vit092 писал(а):
Цитата:
1. Портативных компьютеров там нету.
2. В любом случае всегда могут сказать, что аналогичного товара в подменном фонде не имеется.
3. Выдавать на замену должен не магазин, в котором куплен товар, а сервисный центр, то есть обращатся надо туда.
кожен пункт абсолютно невірний
1) Персональний комп'ютер і крапка, ноутбук це комп'ютер, немає ніякої різниці
2) Проблеми магазину, клієнта це не іпьот. Магазин зобов'язаний забезпечити і крапка
3) Забудьте про СЦ. Ноута купляли в магазині і МАГАЗИН ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ забезпечити і ремонтом і підмінним товаром.
1) Це можно оскаржувати в суді
2) Неодноразово оскаржувалося в суді, так як підмінний фонд має забезпечити сервіс, а сервісу витрати має відшкодувати виробник, саме в данний момент може не бути аналогічного товара і т.д.
3)
Почитайте гарантійний талон, який підписує покупець, там завжди є пункт, що сервісне і гарантійне обслуговування здійснює один з сервісних центів і є їх адреси.В Законі сказано так:
Цитата:
При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
Але не вказано, кому саме потрібно надавати цю вимогу, підписуючи гарантійний талон ви підтверджуєте, що за горантійним і сервісним обслуговуванням звернетеся саме в сервісний центр.
А магазин акпріорі не може здійснювати гарантійний ремонт, тому що не має відповідного для цього обладнання і фахівців.