Привожу пример для понимания ситуации.
Город
Центральная площадь
4 часа дня.
Пьный мужик, в общественном месте не обращая внимания на граждан, расстегивает штаны, вынимает «прибор» и поливает площадь, рисует струйкой узоры, к примеру в течении 5 минут.
Итог: ст.296 УК Украины (хулиганка) част.1 по признакам явного неуважения к обществу сопровождающегося особой дерзостью и исключительным цинизмом.
Приговор-Штраф- от 8,5 тыс гривен………..
http://www.crime.org.ua/osobliva/12/Ситуация следующая.
Обстоятельства, мужик,«прибор»,струйка,состав мочи, общественное место - те же.
Только время 4 часа утра.
Наказания никакого, даже мелкого хулиганства- не будет.
Причина – отсутствие общественно опасного деяния по причине отсутствия граждан,
права, интересы которых нарушены не были, общественный порядок нарушен не был.
обьект и обьективная сторона хулиганки отсутствуют. Отказной материал ст.6.п.2 УПК.
Все.
Вывод - противоправным, деяние признается в виду совокупности и наличия
Обьекта, обьективной стороны, субьекта, субьективной стороны.
Гражданин совершающий противоправное действие, нарушает свои конституционные обязанности неуклонно соблюдать конституцию, так как нормы ч.1 ст.68 которой указывают, что каждый обязан неуклонно соблюдать конституцию, не посягать на права, свободы, честь и достоинство других граждан.
К примеру водитель, на пустынной дороге, не выполнил требования знака стоп, притормозил и не останавливаясь продолжил движение.
Формально нарушение,
реально - чьи права, свободы, достоинство из ст. 68 конституции он нарушил,
имелся ли
и наступил ли
реальный вред от его проступка? В чем выражается, кто или что пострадавший?
Обьект - установленный порядок управления, т.е то чему причиняется вред, или угроза причинения вреда. В данном случае добросовестный водитель оценивает ситуацию приходит в выводу, что нет никакой угрозы создания аварийной обстановки и продолжает движение ведь ( дорога пуста, угрозы и быть не может).
Административный проступок всегда должен причинять вред и вред должен наступить иначе это не будет противоправный проступок.
Но в кустах сидит гаи ……………..и про обьект и обьективную сторону он знать абсолютно ничего не хочет.
Далее о ст. 255 КУАП и комментарии пигги.
Рисую мурзилку для наглядности типа привожу доводы.
Прошу прощения за громоздкость, и не юридические термины типа «средины», возможные опечатки, время как всегда –нет.
Стаття 255. Особи, які мають право складати протоколи про
адміністративні правопорушення
У справах про адміністративні правопорушення, що
розглядаються органами, зазначеними в статтях 218 - 221 цього
Кодексу, протоколи про правопорушення мають право складати:
1) уповноважені на те посадові особи:
органів внутрішніх справ (частина перша статті 44, статті
44-1, 46-1, 46-2, 51, 51-2, 92, частина перша статті 106-1, стаття
106-2, частини третя і шоста статті 121, частини третя і четверта
статті 122, стаття 122-2, частина третя статті 123, стаття 124,
частина четверта статті 127, стаття 130, частина третя статті 133,
стаття 136 (про порушення на автомобільному транспорті), стаття
139, частина четверта статті 140, статті 148, 151, 152, 154, 155,
155-2 - 156-2, 159, 160, 160-2, 162, 164 - 164-11, 165-1, 165-2,
173 - 173-2, 174, стаття 175-1 (за винятком порушень, вчинених у
місцях, заборонених рішенням відповідної сільської, селищної,
міської ради), статті 176, 177, 178 - 181-1, 181-3 - 185-2, 185-4
- 185-9,, 186, 186-1, 186-3, 186-5 - 187, 188-28, 189 - 196,
212-6, частина перша статті 203, статті 204, 205 - 206-1, 212-7,
212-8, 212-10, 212-12, 212-13, 212-14, 212-20);
органів державного пожежного нагляду (статті 164, 183);
органів охорони здоров'я (статті 45, 46, 46-2, статті 167 -
170 (про правопорушення, пов'язані з недодержанням вимог
стандартів, норм, правил і технічних умов щодо лікарських
засобів), стаття 183 - щодо завідомо неправдивого виклику швидкої
медичної допомоги);
{ Абзац пункту 1 частини першої статті 255 виключено на
підставі Закону N 956-V ( 956-16 ) від 19.04.2007 }
органів охорони пам'яток історії та культури (стаття 92);
органів державного енергонагляду (стаття 103-1);
органів Державної інспекції з енергозбереження (статті 98,
101-103, 188-14;
органів спеціально уповноваженого центрального органу
виконавчої влади в галузі транспорту (статті 136, 141, 142);
Державної інспекції зв'язку (статті 144 - 148-5, 164 (у
