Vovka28 писал(а):
А есть примеры запросов про уточнение законов?
Естессна

Сообщение, не относящиеся к теме
13.08.2011 набуває чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень» (№3565-VI). Зокрема цим Законом вносяться зміни до Закону України «Про міліцію» (№565-ХІІ), а саме: частина перша статті 11 доповнена пунктом 21-1, який встановлює вичерпний перелік підстав для зупинки транспортних засобів працівниками міліції. Цим пунктом встановлено, що міліції для виконання покладених на неї обов’язків надається право зупиняти транспортні засоби лише в разі: … проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб…. Згідно пункту 2.4 правил дорожнього руху водій зобов’язаний в разі зупинки працівником міліції передати йому для перевірки посвідчення водія, реєстраційний документ на транспортний засіб. Таким чином працівники міліції мають право перевіряти документи у водія лише в разі проведення цільового заходу для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб.
Водночас пункт 2 частини першої статті 11 Закону України «Про міліцію» встановлює, що міліції для виконання покладених на неї обов’язків надається право перевіряти у громадян при підозрі у вчиненні правопорушень документи, що посвідчують їх особу (до таких належить посвідчення водія), а також інші документи, необхідні для з'ясування питання щодо додержання правил, нагляд і контроль за виконанням яких покладено на міліцію (до таких належить реєстраційний документ на транспортний засіб). Тобто цим пунктом встановлено, що працівники міліції мають право перевіряти документи лише в разі об’єктивної підозри, що водій скоїв правопорушення.
Виходячи з вищевикладеного, пункти 2 та 21-1 частини першої статті 11 Закону України «Про міліцію» суперечать один одному, оскільки пункт 2 передбачає перевірку документів у водія лише в разі об’єктивної підозри скоєння ним правопорушення, а пункт 21-1 передбачає перевірку документів лише в разі проведення цільових заходів для перевірки документів у водія, який ні в чому не підозрюється, що знову ж таки суперечить пункту 2, так як водій ні в чому не підозрюється.
Керуючись ст. 40 Конституції України, ст. ст. 1, 3, 19, 20, 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» прошу в установлений законом строк письмово надати відповідь на таке питання:
Як узгоджуються між собою пункти 2 та 21-1 частини першої статті 11 Закону України «Про міліцію» та яким із них і чому слід користуватися водію та працівнику міліції в разі зупинки транспортного засобу у зв’язку з проведенням цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб?