Начальнику ДАЇ УМВС України в Сумській області Іванцову Юрію Миколайовичу 40000, м.Суми вул. Білопільський шлях, 18/1
Скаржник Борисенко Іван Михайлович 40000, м.Суми вул. Інтернаціоналістів, буд.15, кв.87
Скарга на дії працівника ДПС та протокол про адміністративне правопорушення
22.11.2010 о 9 годині 20 хвилині, я, Борисенко Іван Михайлович, знаходячись у відрядженні, рухався у м.Буринь по вул. Леніна на автомобілі ЗАЗ 11055770 державний номер ВІ1058ВС (далі - «автомобіль») та був зупинений інспектором ОРР ВДАІ м.Буринь ст. лейтенантом Гладченко Романом Володимировичем. На моє питання про причину запинки інспектор відповів, що зупинив для перевірки документів, порушивши таким чином п. 15.5. Наказу N 111 «Під час звернення до водія працівник Державтоінспекції МВС зобов'язаний прикласти праву руку до головного убору, привітатися, чітко й зрозуміло відрекомендуватися, назвати свою посаду, звання та прізвище, висловити вимогу про передачу водієм документів, зазначених в пункті 2.1 ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п), для перевірки та повідомити про причину зупинки транспортного засобу і суть скоєного правопорушення.», а також Статтю 11. Права міліції п.21 Закону України «Про міліцію» «зупиняти транспортні засоби в разі порушення правил дорожнього руху, наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту або забруднення ним навколишнього середовища, а також при наявності даних про те, що він використовується з протиправною метою». Звернувши на це увагу працівника ДПС, він відреагував, на мій погляд, неадекватно, що виражалося у його зневажливому тоні, зверненні до мене на «ти», застосовував до мене репліку «что-то ты много говоришь». Виконавши вимогу інспектора ДПС, я передав для перевірки всі необхідні документи, також виконав не зрозумілу мені вимогу, продемонструвавши справність роботи ручного гальма та повторювачів поворотів. Переконавшись, що автомобіль знаходиться у повністю справному стані і немає жодних претензій щодо моїх документів водія і документів на автомобіль, інспектор зажадав, щоб я відчинив багажник. Розуміючи, що це бажання інспектора незаконне і для досмотру потрібно скласти акт та запросити свідків, тим не менш я відкрив багажник. Побачивши встановлений балон для газу пропан, інспектор забрав у мене документи на автомобіль і сказав, що буде виписувати протокол про адміністративне правопорушення за незаконне переобладнання автомобіля. Я звернув увагу працівника ДПС на те, що газо-балонне обладнання (далі – «ГБО» ) встановлене на заводі-виробнику і саме в такому вигляді проходило першу реєстрацію та в подальшому при перереєстрації нічого в конструкції автомобіля і в встановленому обладнанні не змінювалось. Про це також свідчить назва моделі автомобіля ЗАЗ 11055770, де останні дві цифри говорять про те, що встановлене ГБО. Тобто моделі ЗАЗ 11055770 без встановленого ГБО не існує. Для доказу цього я пред’явив «Посібник з експлуатації автомобілів ЗАЗ та їх модифікації», виданий ЗАТ «ЗАЗ», в якому говориться, що автомобіль відповідає вимогам ТУ У 34.1-25480917-200-2003 и має «Сертифікат відповідності», виданий органом по сертифікації у системі УкрСЕПРО і зазначено, що «ЗАЗ-110557-70 – комплектація автомобіля ЗАЗ 110557 з газо-балонним обладнанням (ГБО)». Тобто це ще раз підтверджує те, що автомобіль був обладнаний ГБО на заводі-виробнику. У протоколі про адміністративне правопорушення (надалі – «протокол») у графі «суть адміністративного правопорушення» написано, що «встановлене ГБО та незареєстроване у встановленому порядку». Але згідно з п.3 Загальних положень Постанови Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. N 1388 «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів» - «державна реєстрація транспортних засобів проводиться підрозділами Державтоінспекції з метою здійснення контролю за відповідністю конструкції та технічного стану транспортних засобів установленим вимогам стандартів, правил і нормативів…», згідно з п.15 «Під час проведення державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортні засоби, крім випадків вибракування їх у цілому, підлягають огляду та дослідженню з метою звірення ідентифікаційних номерів їх складових частин з номерами, зазначеними у поданих власником для реєстрації документах, визначення їх справжності та проведення перевірки за Єдиним державним реєстром Державтоінспекції та автоматизованою базою даних про розшукувані транспортні засоби, встановлення відповідності конструкції і технічного стану транспортних засобів обов'язковим вимогам правил, нормативів і стандартів України. Огляд проводиться уповноваженими працівниками підрозділів Державтоінспекції за місцем реєстрації транспортних засобів, а дослідження - фахівцями експертної служби МВС або іншими спеціалістами, що мають свідоцтво про право проведення відповідного виду експертних досліджень і внесені до Реєстру атестованих судових експертів. За результатами огляду в документах, які подаються для державної реєстрації, уповноважений працівник підрозділу Державтоінспекції робить відповідну відмітку або складає акт технічного огляду. До зазначених документів додається відповідний висновок фахівця.». На думку інспектора, я порушив п. 30.1 Правил дорожнього руху, в якому говориться «30.1. Власники механічних транспортних засобів і причепів до них повинні зареєструвати (перереєструвати) їх у Державтоінспекції незалежно від їхнього технічного стану протягом 10 діб з моменту придбання (отримання), митного оформлення або переобладнання чи ремонту, якщо необхідно внести зміни до реєстраційних документів.» Зважаючи на те, що ніяких переобладнань автомобіля я не проводив, а також враховуючи всі вищезазначені доводи вважаю, що протокол виписаний безпідставно і не може слугувати для притягнення мене до адміністративної відповідальності.
_________________ ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .
|