частині, що стосується порушення порядку провадження господарської
діяльності в галузі зв'язку), 188-7;
органів у справах захисту прав споживачів (статті 42-2, 156,
164-6, 164-7);
фінансових органів (статті 164, 164-1);
підприємств і організацій, у віданні яких є електричні мережі
(статті 99, 103-1);
підприємств і організацій, які експлуатують магістральні
трубопроводи (стаття 138);
органів, установ і закладів державної
санітарно-епідеміологічної служби (статті 42-1 - 42-3, 188-22);
державних органів ветеринарної медицини, підрозділів
ветеринарної міліції з проведення карантинних ветеринарних заходів
Міністерства внутрішніх справ України (статті 42-1 - 42-3,
188-22);
органів спеціально уповноваженого центрального органу
виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики (частина
перша статті 41, статті 41-1 - 41-3, 188-1);
лабораторій радіаційного контролю міністерств і відомств
України, організацій споживчої кооперації (стаття 42-2);
державних органів реєстрації актів цивільного стану (стаття
212-1);
органів Антимонопольного комітету України (статті 164-3,
164-14, 166-1 - 166-4);
органів управління кінематографією (стаття 164-6 - в частині
демонстрування і розповсюдження фільмів без державного посвідчення
на право розповсюдження і демонстрування фільмів у кіно- і
відеомережі; стаття 164-7 - в частині порушення умов
розповсюдження і демонстрування фільмів, передбачених державним
посвідченням на право розповсюдження і демонстрування фільмів у
кіно- і відеомережі; стаття 164-8 - в частині недотримання квоти
демонстрування національних фільмів при використанні національного
екранного часу в кіно- і відеомережі);
органів Державної прикордонної служби України (частини друга,
четверта і п'ята статті 85, статті 185-10, 191, частина перша
статті 203, статті 204 - 206-1);
Національної ради України з питань телебачення і
радіомовлення, її представники в Автономній Республіці Крим,
областях, містах Києві та Севастополі (стаття 164-6 - в частині
демонстрування і розповсюдження фільмів без державного посвідчення
на право розповсюдження і демонстрування фільмів на каналах
мовлення телебачення України; стаття 164-7 - в частині порушення
умов розповсюдження і демонстрування фільмів, передбачених
державним посвідченням на право розповсюдження і демонстрування
фільмів на каналах мовлення телебачення України; стаття 164-8 - в
частині недотримання квоти демонстрування національних фільмів при
використанні національного екранного часу на каналах мовлення
телебачення України, стаття 212-9);
органів Служби безпеки України (стаття 164 (у частині, що
стосується правопорушень у галузі господарської діяльності,
ліцензії на проведення якої видає ця Служба), статті 195-5, 212-2
(крім пункту 9 частини першої), 212-5 і 212-6);
органів Державної служби спеціального зв'язку та захисту
інформації України (стаття 164 (у частині, що стосується
правопорушень у галузі господарської діяльності, ліцензії на
проведення якої видає ця Служба), пункт 9 частини першої статті
212-2 та стаття 188-31);
органів державної податкової служби (статті 51-2, 155-1,
163-1 - 163-4, 164, 164-5, 177-2);
органів рибоохорони (статті 85, 85-1, 88-1, стаття 164 - в
частині порушення порядку провадження господарської діяльності,
пов'язаної з добуванням і використанням риби та інших водних живих
ресурсів);
органів мисливського господарства (статті 85, 85-1, 88-1);
органів спеціально уповноваженого центрального органу
виконавчої влади в галузі екології та природних ресурсів (статті
85, 85-1, 88, 88-1, 88-2, 90, 91);
органів повітряного транспорту (частина друга статті 112,
частина третя статті 133);
органів, що здійснюють контроль за видобутком дорогоцінних
металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння
органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння (частина
перша статті 189-1);
органів, що здійснюють державний контроль у галузі племінної
справи у тваринництві (стаття 107-1);
інспекцій державного архітектурно-будівельного контролю
(частина перша статті 96-1);
Національного банку України (статті 164-11, 166-7, 166-8);
органів державної контрольно-ревізійної служби України
(статті 164-12, 164-14);
Рахункової палати (статті 164-12, 164-14, 188-19);
органів управління архівною справою і діловодством (стаття
92-1);
служби державної охорони природно-заповідного фонду України
(стаття 91);
Державної інспекції цивільного захисту та техногенної безпеки
(стаття 188-16);
органів управління Військової служби правопорядку у Збройних
Силах України (про правопорушення, вчинені військовослужбовцями,
військовозобов'язаними під час проходження ними зборів та
працівниками Збройних Сил України під час виконання ними службових
обов'язків - статті 44, 173, 174, 182, 184-1, 185 і 185-7);
спеціально уповноваженого органу виконавчої влади з питань
державного експортного контролю (статті 188-17, 212-4);
{ Абзац пункту 1 частини першої статті 255 виключено на
підставі Закону N 2258-VI ( 2258-17 ) від 18.05.2010 }
{ Абзац пункту 1 частини першої статті 255 виключено на
підставі Закону N 2258-VI ( 2258-17 ) від 18.05.2010 }
органів виконавчої влади, що проводять реєстрацію
друкованого засобу масової інформації (стаття 186-6);
секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав
людини (стаття 188-19);
відділу контролю Апарату Верховної Ради України (стаття
188-19);
{ Абзац пункту 1 частини першої статті 255 виключено на
підставі Закону N 424-V ( 424-16 ) від 01.12.2006 }
підприємств і організацій, у віданні яких є об'єкти
електроенергетики (стаття 185-12);
спеціально уповноваженого органу з питань ліцензування,
державної регуляторної політики та дозвільної системи у сфері
господарської діяльності та його територіальних органів (статті
166-10 - 166-12);
Державної технічної інспекції Державного департаменту
страхового фонду документації (стаття 188-25);
органів і установ виконання покарань та слідчих ізоляторів
(стаття 188);
суб'єктів державного фінансового моніторингу (статті 166-9,
188-34);
2) посадові особи, уповноважені на те виконавчими комітетами
сільських, селищних, міських рад (статті 103-1, 103-2, 104,
частина перша статті 106-1, статті 106-2, 149 - 154, 155, 155-2,
156, 156-1, 156-2, 159 - 160, 160-2, стаття 175-1 (за порушення,
вчинені у місцях, заборонених рішенням відповідної сільської,
селищної, міської ради), статті 183, 185-1, 186-5; статті 78 - 84
(крім порушень санітарно-гігієнічних правил і норм по охороні
атмосферного повітря, а також правопорушень, пов'язаних з
перевищенням нормативів рівня шуму, утворюваного
автомототранспортними засобами під час роботи);
2-1) посадові особи, уповноважені на те виконавчими
комітетами селищних, міських рад або місцевими державними
адміністраціями (частина друга статті 96-1);
2-2) голова, заступник голови, секретар, інші члени виборчої
комісії, комісії з референдуму (статті 212-11, 212-15 - 212-20);
2-3) кандидати, уповноважені особи, офіційні спостерігачі
(статті 212-16 - 212-18, 212-20)";
3) власник підприємства, установи, організації або
уповноважений ним орган (статті 51, 179);
4) посадові особи, уповноважені відповідними міністерствами,
іншими центральними органами виконавчої влади, до сфери управління
яких належать аеродроми (частини перша, третя, четверта і п'ята
статті 111 (про порушення, вчинені на аеродромах, не внесених до
державного реєстру аеродромів України, поза територією аеродромів
та на посадкових майданчиках);
5) працівники, які здійснюють охорону підприємств, установ,
організацій (стаття 179);
6) державні виконавці (статті 51-1, 188-13);
7) секретар судового засідання, секретар суду (стаття 185-5,
частина перша статті 185-6);
7-1) судовий розпорядник (стаття 185-3);
{ Частину першу статті 255 доповнено пунктом 7-1 згідно із Законом
N 1435-VI ( 1435-17 ) від 03.06.2009 }
8) слідчий, особа, яка провадить дізнання, прокурор або
уповноважена ним особа з числа працівників прокуратури (частина
четверта статті 184, стаття 185-4, частина друга статті 185-6,
статті 185-8, 185-11);
9) представники громадських організацій або органів
громадської самодіяльності:
член громадського формування з охорони громадського порядку і
державного кордону (статті 92, 148, 152, 154, 160, 175-1, 179,
185-7, 186-2, 186-4);
громадський інспектор Українського товариства охорони
пам'яток історії та культури (стаття 92);
громадський мисливський інспектор (частина друга
статті 85);
10) державні інспектори з питань інтелектуальної власності
(статті 51-2, 164-9, 164-13);
11) прокурор або уповноважена ним особа з числа працівників
прокуратури (частина друга статті 127-1, стаття 188-32, 188-35,
стаття 212-3);
12) державні інспектори з охорони прав на сорти рослин
(стаття 51-2).
У справах про адміністративні правопорушення, розгляд яких
віднесено до відання органів, зазначених у статтях 222 - 244-18
цього Кодексу, протоколи про правопорушення мають право складати
уповноважені на те посадові особи цих органів. Крім того,
протоколи про адміністративні правопорушення мають право складати:
1) посадові особи органів, що здійснюють контроль за
використанням нафтопродуктів у промисловості та сільському
господарстві (стаття 161);
2) член громадського формування з охорони громадського
порядку і державного кордону (статті 65, 66, 70, 73, 77, 82, 89,
90-1, 153 та 202 );
3) позаштатний інспектор Головної державної інспекції України
з безпеки судноплавства (частини перша, третя, четверта і п'ята
статті 116, частина друга статті 116-1, частина третя статті
116-2, частина перша статті 117, стаття 118, частина третя статті
129, частини третя і четверта статті 130);
4) громадський лісовий інспектор (статті 63, 64 - 70, 73,
77);
5) громадський мисливський інспектор (частина перша статті
85, стаття 91-2 в частині порушення правил полювання);
6) громадський інспектор органів рибоохорони (стаття 91-2 в
частині порушення правил рибальства і охорони рибних запасів);
7) громадський інспектор з охорони довкілля (статті 65-1, 77,
77-1, 78, 82, частина перша статті 85, стаття 89 (щодо диких
тварин), статті 91-2, 153);
7-1) громадський інспектор з контролю за використанням та
охороною земель (статті 52 - 53-1, 53-3, 53-4);
8) посадові особи підприємств, установ і організацій, що
здійснюють охорону, використання і відтворення тваринного світу;
9) посадові особи органів залізничного транспорту (стаття
123);
10) працівники відомчої, сільської пожежної охорони та члени
добровільних пожежних дружин (команд), протипожежних об'єднань
громадян (статті 120, 175, 188-8);
11) посадові особи військової інспекції безпеки дорожнього
руху, Військової служби правопорядку у Збройних Силах України (про
правопорушення, вчинені військовослужбовцями і
військовозобов'язаними, призваними на збори, - частина четверта
статті 122, статті 122-1, 122-2, частина третя статті 123, стаття
124, частини перша і друга статті 130, а також про всі порушення
правил дорожнього руху, вчинені особами (крім військовослужбовців
і військовозобов'язаних, призваних на збори), які керують
транспортними засобами Збройних Сил України та інших військових
формувань);
{ Пункт 12 частини другої статті 255 виключено на підставі
Закону N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }
{ Пункт 13 частини другої статті 255 виключено на підставі
Закону N 2787-III ( 2787-14 ) від 15.11.2001 }
14) посадові особи органів внутрішніх справ (частина перша
статті 59 (про правопорушення, вчинені в межах санітарних зон,
джерел водопостачання), частина перша статті 61 (щодо пошкодження
водогосподарських споруд і пристроїв), статті 75, 76, 77-1,
частина перша статті 85, стаття 89);
{ Пункт 15 частини другої статті 255 виключено на підставі
Закону N 548-IV ( 548-15 ) від 20.02.2003 }
16) посадові особи органів Державної прикордонної служби
України (частини перша і третя статті 85, статті 121-1, 195);
17) державні інспектори з охорони прав на сорти рослин
(стаття 104-1);
18) посадові особи Національної комісії регулювання ринку
комунальних послуг України.
У випадках, прямо передбачених законом, протоколи про
адміністративні правопорушення можуть складати також посадові
особи інших органів державної влади, органів місцевого
самоврядування і представники органів самоорганізації населення.
{ Стаття 255 із змінами, внесеними згідно з Указами ПВР N 316-11
На мой взгляд, по выводу пигги ст. 255 должна состоять из текса выделенного цветом, а не выделенное вообще не нужно так как последний выделенный абзац перечеркивает содержание не выделенного текста, всю детализированную средину ст.255 куап по логике пигг получается что огромная «основная средина» законодателем конкретизирована просто так и по сути свей вообще не нужна.
Получается, что такой абзац рушит всю конкретику (средины) ст.255.
Напоследок такой образец нашел в паутине.
СКАРГА
на неправомірні дії працівника ДАЇ по складанню протоколу, та винесенню постанови
по справі
про адміністративне правопорушення від _____________ року
Постановою інспектора ___________ відділу Державної автомобільної інспекції
м. ______________ (надалі по тексту – інспектор) серія ____________
по справі про адміністративне правопорушення від ______ року мене було притягнуто до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.122 Кодексу України про адміністративні правопорушення, та було накладене адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 255 гривень.
Вважаю дану постанову необґрунтованою, такою що не відповідає нормам КУпАП та винесеною з перевищенням компетенції суб’єкта владних повноважень. Також під час винесення постанови не дотримано вимоги статей 245, 276, 280 КУпАП відповідно до яких завданням провадження у справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне й об’єктивне з’ясування обставин кожної справи та дотримання процесуального порядку розгляду справи.
При розгляді справи не були з’ясовані і доведені обставини, які б свідчили, що в моїх діях є ознаки проступку, за який законом встановлено адміністративну відповідальність.
Таким чином вважаю постанову інспектора незаконною та такою, що підлягає скасуванню з наступних підстав:
1. КУпАП визначено форму й передбачено основні вимоги щодо змісту як протоколу про адміністративне правопорушення, так і рішення, що постановляється в конкретній адміністративній справі а також визначається компетенція осіб, які мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення.
Згідно ст.255 КУпАП уповноважені на те посадові особи органів внутрішніх справ мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення передбачені ч.3 та ч.4 ст.122 КУпАП. Але інспектор поза межі своєї компетенції склав протокол серія ___ №__________ про адміністративне правопорушення (надалі по тексту – протокол) передбачене ч.1 ст.122 КУпАП.
2. Згідно ч.2 ст.276 КУпАП:
«Справи про адміністративні правопорушення, передбачені
статтями 80, 81, 121 – 126, 127-1 – 129, частинами першою, другою,
третьою і четвертою статті 130 і статтею 139 (коли правопорушення
вчинено водієм) цього Кодексу, можуть також розглядатися за місцем
обліку транспортних засобів або за місцем проживання порушників».
Виконуючи вимоги КУпАП, інспектор вказав в протоколі місце розгляду справи – ВДАЇ м.Макеевка . Але грубо порушуючи свій незаконний протокол розглянув справу по вул.Привокзальній в місті Донецьк.
3. Також звертаю увагу суду на те, що мною не порушено п. 15.9 Правил Дорожнього руху, а саме я зупинився на відстані більш ніж 30 метрів від зупинки громадського транспорту. Протокол був складений інспектором в 19 годин 40 хвилин, в такий час на вулиці вже темно та неможливо «на глаз» встановити відстань від зупинки громадського транспорту, але інспектор не застосовував ніяких засобів вимірювальної техніки, яка пройшла метрологічну повірку згідно Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність».
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 18, 104, 105, 106 Кодексу адміністративного судочинства України, ст.ст.287, 288 Кодексу України про адміністративні правопорушення:
ПРОШУ
1. Встановити відсутність компетенції старшого інспектора відділу розшуку відділу Державної автомобільної інспекції м.Донецька __________ по складанню протоколу серія_____ №----- про адміністративні правопорушення від _________ року.
2. Скасувати повністю постанову серія ______№______ по справі про адміністративне правопорушення від ________ року та стягнення у вигляді штрафу у розмірі 255 гривень
3. Закрити провадження по справі про адміністративне правопорушення.
Додаток:
- копія скарги від _____ року – 1 примірник
- копія протоколу _______ про адміністративні правопорушення від року – 2 примірника
- копія постанови серія _________ по справі про адміністративне правопорушення від _______ року – 2 прим
ірника
критикуйте