В общем решил не вносить дополнения в предыдущий иск а переписать его, разделив его на два и изменив требования, и подать заново. Критикуйте...
До: Окружного адміністративного суду м. Києва, 01133, м. Київ, вул. Командарма Каменєва, буд. 8, корп. 1
Позивач: ......
Відповідач: Бойко Михайло Анатолійович, інспектор ВАТІ ВДАІ з обсл. Солом’янського р-ну 03151, Київ, вул. Народного ополчення , 10/12 тел. (044) 245-93-72 Позовна заява про визнання дій протиправними Цей позов поданий на підставі ст.17 КАС яка визначає, що компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних осіб із суб’єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень, дій чи бездіяльності. Відповідно до ч. 2 ст. 18 КАС України окружним адміністративним судам підсудні адміністративні справи, у яких однією зі сторін є орган державної влади. Відповідно до ч. 2 ст. 19 КАС України адміністративні справи з приводу оскарження дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які прийняті (вчинені, допущені) стосовно конкретної фізичної чи юридичної особи (їх об'єднань), вирішуються за вибором позивача адміністративним судом за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем проживання (перебування, знаходження) цієї особи-позивача, або адміністративним судом за місцезнаходженням відповідача. Предметом даного адміністративного позову є протиправні дії з боку посадової особи ВДАІ Солом’янського р-ну м.Києва Бойко М.А., які мали вираження у незаконному затриманні та вилучення транспортного засобу. Суть справи: 24.09.2010 року о 12:30 я керував власним автомобілем ВАЗ ......... та під час руху по вул. Стеценка був зупинений інспектором ВАТІ ВДАІ з обслуговування Солом’янського р-ну м. Києва Бойко М.А. (далі Відповідач). В супереч діючим нормативно правовим актам (наказ №534) мене було доставлено для проведення позачергової перевірки технічного стану на станцію технічної діагностики №1 за адресою вул. Туполева 19. Після проведення такої перевірки Відповідачем було складено Протокол про адміністративне правопорушення АА1 №007083 (додаток 2) та винесено на моє ім’я Постанову АА №396283 (додаток 3) в справі про адміністративне правопорушення за ніби-то порушення мною п. 31.4 ПДР а також вилучено мій власний автомобіль ВАЗ ........ та всупереч діючому законодавству а саме ч.1 ст.265-2 КУпАП відправлено та розміщено його на спеціальний штрафмайданчик ТОВ "Аурік" за адресою Залізничне шосе 9, про що мається квитанція (додаток 7). Відповідно до п. 21 ст.11 Закону «Про міліцію» міліція має право обмежувати або забороняти у випадках затримання злочинців, при аваріях, інших надзвичайних обставинах, що загрожують життю і здоров'ю людей, рух транспорту і пішоходів на окремих ділянках вулиць і автомобільних доріг; зупиняти транспортні засоби в разі порушення правил дорожнього руху, наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту або забруднення ним навколишнього середовища, а також при наявності даних про те, що він використовується з протиправною метою; оглядати транспортні засоби і перевіряти у водіїв документи на право користування й керування ними, дорожні листи і відповідність вантажів, що перевозяться, товарно-транспортним документам, наявність поліса обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена картка"), а у випадках, передбачених законодавством, ліцензійної картки на транспортний засіб. Таким чином мають місце правовідносини, що виникають у зв’язку з здійсненням суб’єктом владних повноважень своїх владних управлінських функцій, а саме зупиняти та перевіряти транспортні засоби, затримувати та доставляти їх для зберігання на спеціальні майданчики МВС України. На такі дії даної посадової особи мною були надіслана заява до прокуратури м. Києва. По даному зверненню за дорученням Прокуратури м.Києва, на підставах викладеної мною інформації та наведених даних, Департаментом ДАІ МВС та УДАІ ГУМВС України в м. Києві була проведена службова перевірка. 21.04. 