Прочитав вище:
"Про узгодження конструкції транспортного засобу що до забезпечення безпеки дорожнього руху", а також акт №045844, який указує на те що систему перевірено і ДТЗ придатний до єксплуатаціі." - я б з таким висловлюванням газовстановщиків був би обережним - те, що Вам встановили ГБО і дали бумажку для ДАЇ (фактично) не зовсім означає, що ДТЗ придатний до експлуатаціі - якщо завод-виготовлювач двигуна не розраховував його роботу на даному типі палива.
Приклад - встановлення 1,2,3 поколінь ГБО, де мають місце хлопки автоматично означає, що коли у Вашому авто після чергового хлопка злітають, або рвуться патрубки. З усіма наслідками.
Цитата:
A_ntosha
...
Вообще переоборудование транспортного средства подлежащее регистрации это
...
-изменеие обьема или мощности мотора ( тоесть чиповка )
Езда на газе, что не говорите, приводит к изменению мощности мотора и его динамических характеристик. Особенно после 120км час.Это если придираться.
A_ntosha - а скажите, для чего писать в скарге, что у Вас только редуктор и т.п. и что Вы ездите на бензине, а на газе не ездите?
"У разі експлуатації транспортного засобу, що має несправності ........ працівник Державної автомобільної інспекції тимчасово вилучає талон про проходження державного технічного огляду." - тобто при неперереєстрації авто (вписування у тех.паспорт бензин+газ) - Ви по закону їздите до ТО, а далі або знімаєте, або оформляєте "перереєстрацію".
І хоча я також не згоден, що встановлення ГБО підлягає перереєстрації ТЗ, за яку до речі для старих авто хотять чималу суму банкнот, мушу визнати, що для порядку все ж таки слід вписувати у тех. талон, на чому їздить машина, або ж вилучити графу про тип пального взагалі. Але щось у нашій державі за таку процедуру по факту вписати в тех. тагон 1 слово і зареєструвати у ДАЇ "газ" (знову ж таки для старих авто) хотять задорого....