Короче перед тобой сейчас четыре задачи:
1) Избавится от протокола
2) Разрушить кормушку на этом месте
3) Наказать инспектора
4) Наказать тех кто ничего в этой жизни не сделал что бы ты на этом месте не нарушил ПДД.
Начнем с первой задачи. Поскольку постановление еще не вынесено - лучше всего сейчас написать заявление в прокуратуру.
Итак что у нас нарушено:
1)там нет стоп линии
2)там нет знака 5.62"стоп"

Сообщение, не относящиеся к теме
ДСТУ 4100-2002
10.7.55 Знак 5.62 «Місце зупинки» повинен застосовуватись для зазначення місця зупинки
транспортних засобів під час заборонного сигналу світлофора (регулювальника), а також на
нерегульованих залізничних переїздах.
Знак належить установлювати праворуч від дороги або над проїзною частиною.
Якщо знак застосовується самостійно (без розмітки 1.12), то відстань від знака до світлофора,
шлагбауму повинна дорівнювати 5 м, а до ближньої рейки —10 м.
Допускається застосовувати знак для дублювання розмітки 1.12, нанесеної відповідно до вимог
ДСТУ 2587.
3)там нет разметки показывающей две полосы движения
4)нет знака 5.16

Сообщение, не относящиеся к теме
ДСТУ 4100-2002
3.10 На знаку 5.16 повинні зазначатись напрямки руху тільки для двох або трьох смуг, у випадку якщо
ці напрямки відрізняються від дозволених напрямків руху (смугами на перехресті), які передбачені
Правилами дорожнього руху.
5)нет нарисованных стрелок на дороге "направление движения по полосе"
6)Светофор который висит в ДСТУ не существует. С доп секцией может быть либо Т1.7 либо Т1.9 однако в любом случае на светофильтре основного сигнала должна быть контурная стрелка.
7)У светофора с доп секцией должен быть дополнительно установлен белый экран

Сообщение, не относящиеся к теме
ДСТУ 4092-2002
5.1.9 Конструктивні вимоги.
5.1.9.1 Конфігурація та орієнтація стрілок на розсіювачах сигналів світлофорів Т1.4 —
Т1.15, Т2.1 — Т2.18, Т3.2 — Т3.4 повинні відповідати регульованому напрямку
(напрямкам) руху транспортних засобів. Кількість зазначених на одному розсіювачі
напрямків не повинна перевищувати двох.
5.1.9.2 За наявності додаткової секції, світлофори повинні бути обладнані
світловідбивальними екранами білого кольору прямокутної форми із закругленими краями,
що виступають за габарити світлофора на 120 мм.

Сообщение, не относящиеся к теме
8)Дополнительная секция не может быть больще или меньше размером чем основная. Отличаться размером может только красный сигнал светофора. Есть таблица в ДСТУ где нормируется расстояние от центров светофильтров

Сообщение, не относящиеся к теме
ДСТУ 4092-2002
4.5 Відстані між геометричними осями розсіювачів (світлофільтрів) повинні відповідати
зазначеним у таблиці 3.
Таблиця 3
Відстань між геометричними осями розсіювачіа (світлофільтрів), мм
...
Примітка. В одному світлофорі треба використовувати лише одне значення номінальної відстані між
геометричними осями розсіювачів (світлофільтрів).
9)Длина перекрестка больше 25 метров, значит второй светофор за перекрестком ставить нельзя. Дублировать нужно справа сбоку.

Сообщение, не относящиеся к теме
ДСТУ 4092-2002
7.22 Транспортні світлофори треба розміщувати відповідно до таких варіантів, перевагу у
використовуванні яких для різних типів і виконань світлофорів зазначено у таблиці 10:
...
— за перехрестям (регульованим пішохідним переходом):
ж — на розділовій смузі, напрямовому острівці чи острівці безпеки;
з — ліворуч від проїзної частини;
і — праворуч від проїзної частини.
Варіанти ж, з, і можна застосовувати лише у випадках, якщо відстань між стоп-лінією та
світлофором не перевищує 25 м
10)В принципе там вообще должны висеть светофоры типа Т.2

Сообщение, не относящиеся к теме
7.1.1 Світлофори виконань Т1.4 — Т1.15 треба застосовувати для відокремленого
пропускання транспортних потоків у визначених напрямках з одного підходу до
перехрестя у виняткових випадках, якщо в конкретних умовах із технічних та економічних
міркувань неможливо використати світлофори типу 2.
...
7.2 Транспортні світлофори типу 2 треба застосовувати для регулювання руху у
визначених напрямках у тих випадках, коли транспортний потік, що рухається на їхній
дозволяючий сигнал, не перетинається (злиття можливе) в межах перехрестя з
транспортними потоками інших напрямків руху, а також не перетинається з пішохідними
потоками (безконфліктне регулювання). У цьому випадку кожному напрямкові руху
транспортних засобів повинен відповідати свій світлофор.
Застосовуючи світлофори виконань Т2.10 — Т2.12, Т2.16 — Т2.18 можливе одночасне
вмикання зеленого сигналу з початком руху пішоходів, що переходять проїзну частину
вулиці праворуч.
Впроваджуючи світлофорне регулювання перевагу треба віддавати транспортним
світлофорам типу 2.
И вот несмотря на все это инспектор составил на тебя протокол, а ведь он сука должен быть знать все эти нарушения в соответствии с пунктом 6,2 приказа №111

Сообщение, не относящиеся к теме
6. Обов'язки працівників підрозділів ДПС
6.2. Досконало знати ПДР , цю Інструкцію, інші нормативно-правові акти у сфері безпеки дорожнього руху та свої функціональні обов'язки.
И к тому же в соответствии с тем же приказом пункт 6.10 он не сделал нихрена

Сообщение, не относящиеся к теме
6.10. Постійно контролювати дотримання учасниками дорожнього руху правил, норм і стандартів, діючих у сфері безпеки дорожнього руху.
ВЫВОД: Расстрелять!