Текущее время: 23 фев 2025, 07:05

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 18 ]  На страницу Пред.  1, 2
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: Забрали авто на штрафплощадку.
СообщениеДобавлено: 10 авг 2013, 06:22 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 08 сен 2010, 08:42
Сообщений: 32
Авто: Kia RIO
Сканы всех документов, которые я имею на руках.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Забрали авто на штрафплощадку.
СообщениеДобавлено: 12 авг 2013, 04:35 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 23 ноя 2012, 17:38
Сообщений: 47
Авто: ланос
Город: Харьков
Могу сказать одно, что надо писать жалобу на работника ГИС, который открыл дело и не сообщил ничего .... да и дело он по сути не имел право открывать, но у них срабатывает хватательный рефлекс и они бездумно "начинают" исполнительное производство.
Машину на стоянке никто без денег не отдаст, но я бы ее не забирал, т.к. вернуть деньги будет сложно.
Если есть желание потерпеть месяца два-три, тогда одна дорога в суд и бомбить эту контору до упора.
Шанс реальный и беспроигрышный, но надо желание, упорство и возможность потратить много сил и времени.
По поводу шпаргалки -
Вот это то, что касается ГАИ

========================================================
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МВС України
20.11.2007 № 440
РЕГЛАМЕНТ
Міністерства внутрішніх справ України
I. Загальні положення
1. Цей Регламент установлює порядок організації діяльності Міністерства внутрішніх справ України, пов'язаної зі здійсненням його повноважень.
IV. Організація роботи з документами
36. Організація роботи з документами здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства в Міністерстві внутрішніх справ України, затвердженої наказом МВС України та розробленої відповідно до Примірної інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 1997 року № 1153.
37. Порядок організації роботи з документами, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави, визначається законодавством.
38. Організація діловодства у МВС України покладається на Міністра внутрішніх справ.
39. До основних видів роботи з документами належать:

реєстрація та відправлення вихідної кореспонденції;
організація та здійснення контролю за виконанням документів;
складення номенклатури та формування справ;
підготовка справ до архівного зберігання та користування архівною документацією;
ведення обліку, зберігання та використання бланків, печаток і штампів центрального органу виконавчої влади.
40. Системи електронного документообігу та оброблення інформації мають відповідати вимогам державних стандартів і Примірної інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади.
41. З метою забезпечення своєчасного та на належному рівні виконання документів у Міністерстві внутрішніх справ здійснюється контроль Головним штабом МВС України у встановленому порядку.

========================================================
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МВС України
24.11.2003 № 1440
ІНСТРУКЦІЯ
Про організацію діловодства в системі МВС України*

1. Загальні положення
1.1. Інструкція з діловодства встановлює обов'язковий для виконання в центральному апараті Міністерства внутрішніх справ України, органах і підрозділах внутрішніх справ, на підприємствах, в установах і організаціях, що належать до сфери управління МВС України**, навчальних закладах та урядових органах державного управління, які діють у складі МВС України, порядок підготовки, обліку, зберігання, використання та знищення документів, справ, видань, що не містять секретних відомостей.

2.2. Реєстрація документів
2.2.1.Реєстрація документа - це фіксування факту створення або надходження документа шляхом проставлення на ньому умовної позначки - реєстраційного індексу з подальшим записом у реєстраційних формах необхідних відомостей про нього.
Реєстрацію документів здійснюють для забезпечення їх обліку, контролю за їх виконанням і оперативним використанням наявної в них інформації.
2.2.7. На кожну категорію вхідних, вихідних та внутрішніх документів, у тому числі й таких, що надійшли для ознайомлення, заводять окремі журнали реєстрації. Реєстрацію документів внутрішнього обігу ведуть у журналі реєстрації вихідних документів, при цьому в графі "Кому адресовано" робиться позначка "Внутрішній".
2.2.8. Не підлягає обов'язковій реєстрації така кореспонденція: періодичні видання (газети, журнали тощо), наукові праці, плакати, рекламні повідомлення і проспекти, вітання (листи, телеграми тощо), повідомлення про засідання, наради й заняття, первинні документибухгалтерського обліку, прейскуранти, листи й рапорти про дозвіл на відрядження, відпустку, малозначне листування із внутрішніх, адміністративно-господарських питань тощо, перелік якої визначають ДУСР, перші відділи, секретаріати та канцелярії за попереднім погодженням з керівництвом відповідного органу.
2.2.11.Для ведення діловодства в органі необхідно мати такі основні журнали та картки:
2.2.11.8. Картка обліку видачі справи (документа) - форма 8 (додаток 8).
2.2.11.9. Журнал обліку закінчених упровадженням справ - форма 43а (додаток 9).
2.2.11.10. Журнал обліку вихідних і внутрішніх документів - форма 45 (додаток 10).
2.2.11.13. Внутрішній опис документів, що знаходяться у виконавця -форма 55 (додаток 13).
У процесі ведення діловодства за потреби заводять інші журнали обліку.
2.5. Порядок опрацювання й відправлення вихідної кореспонденції
2.5.1.Вихідну кореспонденцію опрацьовують підрозділи з діловодства і надсилають централізовано в день її одержання від структурних підрозділів. За неможливості організувати опрацювання і надсилання вихідної кореспонденції у визначеному порядку, її направляють структурні підрозділи самостійно через поштове відділення зв'язку. Працівникам органу заборонено надсилати або передавати документи без реєстрації в канцелярії.
2.5.4. Під час приймання від виконавців вихідних документів для реєстрації обов'язково необхідно перевіряти правильність адреси отримувача, наявність необхідних підписів на них та їхніх додатках, позначку про додатки і їх фактичну наявність, наявність віз на примірниках, що залишаються у справах органу, правильність оформлення й розміщення реквізитів. Документи, оформлені з порушенням передбачених правил, до відправлення не приймаються.
2.5.6.Документи, що надсилають одному адресату, вкладають в один конверт, на якому проставляють всі їхні реєстраційні номери.
2.5.9.Документи, що адресують постійним кореспондентам, рекомендується надсилати в конвертах із заздалегідь надрукованою повною адресою одержувача та відправника.
2.5.10.Пересилання кримінальних справ, бланків суворої звітності, печаток і штампів здійснюють через фельд'єгерський і спеціальний зв'язок. На пакетах із такими матеріалами у правому верхньому куті проставляють позначку "Службовий", нижче - адреса отримувача, їхні номери або номери супровідних листів, а також адреса відправника. На зворотному боці пакета, у місцях з'єднання клапанів, проставляють відбитки мастикової печатки відправника.
3.2. Формування справ
3.2.1. Формування справ - це групування виконаних документів у справи відповідно до їхньої номенклатури. До справ вносять документи, які за змістом відповідають заголовку справи.
3.2.2. Після підшиття документів у справи здійснюють відповідні позначки в журналах реєстрації документів.
3.2.12. Забороняється вилучати документи зі справ або переміща¬ти їх з однієї справи до іншої без санкції керівника підрозділу з діловодства.
========================================================
Наказ МВС України "Про затвердження Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху" вiд 26.02.2009 № 77
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
24 квітня 2009 р. за N 374/16390

