Сначала не забудь зайти в ГИС посмотреть и внимательно изучить материалы, по которым открыли производство, если че-то откопаешь - жалобу на госисполнителя на имя его начальника, упомянув в том числе незаконные поборы в виде конвертов с марками (на почте найди самые дорогие и впиши на кукую сумму выставляли). Образцы смотри
ЗДЕСЬ и
ЗДЕСЬв иске и при рассмотрении в суде по протоколу и постанове:
1. Двигался так, как позволяли дорожные условия (туман (может даже справку от ближайшей метеостанции), дождь, темень, разрушенная правая полоса - объезжал ямы)
2. отсутствие дублирования знаков, нельзя было увидеть - значит отсутствие умысла или неосторожности, значит геец не полно рассмотрел дело и противозаконно обвинил в нарушении
3. процессуальные нарушения по КУпАП: - отсутствие доказательств, кроме протокола (если не было фиксации, если была, то вряд ли можно утверждать, что это твое ТС, просто похожее), поверхностное рассмотрение дела, не принял показания и не вписал свидетелей (в иске их ФИО, адреса)
4. нарушения гейцем своих же внутренних распорядительных документов: Распоряжения №466 (в части дорожных условий, подтверждения нарушения фиксацией и т.п.)
5. затребовать ТОиИЭ ВИЗИРа, копии документов, подтверждающих его инвентарный учет и обучения гейца работе с ним
для иска
можешь использовать и эту рыбуи эту
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВпро визнання протоколу про адміністративне порушення недійсним та скасування постанови про накладення адміністративного стягнення
29.12.2008 р. я, керуючи власним автомобілем марки Chevrolet AVEO, державний номер XX0000XX, рухався по трасі Київ-Одеса. О 17:10 на 318 км траси я зупинився на вимогу інспектора Любашівського взводу ДПС ----------- -------------- -------------.
Інспектор повідомив мене, що, на його думку, я порушив правила дорожнього руху (ПДР). Мої доводи про те, що я їхав з дотриманням ПДР до уваги не були сприйняті. Інспектор склав протокол та виніс постанову про накладення на мене стягнення в сумі 425 (чотириста двадцять п'ять) грн 00 коп за порушення п.11.5 ПДРУ, а саме – правил розташування транспортних засобів на дорозі.
З постановою я не згоден та оскаржую її з наступних причин.
Хочу пояснити, що в дійсності я рухався в правій смузі, як того і вимагають правила. У тексті ж постанови зазначено, що по дорозі, яка має дві смуги руху в одному напрямку, я рухався в крайній лівій смузі, чим і порушив правила. Але в самому протоколі та в постанові відсутні посилання на об'єктивні докази, які б підтверджували мою вину. Інспектор мені таких доказів теж не надав. Тобто, наразі, маємо лише суб'єктивну думку самого інспектора, яка нічим не підтверджена і вина моя, як того вимагає законодавство при винесенні постанови, не доведена.
Також, прошу взяти до уваги, що інспектором мене було зупинено в темний час доби (всі автомобілі вже рухалися з ввімкненими фарами), кліматичні умови були несприятливими – йшов сніг, краї дороги було заметено. Я переконаний в тому, що інспектор помилився у візуальному визначенні розташування мого автомобіля на дорозі. Таким чином, запевняю суд, що порушення ПДР я не допускав.
Крім того, під час складання протоколу інспектор не ознайомив мене з моїми правами, а саме ст. 63 Конституції України, чим істотно порушив мої громадянські права. Відповідну відмітку про це я зробив у протоколі. Таким чином, протокол було складено з порушенням чинного законодавства.
Зауважу, що копію протоколу мені передано не було, хоча вже я зробив відмітку про передачу. Інспектор аргументував це тим, що копію буде направлено до Бориспільського відділу ДАІ.
Враховуючи вищесказане
ПРОШУ:
1. Визнати протокол нечинним та не розглядувати його як доказ у справі
2. Визнати протиправною та скасувати постанову про накладення на мене стягнення в сумі 425 грн. , а справу по відношенню до мене закрити.
Додатки:
1. Копія постанови у справі про адміністративне порушення – 1 арк.
2. Клопотання про забезпечення доказами -
ИМХО: отмена по процедуре, а не по существу...
А вопрос: нарушение по 11.5 => ст.122 ч. 2 остается открытым...