяніння якщо алкотестер не застосовувався,в протоколі інспектор…зазначив-запах алкоголю з порожнини рота,але коли не застосовувався алкотестер,тоді 0,2 проміле в видихуваному повітрі інспектор виходить протестував за допомогою,незрозуміло якого приладу.Почервоніння очей,в 02.13 ночі,також без застосування офтальмологічних дослідженнь виявити практично не є можливим,адже інспектор…не є лікарем офтальмологом.Тремтіння кінцівок рук,на думку інспектора,було також присутнє,але я весь час знаходився в своєму автомобілі,так званий тест пальце-носова проба до мене не застосовувалася. 2.8. Форма направлення на огляд з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, наведена у додатку 1 до цієї Інструкції.-оскільки я просив направити мене на огляд,в медичний заклад,оформивши відповідним чином направлення,але працівники ДАЇ,просто ігнорували моє прохання,тим більше що в формі направлення є графа- Огляд проводився за допомогою ___________________________________ _________________________________________________________________ (назва, номер спеціального технічного засобу, дозволеного до застосування МОЗ та Держспоживстандартом)
Результати огляду _______________________________________________ (реакція: позитивна чи негативна, кількісний показник)
Серія ___ № _____________ протоколу про адміністративне правопорушення, складеного уповноваженою особою Державтоінспекції МВС.
Особу на огляд у заклад охорони здоров'я доставив _______________ _________________________________________________________________ (посада, найменування підрозділу органів внутрішніх справ, звання, П.І.Б., серія та номер службового посвідчення, підпис)
З вищенаведеного,одразу стане помітно,що працівники ДАЇ,свідомо порушували вимоги даної інструкції,підтвердженням цьому є свідки ….які спостерігали цей безлад. 2.10. Результати огляду на стан сп'яніння водія транспортного засобу зазначаються у відповідних графах протоколу про адміністративне правопорушення. Якщо технічними характеристиками спеціального технічного засобу передбачається роздрукування на папері його показників, ці результати долучаються до протоколу про адміністративне правопорушення-оскільки в протоколі серія…графи огляд на стан спяніння,зовсім не заповнені,свідки огляду не вписані,результати огляду не вписані,тим більше,що пункт 2.8 даної інструкції,вимагає перед направленням до медичного закладу-наявність вже результатів огляду на місці зупинки водія,і наявність складеного протоколу про адміністративне правопорушення. Після вищезазначеного …… сказав,щоб я вийшов з автомобілю,я не підозрюючи нічого спокійно вийшов з автомобілю,цей міліціонер почав на мене кричати,щоб я віддав йому ключі від замка запалювання свого автомобілю,я питав на якій підставі.Мої знайомі які були на той момент в моєму автомобілі,зі страхом застосування до них сили також на вимогу праціника ДАЇ….вийшли з автомобілю. Працівник ДАЇ….застосував до мене фізичну силу,а саме заламав мені руки ,та нишпорив мені по кишенях,здійснивши тим самим обшук,без протоколу затримання,без понятих,як вимагає ст 263,264,265 КУАП,ні єдиного запису в протоколі про адміністративне правопорушення про здійснення вищезазначених дій не зроблено,очевидно з метою приховати свої протиправні дії працівниками ДАЇ.
Далі його напарник …провів мене в шоковому стані до їхнього авто,а працвник ДАЇ… сів за кермо належного мені автомобілю,і здійснив керування ним,аж до арештмайданчику по вул…,при цьому мої знайомі….були залишені на місці попередньої зупиники по вул…о 3 годині ночі посеред міста і не мали змоги добратися додому. Згідно ст 265-1-У разі наявності підстав вважати, що водієм вчинено порушення, передбачені частинами першою, другою, третьою, п'ятою і шостою статті 121, статтями 121-1, 126, частинами першою, другою, третьою і четвертою статті 130, статтями 132-1, 206-1 цього Кодексу, працівник Державної автомобільної інспекції тимчасово затримує транспортний засіб шляхом блокування або доставляє його для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку (якщо розміщення затриманого транспортного засобу суттєво перешкоджає дорожньому руху), в тому числі за допомогою спеціального автомобіля – евакуатора. Далі згідно ПКМУ від 17.12.2008 року-1102- Уповноваженим особам Державтоінспекції забороняється брати участь у здійсненні блокування або евакуації транспортних засобів у випадках, не передбачених законом. { Пункт 2 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 94 ( 94-2009-п ) від 11.02.2009 } { Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 94 ( 94-2009-п ) від 11.02.2009 } –тобто працівник ДАЇ,як посадова особа органу виконавчої влади свідомо порушив вимоги даного Законодавства,тим більше що він керував моїм автомобілем без мого дозволу,без відповідного полісу обовязкового страхування цивільної відповідальності,порушуючи також ст 126 Куап.
Стаття 19. Правовий порядок в Україні грунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. З вищенаведеної норми Конституції,зразу стає зрозуміло,що працівники ДАЇ,вийшли за межі своїх повноваженнь.
Після приїзду на арештмайданчик ,мені надалі погрожував застосуванням сили прапорщик Жосан Павло Михайлович, я був збентежений,просив пояснити мені що все це означає,але дані працівники ДАЇ,цинічно залишили мене поза містом,в 3.40 годин ночі так і не пояснивши мені нічого.Опанувавши себе,я викликав таксі та зразу ж поїхав проходити огляд самостійно,пройшовши огляд отримав на руки висновок,в якому ознак спяніння у мене не було виявлено. ………року в ДАЇ….я забрав копію протоколу ,увага-через 2 дні,якого я навіть не бачив на місці,де мене зупиняли працівники ДАЇ,і вже тоді дізнався,що я від огляду відмовлявся,і є підписи 2 свідків,що не відповідає дійсності,і що можуть підтвердити,свідки….Очевидно що працівники ДАЇ…………..не знають ст 254 Куап,яка стверджує,що протокол про адміністративне правопорушення,у разі його оформлення складається у 2 екземплярах ,один з яких під розписку вручається особі,яка притягується до адміністративної відповідальності.Також працівники ДАЇ не ознайомили мене з ст 63 Конституції України,та ст 268,Куап,не дозволивши тим самим захищати свої права,не давши можливості ознайомитися з матеріалами справи.В протоколі невірно написано адресу за якою здійснено зупинку мого автомобілю,адже я був зупинений по вул…,а в протоколі записано вул…. Відповідно до ст 12 Закону України Про міліцію Застосуванню сили, спеціальних засобів і вогнепальної зброї повинно передувати попередження про намір їх використання, якщо дозволяють обставини. Без попередження фізична сила, спеціальні засоби і зброя можуть застосовуватися, якщо виникла безпосередня загроза життю або здоров'ю громадян чи працівників міліції. Перевищення повноважень по застосуванню сили, в тому числі спеціальних засобів і зброї, тягне за собою відповідальність, встановлену законом. Згідно ст 13 Закону України Про міліцію Працівники міліції мають право застосовувати заходи фізичного впливу, в тому числі прийоми рукопашного бою, для припинення правопорушень, подолання протидії законним вимогам міліції, яка здійснюється із застосуванням сили щодо працівників міліції або інших осіб, якщо інші способи були застосовані та не забезпечили виконання покладених на міліцію обов'язків. В даному випадку не було жодної підставидля застосування працівником міліції фізичної сили по відношенню до мене.Крім того ,в мою адресу висловлювалися безпідставні звинувачення .Звинувачуючи мене у керуванні транспортним засобом в стані алкогольного спяніння інспектори ДАЇ відмовилися проводити відповідно до встановленого порядку огляд на стан впяніння,хоча я наполягав на проведенні такого огляду. Вважаю, що таке істотне порушення вимог законодавства щодо громадянина з боку співробітників міліції ............., та другого інспектора, ............. є перевищенням з їх боку службових повноважень та зловживанням владою та службовим становищем, а отже, утворює склад злочину, передбаченого ч.1 ст.365 та ч. 3 ст. 364 КК України. З іншого боку, допущення керівництвом відповідного підрозділу ДАІ таких порушень з боку працівників останнього, є службовою недбалістю, що утворює склад злочину, передбаченого ч.1 ст.367 КК України У зв’язку із викладеним та з метою прийняття заходів до подальшого недопущення порушень інспекторами ............... та другим інспектором .............. законодавства України та прав громадян, а також керуючись нормами Закону України “Про звернення громадян”, ПРОШУ:
1.Ініціювати повноцінний розгляд моєї скарги. Провести службове розслідування викладених фактів та проінформувати мене щодо його результатів. 2.Провести перевірку діяльності інспектора .......з огляду на численні порушення під час проведення медичного огляду на стан сп»яніння та складання проти мене протоколу про адміністративне правопорушення. Вжити заходів дисциплінарного характеру до службової (посадової) особи ДАІ, яка вчинила дії, що порушують законодавство, та керівників підрозділу ДАІ, які допускають такі порушення працівниками при організації несення ними служби. 3.Провести перевірку на відповідність ............. займаній посаді. 4.Провести позачергову атестацію ........... з метою встановлення рівня засвоєння ним службових інструкцій, наказів і службових розпоряджень МВС, інших нормативних актів, що безпосередньо стосуються виконання ним своїх службових повноважень.
5.У зв»язку з численними порушеннями чинного законодавства при оформленні протоколу про адміністративне правопорушення серія........... визнати його недійсним. 8.Зобов»язати відповідальну особу в.............повернути мені незаконно вилучене посвідчення водія.
Інформацію щодо вжитих заходів прошу надати мені в письмовому вигляді та у строки встановлені статтею 20 Закону України «Про звернення громадян»
До скарги додаються: 1.Висновок щодо результатів огляду на стан спяніння. ........ від ........підпис
_________________ ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .
Последний раз редактировалось пішохід 06 янв 2011, 20:28, всего редактировалось 2 раз(а).
|