Сегодня отправил информационный запрос и жалобу и в район и в область, пусть разбираются. Может сами и анулируют постановление о наложении штрафа
Начальнику ВДАI Надвірнянського району
м.Надвірна, вул. Комунальна, 6, 78400
тел. 03475 22217
Начальнику УДАI УМВС України
в Івано-Франківській області
Кизимишину Михайло Йосиповичу
м.Iвано-Франкiвськ, вул.Юностi, 23, 76000
тел. 03422 30-5-73, 0342-78-73-67
для контролю за виконанням
Косухи Олексія Миколайовича
м.Чернівці, вул. Горького, 9 кв.5, 58000
тел.
СКАРГА
Я, Косуха Олексій Миколайович, 03 квітня 2011 року о 13:00 рухався на авто марки Лексус ГС, держ. номер ХХХ по маршруту Чернівці-Ужгород, був зупинений у с. Татарів інспектором Надвірнянського взводу ДПС при УДАІ МВС України в Івано-Франківській області молодшим сержантом міліції Начик Михайлом Сергійовичем (фамілія в протоколі написана нерозбірливо) (надалі по тексту – інспектор). Мені було пред’явлене безпідставне звинувачення у порушенні вимог знаку 3.41 «контроль». Після чого був складений протокол серія АТ1 № 145611 від 03.04.2011р.
Вважаю даний протокол складеним необґрунтовано, таким що не відповідає нормам КУпАП та винесеним з перевищенням компетенції суб’єкта владних повноважень. Також під час винесення постанови не дотримано вимоги статей ст. 7, ч. 1 ст. 9, 23, 33, 245, 247, 280 КУпАП відповідно до яких завданням провадження у справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне й об’єктивне з’ясування обставин кожної справи та дотримання процесуального порядку розгляду справи, підставою для притягнення до адміністративної відповідальності є скоєння адміністративного правопорушення, а підставою для закриття провадження є відсутність події і складу адміністративного правопорушення. При розгляді справи не були з’ясовані і доведені обставини, які б свідчили, що в моїх діях є ознаки проступку, за який законом встановлено адміністративну відповідальність.
Під час зупинки та складання протоколу з боку інспектора були допущені наступні порушення:
1) Протокол складено з грубим порушенням пункту 1.6. розпорядження МВС України №466 від 21.05.2009, за яким передбачено «Виключити випадки складання відносно водіїв транспортних засобів адміністративних протоколів без доведення їхньої вини чи достатніх доказів допущення ними порушень ПДР (фото-, відеоматеріалів, показів свідків тощо)». А саме, відсутні свідчення свідків, відеодокази, відсутні будь-які інші докази допущення мною правопорушення.
2) Під час зупинки авто та складання протоколу інспектор не представився, чим порушив пп. 2.14(в), 2.14(г) ПДР України, а також п.15.5 Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС, затвердженої наказом МВС України від 27.02.2009 №111 та ч.1 розділу 2 додатку до наказу МВС України від 30 червня 1998 р. №482.
3) У протоколі я вказав двох свідків, які були готові підтвердити, що я не порушував вимоги знаку «контроль» і здійснив зупинку перед ним. Однак інспектор ДПС не взяв у цих осіб пояснення по суті справи не надав протокол їм для підпису, чим перевищив владні повноваження та порушив ч.2 ст.256 КУпАП.
4) Протокол № АТ1 № 145611заповнений вкрай нерозбірливо. Прізвище, ім’я, по-батькові інспектора прочитати неможливо. Даний факт є грубим порушенням п.11.17 Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, затвердженої Наказом МВС України від 26.02.2009 №77 (Далі «Інструкція №77»).
5) В протоколі АТ1 № 145611 не вказано номер знаку (розібрати неможливо), вимоги якого я нібито порушив. Втім, ці дані є істотною інформацією, що обов’язково має міститись у протоколах згідно ч.1 ст. 256 КУпАП.
Вважаю, що притягнення мене до адміністративної відповідальності за нібито вчинення мною адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 122 КУпАП є незаконним, неправомірним, необґрунтованим, недоведеним з наступних причин:
1) 03 квітня 2011р., керуючи автомобілем марки Лексус ГС, держ. номер ХХХ я рухався по маршруту Чернівці-Ужгород, був зупинений у с. Татарів інспектором ДПС.
Як з'ясувалося, причиною зупинки, на думку інспектора, було порушення мною пункту 2.4. Правил дорожнього руху, за що передбачена відповідальність за ч. 1 ст. 122 КУпАП. Тобто на автодорозі Івано-Франківськ – Ужгород у с. Татарів Яремчанської м.р. я, нібито, не зупинився у зоні дії знаку 3.41. «контроль», який знаходився на узбіччі дороги на металевій тринозі на висоті 30 см від асфальту (фото додається). На всі мої зауваження і на те, що я не згоден по суті пред’явленого обвинувачення, що є свідкі, які готові це підтвердити (про що є відмітка в протоколі), інспектор не відреагував.
2) Я рухався з дотриманням ПДР України і не порушував вимоги пункту 2.4. ПДР, здійснивши зупинку у зону дії знаку 3.41., що може підтвердитися відео фіксацією, яку проводив інспектор, показами свідків та моїми поясненнями про що зроблено запис у протоколі.
3) Відповідно до статей 251 та 252 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) установлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, свідків, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, а також іншими документами. Орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному й об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їхній сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
На моє прохання продемонструвати докази порушення (пред’явити відеозапис як доказ правопорушення) мені було відмовлено. А це порушує мої права на ознайомлення з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання та ін., передбачені частиною першою статтею 268 КУпАП. Ніяких вимірів, опитування свідків, з'ясування додаткових чинників в моїй присутності не проводилося.
Таким чином у інспектора були відсутні будь-які докази нібито скоєння мною порушення – матеріали фото чи відео фіксації або покази свідків на підтвердження правопорушення. Це є грубим порушенням вимог п. 1.6. розпорядження МВС України №466 від 21.05.2009р., яке наказує «виключити випадки складання відносно водіїв транспортних засобів адміністративних протоколів без доведення їхньої вини чи достатніх доказів допущення ними порушень ПДР». Не маючи законних доказів моєї провини, інспектор при складанні протоколу скористався так званим «спрощеним підходом», бездоказовим, що суперечить п. 24 Постанови Пленуму Верховного Суду України №14 від 23.15.2005 року.
4) Відсутність порушень ПДР з мого боку можуть підтвердити двоє осіб, занесених до протоколу, які знаходились у моєму авто і які бачили всі обставини справи та виступили свідками у справі:
• Онопенко Марія Дмитрівна (паспорт серії ХХ № ХХХХХХ, тел. +38 (050) );
• Максимова Оксана Олександрівна (паспорт серії ХХ № ХХХХХХ, тел. +38 050 ).
Незважаючи на це, інспектор не взяв у даних осіб (свідків) пояснень по суті справи і не надав протокол їм для ознайомлення та підпису, чим перевищив владні повноваження та порушив ч.2 ст.256 КУпАП.
5) У протоколі про адміністративне правопорушення АТ1 № 145611 неправильно вказане моє місце проживання. Я звернув на це увагу інспектора ДПС, але він сказав, що виправлення в протоколі робити не можна.
6) У протоколі вказано, що до нього додаються постанова АТ № 051954, але інспектор ДПС відмовився надати мені постанову для ознайомлення, сказавши, що я і так зіпсував йому протокол, а постанову він мені вишле поштою. Відмова у негайному оголошені постанови у справі на місці є грубим порушенням ч.1 ст. 285 КУпАП.
6) Протокол про адміністративне правопорушення № АТ1 № 145611 заповнений вкрай нерозбірливо, що суперечить п.11.17 Інструкції №77 від 26.02.2009р.
Враховуючи вищевикладене вважаю, що протокол № АТ1 № 145611 та постанова № АТ 051954 по справі про адміністративне правопорушення від 03 квітня 2011 року винесені з грубим порушеннями моїх прав та чинного законодавства, містять неправдиву інформацію, є необґрунтованими, протиправними, незаконними та підлягають скасуванню.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 7, 276, 287, 288, 289, п. 3 ст. 293 Кодексу України про адміністративні правопорушення,
ПРОШУ:
1. Визнати не дійсним та скасувати протокол № АТ1 № 145611 від 03.04.2011р.
2. Скасувати постанову АТ № 051954 від 03.04.2011р.
3. Закрити щодо мене, Косухи Олексія Миколайовича провадження по справі про адміністративне правопорушення.
4. Дати письмово відповідь у порядку та у терміни, передбачені ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».
« 06 » квітня 2011 року. _________________ Косуха О.М.
ДОДАТКИ:
1. Копія протоколу № АТ1 № 145611 по справі про адміністративне правопорушення від 03.04.2011р. – 1 аркуш.
1. Фото дорожнього знаку 3.41. «контроль» - 1 шт.