|
Борец |
|
Зарегистрирован: 08 сен 2010, 22:30 Сообщений: 1758 Откуда: Харкiвщина-Волинь
Авто: *временно пешеход
Город: Харкiвщина-Волинь
|
Щось давненько я тут папери не оновлював. Отже, продовження епопеї: Максим-Перепелица писал(а): Заява в ПАТ "Центренерго"
Сообщение, не относящиеся к теме
в.о. Генерального директора ПАТ “Центренерго” Жебському О.В. вул. Воровського, 4 м. Київ 04053
Максим Георгійович
смт Комсомольське Зміївський район Харківська область телефон: (067)
Заява
23.04.2014 року між мною, Максимом Георгійовичем (далі - Споживач) та відокремленим структурним підрозділом ПАТ "Центренерго" - Зміївською ТЕС (далі - Виконавець), було укладено договір "Про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води, підігріву води, водовідведення" №0892 від 23 квітня 2014 року (далі — Договір) (див. Додаток 1). Вважаю деякі пункти Договору несправедливими та такими, що суперечать чинному законодавству з наступних міркувань: Відповідно до п. 4.1 розділу 4 Договору "Споживач має право на: ...періодичну повірку, обслуговування та ремонт за рахунок Споживача (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку". Відповідно до п 4.4 розділу 4 Договору "Виконавець зобов'язаний: ...контролювати установлені міжповіркові інтервали, проводити періодичну повірку квартирних засобів обліку води і теплової енергії, забезпечувати їх обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) за рахунок Споживача". Разом з тим, зазначені положення в такій редакції відсутні у Типовому договорі та прямо суперечать вимогам абзацу третього п. 9 “Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №630 від 21.07.2005 року, згідно до якого “періодична повірка, обслуговування та ремонт (в тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку проводиться за рахунок Виконавця” та п. 3 ст. 28 Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" (113/98-вр), "Порядок надання фізичними особами, що не є суб'єктами підприємницької діяльності, - власниками засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань якими використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну і теплову енергію, газ і воду) на періодичну повірку цих засобів та оплати за роботи, пов'язані з повіркою, встановлюється Кабінетом Міністрів України. Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) зазначених засобів вимірювальної техніки здійснюється за рахунок підприємств і організацій, які надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання". У зв'язку із цим мною було запропоновано внести зміни до Договору, які б унеможливили подальше порушення законодавства України (див. Додаток 2). Проте, листом Виконавця №25/943-7657 від 06.11.2014 року (див. Додаток 3) мені було безпідставно відмовлено у реалізації такого права. Більше того, у абзацах 4 та 5 зазначеного Листа вказано на відповідність Договору Типовому договору, розробленого Кабінетом Міністрів України, тоді як п. 4.1 та п. 4.4 суперечать йому. Вважаю таку практику неприпустимою та такою, що вводить Споживача в оману і є забороненою згідно ст. 19 Закону України “Про захист прав споживачів”. Крім того, ст. 18 Закону України “Про захист прав споживачів” передбачає визнання недійсними умов договорів, що обмежують права споживача (п.2 “Умови договору є несправедливими, якщо всупереч принципу добросовісності його наслідком є істотний дисбаланс договірних прав та обов'язків на шкоду споживача”). Статтею 19 Закону України “Про захист прав споживачів” визначає нечесну підприємницьку практику як таку, що включає “Будь-яку діяльність (дії або бездіяльність), що вводить споживача в оману або є агресивною” та такою, що “спонукає або може спонукати споживача дати згоду на здійснення правочину, на який в іншому випадку він не погодився б”. Очевидно, що, керуючись п.1 ч.3 ст.20 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”, Споживач був зобов'язаний укласти Договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений Виконавцем на основі Типового договору. Разом з тим, згідно до п.3 ч.3 ст.21 цього ж Закону, такий Договір повинен відповідати Типовому договору, чого в даному випадку не спостерігається. У своїй відповіді на заяву Споживача Виконавець у якості обгрунтування відмови у внесенні змін до Договору посилається на ч.1 ст. 638 Цивільного кодексу України, що є некоректним, адже Споживач не оспорює укладання Договору як такого, а заявляє про необхідність приведення окремих його пунктів у відповідність до чинного законодавства. Так, ст.648 ЦКУ прямо визначено, що “Зміст договору, укладеного на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, обов'язкового для сторін (сторони) договору, має відповідати цьому акту”. Відповідно до Положення про Зміївську теплову електричну станцію Публічного акціонерного товариства “Центренерго”, “відносини Теплової електростанції з іншими підприємствами, установами, організаціями і громадянами в усіх сферах господарської діяльності здійснюються в порядку, визначеному законодавством України та цим Положенням” (п.6.4). Відповідно до п. 8.1 Положення “Контроль за господарською діяльністю Теплової електростанції, дотриманням вимог законодавства України, збереженням майна, використанням фінансових коштів здійснює ПАТ “Центренерго” та інші контролюючі органи в межах своєї компетенції”. Вважаю, що необгрунтована та безпідставна відмова у приведенні Договору до вимог чинного законодавства грубо порушує права Споживача та заслуговує на належну оцінку ПАТ “Центренерго” як контролюючого органу. Керуючись викладеним, а також Договору про надання послуг централізованого опалення та постачання холодної та гарячої води, підігріву води, водовідведення №0892 від 23 квітня 2014р., керуючись ст. ст. 1, 20, 21, 22, 26 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”, Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України №630 від 21 липня 2005 року, Законом України “Про метрологію та метрологічну діяльність”, Законом України “Про захист прав споживачів”, ст. ст. 648, 651 Цивільного кодексу України, Законом України “Про звернення громадян”
прошу:
1. Провести перевірку викладених у заяві фактів. 2. Зобов'язати Зміївську ТЕС як підрозділ ПАТ “Центренерго” привести Договір про надання послуг централізованого опалення та постачання холодної та гарячої води, підігріву води, водовідведення №0892 від 23 квітня 2014р. у відповідність до Типового договору та чинних нормативно-правових актів, наведених вище. 3. Внести зміни до Договору про надання послуг централізованого опалення та постачання холодної та гарячої води, підігріву води, водовідведення №0892 від 23 квітня 2014р. шляхом укладання додаткової угоди, у якій викласти оскаржувані пункти Договору у наступній редакції: п. 4.1 розділу 4 Договору: “Споживач має право на: ... періодичну повірку, обслуговування та ремонт за рахунок Виконавця (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку” п. 4.4 розділу 4 Договору: “Виконавець зобов'язаний: ...контролювати установлені міжповіркові інтервали, проводити періодичну повірку квартирних засобів обліку води і теплової енергії, забезпечувати їх обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) за власний рахунок”.
Додатки:
1. Копія Договору про надання послуг централізованого опалення та постачання холодної та гарячої води, підігріву води, водовідведення №0892 від 23 квітня 2014 р. 2. Копія заяви Споживача про внесення змін до Договору від 25 жовтня 2014 р. 3. Копія листа Виконавця №25/943-7657 від 06.11.2014 р.
28.11.2014 р. /М. Г. /
і відповідь ПАТ "Центренерго" Воодушевившись таким ответом, повторяю сначала: шлю очередную заяву на Змиевскую ТЭС: В один прекрасный день меня по телефону пригласили для подписания доп.угоди. Пришел, ознакомился, изложено в той редакции, как я просил, подписал два экз. и оставил для подписи директором. Но не тут-то было, они так просто не сдаются))) Утомленный такой неуступчивостью, непробиваемостью и "нехтуваннями норм чинного Законодавства", я написал жалобу в НКРЕКУ, в антимонопольный комитет и инспекцию по защите прав потребителей: Пришли уведомления: еще из НКРЕКУ пришло уведомление (где-то валяется, не могу найти) о том, что передали на рассмотрение в киевское управление - по месту нахождения ПАТ Центренерго. Ну а я, можно сказать от скуки, может от природной противности или от приобретенного какого-никакого опыта троллинга всяких суб"єктів владних повноважень, решил пощупать их еще и на предмет инфозапросов: на это получил вполне прогнозируемый высер от мэстных юрыстов:
_________________ Будем жить!
|
|