Текущее время: 22 фев 2025, 07:03

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 49 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 22 янв 2014, 22:33 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 01 май 2012, 03:47
Сообщений: 173
Авто: opel
Город: Харьков
may писал(а):
Антонио писал(а):
эти знаки с 5.16 в ПДД и ДСТУ не имеют не чего общего !!!
В суде про такое не говори! Глупо будеш выглядеть...


may так на фото знак 5.16 или нет ?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 22 янв 2014, 22:58 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 08 мар 2012, 14:59
Сообщений: 23304
Авто: Chery QQ ГБО-4
Город: Украина
Антонио писал(а):
в ПДД 8.2.1 на что конкретно ссылаться , если в ДСТУ прописано что если больше трех полос , то знак должен дублироваться , то в ПДД 8.2.1 нет инфы на кот-ю можно сослаться ?


Пишу еще раз:

8.2-1. Дорожні знаки застосовуються відповідно до цих Правил і повинні відповідати вимогам національного стандарту.

но так как они не установлены предварительно согласно ДСТУ 4100-2002:

10.7.17 На дорогах, що мають перед перехрестям більше ніж три смуги для руху в один бік, знаки 5.16, 5.18 повинні бути установлені і попередньо: у населених пунктах на відстані 50—100 м.

Это не дало Вам возможности заблаговременно осуществить необходимые перестроения


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 янв 2014, 11:15 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 20 янв 2011, 15:47
Сообщений: 1163
Откуда: ХАРЬКОВ
Авто: DANA
где иск? кидай иск мы подкорректируем, я бы строил защиту ссылаясь на 251 КУпАП

_________________
Ничто так не влияет на внутренние дела в стране, как своевременная пересадка органов.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 янв 2014, 13:51 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 июн 2012, 20:59
Сообщений: 1894
Откуда: Lviv
Авто: ASX
Город: Lviv
Антонио писал(а):
may так на фото знак 5.16 или нет ?

Да!
Согласно ДСТУ 4100
Цитата:
3.7 На знаках 5.16, 5.18 ... зобра­ження (положення) стрілок (основного напрямку руху) повинно відповідати реальному плануванню пе­рехресть, вимогам напрямів або схемі руху.

и такие бывают
Изображение
Знаки 4.1-4.6 тоже допускаются иной, чем в ПДД и ДСТУ конфигурации...
Емнип, в новом стандарте будет обязательным использование в таком месте знака 5.18, а не 5.16.

_________________
Незнание законов не освобождает от ответственности.
Знание, как правило, - да!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 янв 2014, 14:01 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 20 янв 2011, 15:47
Сообщений: 1163
Откуда: ХАРЬКОВ
Авто: DANA
переделывай под себя и скидывай сюда

Івано-Франківському міському суду
76000,м.Івано-Франківськ,Грюнвальдська,11

Позивач: Прізвище Ім’я
76019,м.Івано-Франківськ,вул.
Паспорт , виданий
Івано - Франківським МУВС МВС


Відповідач: ВДАI УМВС України в Тернопiльскiй областi
вул.Котляревського, 24, м.Тернопiль, 46000

Відповідач : Ст.Інспектор ДПС ДАІ ст. л-нт.міл
Козуб Юрій Анатолійович
ВДАI УМВС України в Тернопiльскiй областi
вул.Котляревського, 24, м.Тернопiль,46000







ПОЗОВНА ЗАЯВА
про скасування Постанови серія ВО № 092089 від 18 лютого 2010 р.
по справі про адміністративне правопорушення
(в порядку адміністративного судочинства)


Я , Прізвище Ім’я 18 лютого 2010 року здійснював поїздку з м.Івано-Франківськ до м.Тернопіль на залізничний вокзал де мав зустріти Прізвище Ім’я2 яка прибувала поїздом Москва - Ужгород о 18,37.
Рухаючись по м.Тернопіль був зупинений Ст.Інспектор ДПС ДАІ ст. л-нт.міл Козубом Юрієм Анатолійовичем о 18.00 по вул.Богдана Хмельницького біля будинку №6 що у м.Тернопіль. Після перевірки моїх документів л-нт.міл Козубом Юрієм Анатолійовичем він повідомив мене що я не виконав вимогу дорожнього знаку 5,16 напрямрк руху по смугах (з крайньої смуги для руху праворуч продовжив рух прямо),
Про що було складено протокол про адміністративне правопорушення ВО №098769. Знак 5,16 вимоги якого я не виконав знаходиться по вул.Гоголя біля будинку №5 що у м.Тернопіль. Під час руху по вул.Гоголя я цього знаку не бачив і був дуже здивований
тим що здійснив таке порушення.
Хочу зазначити що 18 лютого 2010 року під час мого перебування у м.Тернопіль між 17,30 до 19,15 був сильний туман.
Після складання протоколу я оглянув вулицю Гоголя і дорожній знак 5,16 який знаходиться у м.Тернопіль по вул.Гоголя біля будинку № 5 і зробив фотографії дорожнього знаку та місця де він розташований. Оскільки фотоапарат не має функцій автоматичної фіксації часу коли зроблені фотографії час та місце де вони зроблені може підтвердити Прізвище Ім’я2 якій належить фотоапарат.
Стрілки які вказують напрямки руху по смугах одна чорного кольору ,а на іншій тільки окремий фрагмент містить світлоповертальну поверхню.
Хоча згідно ДСТУ 4100-2002 Знаки дорожні . Загальні технічні умови. Правила застосування . 10.2.1 Знаки із світлоповертальною поверхнею допускається застосовувати на ділянках доріг із стаціо-нарним освітленням, якщо буде забезпечено видимість знаків з відстані не менш ніж 100 м як у світлий, так і в темний час доби.
Тай взагалі зовнішнішній вигляд цого знаку не відповідає ДСТУ 4100-2002 ( Знаки дорожні . Загальні технічні умови. Правила застосування) та правилам дорожнього руху . Перед дорожнім знаком 5,16 знаходиться зовнішня світлова реклама яка заважає видимості знаку в темну пору доби.
Згідно ДСТУ 4100-2002 10.7.17Знаки повинні установлюватись над проїзною частиною дороги так, щоб водії мали змогу своє-часно здійснити необхідні перестроювання. Кожний знак 5.18 повинен розміщуватись над серединою смуги, для якої його призначено.
Хоча з фотографій видно що знак 5,16 знаходиться більшою частиною над тротуаром.
Крім того Ст.Інспектор ДПС ДАІ ст. л-нт.міл Козуб Юрій Анатолійович порушив п.3.6 та 3.16. Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС
3. Завдання та функції підрозділів ДПС
3.6. Контроль за дорожнім рухом, тобто виявлення порушень законодавства, правил, норм і стандартів у сфері забезпечення
дорожнього руху.
3.16 Контроль за утриманням автомобільних доріг, вулиць, дорожніх споруд та залізничних переїздів у безпечному для дорожнього руху стані, обладнанням вулиць і доріг технічними засобами регулювання дорожнього руху.

На підставі вищевикладеного прошу суд:

1. Скасувати постанову ВО № 092089 від 18 лютого 2010 р року по справі про адміністративне правопорушення.
2. До винесення рішення у справі - призупинити дію постанови.
3. Про результати розгляду повідомити скаржника у встановлені
законодавством терміни.

Державне мито за розгляд судом даної справи не сплачувалось, оскільки у відповідності ч. 5 ст. 288 КУпАП особа, яка оскаржила постанову у справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати державного мита.

До заяви додаються:
1. Копія паспорта позивача.
2. Копія ідентифікаційного коду позивача.
3. Копія позовної заяви.
4. Копія Постанови ВО № 092089 від 18 лютого 2010 року по справі про адміністративне правопорушення. 1 арк
5. Копія протоколу ВО № 098769 від 18 лютого 2010 року 1 арк

_________________
Ничто так не влияет на внутренние дела в стране, как своевременная пересадка органов.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 янв 2014, 14:37 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 20 янв 2011, 15:47
Сообщений: 1163
Откуда: ХАРЬКОВ
Авто: DANA
До Київського районного суду м. Харкова
61168, м. Харків, вул. Блюхера, 7 б

Позивач: *****************
61024, м. Харків, вул. Пушкінська *************, тел. (096) *********

Відповідач: Інспектор ДПС батальйону ДПС з обслуговування м. Харкова при УДАІ ГУ МВС України в Харківській області сержант міліції Маренич Ігор Петрович
61013, м. Харків. вул. Шевченка, 315

ПОЗОВНА ЗАЯВА
НА ПОСТАНОВУ В СПРАВІ ПРО АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ ВІД 04.09.2010 РОКУ

04 вересня 2010 року о 9 годині 45 хвилин інспектором ДПС БДПС м. Харкова сержантом міліції Мареничем Ігорем Петровичем (номер нагрудного знаку ХА 0755) було складено на моє ім’я протокол про адміністративне правопорушення (серія АХ1 № 042392) та постанову в справі про адміністративне правопорушення (серія АХ 299012). Указаною постановою мене притягнуто до адміністративної відповідальності й накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу 300 (триста) гривень.
Вважаю дану постанову необґрунтованою, такою що не відповідає нормам КУпАП та винесеною з перевищенням компетенції суб’єкта владних повноважень. Також під час винесення постанови не дотримано вимоги статей ст. 7, ч. 1 ст. 9, 23, 33, 245, 247, 280 КУпАП відповідно до яких завданням провадження у справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне й об’єктивне з’ясування обставин кожної справи та дотримання процесуального порядку розгляду справи, підставою для притягнення до адміністративної відповідальності є скоєння адміністративного правопорушення, а підставою для закриття провадження є відсутність події і складу адміністративного правопорушення. При розгляді справи не були з’ясовані і доведені обставини, які б свідчили, що в моїх діях є ознаки проступку, за який законом встановлено адміністративну відповідальність. Таким чином вважаю постанову інспектора незаконною та такою, що підлягає скасуванню з наступних підстав:
04.09.2010 року на автомобілі Chevrolet Aveo д/н ******** я рухався у м. Харкові по пл. Рози Люксембург. Виконуючи вимоги знаку 5.18 «Напрямок руху по смузі» рухався прямо по середній смузі руху. За перехрестям із вул. Університетською був зупинений інспектором ДПС БДПС м. Харкова прапорщиком міліції Ружицьким Володимиром Станіславовичем (надалі по тексту – інспектор) Номер нагрудного знаку інспектора – ХА 0583.
Як з'ясувалося, причиною зупинки, на думку інспектора, було порушення мною пункту 8.4 Правил дорожнього руху. Проте, цей пункт ПДР нічого не забороняє, не вирішує, і не наказує. Пункт 8.4 ПДР говорить тільки про те, що дорожні знаки поділяються на групи: «Дорожні знаки поділяються на групи: а) попереджувальні знаки. Інформують водіїв про наближення до небезпечної ділянки дороги і характер небезпеки. Під час руху по цій ділянці необхідно вжити заходів для безпечного проїзду; б) знаки пріоритету. Встановлюють черговість проїзду перехресть, перехрещень проїзних частин або вузьких ділянок дороги; в) заборонні знаки. Запроваджують або скасовують певні обмеження в русі; г) наказові знаки. Показують обов'язкові напрямки руху або дозволяють деяким категоріям учасників рух по проїзній частині чи окремих її ділянках, а також запроваджують або скасовують деякі обмеження; ґ) інформаційно-вказівні знаки. Запроваджують або скасовують певний режим руху, а також інформують учасників дорожнього руху про розташування населених пунктів, різних об'єктів, територій, де діють спеціальні правила; д) знаки сервісу. Інформують учасників дорожнього руху про розташування об'єктів обслуговування; е) таблички до дорожніх знаків. Уточнюють або обмежують дію знаків, разом з якими вони встановлені. Тобто, вимог Правил дорожнього руху я не порушував.
На всі мої зауваження й на те, що я не згоден по суті пред’явленого обвинувачення (про що є відмітка в протоколі), інспектор не відреагував та вказав, що, нібито, у нього є докази скоєного мною правопорушення, які він надасть у суді.
Відповідно до статей 251 та 252 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) установлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, свідків, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, а також іншими документами.
Орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному й об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їхній сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
На моє прохання продемонструвати докази порушення (пред’явити фотографію, відеозапис як доказ правопорушення) мені було відмовлено. А це порушує мої права на ознайомлення з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання та ін., передбачені частиною першою статтею 268 КУпАП. Ніяких вимірів, складання схеми, з'ясування додаткових чинників, фото й відеозйомки в моїй присутності не проводилося.
Усе це свідчить про порушення інспектором вимог пунктів 1.6, 1.7 розпорядження МВС України «Про організацію роботи підрозділів ДАІ із профілактики правопорушень із застосуванням засобів фото- і кінозйомки, відеозапису» від 21 травня 2009 року № 466, а саме: виключити випадки складання відносно водіїв транспортних засобів адміністративних протоколів без доведення їхньої вини чи достатніх доказів допущення ними порушень ПДР (фото-, відеоматеріалів, показів свідків тощо); у ході документування порушень правил дорожнього руху працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними засобами, та мають функції фото-, кінозйомки, відеозапису чи засобами фото- і кінозйомки, відеозапису, до винесеної постанови додавати 3–4 знімки зафіксованого порушення правил дорожнього руху. Знімки повинні містити інформацію про місце, час скоєння порушення, чітке зображення автомобіля порушника.
Слід зазначити, що зупинив мене інспектор ДПС БДПС м. Харкова прапорщик міліції Ружицький Володимир Станіславович. А протокол і постанову склав інший інспектор – інспектор ДПС БДПС з обслуговування м. Харкова сержант міліції Маренич Ігор Петрович, який у момент зупинки мене інспектором Ружицьким В. С., стояв до перехрестя спиною, з кимось розмовляючи, і нічого бачити не міг. При цьому інспектор Маренич І. П. відмовився вписати в протокол свідком особу, яка їхала зі мною в автомобілі, поставивши велику літеру «Z» у відповідних графах протоколу. Таким чином, цього свідка вписав у протокол особисто я своєю рукою. Ці обставини підтверджуються відеозаписом, який я зробив для фіксування процесу оформлення адміністративних матеріалів. Даний відеозапис надам суду в якості доказу під час розгляду справи.
Свідок ******************, яка мешкає за адресою: Харківська обл., *********************, яка під час зупинки автомобіля інспектором ДПС, яким я керував, їхала в тому ж автомобілі на передньому пасажирському сидінні, дивилась уважно на автодорогу та підтвердила інспекторові, що я виконав вимоги знаку 5.18 «Напрямок руху по смузі». Однак, інспектором, не звертаючи увагу на покази свідка, не було враховано всі зауваження свідка й на те, що свідок не згоден по суті пред’явленого обвинувачення. Слід зазначити, що вищезгаданий свідок є водієм з 3,5 річним стажем водіння, має власний автомобіль, який зареєстровано на нього і таким чином знає ПДР України.
Мною були заявлені 2 клопотання – про надання права на захист та про місце розгляду справи. Інспектор відмовився підписатись на другому (моєму) екземплярі обох клопотань, відмовив надати можливість реалізувати моє право на правову допомогу, надати мені час для вибору захисника моїх прав, у зв’язку з чим розгляд справи про адміністративне правопорушення відкласти на іншу дату. Ці обставини підтверджуються відеозаписом, який я зробив для фіксування процесу оформлення адміністративних матеріалів. Даний відеозапис надам суду в якості доказу під час розгляду справи. Таким чином, розгляд справи на місці, без підготовки та надання мені часу для звернення за правовою допомогою, подання документів, які характеризують особу, інших доказів по справі, – не тільки порушує мої права, передбачені ст. 268 КпАП, але й призводить до того, що при винесенні постанови не враховано особу, матеріальний стан та ін. обставини, які слід враховувати при призначенні адміністративного стягнення відповідно до ст. 3 КпАП. За таких умов мої права при такому розгляді справи грубо порушено.
У відповідності до п.2 ч.1 ст.18 КАС України місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні усі адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності.
Згідно ч.2 ст.19 КАС України адміністративні справи з приводу оскарження правових актів індивідуальної дії, а також дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які стосуються інтересів конкретної особи, вирішуються адміністративними судами за місцем проживання (перебування, знаходження) позивача.
Таким чином, ураховуючи вищенаведене та керуючись статтею 287, пунктом 3 частини першої статті 288, статтею 289 КУпАП, статями 6, 17, пунктом 2 частини першої статті 18, статями 19, 104-106 КАС України,

ПРОШУ:

1. Прийняти позовну заяву до розгляду та порушити провадження у справі;
2. Визнати дії інспектора ДПС батальйону ДПС з обслуговування м. Харкова при УДАІ ГУ МВС України в Харківській області сержанта міліції Маренича Ігора Петровича по накладенню адміністративного штрафу за відсутністю події адміністративного проступку незаконними;
3. Задовольнити позов та скасувати постанову про адміністративне правопорушення від 04.09.2010 року АХ № 299012, що виніс інспектор ДПС батальйону ДПС з обслуговування м. Харкова при УДАІ ГУ МВС України в Харківській області сержант міліції Маренич Ігор Петрович, о накладенні адміністративного стягнення у вигляді штрафу у розмірі 300 гривен за порушення Правил дорожнього руху та закрити справу;
4. На час розгляду справи, в порядку забезпечення позовної заяви, зупинити дію постанови серії АХ № 299012, на підставі ч.1, 2, 3 ст. 117 КАС України;
5. Про результати розгляду повідомити скаржника у встановлені законодавством терміни.

ДОДАТКИ :
1. Копія позовної заяви (на чотирьох аркушах у двох екземплярах);
2. Копія протоколу про адміністративне правопорушення, серія АХ1 номер 042392 від 04.09.2010 року, 2 прим.;
3. Копія постанови у справі про адміністративне правопорушення, серія АХ номер 299012 від 04.09.2010 року, 2 прим.;
4. Копія документу про сплату судового збору

_________________
Ничто так не влияет на внутренние дела в стране, как своевременная пересадка органов.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 янв 2014, 14:44 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 июн 2012, 20:59
Сообщений: 1894
Откуда: Lviv
Авто: ASX
Город: Lviv
вот ещё из разъяснения ЦБДД
Изображение
Тема

_________________
Незнание законов не освобождает от ответственности.
Знание, как правило, - да!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 янв 2014, 23:26 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 01 май 2012, 03:47
Сообщений: 173
Авто: opel
Город: Харьков
вот наваял народ , подправьте если че !!!


Киевскому районному суду в г.Харькове
Индекс г.Харьков, Киевский район, Блюхера, 7 Б

Истец : Хххххх. Ххххххх. Ххххххх.
Адрес Хххххх. Хххххх. Ххххххххх
Паспортные данные , кем выдан

Ответчик : ИДПС РДПС ВДАИ ХМУ
Индекс г. Харьков Киевский район ул.Шевченка 315
Ст. сержант милиции Фидоркан Станислав Сергеевич



Исковое заявление
по отмене постановления в деле про административное правонарушение серия ПС1
№ 345612 от16 января 2014 г.(согласно порядка про административное судопроизводство)

Я , Ххххх. Ххххх. Хххххх. 16 января 2014 г. в15:35 двигался за рулем своего автомабиля ХХХХХХ номер ХХХХХ , по ул.Понасовская в сторону спуска Посианария через ул.Клочковская , при пересечении данного перекрестка был остановлен сотрудником ИДПС ст.сержантом милиции Фидорканом С.С.
Ст.сержантом милиции Федорканом С.С. был составлен в отношении меня административный протокол серия АБ2 № 119232 и вынесено постановление серия ПС1 № 345612 по ст. 122 ч. 1 с наложением штрафа 255 грн. , за якобы не выполнение требования дорожного знака 5.16 “Направление движения по полосам “ чем я якобы нарушил пункт ПДД 8.4 г’.
Считаю постановление не обоснованным и таким что не отвечает нормам КУпАП , вынесено с нарушениями и превышением служебных полномочий . В период вынесения постановления инспекторам Федорканом С.С.были нарушены следующие нормы права КУпАП ст.18 “Крайняя необходимость” , ст. 22 “Возможность освобождения от административной ответственности при малозначительном правонарушении “, ст.245 “Задачи производства по делам административных правонарушений “ , ст.247 “ Обстоятельства которые исключают производство по административным правонарушением “ , ст. 251 “Доказательства “ , ст.268 “Права особы которая притягивается к административной ответственности” ст.280 “Обстоятельства кот-е должны выясняться при административном правонарушении “
В мотивационной части постановления инспектором Федорканом С.С. указано , что я нарушил требования знака 5.16 “Движение по полосам” произвел движение прямо с полосы , которая запрещает движение прямо чем нарушил ПДД п.8.4 г’.
Выводы инспектора Федоркана С.С. не отвечают действительности согласно следующих обстоятельств :
Я , Ххххх. Ххххх. Хххххх. 16 января 2014 в 15:35 двигался за рулем своего автомобиля ХХХХХХ номер ХХХХХ , по ул.Понасовская в сторону спуска Посианария через ул.Клочковская , при подъезде к перекрестку двигаясь во втором ряду неожиданно заметил , что автомобиль который двигался впереди меня (автомобиль Lanos темного цвета , к сожалению номеров я не запомнил ) резко затормозил . Во избежание столкновения и предотвращения ДТП я вынужден был выехать на третью полосу , поскольку в тот момент она была свободной , и тем самым объехать препятствие . После данного маневра я продолжил движение по второй полосе .
Выходя с факта данных обстоятельств , мной сразу был проинформирован инспектор Федоркан С.С. про не возможность совершения мною правонарушения с пояснением причин .
Не смотря на факт поданных мною пояснений и просьбе выслушать меня инспектор Федоркан С.С. мне отказал .
Согласно ст.18 КУпАП “Крайняя необходимость” – не является административным правонарушение действие произведенное в состоянии крайней необходимости , для предотвращения опасности которая угрожала собственности и общественному порядку , если эта опасность при данных обстоятельствах не могла быть предотвращена другими способами.
Кроме то го согласно ст. 22 КУпАП “Возможность освобождения от административной ответственности при малозначительном правонарушении “при малозначительности правонарушения должностное лицо , может освободить правонарушителя от административной ответственности и ограничиться устным предупреждением .
По моему убеждению , совершение выезда на третью полосу с целью предотвращения столкновения с препятствием значительно меньший вред чем совершения ДТП .
Также согласно ст. 251 “Доказательства “ должностное лицо для правильного решения по делу , должно установить в протоколе какие-нибудь фактические данные на основании которых устанавливается наличие или отсутствие административного правонарушения . Эти фактические данные могут быть : показание свидетелей ,показания технических устройств которые имеют функцию фото и видео фиксации и т.д.
На мою просьбу инспектор Федоркан С.С. предоставить мне фактические данные в виде свидетелей или фото-видео фиксации моего правонарушения отказался – сказав , что предоставлять доказательства моего правонарушения мне он не обязан и , что предъявит их в суде в случае рассмотрения искового заявления .
В дальнейшем при рассмотрении инспектором Федорканом С.С. моего якобы административного правонарушения , я обратил его внимании на не соответствие дорожного знака
который висит над проезжей 5.16 “Движение по полосам “ ДСТУ 4100-2002 , а конкретно пункту 10.7.17 в котором прописано – что по мимо расположения данного знака непосредственно перед перекрестком , на дорогах которые перед перекрестком имеют более трех полос в одну сторону знак 5.16 должен быть установлен еще и предварительно – в населенных пунктах за 50 – 100 метров . На что инспектор инспектор Федоркан С.С. ответил – что это не к нему и что его служба заключается в составлении протоколов.
Хотя согласно п.3.6 та 3.16 Инструкции по вопросам деятельности подразделений дорожно патрульной службы Госавтоинспекции УМВС :
3. Задание и функции подразделений ДПС
3.6 Контроль за дорожным движением , а точней выявление нарушений законодательства , правил , норм и стандартов в сфере обеспечения дорожного движения .
3.16 Контроль за содержанием автомобильных дорог , улиц , дорожных строений , и железно дорожных переездов в безопасном для движения состоянии , оборудование улиц и дорог техническими средствами регулирования дорожного движения .

Фото данного перекрестка на котором зафиксировано факт присутствия на дороге более трех полос движении в одну сторону и отсутствия предварительного расположения знака приведены ниже :




Не смотря на выше изложенные факты которые были представлены инспектору Федоркану С.С. мной и которые изложены в протоколе , инспектор наложил штраф в размере 255 грн.
Исходя из выше изложенного у инспектора Федоркана С.С. вообще не было оснований для составления протокола и наложения административного штрафа .
Также согласно ст.268 КУпАП “Права особы которая притягивается к административной ответственности “ – а конкретно давать пояснения , заявлять ходатайство , пользоваться юридической помощью адвоката и т.д.
Инспектор Федорчук С.С. составил протокол и постановление практически одновременно и у себя в патрульном автомобиле , и только после завершения составления этих документов дал мне возможность внести в протокол мои пояснения . Этот факт подтверждается указанным временем в протоколе и постановлении .
Согласно действующего законодательства составление протокола предусматривает предварительно рассмотрения дела по сути , а само рассмотрение (результатом которого есть вынесение постановления по делу про админ. правонарушение) возможно исключительно на основании составленного протокола .
Так согласно ст.277 КУпАП дела про административные правонарушения рассматривается в 15 дневной срок со дня получения должностным лицом уполномоченным рассматривать дело .
При таких обстоятельствах меня не только , лишили каких либо прав во время рассмотрения дела , а и вообще не было учтено обстоятельств , указанных в ст.33 КУпАП .


На основании выше изложенного прошу суд :
1. Отменить постановление серия ПС1 № 345612 от16 января 2014 г
2. Признать действие инспектора Федоркана С.С. не законными по вынесению постановления ПС1 № 345612 от16 января 2014 г
3.До вынесения решения суда по делу , приостановить действие постановления .
4. Про результаты рассмотрения дела сообщить истцу в установленным законом срок .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 24 янв 2014, 02:46 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 08 мар 2012, 14:59
Сообщений: 23304
Авто: Chery QQ ГБО-4
Город: Украина
Антонио, может все таки так?


До Київського районного суду м. Харкова
Поштова адреса: 61168, м. Харків, Київський район, вул. Блюхера, 7-Б
Телефон: (0572) 65-37-78

Позивач: ……………………..
Адреса ………………………..
Поштовий індекс:……………….

Відповідач: посадова особа інспектор ДПС ДАІ ВДАІ ХМУ
Ст. сержант міліції Фидоркан Станіслав Сергійович
Поштова адреса: 61002, м. Харків, Київський район, вул. Шевченка, 315
Тел.: 707-01-02, 707-01-04, 40-77-46

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
про визнання дій інспектора ДПС ДАІ ВДАІ ХМУ ст. сержанта міліції Фидоркан Станіслава Сергійовича протиправними та скасування постанови ПС1 № 345612 від 16 січня 2014 року про накладення адміністративного стягнення за порушення Правил дорожнього руху України, закриття провадження по справі про адміністративне правопорушення.


Цей позов підлягає розгляду в судах на підставі ст.288 ч.3 Купам України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівняного до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи.
Статтею 19 (ч.2) КАС встановлено, що адміністративні справи з приводу оскарження правових актів індивідуальної дії, а також дій чи бездіяльності суб’єктів владних повноважень, які стосуються інтересів конкретної особи, вирішуються адміністративними судами за місцем проживання (перебування, знаходження) позивача.
Стаття 18 КАС вказує, що місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні, зокрема, усі адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб’єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності.

Обставини справи:

Я, ……………….. 16 січня 2014 р. в 15:35 рухався у загальному потоці транспортних засобів згідно ПДР на автомобілі ……… номер ………, по вул. Понасівська у бік спуску Посианария через вул. Клочковську, при перетині цього перехрестя був зупинений інспектором ДПС ДАІ ВДАІ ХМУ ст. сержантом міліції Фидорканом С. С., що звинуватив мене у нібито невиконанні вимоги дорожнього знаку 5.16 "Напрям руху по смугах " та порушенні вимог пункту ПДР 8.4 г.
Був складений адміністративний протокол серія АБ2 № 119232 і одразу ж винесена постанова серія ПС1 № 345612 по ст. 122 ч. 1 з накладенням адміністративного штрафу 255 грн.
У мотиваційній частині постанови інспектором ДПС ДАІ ВДАІ ХМУ ст. сержантом міліції Фидорканом С.С., вказано, що я порушив вимоги знаку 5.16 "Рух по смугах" зробив рух прямо із смуги, яка забороняє рух прямо чим порушив ПДД п. 8.4 р.
Висновки інспектора ДПС ДАІ ВДАІ ХМУ ст. сержанта міліції Федоркана С.С., не відповідають дійсності згідно наступних обставин:
Я, …………... 16 січня 2014 року в 15:35 рухався у загальному потоці транспортних засобів згідно ПДР за кермом свого автомобіля ……….. номер ………, по вул. Понасівська у бік спуску Посианария через вул. Клочковська, при під'їзді до перехрестя рухаючись в другому ряду несподівано помітив, що автомобіль який рухався попереду мене (автомобіль Daewoo Lanos темного кольору, на жаль номерів я не запам'ятав ) різко загальмував. Щоб уникнути зіткнення, не створювати перешкод іншим учасникам дорожнього руху і запобігання ДТП я попередньо пересвідчившись у безпеці даного маневру, вимушений був виїхати на третю смугу, оскільки в той момент вона була вільною, і тим самим об'їхав перешкоду.
Дорожніх знаків, що забороняють даний маневр, чи дорожньої розмітки що забороняла виїзд в дану смугу та рух по ній не було.
Після цього маневру я продовжив рух по другій смузі суворо дотримуючись вимог ПДР.
Виходячи з факту цих обставин, мною відразу був проінформований інспектор ДПС ДАІ ВДАІ ХМУ ст. сержант міліції Фидоркан С.С., про неможливість здійснення мною правопорушення з поясненням причин. Не дивлячись на факт поданих мною пояснень і проханню вислухати мене інспектор Федоркан С. С. мені відмовив.
Згідно ст. 18 КУпАП "Крайня необхідність" - не є адміністративним правопорушення дія вироблена в стані крайньої необхідності, для запобігання небезпеці яка погрожувала власності і громадському порядку, якщо ця небезпека за даних обставин не могла бути відвернена іншими способами.
Крім того згідно ст. 22 КУпАП "Можливість звільнення від адміністративної відповідальності при малозначному правопорушенні "при малозначності правопорушення посадовець, може звільнити правопорушника від адміністративної відповідальності і обмежитися усним попередженням. За моїм переконанням, здійснення виїзду на третю смугу з метою запобігання зіткненню з перешкодою значно менша шкода чим здійснення ДТП .
Надалі при розгляді інспектором ДПС ДАІ ВДАІ ХМУ ст. сержантом міліції Фидоркан С.С., нібито адміністративного правопорушення, я звернув його увазі на не відповідність дорожнього знаку який розміщений над проїжджою частиною 5.16 "Рух по смугах " вимогам пункту 8.2.1. Правил дорожнього руху:
Дорожні знаки застосовуються відповідно до цих Правил і повинні відповідати вимогам національного стандарту.
Згідно ДСТУ 4100-2002, а конкретно пункту 10.7.17 в якому прописано:
«Знаки повинні установлюватись над проїзною частиною дороги так, щоб водії мали змогу своєчасно здійснити необхідні перестроювання.
На дорогах, що мають перед перехрестям більше ніж три смуги для руху в один бік, знаки 5.16, повинні бути установлені і попередньо: у населених пунктах на відстані 50—100 м.»
На що інспектор ДПС ДАІ ВДАІ ХМУ ст. сержант міліції Фидоркан С.С., відповів - що це не до нього і що його служба полягає в складанні протоколів.
Хоч згідно п. 3.6 та 3.16 Про затвердження Інструкції з питань діяльності
підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС 27.03.2009 N 111
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26 червня 2009 р. за N 576/16592 :
3. Завдання і функції підрозділів ДПС
3.6 Контроль за дорожнім рухом, а точніше виявлення порушень законодавства, правил, норм і стандартів у сфері забезпечення дорожнього руху .
3.16 Контроль за змістом автомобільних доріг, вулиць, дорожніх будов, і залізно дорожніх переїздів в безпечному для руху стані, устаткування вулиць і доріг технічними засобами регулювання дорожнього руху .
Фото цього перехрестя на якому зафіксоване факт присутності на дорозі більше трьох смуг русі в один бік і відсутності попереднього розташування знаку приведені в додатках. Незважаючи на вище викладені факти, які були представлені інспектору ДПС ДАІ ВДАІ ХМУ ст. сержант міліції Фидоркан С.С., мною і які викладені в протоколі, інспектор наклав штраф у розмірі 255 грн. Виходячи з вище викладеного у інспектора ДПС ДАІ ВДАІ ХМУ ст. сержант міліції Фидоркан С.С., взагалі не було підстав для складання протоколу і накладення адміністративного штрафу .
Інспектор ДПС ДАІ ВДАІ ХМУ ст. сержант міліції Фидоркан С.С., склав протокол і одразу постанову практично одночасно і у себе в патрульному автомобілі, і тільки після завершення складання цих документів дав мені можливість внести до протоколу мої пояснення. Цей факт підтверджується вказаним часом в протоколі і постанові .
Згідно чинного законодавства складання протоколу передбачає заздалегідь розгляди справи по суті, а само розгляд (результатом якого є винесення постанови у справі про адмін. правопорушення) можливий виключно на підставі складеного протоколу .
Жодних доказів того, що саме я порушив правила дорожнього руху інспектор ДПС ДАІ ВДАІ ХМУ ст. сержант міліції Фидоркан С.С., не надав, та з матеріалами адміністративної справи не ознайомив.
1. При складанні Протоколу інспектором ДПС ДАІ ВДАІ ХМУ ст. сержантом міліції Фидоркан С.С., було грубо порушено процедуру розгляду справ про адміністративне правопорушення, зокрема: інспектор не роз’яснив мені мої права, передбачені ст. 268 КУпАП:
«особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право:
знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання;
при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження;
оскаржити постанову по справі» - що було порушено при винесенні вказаної постанови, без моєї присутності, у зв’язку з чим позбавив мене права користуватися правовою допомогою, заявляти клопотання.
В діях інспектора ДПС ДАІ ВДАІ ХМУ ст. сержанта міліції Федоркан С.С., прямі порушення Основного Закону - Конституції України: Стаття 59. Кожен має право на правову допомогу.
Інспектор ДПС ДАІ ВДАІ ХМУ ст. сержант міліції Федоркан С.С., виніс Постанову по справі, чим вчинив ряд грубих процесуальних порушень.
Таким чином, були порушені вимоги наступних статей КУпАП:
- ст. 245, яка вказує, що з’ясування обставин справи при її розгляді повинно бути всебічне, повне і об'єктивне, а вирішення справи повинно відбуватися в точній відповідності з законом;
- ст. 251 КУпАП вказує, що протокол про адміністративне правопорушення є одним із доказів по справі, а ст.ст. 279 та 283 КУпАП зазначають, що при розгляді справи оголошується протокол про адміністративне правопорушення, заслуховується особа, яка притягається до відповідальності та бере участь у справі, а вже потім приймається рішення та виноситься Постанова по справі.
Таким чином, винесення Постанови по справі ще до того, як був складений протокол та внесені до нього пояснення водія, є грубим порушенням норм КУпАП та свідчить про формальний розгляд справи.
2. Відповідно до вимог ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.
Ст. 278 КУпАП передбачено, що орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує такі питання:
- чи належить до його компетенції розгляд даної справи;
- чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення;
- чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її розгляду;
- чи витребувано необхідні додаткові матеріали;
- чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і адвоката.
Ст. 279 КУпАП передбачено, що розгляд справи розпочинається з представлення посадової особи, яка розглядає дану справу. Посадова особа, що розглядає справу, оголошує, яка справа підлягає розгляду, хто притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснює особам, які беруть участь у розгляді справи, їх права й обов'язки. Після цього оголошується протокол про адміністративне правопорушення, заслуховуються особи, які беруть участь у розгляді справи, досліджуються докази і вирішуються клопотання.
Ст. 69 КАС України передбачає, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.
Крім цього, п.3 ст. 70 КАС України встановлено, що докази, одержані з порушенням закону, судом при вирішенні справи не беруться до уваги, а відповідно до п.4 ст. 70 КАС України, обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору.
У поясненнях до протоколу я вказав про свою незгоду з обвинуваченням. Вважаю, що притягнення мене до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, є незаконним та необґрунтованим.
Після винесення протоколу відразу ж виніс постанову про адміністративного правопорушення. Однак розгляд справи на місці, без підготовки та надання мені часу для звернення за правовою допомогою, подання заперечення на протокол та постанову, документів, які характеризують особу, інших доказів по справі, порушує мої права, передбачені ст. 268 КУпАП, якими я не мав можливості скористатися.
При накладенні конкретного розміру штрафу не враховано особу, матеріальний стан та інші обставини, які слід враховувати при призначенні адміністративного стягнення, на що вказує ст. 33 КУпАП. За таких обставин мої процесуальні права при такому «розгляді» справи грубо порушено.
Враховуючи вищевикладене вважаю, що постанова, про адміністративне правопорушення винесена з порушеннями моїх прав та чинного законодавства України, є необґрунтованою та незаконною, а тому підлягає скасуванню.
Прошу особливу увагу звернути суд на норму, встановлену ч. 2 статті 71 КАС, відповідно до якої в адміністративних справах про протиправність рішень суб’єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

На підставі вищенаведеного та керуючись ст.ст. 33, 122, 245, 251, 252, 254, 283, 287, 288 Кодексу України про адміністративні правопорушення, статтями 6, 7, 18, 19, 162 Кодексу адміністративного судочинства України,

ПРОШУ:

1. Відкрити провадження у даній адміністративній справі
2. Належним чином повідомити сторони по дату та час судового засідання на вказані поштові адреси.
3. Визнати дії інспектора ДПС ДАІ ВДАІ ХМУ ст. сержанта міліції Фидоркан Станіслава Сергійовича, протиправними.
4. Скасувати постанову в справі про адміністративне правопорушення серії ПС1 № 345612 від 16 січня 2014 року, адміністративну справу закрити.
5. До винесення Постанови суду у адміністративній справі, зупинити дію постанови ПС1 № 345612 від 16 січня 2014 року.

Додатки:
1. Копія адміністративного позову, що відповідає кількості відповідачів у справі. ( на ______аркушах)
2. Копія адміністративного протоколу АБ2 № 119232 від 16 січня 2014 року.
3. Копія постанови серія ПС1 № 345612 від 16 січня 2014 року в справі про адміністративне правопорушення.
4. Квитанція про сплату судового збору за подачу адміністративного позову немайнового характеру в розмірі 73 грн. 08 коп.
5. Фото розміщення дорожнього знаку.

«………….»_________2014 р. __________________ (П.І.Б)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 24 янв 2014, 09:31 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 20 янв 2011, 15:47
Сообщений: 1163
Откуда: ХАРЬКОВ
Авто: DANA
я б добавил в прошу еше пункт

Стягнути з відповідача на мою користь за судовий збір суму 73 грн. 08 коп.

_________________
Ничто так не влияет на внутренние дела в стране, как своевременная пересадка органов.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 24 янв 2014, 09:44 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 июн 2012, 20:59
Сообщений: 1894
Откуда: Lviv
Авто: ASX
Город: Lviv
Антонио писал(а):
вот наваял народ , подправьте если че !!!

Номера телефонов добавь.
И синтаксис с орфографией подправь.
А какое время указано в протоколе и постанове?
Написано в протоколе, что постановление прилагается?

_________________
Незнание законов не освобождает от ответственности.
Знание, как правило, - да!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 24 янв 2014, 09:57 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 июн 2012, 20:59
Сообщений: 1894
Откуда: Lviv
Авто: ASX
Город: Lviv
и запроси схему ОДД на подъезде к этому перекрёстку.

_________________
Незнание законов не освобождает от ответственности.
Знание, как правило, - да!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 24 янв 2014, 10:22 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 01 май 2012, 03:47
Сообщений: 173
Авто: opel
Город: Харьков
may писал(а):
Антонио писал(а):
вот наваял народ , подправьте если че !!!

Номера телефонов добавь.
И синтаксис с орфографией подправь.
А какое время указано в протоколе и постанове?
Написано в протоколе, что постановление прилагается?


По по воду синтаксиса согласен , подправлю . Время в протоколе 15:55 , а постановлении 15:35 почему то . Т.е. он вынес постановление а потом только составил протокол , получается обшибся гаер . По моему должно быть на оборот протокол а потом постановление .
В протоколе не написано , ни чего по поводу того что постановление прилагается .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 24 янв 2014, 10:28 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 08 мар 2012, 14:59
Сообщений: 23304
Авто: Chery QQ ГБО-4
Город: Украина
Антонио писал(а):
Время в протоколе 15:55 , а постановлении 15:35 почему то . Т.е. он вынес постановление, а потом только составил протокол , получается обшибся гаер . По моему должно быть на оборот протокол а потом постановление .
В протоколе не написано , ни чего по поводу того что постановление прилагается .


пишите как есть, в судебном заседании так и покажете судье на этот факт, пусть мусор доказывает что он законно вынес постановление...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 24 янв 2014, 10:53 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 01 май 2012, 03:47
Сообщений: 173
Авто: opel
Город: Харьков
may писал(а):
и запроси схему ОДД на подъезде к этому перекрёстку.


а как это сделать ? и зачем ?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 49 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 40


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: