Цитата:
До УДАІ ГУ МВС України в м. _________
______________________________________
Имя и Фамилия
адрес
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ
Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Згідно ст. 32 Закону України «Про інформацію» під запитом щодо надання письмової або усної інформації у цьому Законі розуміється звернення з вимогою надати письмову або усну інформацію про діяльність органів законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадових осіб з окремих питань.
Стаття 10 Закону України «Про інформацію» зазначає, що право на інформацію забезпечується зокрема: обов'язком органів державної влади, а також органів місцевого і регіонального самоврядування інформувати про свою діяльність та прийняті рішення;
Кратко, без прилагательных и эмоций описываеш ситуацию.
Прикладываеш ксерокопію постановления.
В запросе требуеш по номеру постановления утановить гаишника – получившего в канцелярии оригинал данного постановления, и сообщить тебе, укажи, что намерен подать заявление в прокурату о возбуждении уголовного дела в отношении данного сотрудника, а так же в отношении его начальства за халатное отношение к своим обязанностям в части допуска на линию, выдачи табельного оружия безграмотному сотруднику.Поэтому вторым вопросом требуй указать данные начальника данного беспредельщика.
Запрос сам отвези в приемную сдай под роспись в канцелярии, будут морозиться скажи что прямиком идеш в прокуратуру.
Цитата:
З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про боротьбу з корупцією
Р о з д і л II
ПОПЕРЕДЖЕННЯ КОРУПЦІЇ
Стаття 5. Спеціальні обмеження щодо державних службовців та
інших осіб, уповноважених на виконання функцій
держави, спрямовані на попередження корупції
Державний службовець або інша особа, уповноважена на
виконання функцій держави, не має права: г) відмовляти фізичним та юридичним особам в інформації,
надання якої передбачено правовими актами, умисно затримувати її,
надавати недостовірну чи неповну інформацію;
Керуючись ст. ст. 9, 10, 32, 33 Закону України «Про інформацію», ст.5 п.г Закону Про ,,,,,,,,,,,,,,,, прошу письмово надати відповідь на такі питання:
Додатки:
Будут звонить, скажи что розговор записываеш.
Пригласят на беседу, скажи что все что тебе не обходимо изложил в запросе, пусть ответят на
поставленные вопросы.
Беседовать неочем.
Спросять чего такой борзый скажеш, что я не борзый , но защитник у меня шибко авторитетный.
Спросять кто, ответь пофантазируй - Дмитрий Константинович Рост.
Сокращенно - Рост. Д.К.
Спросят Кто такой?
Ответь - будете настаивать узнаете сами.
удали из заявления лишее сформулируй под свою историю
Цитата:
Прокурору _________________________________
___________________________________________
Від: ________________________________________
ЗАЯВА.
„___”__________20__р., __________________________________________________
( дата та місце подій)
під час керування транспортним засобом ____________________________________
( марка, модель, державний номерний знак)
я був безпідставно зупинений співробітником ДАІ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________
( дані співробітника ДАІ, номер нагрудного знаку, номерний знак транспортного засобу, ).
Вказаний співробітник ДАІ не представився (представився нерозбірливо), в супереч вимогам ч.2 ст.5 Закону України „Про міліцію”.
Відомості про нього стали відомі мені у процесі спілкування.
Коли я, спробував скористатися своїм правом, передбаченим ч.1 ст.16 Закону України „Про дорожній рух”, п.2.14 „в” ПДР, знати причину зупинки транспортного засобу, задав це питання працівнику ДАІ, то отримав відповідь:
„Перевірка документів”,
„Спецоперація”,
„Перевірка технічного стану”.,,,,,,,
Зазначені дії співробітника міліції я вважаю незаконними з таких підстав.
Згідно з Положенням про Державну автомобільну інспекцію Міністерства внутрішніх справ (затверджено Постановою КМ України від 14 квітня 1997 р. N 341),
пп..5 п.5 зазначеного Положення, Державтоінспекція має право:
5) зупиняти транспортні засоби у разі порушення вимог правил, норм та стандартів забезпечення безпеки дорожнього руху, наявних ознак, що свідчать про їх технічну несправність або забруднення довкілля, а також у разі наявності даних про те, що вони використовуються з протиправною метою
Цей перелік є вичерпним.
Інших підстав для зупинки транспортного засобу зазначене Положення не містить.
Тому що, положення розроблено у відповідності до закону.
Згідно ст.11 Закону України „Про міліцію”, міліція має право:
Абзац Для проверка документов
2) перевіряти у громадян при підозрі у вчиненні правопорушень документи, що посвідчують їх особу, а також інші документи,
необхідні для з'ясування питання щодо додержання правил, нагляд і контроль за виконанням яких покладено на міліцію;
Тобто єдиною підставою для перевірки документів особи може бути підозра громадянина у вчиненні правопорушення.
Мені про будь-які підозри у вчинені правопорушення співробітником міліції повідомлено не було.
Абзац для Спецоперация
Термін „спецоперація” як підстава для зупинки транспортного засобу або перевірки документів законодавством України теж не визначений, і як така підстава не передбачений.
Абзац для техсостояния
Ст.. 35 Закону України „Про дорожній рух” передбачає, що перевірка технічного стану проводиться виключно (це є важливим для розуміння незаконності вимог Наказу) уповноваженими суб’єктами господарювання, що мають відповідну ліцензію. Таким чином, не може йти мови про проведення такої перевірки посадовими (службовими) особами органу державної влади. Тим більше, що ст.8 Господарського кодексу України прямо передбачає, що органи державної влади та управління не є суб’єктами господарювання, а отже, вони не можуть ані мати відповідних ліцензій, ані взагалі проводити такі перевірки.
Більше того. Ст.35 Закону „Про дорожній рух” передбачає єдиний випадок перевірки технічного стану транспортних засобів – державний технічний огляд. Інших випадків примусової, обов’язкової для власників транспортних засобів та водіїв перевірки технічного стану зазначений закон не передбачає взагалі.
В умовах, які можна забезпечити при зупинці транспортного засобу, зокрема, безпосередньо на дорозі, неможливо забезпечити відповідність перевірок ДСТУ 3649-97 „Засоби транспортні дорожні. Експлуатаційні вимоги безпеки до технічного стану та методи контролю”, а також повну відповідність вимірювань та засобів вимірювальної техніки (на які, у даному випадку, поширюється державний метрологічний контроль та нагляд) вимогам Закону України „Про метрологію та метрологічну діяльність”.
Очевидно, що безпричинні або з тих причин, що не передбачені законодавством, зупинки транспортного засобу, порушують Конституцію, законодавство, нормативні документи, які регулюють діяльність підрозділів ДПС та МВС взагалі, а також порушують мої права, як учасника руху.
Між тим Стаття 8. Конституцції України визначає:
Конституція України має найвищу юридичну силу.
Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.
Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.
Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах,
відповідно до яких-
ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади їх посадові особи зобов'язані діяти лише
-на підставі,
-в межах повноважень
-та у спосіб,
що передбачені Конституцією та законами України.
З наведеного зрозуміло, що усі навіть зареєстровані у мінюсті нормативні документи, що суперечать Конституції та законам – є протизаконними.
Порушення працівником даї основного закону країни маючого найвищу юридичну силу у вигляді порушення Конституційних прав громадян не може бути не суттєвим.
Тому шкода заподіяна мені співробітником даї під час безпідставної зупинки транспортного засобу мною сприйнята як суттєва.
Вважаю, що в діях співробітника даї присутній склад злочину відповідальність за який передбачена ч.1 ст.365 КК України.
На підставі викладеного, керуючись стст.94, 95, 97, КПК України,
ПРОШУ:
Порушити у відношенні працівника даї кримінальну справу за ознаками злочинів, передбачених ст.365 ч.1 КК України.
У порядку КПК України 23-1 прошу винести подання про вжиття заходів для усунення цих причин і умов спияющих вчиненню злочину.
Як що у порушенні кримінальної справи буде відмовлено, прошу виконати
у повному обсязі приписи ч.2 ст.23-1 та ч.1, ч.2 ст.99 КПК України.
Стаття 23-1. Подання органу дізнання, слідчого, прокурора
в кримінальній справі
Орган дізнання, слідчий, прокурор, встановивши причини і
умови, що сприяли вчиненню злочину, вносять у відповідний
державний орган, громадську організацію або посадовій особі
подання про вжиття заходів для усунення цих причин і умов.
Якщо в ході дізнання, досудового слідства або перевірки, що
проводилась на підставах, передбачених частиною 4 статті 97 цього
Кодексу, буде встановлено, що в діянні особи, яка притягається до
кримінальної відповідальності, чи в діяннях інших осіб є ознаки
дисциплінарного правопорушення або ці особи повинні бути згідно з
чинним законодавством притягнуті до матеріальної відповідальності,
орган дізнання, слідчий чи прокурор зобов'язані порушити в поданні
питання про притягнення цих осіб до дисциплінарної або
матеріальної відповідальності.
„___”__________ 200__р.
(Підпис).
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... eg=1002-05http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... eg=1001-05