Перелопатил интернет, прочитал много Законов Украины, Приказов, Актов и не нашёл мой ответ.
В итоге
Я купил автобус 16 мест, категория D, чтобы своей компанией ездить по Украине.
У меня права категории D.
Правильно я трактую законы Украины?http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/2344-14/pageЗ А К О Н У К Р А Ї Н И
Про автомобільний транспорт
автомобільний перевізник - фізична або юридична особа, яка
здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення
пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами;Т.е. в любом случае я называюсь по Закону
автомобильный перевозчик, так как за свои деньги везу.
Но я не
автомобільний самозайнятий перевізник, так как не субъект господорювання
автомобільний самозайнятий перевізник - це фізична особа -
суб'єкт господарювання, яка здійснює на комерційній основі чи за
власний кошт перевезення пасажирів на таксі без застосування праці
найманих водіїв; { Статтю 1 доповнено абзацом згідно із Законом
N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }-----------------------
Про Тахограф.До перевезень пасажирів автобусами у нічний час (з двадцять
другої до шостої години), крім тих, що використовуються на
маршрутах загального користування в режимі регулярних пасажирських
перевезень, допускаються автобуси, обладнані контрольними
приладами (тахографами) реєстрації режимів праці та відпочинку
водіїв.
{ Статтю 20 доповнено новою частиною згідно із Законом № 4950-VI
( 4950-17 ) від 07.06.2012 }Не указывается про комм или некомм. использование.
Но и не указывается, что тахограф должен быть опломбирован или зарегистрирован. Он просто должен быть.
Тахограф в моём автобусе есть.
И есть Приказ, про использование Тахографов и время работы и отдыха водителей.
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Н А К А Зhttp://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0811-10НО
1.4. Це Положення не поширюється на перевезення пасажирів
чи/та вантажів, які здійснюються:
фізичними особами за власний рахунок для власних потреб без
використання праці найманих водіїв;Т.е. я в личных целях могу ехать ночью, и у меня не имеют права проверять тахограф?
Дальше в Законе только про договорные условия (т.е. комм.использование)
Глава 6
АВТОМОБІЛЬНИЙ ПЕРЕВІЗНИК-----------------------
Возможно это подходит под меня?
Если я попадаю под термин
автомобільний перевізник И
власна потреба.Стаття 39. Документи, на підставі яких виконуються
пасажирські перевезення
Документи на перевезення пасажирів автобусами для власних
потреб:для автомобільного перевізника - документ, що засвідчує
використання автобуса на законних підставах, список пасажирів,
яких перевозять, завірений підписом перевізника та печаткою, інші
документи, передбачені законодавством України;
для водія - посвідчення водія відповідної категорії,
реєстраційні документи на автобус, список пасажирів, яких
перевозять, завірений підписом перевізника та печаткою, інші
документи, передбачені законодавством України.Т.е. я могу написать список пассажиров от руки, Поставить свою подпись. и Б.П. ????
И всё, больше никаких доп.документов и разрешений? Права и тех.паспорт. И пройдено ТО два раза в год и ОСАГО. - и Всё? Мед.Справку не обязательно возить? Смущает только фраза:
інші документи, передбачені законодавством України.Как везде в нашей стране, и ещё если вы не знали, а мы сейчас придумаем...
Подскажите, моя логика верная? Правовая?Просто я не верю, что я в Украине не могу иметь собственный автобус, права категории D и использовать его для собственных нужд.
Законно. Без СПД, без Лицензии, Договора с АТП, Договора с заказчиками, Опломбированный тахограф и его регистрация, отметка мед.работника и механика, ночные поездки, два водителя если расстояние больше 500км.