2011 року від Департаменту ДАІ МВС надійшла відповідь № 4/14-К-1225 від 18.04.2011 (додаток 4) в якій зазначалося, що моє звернення розглянуто, за результатами перевірки встановлено, що підстави для затримання та доставляння мого автомобілю на штрафмайданчик у Бойко М.А. були відсутні. Враховуючи вищевикладене, керівництву УДАІ ГУМВС України в м. Києві направлена інформація для притягнення Бойко М.А. до дисциплінарної відповідальності. 25.04.2011 року від УДАІ ГУМВС України в м. Києві надійшла відповідь № 10/К-841 від 21.04.2011 (додаток 5) в якій зазначалося, що в ході проведення службової перевірки виявлені порушення знайшли своє підтвердження та винні посадові особи Бойко М.А та Федорович В.А. притягнуті до дисциплінарної відповідальності. Також на мій запит до УДАІ ГУМВС України в м. Києві що до міри покарання та наявності притягнень до дисциплінарної відповідальності Відповідача за останній рік я отримав відповідь від 08.07.2011 року за № 10/К-1719 (додаток 6) в якій повідомлялося, що наказом УДАІ ГУМВС України №87 від 21.04.2011 Бойко М.А. оголошено сувору догану. Також повідомлялося, що за період проходження службі в органах внутрішніх справ України Відповідач неодноразово притягувався до дисциплінарної відповідальності. Таким чином Департаментом ДАІ України та УДАІ ГУМВС України в м. Києві визнано що Відповідач за період своєї служби неодноразово порушував законодавство та притягувався за це до дисциплінарної відповідальності, а також те, що дії Відповідача в даному конкретному випадку також є такими що суперечать законодавству України та є протиправними. Згідно зі ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до ч.1 ст.265-2 КУпАП, Постанови Кабінету Міністрів №1102 від 17 грудня 2008 р. «Про затвердження Порядку тимчасового затримання та зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках», Наказу №77 від 26 лютого 2009 р. «Про затвердження Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху» доставлення транспортних засобів на спеціальний майданчик чи стоянку проводиться у випадках, якщо транспортний засіб створює значні перешкоди дорожньому руху. Уповноваженим особам Державтоінспекції забороняється брати участь у здійсненні блокування або евакуації транспортних засобів у випадках, не передбачених законом. Доставлення транспортного засобу на спеціальний майданчик чи стоянку здійснюється за допомогою спеціальних автомобілів – евакуаторів. Таким чином мій автомобіль було незаконно затримано та доставлено на штрафмайданчик чим перевищено Відповідачем свої владні повноваження та вчинено протиправні дії щодо мене. Відповідно до частини 2 ст.99 КАС України для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів. Оскільки про неправомірність дій Відповідача та порушення своїх прав та свобод мені достеменно стало відомо лише 25.04.2011 з відповіді УДАІ ГУМВС України в м. Києві за №10/К-841 на мій запит, прошу суд вважати саме цю дату за початок відліку шестимісячного терміну для звернення до суду. На підставі викладеного, та керуючись ст. 6, 17, 18, 104, 105, 106 КАС України прошу: 1. Викликати у судове засідання по справі, належно повідомивши про дату, мене та посадову особу, якою було неправомірно затримано та вилучено мій автомобіль; 2. Визнати дії інспектора ВАТІ ВДАІ з обслуговування Солом’янського р-ну м. Києва Бойко М.А. по затримці та евакуації мого автомобіля на штрафмайданчик такими, що є протиправними; Додатки: 1. Копія позову для відповідача (11 арк.) 2. Копія Протоколу про адміністративне правопорушення АА1 №007083 від 24.09.2010 р. (1 арк.) 3. Копія Постанови в справі про адміністративне правопорушення АА №396283 від 24.09.2010 р. (1 арк.)
4. Копія відповіді Департаменту ДАІ МВС України № 4/14-К-1225 від 18.04.2011 (2 арк.)
5. Копія відповіді УДАІ ГУМВС України в м. Києві № 10/К-841 від 21.04.2011 (2 арк.)
6. Копія відповіді УДАІ ГУМВС України в м. Києві № 10/К-1719 від 08.07.2011 (1 арк.) 7. Копія квитанції про сплату послуг штрафмайданчика (1 арк.) 8. Квитанція - 3,40 грн
_________________ ... такая вот картина маслом.
|