Начальнику ГУМВС України у Запорізькій області
Від
Cкарга на протиправні дії працівника міліції Д.І .Касай Котрий укриває громадянина Шедлевич.В.В від притягнення до адміністративної відповідальності за ст 152Купап.
Суть справи-
Я 25.07.2013 приблизно о 17:50 біля будинку по вул. Петровського 44а побачив чоловіка, який висипав будівельне сміття на проїзну частину, чим порушив ст. 152 КУпАП: порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів. Був і свідок, котрий проходив поруч, потім він увійшов до будинку Петровського 21. Я прийняв рішення телефонувати 102 і вимагати негайного припинення діючого правопорушення. Номер мого телефонного звернення 7930. Але тільки через 1 годину мені передзвонив співробітник міліції, номер якого 0680683660, і сказав підійти написати письмове звернення (скаргу). Міліція не припинила діючого правопорушення. Та не порушила адміністративну справу на місці за ст. 152 КУпАП, а це від двадцяти до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (340 – 1360 грн) невдовзі би надійшли би до бюджету.
Згідно відповіді від 05.08.2013 року №…за підписом Д.І .Касай вказано що громадянин Шедлевич.В.В дійсно висипав будівельне сміття на проїзджу частину дороги по вул.Петровського поблизу свого двору з метою засипати яму котра утворилася внаслідок атмосферного впливу ,інше сміття склав у мішки та приготував до вивезення.Таким чином Д.І .Касай не вбачає в діях громадянина Шедлевич.В.В прямого умислу передбаченого ст 152 Купап та не притягує останнього до адміністративної відповідальності. Також надано інформацію що з громадянином Шедлевич.В.В проведено профілактичну бесіду,хоча в його діях наявні ознаки адміністративного правопорушення за ст 152 Купап.
Вважаю дії Д.І .Касай під час надання відповіді від 05.08.2013 року №…протиправними за наступних підстав-
За нормами ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Тобто не притягнувши правопрушника Шедлевич.В.В до адміністративної відповідальності за ст 152 Купап Д.І .Касай діяв непрофесійно,тому правопорушення даного громадянина є триваючим,не припинено посадовими особами міліції.які неналежно виконують свої службові обов’язки.
До того ж, положеннями норм ст. 52-1 Закону України «Про дорожній рух»визначено, що, крім повноважень з приводу погодження проектів на будівництво, реконструкцію і ремонт автомобільних доріг, залізничних переїздів, комплексів дорожнього сервісу та інших споруд та ведення автоматизованого обліку, накопичення, оброблення та використання відомостей про об'єкти дорожнього сервісу, Державтоінспекція здійснює забезпечення безпеки дорожнього руху, державний контроль, у тому числі шляхом проведення перевірок, за додержанням підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності законів, правил і нормативів у цій сфері. Таким чином у відповіді від 05.08.2013 року № ..за підписом Д.І .Касай не міститься інформації щодо наявного дозволу виданого Даї м.Мелітополя громадянину Шедлевич.В.В для проведення ямкового ремонту,тобто даний громадянин самовільно здійснив ремонті роботи на автодорозі що утворює склад адміністративного правопорушення за ч 2 ст 140 Купап – в частині проведення робіт на автомобільних дорогах без погодження з МВС.
Крім того через насипання будівельного сміття Шедлевич.В.В умисно здійснив нахил автодороги в протилежний бік,тому під час опадів вода стікає на подвіря будинків які розташовані поряд.
Так, ст. 6 Закону України «Про дорожній рух»встановлено, що до компетенції міської та районної Ради народних депутатів і міської та районної виконавчої влади у сфері дорожнього руху належать, зокрема, організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів; керівництво та контроль за діяльністю підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності та господарювання за виконанням вимог законодавства, рішень органів державної виконавчої влади про дорожній рух і його безпеку. Статтею 9 Закону визначено, що до компетенції власників автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів або уповноважених ними органів у сфері дорожнього руху належить: - розробка програм та здійснення заходів щодо розвитку, удосконалення, ремонту та утримання у безпечному для дорожнього руху стані доріг, вулиць та залізничних переїздів, зон відчуження; - забезпечення безпечних, економічних та комфортних умов дорожнього руху; - термінове усунення пошкоджень на автомобільних дорогах, вулицях та залізничних переїздах; - організація виконання встановлених вимог щодо забезпечення безпеки дорожнього руху. Тобто лише комунальні підприємства Мелітопольської міської ради мають право проводити-ремонт та утримання даної автодороги,але ніяк громадянин Шедлевич.В.В Який не являється представником власника даної ділянки дороги.чи підприємства якому доручено дану ділянку ремонтувати. Оскільки всі нахили,чи розрахунки стоків води розробляються проектними організаціями та узгоджуються з власником дороги перед початком робіт.
Згідно ст. 52-1 Закону України «Про дорожній рух» забезпечення безпеки дорожнього руху, державний контроль за додержанням законів, правил і нормативів у цій сфері покладено на Державтоінспекцію Міністерства внутрішніх справ України.
Таким чином Д.І .Касай виявивши адміністративне правопорушення за ч 2 ст 140 Купап не вжив заходів щодо направлення працівників Даї для документування факту самовільних робіт не узгоджених з Даї м.Мелітополя громадянином Шедлевич.В.В .
Враховуючи викладене Прошу
1.Притягнути громадянина Шедлевич.В.В до адміністративної відповідальності за ст 152,ч 2 ст 140 Купап .
2.Притягнути до суворої дисциплінарної відповідальності Д.І .Касай за неналежне виконання службових обов’язків під час розгляду мого звернення від….
3.Притягнути дільничного інспектора міліції кортий обслуговує вул…..в м.Мелітополі до дисциплінарної відповідальності за не складання адміністративних матеріалів відносно громадянина Шедлевич.В.В за ст 152 Куап.
4.Притягнути за бездіяльність працівників Даї котрі виявивши правопорушення Шедлевич.В.В за ч 2 ст 140 Куап не притягнули останнього до адміністративної відповідальності.
5.Встановити чи погоджено дорожні роботи громадянина Шедлевич.В.В по вул……із Даї м.Мелітополя. Додатки Відповідь від 05.08.2013 року № ..за підписом Д.І .Касай
Серпня 2013 року підпис…..
_________________ ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .
|