прошу помощи исправит юредические ошибки или дополнить ЧЕРНОВИК До Дніпровського районного суду міста Дніпродзержинська 51911, м. Дніпродзержинськ, вул. Петровського, 166 т. 8(0569) 55-27-73
Позивач: __________________________________________
Відповідач: Начальник Жовтоводського ВРЕР, підпорядкованого УДАІ ГУ МВС України в Дніпропетровській області Полковник міліції О.В. Єфіменко Жовтоводське відділення РЕР Адреса: м.Жовті Води, вул. Українська, 3 Територія обслуговування: м. Жовті Води, П’ятихатський район т.(05652) 5–63–86 інші засоби зв’язку невідомі
Заява Прошу Визнати противоправними дії Начальника Жовтоводського ВРЕР, підпорядкованого УДАІ ГУ МВС України в Дніпропетровській області Полковника міліції О.В. Єфіменко(надалі «відповідач»), щодо неприйняття законного рішення по моїй заяві від 28.02.2011 р. Цей позов підлягає розгляду місцевим загальним судом як адміністративним на підставі п.1;3;5 ст. 18 Кодексу Адміністративного Судочинства України (надалі КАС),а також ч.1 п.2 ст.17 КАС прямо передбачено право особи оскаржити до районного (прирівняного до нього) суду дію чи бездіяльність органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ВРЕР та їх посадові особи. Ст.14. Кодексу України про адміністративні правопорушення (надалі КУпАП) пердбачае: Посадові особи підлягають адміністративній відповідальності за адміністративні правопорушення, зв'язані з недодержанням установлених правил у сфері охорони порядку управління, державного і громадського порядку, природи, здоров'я населення та інших правил, забезпечення виконання яких входить до їх службових обов'язків.
За моїм внутрішнім бажанням на підставі п.2, п.4 ст. 19 КАС розгляд справи прошу вирішити (розглянути) за місцем моєї реєстрації у Дніпровському районі м. Дніпродзержинська.
Звертаюсь до Дніпровського районного суду з адміністративним позовом, в якому, з урахуванням уточнень, прошу суд: 28.02.2011 я звернувся до відповідача з заявою дати дозвіл внести зміни у свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу РАФ 220301,державний № _________, у зв’язку з демонтажем 3-х пасажирських сидінь без обов’язкового проходження процедури переобладнання. Свої вимоги, з поясненнями що демонтаж сидінь не є переобладнанням, я обґрунтовував на підставі ст.32 ЗУ “Про дорожній рух”, який має вищу юридичну силу у цьому питанні (п.4 ст.9 КАС). Але відповідач мої вимоги не задовольнив, замість цього цитуючи ст.32 ЗУ “Про дорожній рух” з змінами, які він вніс самостійно при трактуванні законодавчого акту, у вигляді письмової відповіді зареєстрованій 10.02.2011 № 14/5-111, наполіг на необхідності проходження процедурі переобладнання, надалі запропонувавши внести зміни з урахуванням переобладнання, для переобладнаних транспортних засобів на підставі п.37 “Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів”(надалі “Порядку державної реєстрації …” ), але по перше відповідно до ст. 32 ЗУ “Про дорожній рух” демонтаж не підлягає визначенню дії - переобладнання, по друге відповідно до п.7, п.33 того ж “Порядку державної реєстрації …” внесення змін - перереєстрація проводиться не лише при переобладнанні а і при внесенні змін інших складових частин, або обставин що потребують внесення змін в реєстраційні документи. “Порядку державної реєстрації …” : 7. Власники транспортних засобів та особи, що експлуатують такі засоби на законних підставах, або їх представники (далі - власники) зобов'язані зареєструвати (перереєструвати) транспортні засоби протягом десяти діб після придбання (одержання) або митного оформлення, або тимчасового ввезення на територію України, або виникнення обставин, що є підставою для внесення змін до реєстраційних документів. Строк державної реєстрації продовжується у разі подання документів, які підтверджують відсутність можливості своєчасного її проведення власниками транспортних засобів (хвороба, відрядження або інші поважні причини).
33. Перереєстрація транспортних засобів проводиться у разі отримання свідоцтва про реєстрацію замість утраченого або не придатного для користування, зміни їх власників, місця стоянки, місцезнаходження або найменування власників - юридичних осіб, місця проживання або прізвища, імені чи по батькові фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, а також кольору або марки транспортного засобу внаслідок переобладнання чи заміни двигуна або кузова, інших складових частин, що мають ідентифікаційні номери.
Ця протиправна дія посадової особи, відповідача, яка входить в її службові обов'язки, з використанням службового стану, та незаконна відмова заснована на представлені інформації яка не відповідає дійсності - підлягає адміністративній відповідальності за ч.1 ст 212-3 КУпАП. Неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності, у випадках, коли така інформація підлягає наданню на запит громадянина чи юридичної особи відповідно до законів України "Про інформацію" ( 2657-12 ), "Про звернення громадян" ( 393/96-ВР ) та "Про доступ до судових рішень" ( 3262-15 ) підлягає відповідальності.
Керуючись вище викладеним, та на підставі: ст. 32 ЗУ “Про дорожній рух” де у ч.1 ст . 32 визначений термін "переобладнання" де законодавець визначає що цей термін пов'язаний з зміною типу або марки (моделі), призначення чи параметрів конструкції транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, шляхом "установки" кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб, повинне відповідати правилам, нормативам і стандартам України. Виходячи з ч.1 ст. 32 ЗУ "Про дорожній рух" демонтаж сидінь не є установкою кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб(переобладнанням), а має протилежну дію - демонтаж. Розглядаючи ч.2 ст. 32 ЗУ "Про дорожній рух" Не дозволяється без погодження з виробниками транспортних засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання, що призводить до зміни повної маси та її розподілу після осей, розміщення центру ваги, типу двигуна, його вага і потужності колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового керування та трансмісії. У ч.2 ст.32 ЗУ "Про дорожній рух" законодавець дає поняття заборони на переобладнання (см ч.1) без узгодження, тобто установку, установку чогось як самого поняття переобладнання, установку яка може привести до певних умов.
Ураховуючи ст. ст. 4, 9, 17, 18, 19, 71 КАС; ст. ст. 14, 212-3 КУпАП; п.п. 7, 33 “Порядку державної реєстрації …” ; ст. 32 ЗУ "Про дорожній рух" Прошу задовольнити позивні вимоги: 1. визнати дії відповідача як противоправні, які посягли на мої права громадянина. 2. зобов’язати вчинити дії - внесення змін до реєстраційних документів транспортного засобу на підставі п.7, п.33 “Порядку державної реєстрації …” , без обов’язкового проходження процедури переобладнання яке визначено ст. 32 ЗУ “Про дорожній рух” . 3. якщо відповідач заперечує проти позову притягнути до обов'язкового доказування правомірності свого рішення з урахування вимог ч.2. ст. 71 КАС, і при не належному доказі правомірності своїх дій, незадоволення моїх вимог, вчинених у вигляді письмової відповіді, заснованій на наданні інформації, що не відповідає дійсності, притягнути до відповідальності за ч.1 ст.221-3 КУпАП.
Додатки: Копія Заяви Начальнику Жовтоводського ВРЕР ДАІ О.В. Єфіменко від 08.02.2011 з вх.№86 Копія відповіді на Заяву від 08.02.2011 від Начальника Жовтоводського ВРЕР ДАІ О.В. Єфіменко від 10.02.2011 № 14/5-111 Копія Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Копія паспорта позивача. Клопотання про Фіксування судового засідання технічними засобами на підставі ст. 41. КАС
|