слабоватые аргументы для ГАИ... решение суда опирается в основном на то, что гей не знает какие именно нормы и стандарты нарушаются. Ну найдут они их..(а может не найдут???) и будут тыкать всем. Уже была попытка на форуме "УРА" состряпать что то подобное в виде письма или предложения.
вот выкладываю, тем кто осилит:
У всьому цивілізованому світі перехід до використання альтернативних видів пального всебічно заохочується та підтримується, бо при цьому набагато меньше шкоди завдається навколишньому середовищу. В Україні, із-за низки бюрократичних проблем, економічний та екологічний ефект від переходу до використання альтернативних видів палива на транспорті зводиться на нівець, з причини вкрай складної та дорогої процедури перереєстрації таких транспортних засобів. Та і сама необхідність проведення такої перереєстрації викликає сумнів, бо це не регламентовано жодними нормативними актами. ДАІ вимагає, щоб кожен власник транспортного засобу (надалі ТЗ), обладнаного газобалонним обладнанням (надалі ГБО), звернувся до МРЕВ ДАІ для внесення відмітки «встановлено ГБО» до реєстраційних документів на ТЗ. Процедура складається з кількох етапів: Для встановлення ГБО необхідно звернутися до МРЕВ за «дозволом на переобладнання», за який необхідно заплатити близько 250 гривень; Надати копію ліцензії фірми встановлювача; Пред’явити до МРЕВ акт «переобладнання» ТЗ для роботи на газовому пальному; Отримати нове свідоцтво про реєстрацію ТЗ з відміткою «встановлено ГБО» . Вартість процедури заміни свідоцтва про реєстрацію складає 1000 і більше гривень. МРЕВ мотивує свою вимогу перереєстрації спираючись на Закон України «Про дорожній рух», а саме: «Стаття 32. Основні вимоги щодо переобладнання транспортних засобів
Переобладнання транспортних засобів, тобто зміна типу або марки (моделі), призначення чи параметрів конструкції транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, шляхом установки кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб, повинно відповідати правилам, нормативам і стандартам України. Не дозволяється без погодження з виробниками транспортних засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання, що призводить до зміни повної маси та її розподілу по осях, розміщення центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності, колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового керування та трансмісії. ( Частина друга статті 32 в редакції Закону N 234/94-ВР від 10.11.94 ) При переобладнанні п'яти і більше транспортних засобів повинні виконуватися вимоги статті 30 цього Закону. Переобладнання, що призвело до зміни облікових даних механічного транспортного засобу, повинно бути відображено у його реєстраційних документах.»
та на постанову Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. N 1388 «Про затвердження Правил державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок», а саме:
35. Перереєстрація транспортних засобів проводиться у разі зміни їх власника, місця стоянки, місцезнаходження або найменування власника - юридичної особи, місця проживання або прізвища, імені чи по батькові фізичної особи, яка є власником транспортного засобу, а також кольору, марки або моделі транспортного засобу внаслідок переобладнання чи заміни двигуна або кузова, інших складових частин, що мають ідентифікаційні номери.
З вище наведеного можна побачити, що поняття «переобладнання ТЗ» передбачає зміну типу або марки, призначення чи параметрів конструкції ТЗ. МРЕВ ДАІ наполягає на тому, що змінюється саме модель ТЗ, про що вказується у додатках № 7 та №8 до «Правил державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок» . Спеціалізовані підприємства по встановленню ГБО вказують в акті приймання-передачі модель транспортного засобу, після встановлення додаткової системи живлення двигуна, з індексом «ЗНГ» або «СПГ» , що не відповідає дійсності та не має жодних законних підстав, бо встановлення ГБО не призводить до жодних змін облікових данних ТЗ. Адже, згідно «Методики товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів» (Наказ Міністерства юстиції України, Фонду державного майна України, від 124.11.2003 N 142/5/2092 у редакції наказу Міністерства юстиції України, Фонду державного майна України від 24.07.2009 N 1335/5/1159. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 4 серпня 2009 р. за N 724/16740), встановлено визначення термінів: «версія (модифікація) колісного транспортного засобу» та «модель (варіант) колісного транспортного засобу». Згідно п.1.5. Методика застосовується також у разі: а) визначення року виготовлення КТЗ і його складників; б) визначення комплектності та укомплектованості КТЗ відповідно до нормативно-технічної документації його виробника; в) визначення типу, моделі, версії КТЗ; г) установлення типу, потужності та робочого об'єму двигуна, типу кузова, інших технічних показників КТЗ; ґ) класифікації КТЗ (його складників) за Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності Цим наказом встановлено такі визначення термінів: версія (модифікація) КТЗ - сукупність дорожніх транспортних засобів одного типу, які належать до однієї моделі і не мають відмінностей у таких характеристиках, як: колісна база; маса без водія й експлуатаційних рідин; маса у спорядженому стані; повна маса; навантаження на кожну вісь за повної маси; робочий об'єм двигуна; максимальна потужність; тип коробки передач, кількість передач та їхні передатні числа; передатне число головної передачі; верхня та нижня межі радіусів котіння шини для кожної осі; кількість місць для сидіння;
модель (варіант) КТЗ - сукупність КТЗ одного типу, які не мають відмінностей за типом кузова (згідно з ДСТУ 2885-94 "Автотранспортні засоби. Автомобілі легкові. Типи кузовів. Терміни та визначення"), виробником, кількістю і розташуванням ведучих та керованих осей, робочим циклом, кількістю і розташуванням циліндрів двигуна. Робочі об'єми двигунів КТЗ однієї моделі не повинні відрізнятися більше ніж на 20%, а їх потужність - на 30%; Жодне з визначень не встановлює залежність модифікації або моделі транспортного засобу від типу вживаного пального. Таким чином вимога МРЕВ ДАІ вносити зміни до реєстраційних документів є безпідставною та не має жодного законного обгрунтування. Встановлення ГБО проводится виключно підприємствами, що мають відповідний дозвіл та пройшли сертифікацію. Отже, виданих ними, при встановленні додаткового обладнання, документів, цілком достатньо для підтвердження факту законності такого обладнання.
Может с помощью ДК мы могли бы накатать письмо подобного плана с запросом, таки нужно ли? и на каком основании
_________________ мир спасут красота и массовые расстрелы
|