dimskiy писал(а):
Немного порылся и вот цитата из книжки по комментариям из пдд...

А вот КУап..
Цитата:
Стаття 126. Керування транспортними засобами особами, які не
мають відповідних документів або не пред'явили
їх для перевірки
Керування транспортними засобами водіями, які не мають при
собі або не пред'явили чи не передали для перевірки посвідчення
водія відповідної категорії, талона до нього, реєстраційних та
інших документів, що підтверджують право користування чи
розпорядження транспортним засобом, а у випадках, передбачених
законодавством, належно оформленого дорожнього (маршрутного) листа
або документів на вантаж, що перевозиться, ліцензійної картки на
транспортний засіб, а так само поліса (договору) обов'язкового
страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних
транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена картка"), -
тягне за собою накладення штрафу від двадцяти п'яти до
п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Вот ещё..
Цитата:
Про дорожній рух.
Стаття 16. Основні права та обов'язки водія транспортного засобу
Водій зобов'язаний:
мати при собі та на вимогу працівників міліції, а водії військових транспортних засобів на вимогу посадових осіб військової інспекції безпеки дорожнього руху Військової служби правопорядку у Збройних Силах України передавати для перевірки посвідчення, реєстраційні та інші документи, що підтверджують право на керування транспортним засобом,
Приказ 111
Цитата:
15. Порядок зупинки транспортного засобу
15.5. Під час звернення до водія працівник Державтоінспекції МВС зобов'язаний прикласти праву руку до головного убору, привітатися, чітко й зрозуміло відрекомендуватися, назвати свою посаду, звання та прізвище, висловити вимогу про передачу водієм документів, зазначених в пункті 2.1 ПДР, для перевірки та повідомити про причину зупинки транспортного засобу і суть скоєного правопорушення.
Исходя из этого, получается в любых случаях необходимо передать документы и стать заложником ситуации, королем которой являются не всегда вменяемые особы...
в разі колізії законів звертаємося до верховенства: Конституція-Кодекси-Закони-правила.
Вище КУпАП є тільки Конституція... ОТОЖ!!!!
МIНIСТЕРСТВО ЮСТИЦIЇ УКРАЇНИ
Л И С Т
26.12.2008 N 758-0-2-08-19
Щодо практики застосування норм
права у випадку колізії
У зв'язку з зверненням народного депутата України
Веревського А.М. від 12 грудня 2008 року N 77/12-08 у Міністерстві
юстиції розглянуто Ваше звернення від 31 жовтня 2008 року
N 02к-12/11 щодо практики застосування норм права у випадку
колізії і повідомляється таке.
Неузгодженість між чинними нормативно-правовими актами, їхнє
протиріччя з одного й того самого предмета регулювання, а також
суперечність між двома або більше формально чинними нормами права,
прийнятими з одного і того ж питання, в теорії права відомі як
колізія норм права.
Колізія норм права вирішується шляхом вибору того
нормативного акта, який має бути застосований до конкретного
випадку (юридичного факту).
Iснує і декілька способів, за якими можливо визначити
нормативно-правовий акт, яким слід керуватися.
1. У разі існування неузгодженості між нормами, виданими
одним і тим самим нормотворчим органом, застосовується акт,
виданий пізніше, навіть якщо прийнятий раніше акт не втратив своєї
чинності. Така неузгодженість може виникнути внаслідок того, що
прийняття нової норми не завжди супроводжується скасуванням
"застарілих" норм з одного й того ж питання.
2. У разі існування суперечності між актами, прийнятими
різними за місцем в ієрархічній структурі органами - вищестоящим
та нижчестоящим, застосовується акт, прийнятий вищестоящим
органом, як такий, що має більшу юридичну силу. 3. У разі існування неузгодженості між актами, виданими одним
й тим же органом, але які мають різну юридичну силу,
застосовується акт вищої юридичної сили. Наприклад, у випадку
суперечності норм закону та Конституції України ( 254к/96-ВР ),
які прийняті Верховною Радою України - колізія вирішується на
користь Конституції, яка має найвищу юридичну силу.
4. При розбіжності між загальним і спеціальним
нормативно-правовим актом перевага надається спеціальному, якщо
він не скасований виданим пізніше загальним актом.
Щодо Закону України "Про основні засади державного нагляду
(контролю) у сфері господарської діяльності" ( 877-16 ), то,
вважаємо, що він може бути віднесений до спеціального закону у
сфері здійснення державного нагляду (контролю).
Враховуючи наведене, а також те, що зазначений Закон
прийнятий 5 квітня 2007 року, то у випадку виникнення колізії норм
цього Закону та норм інших законів, прийнятих
до 5 квітня 2007 року, слід керуватися нормами Закону України "Про
основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської
діяльності" ( 877-16 ).
Крім того, повідомляємо, що офіційне тлумачення Конституції
України ( 254к/96-ВР ) та законів України дає Конституційний Суд
України (стаття 147 Конституції України).
Листи міністерств не встановлюють норм права і мають лише
інформаційний характер.
Заступник Міністра Л.В.Єфіменко