ІНСТРУКЦІЯ
з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху згідно наказу МВС УКРАЇНИ від 26.02.2009 N 77)

{ У тексті Інструкції слова "Департамент Державтоінспекції МВС" в усіх відмінках замінено словами "Управління Державтоінспекції МВС" у відповідних відмінках згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ N 422 ( z0925-12 ) від 14.05.2012 }

3.6. У разі несплати правопорушником штрафу в строк,установлений частиною першою статті 307 КУпАП ( 80732-10 ), постанова в справі про адміністративне правопорушення у п'ятиденний строк супровідним листом, форма якого наведена в додатку 4, надсилається для примусового виконання до органу Державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцезнаходженням його майна в порядку, установленому законом. Відповідно до положень Закону України "Про виконавче провадження" ( 606-14 ) постанова, що надсилається до органу Державної виконавчої служби, повинна бути скріплена печаткою підрозділу, який її надіслав, містити дату набрання законної (юридичної) сили рішенням та строк пред'явлення виконавчого
документа до виконання, визначений статтею 303 КУпАП. { Абзац перший пункту 3.6 розділу III в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ N 422 ( z0925-12 ) від 14.05.2012 }
Копії постанови, супровідного листа про надсилання постанови для примусового виконання та квитанція про сплату штрафу чи копія платіжного доручення долучаються до матеріалів справи.

Додаток 4
до Інструкції з оформлення
працівниками
Державтоінспекції МВС
матеріалів
про адміністративні
порушення у сфері
забезпечення безпеки
дорожнього руху

Штамп підрозділу
Державтоінспекції МВС ____________________________
(найменування органу
Державної виконавчої служби)

____________________________
(місцезнаходження:
вул., N буд., найменування
населеного пункту, індекс)


Надсилаємо для примусового виконання у порядку статті 308
Кодексу України про адміністративне правопорушення постанову в
справі про адміністративне правопорушення для стягнення з
гр-на(ки) ______________________________________ штрафу в розмірі
(прізвище, ім'я та по батькові)

________________________________________________________________.
(вказується подвійна сума штрафу цифрами і словами в дужках)

Додаток: постанова в справі про адміністративне
правопорушення серія ___ N ______ від __ _____ 20_ року.

______________________________
(посада керівника підрозділу

______________________________
Державтоінспекції МВС)

______________________________ ____________ __________________
(підпис) (П.І.Б.
посадової особи)

==================================================
Вот хорошая статья ....
Исполнительная служба и ГАИ арестовывают на дороге автомобили
Получив постановление, государственный исполнитель рад стараться и открывает в течение 3-х дней постановление про открытие исполнительного производства.
Один важный момент - это постановление согласно ст.31 Закона "Об исполнительном производстве" обязано быть отправлено рекомендательным письмом с уведомлением на адрес, указанный в постановлении, выписанным всё тем же простым инспектором на дороге:
Копії постанов державного виконавця та інші документи виконавчого провадження (далі - документи виконавчого провадження), що державний виконавець зобов'язаний довести до відома сторін та інших учасників виконавчого провадження, надсилаються адресатам із супровідними листами простою кореспонденцією, крім постанов про відкриття виконавчого провадження або відмову у відкритті виконавчого провадження, про повернення виконавчого документа стягувачу відповідно до статті 47 цього Закону, що надсилаються рекомендованим листом з повідомленням про вручення.
То есть вы, как должник государства, обязаны быть уведомлены об открытии по вам исполнительного производства государственным исполнителем. Во всех иных случаях изымать, отбирать, арестовывать имущество ни ГАИ, ни ГИС не имеет права. Это нарушение Конституции и закона Украины "Об исполнительном производстве".
каким-то образом эти водители, а точнее их автомобили, попали в эту "базу данных" розыска без решения суда по объявлении вашей машины в розыск.
Исполнитель НИКАК не может объявить в розыск транспортное средство, либо самого должника без решения суда! И об этом прямо говорит Закон "Об исполнительном производстве", а именно ст. 40.
1. У разі відсутності відомостей про місце проживання, перебування чи місцезнаходження боржника - фізичної особи, а також дитини за виконавчими документам про відібрання дитини державний виконавець звертається до суду з поданням про винесення ухвали про розшук боржника або дитини.
И только если должник не получил письмо с уведомлением в течение определённого времени об открытии по нему исполнительного производства и добровольной оплаты взыскания, неизвестно где он находится (снимает квартиру, переехал, живёт на Кипре) по решению суда исполнитель может объявить его или его автотранспорт, на который исполнитель отдельно накладывает арест как на движимое имущество, в розыск. Объявление, а тем более ВНЕСЕНИЕ в базу данных розыска ГАИ автомобиля должника без решения суда и постановления про арест и запрет отчуждения имущества НЕЗАКОННО.
статья 375 Гражданского процессуального Кодекса Украины говорит о том, что исполнитель ОБЯЗАН обращаться в суд по розыску должника по постановлению об исполнительном производстве.
Стаття 375. Вирішення питання про оголошення розшуку боржника або дитини
1. Розшук боржника або дитини оголошується за місцем виконання рішення або за останнім відомим місцем проживання (перебування) боржника або дитини чи місцезнаходженням їхнього майна, або за місцем проживання (перебування) стягувача.
2. Суд має право витребувати від державного виконавця всі необхідні документи для вирішення питання про оголошення розшуку.
3. Суд розглядає подання державного виконавця протягом десяти днів.
Поясним на примере почему только суд согласно ст. 40 закона "Об исполнительном производстве" должен принимать решение о розыске должника, либо его движимого имущества (автомобиля). Потому что только суд, а не кабинетный работник может всесторонне оценить сумму взыскания, неявку должника в органы исполнительной службы после рекомендательного письма и самое главное - предмет и тип обременения имущества.
Итак сам пример - Вы не пристегнулись ремнём безопасности и получили штраф в размере 51 гривны. Не оплатили его по какой то причине. Исполнитель каким то чудесным образом вас не находит (а так обычно и случается) и открывает производство. Но с утра у исполнителя было плохое настроение и он подумал - "А наложу-ка я арест на Тойоту Секвойю стоимостью в 100000 долларов, чтобы быстрее этот негодяй заплатил штраф в 51 гривну и я получила свои "проценты". Ему плевать по какой причине вы не видели письма и не оплатили штраф вовремя и на то, что штраф в 51 гривну НИКАК не соизмерим со стоимостью Тойоты Секвойи.
Поэтому в ст. 40 закона и сказано о том, что только суд выносит решение про розыск должника как физического лица по долгу в размере 51 гривны, чтобы адекватно рассмотреть постановление про розыск, арест имущества и прочее.
К примеру, розыск транспортного средства должника может применяться в случае, если машина находится в кредите. Кредитор не погашает задолжность по кредиту и ездит на предмете залога по этому кредиту по дорогам страны нарушая закон. В этом случае суд, да и любой нормальный человек будет ЗА розыск этого должника и ареста его имущества(автомобиля) как предмета залога по кредиту.
В случае простого штрафа в 51 гривну никакой суд не пример решение по розыску должника, а тем более аресте его автомобиля стоимостью 100000 долларов. Поэтому, пользуясь служебным положением, государственные исполнители массово без обращения в суд по согласованной договорённости с ГАИ и объявляют в розыск автомобили должников по штрафам за административные правонарушения.
Эта процедура должна быть немедленно прекращена по причине несоответствия Конституции Украины, законам и кодексам нашей страны. Этой процедурой государство, а конкретно исполнительная служба вместе с ГАИ, нарушают права гражданина ДАЖЕ ОБЖАЛОВАТЬ действия исполнителя, так как его фактически ставят перед фактом ареста его имущества прямо на дороге, что прямо противоречит ч.4 ст.40 Закона "Об исполнительном производстве".
4. Незвернення державного виконавця до суду у випадках, передбачених частиною першою цієї статті, а також інші дії та бездіяльність державного виконавця, пов'язані з розшуком боржника або його майна, можуть бути оскаржені у десятиденний строк у порядку, встановленому цим Законом.
Вернёмся к нашему эпизоду об остановке инспекторами ГАИ якобы автомобиля в "розыске". Здесь снова сделаем отступление. В Законе "Об исполнительном производстве" в статье 2 чётко прописано кто имеет право заниматься принудительным исполнением решений.
«Статья 2. 1. Принудительное исполнение решений возлагается на государственную исполнительную службу, входящую в систему органов Министерства юстиции Украины. 2. Принудительное исполнение решений осуществляют государственные исполнители, определенные Законом Украины "О государственной исполнительной службе" (далее - государственные исполнители).
Ни о каких инспекторах ГАИ тут и речи не идёт. Исключение составляет ст.40. Там написано:
«...При необходимости розыска транспортного средства должника государственный исполнитель выносит постановление о таком розыске, которое является обязательным для выполнения органами внутренних дел. Пункт 2 ст. 40. Розыск должника - физического лица, ребенка, розыск транспортных средств должника осуществляют органы внутренних дел.
А теперь смотрим как выглядит само постановление исполнительной службы.
... найдите статью в интернете и увидите постановление.
========================

Вот немного инфы по ГИС

Стаття 11. Обов'язки і права державних виконавців
1. Державний виконавець зобов'язаний вживати передбачених цим Законом заходів примусового виконання рішень, неупереджено, своєчасно і в повному обсязі вчиняти виконавчі дії.
2. Державний виконавець:
здійснює заходи, необхідні для своєчасного і в повному обсязі виконання рішення, зазначеного в документі на примусове виконання рішення (далі - виконавчий документ), у спосіб та в порядку, встановленому виконавчим документом і цим Законом;
надає сторонам виконавчого провадження та їх представникам можливість ознайомитися з матеріалами виконавчого провадження;
розглядає заяви сторін та інших учасників виконавчого провадження і їхні клопотання;
роз'яснює сторонам їхні права і обов'язки.
3. Державний виконавець у процесі здійснення виконавчого провадження має право:
3) з метою захисту інтересів стягувача одержувати безоплатно від органів, установ, організацій, посадових осіб, сторін та учасників виконавчого провадження необхідні для проведення виконавчих дій пояснення, довідки та іншу інформацію, у тому числі конфіденційну;
5) накладати арешт на майно боржника, опечатувати, вилучати, передавати таке майно на зберігання та реалізовувати його в установленому законодавством порядку;
10) звертатися до суду з поданням про розшук боржника - фізичної особи …;
11) викликати фізичних осіб, посадових осіб з приводу виконавчих документів, що знаходяться у виконавчому провадженні, а в разі неявки боржника без поважних причин виносити постанову про його привід через органи внутрішніх справ;
18) у разі ухилення боржника від виконання зобов'язань, покладених на нього рішенням, звертатися до суду за встановленням тимчасового обмеження у праві виїзду боржника - фізичної особи або керівника боржника - юридичної особи за межі України - до виконання зобов'язань за рішенням;

17.У разі неявки боржника в встановлений строк, державний виконавець згідно ст. 28 ЗУ пВП виносить постанову про стягнення з боржника виконавчого збору у розмірі 10% від суми боргу та проводить подальші виконавчі дії, або може винести штраф, якщо боржник ігнорує без поважної причини вимоги державного виконавця - штраф від 34,00 грн., а якщо при повторному невиконанні – подвійний розмір та притягнення до кримінальної відповідальності.
Лише після того, як добровільний строк на оплату боргу минув, державний виконавець встановлює через органи державної реєстрації, наявність майна у боржника і здійснює його арешт.

Стаття 31. Надсилання документів виконавчого провадження
1. Копії постанов державного виконавця та інші документи виконавчого провадження (далі - документи виконавчого провадження), що державний виконавець зобов'язаний довести до відома сторін та інших учасників виконавчого провадження, надсилаються адресатам із супровідними листами простою кореспонденцією, крім постанов про відкриття виконавчого провадження або відмову у відкритті виконавчого провадження, про повернення виконавчого документа стягувачу відповідно до статті 47 цього Закону, що надсилаються рекомендованим листом з повідомленням про вручення. Боржник вважається повідомленим про відкриття виконавчого провадження, якщо йому надіслано постанову про відкриття виконавчого провадження за адресою, зазначеною у виконавчому документі.

Додаток 28 до пункту 4.16 Інструкції про проведення виконавчих дій
ПОСТАНОВА
про стягнення з боржника виконавчого збору
З метою з’ясування ситуації (платоспроможності) боржника, у кожному окремому випадку, державний виконавець скеровує виклик боржника з метою явки останнього до відділу ДВС. Слід зазначити, що неявка боржника на виклик державного виконавця без поважних причин карається адмінштрафом в розмірі від 10 до 30 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, тобто від 170 грн до 510 грн. Тому, коли боржник приходить за викликом до державного виконавця, він повинен пред’явити документи, які підтверджують повне або часткове виконання рішення, тобто сплату боргу.
Згідно зі ст. 90 ЗУ “Про виконавче провадження” та ст. 382 Кримінального кодексу України за умисне невиконання вироку, рішення, ухвали та постанови суду, що набрали законної сили, або перешкоджання їх виконанню та не виконання законних вимог державного виконавця передбачається кримінальна відповідальність. Державний виконавець, в рамках наданих йому Законом повноважень отримає необхідну та повну інформацію про майновий стан боржника. (п.2 ст. 4 ЗУ «Про виконавче провадження»). В такому випадку, окрім боргу та виконавчого збору, з боржника ще буде стягнуто витрати на проведення виконавчих дій.

Стаття 90.Відповідальність за невиконання законних вимог державного виконавця та порушення вимог Закону
1. За порушення вимог цього Закону, невиконання законних вимог державного виконавця фізичними, юридичними чи посадовими особами, …, а також за неявку без поважних причин за викликом державного виконавця винні особи несуть відповідальність у встановленому законом порядку.
Стаття 18813. КУпАП (Невиконання законних вимог державного виконавця)
Невиконання законних вимог державного виконавця щодо усунення порушень законодавства про виконавче провадження, несвоєчасне подання або неподання звітів про відрахування із заробітної плати та інших доходів боржника, неподання або подання недостовірних відомостей про доходи і майновий стан боржника, неповідомлення боржником про зміну місця проживання чи місцезнаходження або місця роботи (отримання доходів), а також неявка без поважних причин за викликом державного виконавця - тягне за собою накладення штрафу від двадцяти до сімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Ст. 57 Закона "Об исполнительном производстве"
1. Арешт майна боржника застосовується для забезпечення реального виконання рішення.
2. Арешт на майно боржника може накладатися державним виконавцем шляхом:
• винесення постанови про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження;
• проведення опису майна боржника і накладення на нього арешту.

Оскільки ці умови не дотримуються, вилучення авто за борги неправомірно.
Таким чином, тут порушується ст. 41 Конституції України, відповідно до якої кожний має право володіти, користуватися й розпоряджатися своєю власністю й ніхто не може
бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності непорушне».


П О С Т А Н О В А ВСУ 23.12.2005 N 14
Про практику застосування судами України
законодавства у справах про деякі злочини
проти безпеки дорожнього руху та експлуатації
транспорту, а також про адміністративні
правопорушення на транспорті

… Оплатне вилучення транспортного засобу може бути допустимим тільки як додаткове адміністративне стягнення за вчинення правопорушень, за які встановлена відповідальність ч. 6 ст. 121, ч. 2 та 3 ст. 130 КпАП ( 80731-10 ). Застосування його як основного стягнення законом не передбачено. Не можна накладати це стягнення й на особу, яка вчинила відповідне правопорушення, керуючи транспортним засобом, що належить іншій особі.

в ч.1 ст. 68 вказано, що Стягнення на заробітну плату, пенсію, стипендію та інші доходи боржника звертається у разі стягнення на суму, що не перевищує трьох мінімальних розмірів заробітної плати. А в ч.3 вказано, що «… Про звернення стягнення на заробітну плату, пенсію, стипендію та інші доходи боржника державний виконавець виносить постанову, яка надсилається для виконання підприємству, установі, організації, фізичній особі,фізичній особі - підприємцю за місцем отримання боржником відповідних доходів».

Згідно з вимогами п. 5.1.4 Інструкції 74/5 стягнення на майно боржника звертається в розмірах і обсягах, потрібних для виконання за виконавчими документами, з урахуванням витрат на виконання. Зазначимо, що стягнення звертається лише на майно боржника, яке належить йому на праві приватної власності.

31. Про невідповідність постанови про розшук майна вимогам ст.18 ЗУ пВП
Згідно ч.д) п.п. 1.5.1. п.1.5 розд.I Інструкції з організації примусового виконання рішень вказано, що у разі якщо постанова державного виконавця є виконавчим документом, вона повинна відповідати вимогам до виконавчого документа, визначенимстаттею 18 Закону.
Згідно ч.3 п.1 ст.18 ЗУ пВП, у виконавчому документі зазначаються індивідуальний ідентифікаційний номер стягувача та боржника (для фізичних осіб - платників податків) або номер і серія паспорта стягувача та боржника.
п.6 розд.I. Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення та спрощення процедури державної реєстрації земельних ділянок та речових прав на нерухоме майно» від 04.07.2012 № 5037-VI внесені зміни до п.3 частини першої статті 18 Закону України "Про виконавче провадження" слова "за наявності" виключити, а після слів "(для фізичних осіб - платників податків)" доповнити словами "або номер і серія паспорта стягувача та боржника для фізичних осіб - громадян України, які через свої релігійні або інші переконання відмовилися від прийняття ідентифікаційного номера, офіційно повідомили про це відповідні органи державної влади та мають відмітку в паспорті громадянина України".
Следовательно в исполнительном документе обязательно должен быть указан идентификационный номер (или серия и номер паспорта если нет инн).

32. Про невідповідність постанови про виконавче провадження та постанови про розшук майна вимогам ПОЛОЖЕННЯ про Єдиний державний реєстр виконавчих проваджень (затверджено Наказ МЮ України 20.05.2003 N 43/5 Зареєстровано в МЮ України 21 травня 2003 р. за N 388/7709)

Згідно ПОЛОЖЕННЯ про Єдиний державний реєстр виконавчих проваджень

3.1. До Єдиного реєстру обов'язково вносяться відомості про проведення всіх виконавчих дій. { Пункт 3.1 в редакції Наказу Міністерства юстиції N 710/5 ( z0417-08 ) від 15.05.2008 }
3.2. Унесення відомостей до Єдиного реєстру здійснюється державним виконавцем або уповноваженою посадовою особою органу ДВС.
3.3. Відомості про проведення виконавчих дій вносяться до Єдиного реєстру одночасно з виготовленням документа, на підставі якого вчиняється виконавча дія.
3.6. Постанови державного виконавця, а також інші документи виконавчого провадження виготовляються за допомогою Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень. У разі тимчасової відсутності доступу до Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень (через перебої в електропостачанні, електрозв'язку тощо), як виняток, допускається виготовлення документів виконавчого провадження без використання Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень з подальшим обов'язковим внесенням таких документів до Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень в день усунення причин, що перешкоджали доступу до нього.
5.2. Право доступу до виконавчого провадження шляхом пошуку, перегляду, копіювання та роздрукування всіх документів та відомостей виконавчого провадження мають сторони виконавчого провадження, у якому вони беруть участь.
Указаний доступ до інформації Єдиного реєстру здійснюється безоплатно та цілодобово з використанням звичайних програмних засобів перегляду інформації у мережі інтернет через веб-сайт,який ведеться Адміністратором Єдиного реєстру.
З метою забезпечення доступу до інформації Єдиного реєстру сторонам виконавчого провадження у постанові про відкриття виконавчого провадження роз'яснюється таке право, указуються адреса відповідного веб-сайту в мережі інтернет, а також ідентифікатор для доступу до інформації про виконавче провадження та порядок його використання.


=======================================================================================================

Одним із заходів примусового виконання рішень є звернення стягнення на майно боржника, яке полягає в його арешті (опису), вилученні та примусовій реалізації.
Під поняттям "майно" боржника слід розуміти як окремі речі та їх сукупність, так і всі майнові права боржника, що на момент вчинення виконавчого провадження є у нього.
Складові елементи арешту майна, визначені в даному Законі як опис, оголошення заборони розпоряджатися майном, обмеження в праві користування ним або його вилучення у боржника та передача на зберігання іншим особам – це сукупність дій, які мають бути чітко регламентовані та мати певні підстави для застосування.
Арешт на майно боржника може накладатися державним виконавцем шляхом:
винесення постанови про відкриття виконавчого провадження, якою накладається арешт на майно боржника та оголошується заборона на його відчуження;
Держреєстр обтяжень рухомого майна.
Державним виконавцем за постановою про відкриття виконавчого провадження або за постановою про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження може бути накладений арешт у межах суми стягнення за виконавчими документами з урахуванням витрат, пов’язаних з проведенням виконавчих дій на виконання на все майно боржника або на окремо визначене майно боржника. У разі потреби постанова, якою накладено арешт на майно боржника та оголошено заборону на його відчуження, надсилається державним виконавцем до органу нотаріату та інших органів, що здійснюють реєстрацію майна або ведуть реєстр заборони на його відчуження.
Копія постанови державного виконавця про арешт коштів чи майна боржника не пізніше наступного після її винесення дня надсилається боржнику та відповідно до банків чи інших фінансових установ або органів, зазначених у частині другій цієї статті. Постанова державного виконавця про арешт коштів чи майна боржника може бути оскаржена боржником начальнику відповідного органу державної виконавчої служби, якому він безпосередньо підпорядкований, або до суду у 10-денний строк.
Арешт застосовується:
1. для забезпечення збереження майна боржника, що підлягає наступній передачі стягувачеві або реалізації;
2. для виконання рішення про конфіскацію майна боржника;
3. при виконанні ухвали суду про накладення арешту на майно, що належить відповідачу і знаходиться у нього чи в інших осіб.
Особа, яка вважає, що майно, на яке накладено арешт, належить їй, а не боржникові, може звернутися до суду з позовом про визнання права на майно і про звільнення майна з-під арешту.
У разі прийняття судом рішення про звільнення майна з-під арешту або сплати боржником повної суми боргу за виконавчим документом до реалізації арештованого майна боржника, майно звільняється з-під арешту за постановою державного виконавця не пізніше наступного дня, коли йому стало відомо про такі обставини.
Майно боржника може бути звільнено з-під арешту за постановою начальника відповідного відділу державної виконавчої служби, якому підпорядкований державний виконавець, якщо під час розгляду відповідної скарги боржника виявлено порушення встановленого цим Законом порядку накладення арешту.

=======================================================================================================


Арест имущества – это установленное уполномоченным органом (суд, государственная исполнительная служба, правоохранительные органы, налоговая инспекция) ограничение для лица на совершение сделок с имуществом. Отягощение имущества арестом производится путем внесения регистратором Реестра соответствующих записей в реестр обременений. Такая запись производится на основании соответствующего решения (постановление ОГИС о наложении ареста, определение суда об обеспечении иска, постановление следователя и т.д.).

Существуют несколько систем, куда вносится информация об аресте имущества:
1. Реестр запретов отчуждения недвижимого имущества;
2. Реестр обременений движимого имущества;
3.АИС «Автомобиль»;
Также имеются другие реестры, в которые может вноситься запись об аресте имущества. О них я расскажу в следующих статьях.
В реестр запретов отчуждения недвижимого имущества вносятся все обременения, которые касаются недвижимого имущества (квартира, дом, земельный участок).
В реестр обременений движимого имущества вносятся все обременения, которые касаются движимого имущества (транспортные средства, оборудование, т.п.).
В АИС «Автомобиль» вносятся записи об аресте транспортных средств.
Реестры обременений движимого и недвижимого имущества представляют собой единую систему, доступ к которой имеют нотариусы и иные уполномоченные субъекты.
После внесения соответствующей информации об аресте имущества в реестр запретов отчуждения недвижимого имущества вы не сможете совершить какую-либо сделку с недвижимым имуществом, а именно подарить, продать, приобрести имущество, принять наследство, и т.д. Это связано с тем, что нотариусы имеют доступы в указанные реестры и перед совершением какой-либо нотариальной сделки имущество проверяется на предмет отягощения. Если в реестр внесена запись «арест на все недвижимое имущество», то человеку будет отказано в совершении сделки с недвижимым имуществом.
Арест на имущество накладывается в следующих случаях:
1.Судом в целях обеспечения иска;
2.Административный арест налоговыми органами в случае нарушения норм налогового законодательства;
2.Органами государственной исполнительной службой в рамках исполнительного производства;
3.Органами следствия для обеспечения возможной конфискации имущества, а также обеспечения гражданского иска в уголовном процессе.

------------------------------------------------------------------------------

Во время исполнительного производства сотрудник ОГИС накладывает арест на имущество должника путем:
- вынесения постановления об аресте имущества должника и запрете его отчуждения;
- проведение описи имущества должника и наложения на него ареста;
- вынесение постановление об аресте денежных средств и иных ценностей, которые находятся на счетах должника в банках либо иных финучреждений;
- вынесение постановление об аресте денежных средств которые находятся в кассе должника.
Вынесение постановления об аресте имущества должника и запрете его отчуждения.
После открытия исполнительного производства по заявлению взыскателя госисполнитель может вынести постановление об аресте имущества должника и запрете его отчуждения. Порядок наложения ареста регулируется ст. 57 ЗУ «Об исполнительном производстве». Копия постановления об аресте имущества направляются в органы, которые осуществляют регистрацию имущества. После вынесения указанного постановления госисполнитель вносит в реестр обременении движимого имущества и в реестр запретов отчуждения недвижимого имущества соответствующею запись об аресте. Отделы государственной исполнительной службы имеют доступ к указанным реестрам, поэтому внесение информации в реестры осуществляется с рабочего места госисполнителя.
Проведение описи имущества должника и наложении на него ареста.
Данный вид ареста накладывается после составления акта описи и ареста имущества.
Акт описи и ареста имущества составляется:
- во время проведения исполнительных действий по проверке имущественного положения должника по месту его жительства;
- после задержания сотрудниками ГАИ транспортного средства находящегося в розыске по постановлению госисполнителя;
- во время описи недвижимого имущества, в том числе предмета ипотеки;
- в других случаях обнаружения имущества должника.
После проведения описи и ареста имущества госисполнитель получает информацию об индивидуальных признаках этого имущества (марка автомобиля, его цвет, госномер и т.п.). Соответственно арест накладывается уже на индивидуально-определенное имущество, а не на род вещей, как в случае вынесение постановления об аресте имущества должника и запрете его отчуждения. Указанное постановление отправляется в органы осуществляющие регистрацию имущества. Также запись об аресте вносится в реестры обременений.
Вынесение постановление об аресте денежных средств и иных ценностей, которые находятся на счетах должника в банках либо иных финучреждений.
Указанный арест накладывается после документального подтверждения о наличии банковских счетов должника. Так, органы ГНС дают информацию о счетах должников, которые зарегистрированы как предприниматели, а также счетах юридических лиц. После получения ответов с налоговой о наличии открытых счетов должника госисполнитель выносит постановление об их аресте. Указанное постановление направляется в банковское учреждение, где открыт счет.
Вынесение постановление об аресте денежных средств, которые находятся в кассе должника.
Данный арест может накладываться во время проведения исполнительных действий по месту ведения должником предпринимательской деятельности. Кассовый аппарат описывается и опечатывается госисполнителем, а денежные средства изымаются по акту.

1. Когда будет открыто исполнительное производство?
В державній виконавчій службі існує Єдиний державний реєстр виконавчих проваджень в який виконавець зобовязаний вносити всі виконавчі дії проведені ним щодо певного виконавчого провадження, крім того існують книги реєстрації виконавчих проваджень переданих державному виконацю, в разі якщо виконавцю були передані виконавчі провадження іншого виконавця дана передача фіксується актом прийому - передачі із зазначенням реквізитів виконавчого провадження.

права порушені в такому обсязі -
Після відкриття виконавчого провадження державний виконавець повинен надіслати сторонам копії постанови про відкриття провадження і надати 7-денний строк для добровільного виконання судового рішення.

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
25.12.2008 N 2274/5


ПОРЯДОК
роботи з документами в органах державної виконавчої служби
1. Загальні положення

1.1. Порядок роботи з документами в органах державної виконавчої служби (далі - Порядок) розроблений відповідно до Закону України "Про державну виконавчу службу" ( 202/98-ВР ), Закону України "Про виконавче провадження" ( 606-14 ), інших нормативно-правових актів, державних стандартів, що визначають правила складання та оформлення документів.
1.2. Цей Порядок установлює основні правила роботи з документами в органах державної виконавчої служби, в тому числі порядок загального документування у районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних відділах державної виконавчої служби, діловодство з виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб) (далі - рішень) у всіх органах державної виконавчої служби, оформлення документів, технічного забезпечення їх підготовки, контролю за виконанням документів, а також здійснення діловодних процесів - організації документообігу, формування справ і зберігання документів (далі - діловодство) та поширюється на всю службову документацію.
{ Пункт 1.2 розділу 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом
Міністерства юстиції N 928/5 ( v0928323-12 ) від 22.06.2012 }

1.3. Забезпечення організації роботи з документами в органах державної виконавчої служби та дотримання визначених цим Порядком правил покладається на керівника органу державної виконавчої служби, який зобов'язаний:
всебічно сприяти раціоналізації, механізації та автоматизації діловодних процесів, уживати необхідних заходів щодо забезпечення оснащення органу державної виконавчої служби сучасним обладнанням та автоматизованими робочими місцями;
контролювати своєчасну і якісну підготовку службових документів;
ознайомлювати новоприйнятих працівників з цим Порядком.

1.4. Діловодство в органах державної виконавчої служби здійснюється спеціально визначеними працівниками, відповідальними за ведення діловодства (далі - діловод), про що зазначається в їх посадових інструкціях.

2. Порядок загального документування у районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних відділах державної виконавчої служби

2.1. Документи, що надходять на адресу районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних відділів державної виконавчої служби (далі - Відділ) приймаються, попередньо опрацьовуються та реєструються діловодом Відділу.

2.4. Реєстрація вхідних документів здійснюється шляхом присвоєння їм єдиного реєстраційного індексу з подальшим записом необхідних відомостей про документ у відповідному журналі реєстрації.
Дата реєстрації і реєстраційний індекс документа проставляються у реєстраційному штампі (додаток 1), як правило, у нижньому правому вільному від тексту куті першої сторінки документа.
Зазначений штамп використовується виключно для реєстрації вхідних документів. На документах, що підлягають обліку, та на вихідних документах реєстраційний штамп не проставляється.
Додатки до документів окремо не реєструються. У випадку, коли додаток може бути використаний як самостійний документ, реєстраційний штамп з номером основного документа дублюється і на додатку.
Основним принципом реєстрації документів є одноразовість.


Додаток 1
до Порядку


ФОРМА РЕЄСТРАЦІЙНОГО ШТАМПА


Найменування організації

"___" ____________ 20__

Вх. N ___________________

Розмір 41,6 х 16 мм


2.5. Не підлягають реєстрації, а передаються для приєднання до виконавчого провадження з відміткою діловода про дату їх одержання:
виклики державного виконавця, а також інші документи виконавчого провадження, повернуті за неврученням адресату;


2.6. Кореспонденція, яка надійшла до Відділу поштою або з прийому (крім звернень громадян, які розглядаються відповідно до Закону України "Про звернення громадян" ( 393/96-ВР ), документів про відкриття виконавчого провадження, листів-відповідей на запити державного виконавця), підлягає реєстрації в Журналі реєстрації загальної вхідної кореспонденції за встановленою формою (додаток 2).

Виконавчі документи та документи, що їх доповнюють, підлягають реєстрації в Журналі реєстрації вхідних документів про відкриття виконавчого провадження (додаток 3) під одним реєстраційним номером.
Дата надходження документів зазначається у цих журналах через усю сторінку поперек граф журналу. Порядковий номер за журналом проводиться, починаючи з першого номера, за порядком у межах календарного року.
Додаток 2
до Порядку


ЖУРНАЛ
реєстрації загальної вхідної кореспонденції


------------------------------------------------------------------
|N з/п |Кореспондент,| Короткий |Резолюція | Позначка | Позначка |
| | дата та | зміст |або кому і|про взяття| про |
| | індекс | | коли |документа |виконання |
| | одержаного | | передано | на |документа |
| | документа | |документ |контроль | |
|------+-------------+----------+----------+----------+----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
------------------------------------------------------------------


Додаток 3
до Порядку


ЖУРНАЛ
реєстрації вхідних документів
про відкриття виконавчого провадження


-----------------------------------------------------------------------------
|N з/п |Кореспондент,| Назва |Боржник |Стягувач | Характер | Обліковий |
| | дата та |виконавчого| | |стягнення | номер |
| | індекс |документа, | | | |виконавчого |
| | одержаного | коли та | | | |провадження,|
| | документа | ким | | | | до якого |
| | (заяви, | виданий | | | | приєднано |
| |супровідного | | | | | документи, |
| | листа) | | | | | індекс |
| | | | | | | виконавця |
|------+-------------+-----------+--------+---------+----------+------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
-----------------------------------------------------------------------------

2.7. При реєстрації вхідних документів складові частини індексу документа у реєстраційному штампі складаються з порядкового реєстраційного номера документа у відповідному журналі реєстрації, індексу справи за номенклатурою та можуть доповнюватися індексами виконавців.
Складові частини індексу відокремлюються одна від одної косою рискою, наприклад: 415/03-22/8, де 415 - порядковий реєстраційний номер документа у відповідному журналі реєстрації, 03-22 - індекс справи за номенклатурою (03 - індекс структурного підрозділу за штатним розписом або класифікатором структурних підрозділів, 22 - порядковий номер журналу за номенклатурою справ), 8 - індекс виконавця.

2.8. Зареєстровані в установленому порядку документи розглядаються керівником Відділу не пізніше наступного робочого дня з дня надходження кореспонденції до Відділу, а документи за рішеннями, що підлягають негайному виконанню, - в день їх надходження.
Результати розгляду документів керівником фіксуються в резолюції.
Після накладення резолюції керівником Відділу документи повертаються діловоду для внесення необхідної інформації до реєстраційних та (або) облікових журналів, у необхідних випадках - для оформлення документів в обкладинку, та не пізніше наступного робочого дня з дня накладення резолюції передаються виконавцям до виконання або на ознайомлення.

2.10. Вихідна кореспонденція відправляється через діловода не пізніше наступного робочого дня після підписання (затвердження) документа (супровідного листа). Для реєстрації таких документів у Відділі ведеться Журнал реєстрації вихідної кореспонденції (додаток 5).

Додаток 5
до Порядку


ЖУРНАЛ
реєстрації вихідної кореспонденції

-------------------------------------------------------------------------------------
|N з/п | Дата |Короткий|Кількість аркушів | Кому |Виконавець |Примітка |
| |відправлення | зміст |-------------------|адресовано | | |
| | | |основного |додатка | | | |
| | | |документа | | | | |
|------+-------------+--------+----------+--------+-----------+-----------+---------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
-------------------------------------------------------------------------------------


2.11. Якщо кореспонденція передається іншим установам, організаціям через розсильного, вона також записується в Розносну
книгу для місцевої кореспонденції (додаток 6).

2.12. У разі направлення документів виконавчого провадження рекомендованими листами діловодом складаються реєстри на відправлення рекомендованої кореспонденції (додаток 7).

2.15. Процедура ведення журналів при автоматизованій (комп'ютерній) формі реєстрації документів полягає у щоденному роздрукуванні списків реквізитів відповідних журналів і віднесенні їх до відповідних справ згідно із номенклатурою.
Форма списку при друкуванні журналів за допомогою програмного засобу повинна відповідати таким вимогам:
- у заголовній частині списку відповідати формі заголовку відповідного журналу;
- додатково в правій верхній частині заголовка повинна бути вказана дата друкування списку;
- у кінці списку в правому нижньому куті повинно бути зазначене прізвище діловода і його підпис.

2.16. Положення, викладені у цьому розділі, поширюються на відділ примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби головних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, відділ примусового виконання рішень Державної виконавчої служби України.

3.6. Передавання документів про відкриття виконавчого провадження державному виконавцеві здійснюється діловодом під підпис у Журналі обліку виконавчих проваджень, переданих державному виконавцеві.

3.9. Постанови державного виконавця, які є виконавчими документами відповідно до Закону України "Про виконавче провадження" ( 606-14 ), при виділенні їх у окреме виконавче провадження підлягають внесенню до Журналу обліку виконавчих проваджень, переданих державному виконавцеві.

3.12. Виконавчі документи для відправлення передаються державним виконавцем діловоду під підпис в Журналі обліку виконавчих проваджень, переданих державному виконавцеві.

3.15. Незавершені виконавчі провадження, в тому числі ті, що входять до складу зведеного виконавчого провадження, підлягають перереєстрації державним виконавцем в термін до 10 січня кожного наступного року в новозаведеному Журналі обліку виконавчих проваджень, переданих державному виконавцеві, із присвоєнням нового порядкового номеру, який переноситься на обкладинку виконавчого провадження.

5.3. Під час підготовки та оформлення документів необхідно дотримуватись правил, що забезпечують їх юридичну силу, оперативне та якісне виконання і пошук, можливість обробки за допомогою комп'ютерної та електронної техніки.

5.7. Процес виконання документа починається після накладення на нього резолюції керівником органу державної виконавчої служби.
Резолюція - це напис на документі, зроблений керівником, що містить вказівки щодо виконання документа.
Резолюція складається з таких елементів: прізвище виконавця (виконавців), зміст доручення, термін виконання, особистий підпис керівника, дата. У разі коли доручення дано кільком посадовим особам, головним виконавцем є особа, зазначена у дорученні першою, якщо в документі не обумовлено інше.
На документах з термінами виконання, які не потребують додаткових вказівок, у резолюції зазначається: виконавець, підпис автора резолюції, дата.

5.8. Резолюція повинна проставлятися безпосередньо на документі, нижче реквізиту "Адресат", паралельно до основного тексту. Якщо місця для резолюції недостатньо, її можна проставляти на вільному від тексту місці у верхній частині лицьового боку першого аркуша документа, але не на полі документа, призначеному для підшивки. Написання резолюції на окремих аркушах або спеціальних бланках допускається у разі, коли документ підлягає поверненню або деталізується порядок виконання документа та уточнюються виконавці.

2. Згідно ст.25 Постанова про відкриття виконавчого провадження надсилається сторонам виконавчого провадження із супровідним листом та викликом на зазначену у виклику дату, тільки рекомендованим листом з повідомленням про вручення. В цій постанові встановлюється строк для самостійної сплати боргу або обов’язково з’явитися до державної виконавчої служби з квитанцією про сплату боргу. Буває так, що конверти повертаються до відділу ДВС з відміткою «За вказаною адресою не проживає» в цьому випадку державний виконавець зобов’язаний звернутися до правоохоронних органів про розшук боржника.

Стаття 25. Прийняття виконавчого документа до виконання

1. Державний виконавець зобов'язаний прийняти до виконання
виконавчий документ і відкрити виконавче провадження, якщо не
закінчився строк пред'явлення такого документа до виконання, він
відповідає вимогам, передбаченим цим Законом, і пред'явлений до
виконання до відповідного органу державної виконавчої служби.

2. Державний виконавець протягом трьох робочих днів з дня
надходження до нього виконавчого документа виносить постанову про
відкриття виконавчого провадження.

У постанові державний виконавець вказує про необхідність
боржнику самостійно виконати рішення у строк до семи днів з
моменту винесення постанови (у разі виконання рішення про
примусове виселення боржника - у строк до п'ятнадцяти днів) та
зазначає, що у разі ненадання боржником документального
підтвердження виконання рішення буде розпочате примусове виконання
цього рішення із стягненням з боржника виконавчого збору і витрат,
пов'язаних з організацією та проведенням виконавчих дій,
передбачених цим Законом. За заявою стягувача державний виконавець
одночасно з винесенням постанови про відкриття виконавчого
провадження може накласти арешт на майно та кошти боржника, про що
виноситься відповідна постанова.

3. Виконавчий документ, виданий на підставі рішення, яким
надано відстрочку виконання, приймається державним виконавцем до
виконання після закінчення строку відстрочки в межах строку,
встановленого для його пред'явлення.

4. У разі відкриття виконавчого провадження за виконавчим
документом про конфіскацію майна, стягнення періодичних платежів,
забезпечення позовних вимог або якщо рішення підлягає негайному
виконанню строк, встановлений частиною другою цієї статті, не
надається.

5. Копії постанови про відкриття виконавчого провадження
надсилаються не пізніше наступного робочого дня стягувачу та
боржникові.

6. Постанова про відкриття виконавчого провадження може бути
оскаржена сторонами у десятиденний строк у порядку, встановленому
цим Законом.



Лише після того, як добровільний строк на оплату боргу минув, державний виконавець встановлює через органи державної реєстрації, наявність майна у боржника і здійснює його арешт.
З метою з’ясування ситуації (платоспроможності) боржника, у кожному окремому випадку, державний виконавець скеровує виклик боржника з метою явки останнього до відділу ДВС. Слід зазначити, що неявка боржника на виклик державного виконавця без поважних причин карається адмінштрафом в розмірі від 10 до 30 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, тобто від 170 грн до 510 грн. Тому, коли боржник приходить за викликом до державного виконавця, він повинен пред’явити документи, які підтверджують повне або часткове виконання рішення, тобто сплату боргу.
Згідно зі ст. 90 ЗУ “Про виконавче провадження” та ст. 382 Кримінального кодексу України за умисне невиконання вироку, рішення, ухвали та постанови суду, що набрали законної сили, або перешкоджання їх виконанню та не виконання законних вимог державного виконавця передбачається кримінальна відповідальність. Державний виконавець, в рамках наданих йому Законом повноважень отримає необхідну та повну інформацію про майновий стан боржника. (п.2 ст. 4 ЗУ «Про виконавче провадження»). В такому випадку, окрім боргу та виконавчого збору, з боржника ще буде стягнуто витрати на проведення виконавчих дій, що в кожному випадку окремо можуть становити значну суму, яка покладаються на плечі боржника.

............. и т.д.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Забрали авто на штрафплощадку.
СообщениеДобавлено: 12 авг 2013, 04:35 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 23 ноя 2012, 17:38
Сообщений: 47
Авто: ланос
Город: Харьков
================= АРЕШТ =================
Арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження може здійснюватися як під час відкриття виконавчого провадження, так і в процесі здійснення інших виконавчих дій.
Згідно абз. 2 ч. 2 ст. 25 Закону України «Про виконавче провадження» державний виконавець приймаючи до виконання виконавчий документ в постанові про відкриття виконавчого провадження вказує про необхідність боржнику самостійно виконати рішення у строк до семи днів з моменту винесення постанови та зазначає, що у разі ненадання боржником документального підтвердження виконання рішення буде розпочате примусово із стягненням з боржника виконавчого збору і витрат, пов'язаних з організацією та проведенням виконавчих дій. За заявою стягувача державний виконавець з винесенням постанови про відкриття виконавчого провадження може накласти арешт на майно та кошти боржника, про що виноситься відповідна постанова.
Згідно зі статтею 57 Закону України „Про виконавче провадження” арешт майна боржника застосовується для забезпечення реального виконання рішення.
Арешт на майно боржника може накладатися державним виконавцем шляхом:
винесення постанови про арешт коштів та інших цінностей боржника, що знаходяться на рахунках і вкладах чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах;
винесення постанови про арешт коштів, що перебувають у касі боржника або надходять до неї;
винесення постанови про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження;
проведення опису майна боржника і накладення на нього арешту.
Постановами, передбаченими ч. 2 цієї статті, може бути накладений арешт у розмірі суми стягнення з урахуванням виконавчого збору, витрат, пов'язаних з організацією та проведенням виконавчих дій та застосованих державним виконавцем штрафів, на все майно боржника або на окремі предмети. Копії постанови, якою накладено арешт на майно боржника та оголошено заборону на його відчуження, державний виконавець надсилає органам, що здійснюють реєстрацію майна або ведуть реєстр заборони на його відчуження.
Копії постанови державного виконавця про арешт коштів чи майна боржника надсилаються не пізніше наступного робочого дня після її винесення боржнику та банкам чи іншим фінансовим установам або органам, зазначеним у частині другій цієї статті. Постанова державного виконавця про арешт коштів чи майна боржника може бути оскаржена в десятиденний строк у порядку, встановленому цим Законом.
Про проведення опису майна боржника і накладення на нього арешту державний виконавець складає акт опису та арешту майна боржника. Під час проведення опису та арешту майна боржника державний виконавець має право оголосити заборону розпоряджатися ним, а в разі потреби - обмежити права користування майном, здійснити опечатування або вилучити його у боржника та передати на зберігання іншим особам, про що зазначається в акті опису та арешту. Вид, обсяг і строк обмеження встановлюються державним виконавцем у кожному конкретному випадку з урахуванням властивостей майна, його значення для власника чи володільця, необхідності використання та інших обставин.
Порушення заборони державного виконавця розпоряджатися або користуватися майном, на яке накладено арешт, тягне за собою передбачену законом відповідальність зберігача майна.

Стаття 308. Примусове виконання постанови про стягнення штрафу (КупАП)
У разі несплати правопорушником штрафу у строк, установлений частиною першоюстатті 307 цього Кодексу, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до відділу державної виконавчої служби за місцем проживанняпорушника, роботи або за місцезнаходженням його майна в порядку, встановленому законом.
У порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з правопорушника стягується:
подвійний розмір штрафу, визначеного у відповідній статті цього Кодексу та зазначеного у постанові про стягнення штрафу;
витрати на облік зазначених правопорушень. Розмір витрат на облік правопорушень визначається Кабінетом Міністрів України.
(Із змінами і доповненнями, внесеними законами України від 19.10.2000 р. N 2056-III, від 24.09.2008 р. N 586-VI, від 17.02.2011 р. N 3045-VI)

Незрозуміла позиція прес-служби ДАІ і стосовно того, що статтею 4 ЗУ "Про виконавче провадження” передбачено, що заходами примусового виконання, в першу чергу, є звернення про стягнення з майна боржника (арешт майна та вилучення).

Так стаття 50 цього ж закону чітко вказує, що звернення стягнення на майно боржника полягає в його арешті (опису), вилученні та примусовій реалізації. Стягнення за виконавчими документами в першу чергу звертається на кошти боржника в гривнях та іноземній валюті, інші цінності, в тому числі кошти на рахунках та вкладах боржника в установах банків та інших кредитних організаціях, на рахунки в цінних паперах у депозитаріях цінних паперів.

Крім цього стаття 67 цього за Закону встановлює, що у разі, якщо сума боргу не перевищує двох мінімальних розмірів заробітної плати, стягнення звертається на заробітню плату боржника.

Стаття 68. Умови звернення стягнення на заробітну плату,
пенсію, стипендію та інші доходи боржника

1. Стягнення на заробітну плату, пенсію, стипендію та інші
доходи боржника звертається у разі відсутності в боржника коштів
на рахунках у банках чи інших фінансових установах, відсутності чи
недостатності майна боржника для покриття в повному обсязі
належних до стягнення сум, а також у разі виконання рішень про
стягнення періодичних платежів та стягнення на суму, що не
перевищує трьох мінімальних розмірів заробітної плати.

2. За іншими виконавчими документами державний виконавець має
право звернути стягнення на заробітну плату, пенсію, стипендію та
інші доходи боржника без застосування заходів примусового
звернення стягнення на майно боржника за письмовою заявою
стягувача.

3. Про звернення стягнення на заробітну плату, пенсію,
стипендію та інші доходи боржника державний виконавець виносить
постанову, яка надсилається для виконання підприємству, установі,
організації, фізичній особі,фізичній особі - підприємцю за місцем
отримання боржником відповідних доходів.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 18 ]  На страницу Пред.  1, 2

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 22


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: