Текущее время: 26 ноя 2024, 14:48

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 227 ]  На страницу Пред.  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 06 янв 2015, 13:30 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 12 ноя 2010, 08:54
Сообщений: 1962
Авто: Lanos
Sans писал(а):
planirovsshik писал(а):
Повірку лічильників проводить спеціалізована фірма. Після повірки складається акт. Лічильник рахує так як і має рахувати.
а при чем тут это? Я написал о том, кому это нужно и кто должен платить (этой фирме)
А я написав що получається дорожче.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 06 янв 2015, 13:40 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 08 мар 2012, 14:59
Сообщений: 23304
Авто: Chery QQ ГБО-4
Город: Украина
ГП «Укрметртестстандарт» осуществляет поверку счетчиков воды в собственной лаборатории на проливных установках.
Стоимость поверки составляет 49,56 грн.

ПАТ «АК «Київводоканал» стоимость поверки составляет 51,38 грн.

Измерения во время поверки счетчиков воды без их демонтажа непосредственно в квартирах осуществляют предприятия, которые сотрудничают с ГП «Укрметртестстандарт» поверка непосредственно в квартирах владельцев счетчиков воды 120 грн./ед.
Результаты измерений счетчиков, которые были зафиксированы во время поверки, передаются в ГП «Укрметртестстандарт» для их обработки и оформления свидетельства о поверке или справка о непригодности счетчика воды, которые направляются вышеупомянутыми предприятиями владельцам измерительных приборов почтой.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 05 мар 2015, 13:53 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 08 мар 2012, 14:59
Сообщений: 23304
Авто: Chery QQ ГБО-4
Город: Украина
Резніков: Брати з киян гроші за повірку лічильників – незаконно

Цитата:
Київрада доручила ЖЕКам поширити інформацію, що повірка квартирних лічильників гарячої та холодної води здійснюється постачальниками послуг безкоштовно.
Відповідне доручення керівникам ЖЕО озвучив секретар Київради Олексій Резніков, повідомляє прес-служба міськради.
"Вимагати від жителів повіряти лічильники холодного та гарячого водопостачання за власний рахунок – неправомірно".
Він також доручив профільній комісії Київради підготувати офіційне роз'яснення з питання повірки лічильників води та опублікувати підготовлену інформацію в газеті "Хрещатик".

Водночас Резніков не повідомив, чи повернуть киянам (станом на кінець лютого споживачі за власний кошт повірили 85 тисяч лічильників лише холодної води – ред.) кошти за проведену за власні гроші повірку лічильників, як цього вимагали постачальники послуг.

Як відомо, наприкінці листопада 2014 року "Київводоканал" заявив, що нарахує додаткові куби води мешканцям, які не повірили квартирні лічильники, мають несправні лічильники або такі, у яких закінчився термін експлуатації.
У вересневих платіжках на компослуги киянам нарахували по 22 кубічні метри холодної води на кожну зареєстровану у квартирі особу.
Згодом у "Київводоканалі" пояснили, що кияни без лічильників мусять платити за своїх сусідів, які шахраюють.

У водоканалі неодноразово наголошували, що мешканці мають повірити лічильники власним коштом. Повірка водоміра коштує від 43 до 120 гривень.
Таким чином 85 тисяч лічиників обійшлися мешканцям столиці щонайменше у 3,6 мільйона гривень (якщо рахувати найнижчу вартість повірки у 43 гривні).

Однак юристи відзначають, що дерти гроші з киян за повірку лічильника незаконно.

"Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку проводяться за рахунок виконавця послуг, яким є ЖЕК".


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 05 мар 2015, 13:55 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 08 мар 2012, 14:59
Сообщений: 23304
Авто: Chery QQ ГБО-4
Город: Украина
кто то бредит или живет в "параллельном" мире?

Киянам на повірку лічильників води дали ще час

Цитата:
Для киян, які не встигли здати на повірку або замінити старі квартирні лічильники води, послуга буде оплачуватися соціально орієнтованими нормами
Про це заявив заступник голови КМДА Петро Пантелєєв, повідомляє depo.ua з посиланням на прес-службу столичної адміністрації.
За його словами, такий алгоритм буде діяти до 1 червня.

«У Києві триватиме кампанія з повірки та заміни квартирних приладів обліку води. Значна кількість жителів Києва не встигла з різних причин зробити це до 1 березня. Тому міська влада прийняла рішення, що до 1 червня буде застосована прийнятна для споживачів норма нарахувань за холодну воду», - сказав Пантелєєв.
Таким чином, пояснив він, у жителів столиці є ще 2,5 місяця для проведення повірки або заміни водомірів.

«Міська влада жорстко контролюватиме обсяги нарахувань з боку «Київводоканалу», щоб не дозволити ніяких зловживань з цього приводу»


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 05 мар 2015, 14:05 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 08 мар 2012, 14:59
Сообщений: 23304
Авто: Chery QQ ГБО-4
Город: Украина
Киевские депутаты обязали ЖЭКи извещать жильцов о бесплатной поверке счетчиков на воду

Цитата:
Киевсовет поручил жилищно-эксплуатационным организациям распространить среди жителей столицы информацию о том, что поверка квартирных счетчиков горячей и холодной воды осуществляется поставщиком этих услуг бесплатно.
Соответствующее поручение руководителям ЖЭО озвучил сегодня на заседании Киевсовета секретарь Алексей Резников.

Вопрос поверки счетчиков затронул депутат Киевсовета, член Постоянной комиссии по вопросам жилищно-коммунального хозяйства и топливно-энергетического комплекса Михаил Терентьев, который призвал руководство Киевсовета вмешаться в ситуацию с поверкой счетчиков, поскольку киевляне не могут до конца понять, кто должен осуществлять поверку счетчиков и оплачивать эту процедуру, сообщает УНИАН.

«Даю протокольное поручение руководителям коммунальных предприятий столицы, которые обслуживают жилые дома, разместить информацию о поверке счетчиков холодного и горячего водоснабжения за счет поставщиков услуг и неправомерности требовать от жителей поверять квартирные счетчики за свои средства», — сказал на заседании Резников.

Депутат Киевсовета Владимир Бондаренко отметил, что на сегодняшний день даже в коммунальных СМИ нет точной информации о поверке счетчиков воды, и только «иногда встречаются или высказанные мнения, или какие-то объявления о поверке».

«Поэтому давайте, чтобы на радио, телевидении, в газетах Киевсовета звучали исключительно выверенные юридические справки, чтобы не дезориентировать людей. Поверка счетчиков должна осуществляться в соответствии с законодательством Украины, положениями только за счет поставщика этих услуг. И не требовать от людей неоправданно вносить плату», — сказал Бондаренко.

После выступления Бондаренко Резников также поручил профильной комиссии Киевсовета подготовить официальное разъяснение по вопросу поверки счетчиков воды и опубликовать информацию в муниципальной газете «Хрещатик».


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 мар 2015, 21:26 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 10 май 2010, 11:39
Сообщений: 4146
Откуда: Газета ДК
Авто: пешеход
Город: Столица
Цитата:
Антимонопольный комитет подтвердил, что за поверку счетчиков платить не нужно

(16.03.2015)

Антимонопольный комитет отмечает, что за поверку квартирных счетчиков горячей и холодной воды должны платить не киевляне, а соответствующие исполнители услуг.

Об этом говорится в ответе АМКУ на запрос депутата Киевсовета Виталия Павлика.

В соответствии с ответом АМКУ, до октября 2014 года услуги поверки счетчиков воды, их демонтаж и установку входили в состав тарифа на содержание домов (квартплата). В то же время отмечается, что большинство ЖЭКов такую услугу в свой тариф не включали.

С 10 апреля 2014 года исполнителями услуг горячего водоснабжения определено «Киевэнерго» и ООО «Евро-реконструкция», а из холодного «Киевводоканал». Отмечается, что в услугу горячего водоснабжения с 18 июня 2014 года включено поверку счетчиков.

«Итак, с установлением Нацкомиссией тарифов, которые включают расходы на поверку квартирных средств учета, потребители, платя больше, чем полгода за услугу горячего водоснабжения, уже сформировали накопительный фонд для осуществления исполнителем коммунальных услуг работ, связанных с поверкой средств учета воды», –отмечается в АМКУ.

С 24 октября соответствующим постановлением Кабмина поверку счетчиков холодной воды включен в составляющей тарифа на холодное водоснабжение.

Депутаты Киевсовет на заседании 19 марта намерены рассмотреть проект решения «О мерах по недопущению нарушения прав потребителей субъектами хозяйствования, исполнителями услуг централизованного водоснабжения в городе Киеве», который обяжет поставщиков услуг выполнять закон и поверять счетчики за собственный счет.

Ранее сообщалось, что ЖЭКи обяжут сообщать о бесплатной поверке счетчиков.

Источник: ИАП «Столичная недвижимость»

_________________
Засудження - розкіш тільки для пасивних спостерігачів.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 мар 2015, 22:03 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
а ті люди що заплатили,хто їм поверне кошти?

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 мар 2015, 22:38 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 03 окт 2011, 08:00
Сообщений: 8603
Авто: пешеход
Город: есть такой
пішохід писал(а):
а ті люди що заплатили,хто їм поверне кошти?

никто - они сами попросили (подписали заявление) провести поверку

_________________
Жизнь надо прожить так, чтобы депрессия была у других...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 мар 2015, 23:34 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 сен 2010, 22:30
Сообщений: 1758
Откуда: Харкiвщина-Волинь
Авто: *временно пешеход
Город: Харкiвщина-Волинь
Цитата:
Антимонопольный комитет подтвердил, что за поверку счетчиков платить не нужно

Ой, какие молодцы, а... Ты посмотри, подтвердили очевидное, то что и без них в законе написано)))

_________________
Будем жить!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 мар 2015, 09:55 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 10 май 2010, 11:39
Сообщений: 4146
Откуда: Газета ДК
Авто: пешеход
Город: Столица
развод народа состоялся, по разным данным за этот период народ за поверку заплатил порядка 30-40млн. грн., а теперь с марта будут присылать в платёжках для тех кто не сделал поверку среднее потребление воды. Короче этап №2 разводняка пошёл.

_________________
Засудження - розкіш тільки для пасивних спостерігачів.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 май 2015, 16:32 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 сен 2010, 22:30
Сообщений: 1758
Откуда: Харкiвщина-Волинь
Авто: *временно пешеход
Город: Харкiвщина-Волинь
Щось давненько я тут папери не оновлював. Отже, продовження епопеї:
Максим-Перепелица писал(а):
Заява в ПАТ "Центренерго"
Сообщение, не относящиеся к теме
в.о. Генерального директора
ПАТ “Центренерго”
Жебському О.В.
вул. Воровського, 4
м. Київ
04053

Максим Георгійович

смт Комсомольське
Зміївський район
Харківська область
телефон: (067)



Заява

23.04.2014 року між мною, Максимом Георгійовичем (далі - Споживач) та відокремленим структурним підрозділом ПАТ "Центренерго" - Зміївською ТЕС (далі - Виконавець), було укладено договір "Про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води, підігріву води, водовідведення" №0892 від 23 квітня 2014 року (далі — Договір) (див. Додаток 1).
Вважаю деякі пункти Договору несправедливими та такими, що суперечать чинному законодавству з наступних міркувань:
Відповідно до п. 4.1 розділу 4 Договору "Споживач має право на: ...періодичну повірку, обслуговування та ремонт за рахунок Споживача (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку".
Відповідно до п 4.4 розділу 4 Договору "Виконавець зобов'язаний: ...контролювати установлені міжповіркові інтервали, проводити періодичну повірку квартирних засобів обліку води і теплової енергії, забезпечувати їх обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) за рахунок Споживача".
Разом з тим, зазначені положення в такій редакції відсутні у Типовому договорі та прямо суперечать вимогам абзацу третього п. 9 “Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №630 від 21.07.2005 року, згідно до якого “періодична повірка, обслуговування та ремонт (в тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку проводиться за рахунок Виконавця” та п. 3 ст. 28 Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" (113/98-вр), "Порядок надання фізичними особами, що не є суб'єктами підприємницької діяльності, - власниками засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань якими використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну і теплову енергію, газ і воду) на періодичну повірку цих засобів та оплати за роботи, пов'язані з повіркою, встановлюється Кабінетом Міністрів України. Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) зазначених засобів вимірювальної техніки здійснюється за рахунок підприємств і організацій, які надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання".
У зв'язку із цим мною було запропоновано внести зміни до Договору, які б унеможливили подальше порушення законодавства України (див. Додаток 2).
Проте, листом Виконавця №25/943-7657 від 06.11.2014 року (див. Додаток 3) мені було безпідставно відмовлено у реалізації такого права. Більше того, у абзацах 4 та 5 зазначеного Листа вказано на відповідність Договору Типовому договору, розробленого Кабінетом Міністрів України, тоді як п. 4.1 та п. 4.4 суперечать йому. Вважаю таку практику неприпустимою та такою, що вводить Споживача в оману і є забороненою згідно ст. 19 Закону України “Про захист прав споживачів”.
Крім того, ст. 18 Закону України “Про захист прав споживачів” передбачає визнання недійсними умов договорів, що обмежують права споживача (п.2 “Умови договору є несправедливими, якщо всупереч принципу добросовісності його наслідком є істотний дисбаланс договірних прав та обов'язків на шкоду споживача”).
Статтею 19 Закону України “Про захист прав споживачів” визначає нечесну підприємницьку практику як таку, що включає “Будь-яку діяльність (дії або бездіяльність), що вводить споживача в оману або є агресивною” та такою, що “спонукає або може спонукати споживача дати згоду на здійснення правочину, на який в іншому випадку він не погодився б”.
Очевидно, що, керуючись п.1 ч.3 ст.20 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”, Споживач був зобов'язаний укласти Договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений Виконавцем на основі Типового договору. Разом з тим, згідно до п.3 ч.3 ст.21 цього ж Закону, такий Договір повинен відповідати Типовому договору, чого в даному випадку не спостерігається.
У своїй відповіді на заяву Споживача Виконавець у якості обгрунтування відмови у внесенні змін до Договору посилається на ч.1 ст. 638 Цивільного кодексу України, що є некоректним, адже Споживач не оспорює укладання Договору як такого, а заявляє про необхідність приведення окремих його пунктів у відповідність до чинного законодавства. Так, ст.648 ЦКУ прямо визначено, що “Зміст договору, укладеного на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, обов'язкового для сторін (сторони) договору, має відповідати цьому акту”.
Відповідно до Положення про Зміївську теплову електричну станцію Публічного акціонерного товариства “Центренерго”, “відносини Теплової електростанції з іншими підприємствами, установами, організаціями і громадянами в усіх сферах господарської діяльності здійснюються в порядку, визначеному законодавством України та цим Положенням” (п.6.4).
Відповідно до п. 8.1 Положення “Контроль за господарською діяльністю Теплової електростанції, дотриманням вимог законодавства України, збереженням майна, використанням фінансових коштів здійснює ПАТ “Центренерго” та інші контролюючі органи в межах своєї компетенції”.
Вважаю, що необгрунтована та безпідставна відмова у приведенні Договору до вимог чинного законодавства грубо порушує права Споживача та заслуговує на належну оцінку ПАТ “Центренерго” як контролюючого органу.
Керуючись викладеним, а також Договору про надання послуг централізованого опалення та постачання холодної та гарячої води, підігріву води, водовідведення №0892 від 23 квітня 2014р.,
керуючись ст. ст. 1, 20, 21, 22, 26 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”,
Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України №630 від 21 липня 2005 року,
Законом України “Про метрологію та метрологічну діяльність”,
Законом України “Про захист прав споживачів”,
ст. ст. 648, 651 Цивільного кодексу України,
Законом України “Про звернення громадян”

прошу:

1. Провести перевірку викладених у заяві фактів.
2. Зобов'язати Зміївську ТЕС як підрозділ ПАТ “Центренерго” привести Договір про надання послуг централізованого опалення та постачання холодної та гарячої води, підігріву води, водовідведення №0892 від 23 квітня 2014р. у відповідність до Типового договору та чинних нормативно-правових актів, наведених вище.
3. Внести зміни до Договору про надання послуг централізованого опалення та постачання холодної та гарячої води, підігріву води, водовідведення №0892 від 23 квітня 2014р. шляхом укладання додаткової угоди, у якій викласти оскаржувані пункти Договору у наступній редакції:
п. 4.1 розділу 4 Договору: “Споживач має право на: ... періодичну повірку, обслуговування та ремонт за рахунок Виконавця (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку”
п. 4.4 розділу 4 Договору: “Виконавець зобов'язаний: ...контролювати установлені міжповіркові інтервали, проводити періодичну повірку квартирних засобів обліку води і теплової енергії, забезпечувати їх обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) за власний рахунок”.

Додатки:

1. Копія Договору про надання послуг централізованого опалення та постачання холодної та гарячої води, підігріву води, водовідведення №0892 від 23 квітня 2014 р.
2. Копія заяви Споживача про внесення змін до Договору від 25 жовтня 2014 р.
3. Копія листа Виконавця №25/943-7657 від 06.11.2014 р.


28.11.2014 р. /М. Г. /


і відповідь ПАТ "Центренерго"
Изображение
Изображение

Воодушевившись таким ответом, повторяю сначала: шлю очередную заяву на Змиевскую ТЭС:

Изображение

В один прекрасный день меня по телефону пригласили для подписания доп.угоди.
Пришел, ознакомился, изложено в той редакции, как я просил, подписал два экз. и оставил для подписи директором. Но не тут-то было, они так просто не сдаются)))

Изображение

Утомленный такой неуступчивостью, непробиваемостью и "нехтуваннями норм чинного Законодавства", я написал жалобу в НКРЕКУ, в антимонопольный комитет и инспекцию по защите прав потребителей:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Пришли уведомления:
Изображение
Изображение

еще из НКРЕКУ пришло уведомление (где-то валяется, не могу найти) о том, что передали на рассмотрение в киевское управление - по месту нахождения ПАТ Центренерго.

Ну а я, можно сказать от скуки, может от природной противности или от приобретенного какого-никакого опыта троллинга всяких суб"єктів владних повноважень, решил пощупать их еще и на предмет инфозапросов:

Изображение

Изображение

на это получил вполне прогнозируемый высер от мэстных юрыстов:

Изображение

_________________
Будем жить!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 май 2015, 17:53 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 03 окт 2011, 08:00
Сообщений: 8603
Авто: пешеход
Город: есть такой
Максим-Перепелица писал(а):
на это получил вполне прогнозируемый высер от мэстных юрыстов:
мы видим только то, что хотим увидеть :lol:
Цитата:
1. Публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.

1. Розпорядниками інформації для цілей цього Закону визнаються:

1) суб'єкти владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб'єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов'язковими для виконання;

2) юридичні особи, що фінансуються з державного, місцевих бюджетів, бюджету Автономної Республіки Крим, - стосовно інформації щодо використання бюджетних коштів;

3) особи, якщо вони виконують делеговані повноваження суб'єктів владних повноважень згідно із законом чи договором, включаючи надання освітніх, оздоровчих, соціальних або інших державних послуг, - стосовно інформації, пов'язаної з виконанням їхніх обов'язків;

4) суб'єкти господарювання, які займають домінуюче становище на ринку або наділені спеціальними чи виключними правами, або є природними монополіями, - стосовно інформації щодо умов постачання товарів, послуг та цін на них.

_________________
Жизнь надо прожить так, чтобы депрессия была у других...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 май 2015, 18:08 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 сен 2010, 22:30
Сообщений: 1758
Откуда: Харкiвщина-Волинь
Авто: *временно пешеход
Город: Харкiвщина-Волинь
Sans
так отож))) а их юрист (не, не так, юрЫст) Срибна О.О. блещет уже не впервые. За что будут отшлепаны через АМКУ, НКРЕКП, Минэнергоугля, Минрегион - за 2-й запрос, где я о структуре тарифов спрашивал, и через секретариат уполномоченного по правам человека - за оба запроса. Секретариат в другом деле уже пробовал - офигительная вещь!
:lol:

_________________
Будем жить!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 май 2015, 20:38 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 сен 2010, 22:30
Сообщений: 1758
Откуда: Харкiвщина-Волинь
Авто: *временно пешеход
Город: Харкiвщина-Волинь
Вот какую кляузу написал Уполномоченному по правам человека:
Цитата:
Уповноваженому Верховної Ради України
з прав людини
Лутковській Валерії Володимирівні
вул. Інститутська, 21/8
м. Київ
01008

Заявник: Максим Георгійович
хххххххххххххххххххххх
смт Комсомольське
Зміївський район
Харківська область
63460
Електронна пошта:хххххххххххххххх
Телефон: (ххх) ххх хх хх


Про усунення порушень права на доступ до публічної інформації та притягнення правопорушника до адміністративної відповідальності за статтею 212-3 КУпАП

Шановна Валеріє Володимирівно!

Звертаюсь до Вас у зв’язку з порушенням мого права на доступ до публічної інформації. До суду з цього питання я ще не звертався.
13.05.2015 року та 14.05.2015 року я, Максим Георгійович, звернувся до відокремленого структурного підрозділу ПАТ «Центренерго» - Зміївської ТЕС із запитами, у яких просив надати інформацію, що безпосередньо мене стосується та виникає із наших правовідносин, визначених Договором «Про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води, підігріву води, водовідведення №0892 від 23.04.2014 року.
Відповідно до сервісу «Пошук поштових відправлень» Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» за штрих кодовим ідентифікатором, поштове відправлення №6116607470715 було вручене за довіреністю 15.05.2015 року (запит від 13.05.2015 р.), а відправлення №6116602042731 – 19.05.2015 року (запит від 14.05.2015 р.).
Відповідно до ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», граничний термін надання відповіді становить п’ять робочих днів – 22.05.2015 р. і 26.05.2015 року відповідно.
Однак, 21.05.2015 року начальником ВЖКП Зміївської ТЕС Сопіним С.М. засобами телефонного зв’язку мене було повідомлено, що у зв’язку із браком коштів на підприємстві, відповідь на мої інформаційні запити поштою відправлена не буде, а може бути врученою мені особисто за місцем мого проживання. До 29.05.2015 р. жодних дій для вручення мені відповіді Розпорядником інформації вжито не було. 29.05.2015 р. я особисто звернувся до ВЖКП Зміївської ТЕС для отримання відповіді на запити, про що свідчить відмітка про прийняття, написана мною власноруч на екземплярі Розпорядника інформації.
Разом із тим, жодної інформації, що стосувалася б суті моїх звернень Розпорядником інформації у своїй відповіді надано не було. Так, директором Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго» було вибірково процитовано деякі норми чинного Законодавства, які встановлюють права і обов’язки запитувачів та розпорядників інформації. Проте, таке вибіркове цитування норм Законодавства не може звільнити від надання відповіді по суті звернення Розпорядника інформації,яким є Зміївська ТЕС ПАТ «Центренерго» згідно підпункту 4 пункту 1 ст. 13 Закону України «Про доступ до публічної інформації»: «1. Розпорядниками інформації для цілей цього Закону визнаються: … 4) суб'єкти господарювання, які займають домінуюче становище на ринку або наділені спеціальними чи виключними правами, або є природними монополіями, - стосовно інформації щодо умов постачання товарів, послуг та цін на них.». Пункт 1 Статті 1 цього ж Закону визначає запитувану мною інформацію публічною: «1. Публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.».
Таким чином, посадовими особами Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго» було порушено моє право на інформацію, що виявилося у недотриманні термінів надання відповіді та ненаданні відповіді по суті звернення. Відповідно, на мою думку, в їх діях є ознаки адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 212-3 КУпАП, що потребує реагування Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.
Згідно п.8-1 частини 1 статті 255 КУпАП, у справах про правопорушення, передбачені статтею 212-3 КУпАП (крім порушень права на інформацію відповідно до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність»), протоколи про правопорушення мають право складати уповноважені особи секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.
Крім того, пункти 11, 12, 14 частини 1 статті 13 Закону України «Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини», передбачають, що Уповноважений Верховної Ради України з прав людини має право, зокрема, направляти у відповідні органи акти реагування Уповноваженого у разі виявлення порушень прав і свобод людини і громадянина для вжиття цими органами заходів; здійснювати інші повноваження, визначені законом.
Згідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» суб’єктами відповідальності за корупційні правопорушення є в тому числі особи, які для цілей цього Закону прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування – посадові особи юридичних осіб публічного права, які не зазначені в пункті 1 частини 1 цієї статті; особи, які постійно або тимчасово обіймають посади, пов’язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських обов’язків, або спеціально уповноважені на виконання таких обов’язків у юридичних особах публічного права незалежно від організаційно-правової форми, відповідно до закону.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» особам, зазначеним у пунктах 1-3 частини першої статті 4 цього Закону, забороняється:
1) Відмовляти фізичним або юридичним особам в інформації, надання якої цим фізичним особам передбачено законом;
2) Надання несвоєчасно, недостовірну чи не в повному обсязі інформацію, яка підлягає наданню відповідно до закону.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 40 Конституції України, ст.ст. 212-3, 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст. 2,13 Закону України «Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини», Законами України «Про звернення громадян», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про засади запобігання і протидії корупції»

прошу:

1. Провести перевірку на предмет вчинення адміністративних правопорушень посадовими особами Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго» у зв’язку з ненаданням відповіді по суті інформаційних запитів та ненаданням публічної інформації у встановлений Законом строк.
2. Притягти до адміністративної відповідальності осіб, які протиправно обмежили моє право на доступ до публічної інформації за статтею 212-3 КУпАП.
3. Направити до Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго» акт реагування на вищезазначені порушення мого права на доступ до публічної інформації з метою їх усунення та надання запитуваних мною відомостей.


додатки:
1. Копія інформаційного запиту від 13.05.2015 року.
2. Копія інформаційного запиту від 14.05.2015 року.
3. Копія листа Зміївської ТЕС Пат «Центренерго» від 21.05.2015 р. №25/471-2659.

З повагою,

.2015 р. /М. Г. /

_________________
Будем жить!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 02 июн 2015, 08:16 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 сен 2010, 22:30
Сообщений: 1758
Откуда: Харкiвщина-Волинь
Авто: *временно пешеход
Город: Харкiвщина-Волинь
Нашкрябал еще четырем адресатам кляузы, пусть держат ТЕС в тонусе: в НКРЕКП (в дополнение), в АМКУ (в дополнение), в Минрегион и в Миненергоугля.
Цитата:
Заява

Звертаюсь до Вас у зв’язку з порушенням моїх прав як Споживача житлово-комунальних послуг посадовими особами Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго».
Так, 13.05.2015 року та 14.05.2015 року я звернувся до відокремленого структурного підрозділу ПАТ «Центренерго» - Зміївської ТЕС із запитами, у яких просив надати інформацію, що безпосередньо мене стосується та виникає із наших правовідносин, визначених Договором «Про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води, підігріву води, водовідведення №0892 від 23.04.2014 року.
У вказаних зверненнях я просив Зміївську ТЕС як постачальника житлово-комунальних послуг роз’яснити мені деякі суперечності, що виникають із аналізу Договору та листа ПАТ «Центренерго» №22-06/3-330 від 22.01.2015 р., а також надати інформацію щодо структури цін/тарифів на житлово-комунальні послуги.
Проте, як вбачається із листа Зміївської ТЕС від 21.05.2015 р. №25/471-2659, таку інформацію мені надано не було.
Відповідно до укладеного Договору «Про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води, підігріву води, водовідведення» №0892 від 23 квітня 2014 р., а також підпункту 2 пункту 1 статті 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та підпункту 4 пункту 2 статті 21 цього ж Закону, Споживач має право в установленому законодавством порядку одержувати, а Виконавець зобов’язаний надати інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, стуктуру ціни/тарифу, норми споживання, порядок надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо.
Згідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» суб’єктами відповідальності за корупційні правопорушення є в тому числі особи, які для цілей цього Закону прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування – посадові особи юридичних осіб публічного права, які не зазначені в пункті 1 частини 1 цієї статті; особи, які постійно або тимчасово обіймають посади, пов’язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських обов’язків, або спеціально уповноважені на виконання таких обов’язків у юридичних особах публічного права незалежно від організаційно-правової форми, відповідно до закону.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» особам, зазначеним у пунктах 1-3 частини першої статті 4 цього Закону, забороняється:
1) Відмовляти фізичним або юридичним особам в інформації, надання якої цим фізичним особам передбачено законом;
2) Надання несвоєчасно, недостовірну чи не в повному обсязі інформацію, яка підлягає наданню відповідно до закону.
На підставі вищевикладеного,
прошу:
1. Провести повну, всебічну та неупереджену перевірку викладених у заяві фактів.
2. Вжити заходів щодо встановлення осіб, винних у порушенні прав Споживача житлово-комунальних послуг та притягнення їх до відповідальності в межах наданих повноважень.
3. Вжити заходів щодо недопущення порушень прав Споживачів Зміївською ТЕС ПАТ «Центренерго» в подальшому.

_________________
Будем жить!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 227 ]  На страницу Пред.  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 5


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron