Текущее время: 30 июл 2025, 09:20

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Правила форума


ВНИМАНИЕ!! РАЗДЕЛ С ЖЕСТКОЙ МОДЕРАЦИЕЙ!

1. В этом разделе Вы можете создавать темы с просьбой о помощи в составлении исков, жалоб, заявлений.
2. Тема не должна дублировать уже существующую тему. Обязательно пользуйтесь поиском перед созданием темы.
3. Название темы должно коротко, но подробно описывать проблему.
4. Бессмысленные названия тем (eg. "Помогите", "Спасите", "Нужна помощь" строго запрещены.
5. При создании темы, максимально подробно опишите Вашу проблему с указанием детальной хронологии событий. Также, прикрепите все документы, которые имеются у Вас (копии протоколов, постановлений, актов и т. д.
5. Строго запрещено написание сообщений, не относящихся к теме. Писать можно только прямые вопросы и ответы правового характера в рамках темы.
6. После решения Вашего вопроса, если тема исчерпана, автор темы должен нажать кнопку "Принять ответ" в виде зеленой галочки в сообщении, в котором максимально подробно описан ответ на Ваш вопрос.

ТЕМЫ И СООБЩЕНИЯ, НАРУШАЮЩИЕ ДАННЫЕ ПРАВИЛА, БУДУТ УДАЛЯТЬСЯ БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ!



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 54 ]  На страницу 1, 2, 3, 4  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Харьков 3.06.2011 ст.122 ч.1 и ст.126 ч.1
СообщениеДобавлено: 03 июн 2011, 13:06 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 мар 2011, 10:03
Сообщений: 4756
Авто: пешеход
Город: Харьков
инкриминирования сержантом ДПС Бутенко Максимом Викторовичем ст.122 ч.1 и ст.126 ч.1

_________________
www.youtube.com/user/PORUAN21

Сообщение, не относящиеся к теме
http://roadcontrol-kharkov.blogspot.com/


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Харьков 3.06.2011 ст.122 ч.1 и ст.126 ч.1
СообщениеДобавлено: 03 июн 2011, 14:56 
Не в сети
Прохожий
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 16 май 2011, 21:17
Сообщений: 24
Авто: Chery Jaggi
что то я ничего не понял из ролика. Впустую потрачены 2 минуты моей жизни :twisted:

_________________
Может хватит заниматся фигней и захватить мир?!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Харьков 3.06.2011 ст.122 ч.1 и ст.126 ч.1
СообщениеДобавлено: 03 июн 2011, 18:33 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 мар 2011, 10:03
Сообщений: 4756
Авто: пешеход
Город: Харьков
видео от начала и до конца загружается, скоро будет....

_________________
www.youtube.com/user/PORUAN21

Сообщение, не относящиеся к теме
http://roadcontrol-kharkov.blogspot.com/


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Харьков 3.06.2011 ст.122 ч.1 и ст.126 ч.1
СообщениеДобавлено: 03 июн 2011, 18:34 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 мар 2011, 10:03
Сообщений: 4756
Авто: пешеход
Город: Харьков
Начальнику Управління ДАІ
УМВД України в Харківської
області полковник міліції
Швидкий Ігор Іванович
Від:
Скарга

03.06.2011р. близько о 10 годині 00 хвилин керуючи автомобілем «Opel Vectra» по вул..Пушкінська 9 м.Харків, раптово був зупинений інспектором ДПС Бутенко Максим Вікторович, автомобіль якого був зупинений с порушенням ПДД п.15.10, стоянка ближче 10 м від виїздів з прилеглих територій і безпосередньо в місці виїзду. ІДПС попросив надати документи на право управління автомобілем. Коли я, забажавши реалізувати своє право, передбачене ч.1 ст.16 Закону України „Про дорожній рух”, п.2.14 „в” ПДР, знати причину зупинки транспортного засобу, задав це питання працівнику ДАІ, то отримав відповідь: звинувачення о порушення ПДД п.18.1, що я на нерегульованому пішохідному переході не надав пішохіду переваги у русі..

Я цьому був здивованній, оскільки нічого не порушував, рухаючись з читким дотриманням правил дорожнього руху. Я попросив інспектора показати мені особу, чиї права я порушив, або свідкив які бачили, як я недав перевагу пішохіду, або інші докази мого правопорушення, відповідно до ст251 КоАП. Інспектор це зробити категорично відмовився, порушуючи 19 ,62,ст Констітуції України, ст. 251КоАП.

У момент мого наближення до пішохідного переходу пішохіди знаходились з лівої від мене сторони дороги, в даному випадку знаходились на абсолютно іншій смузі руху, переходили її спокійно, не були змушений змінювати ані швидкість, ані напрямок руху, небезпеки наїзду на них не існувало, уникати наїзду вони не були змушені.
Між тим, п.18.1 ПДР зобов’язує водія зменшувати швидкість, а при необхідності зупинятися, щоб надати дорогу пішоходам, яким може бути створена перешкода чи небезпека.
Враховуючи визначення перешкоди та небезпеки для руху, дані у п.1.10 ПДР, слід вважати, що у даному випадку ніякої небезпеки для пішоходів або перешкоди для них не створювалося. Боковий інтервал до пішоходів також був безпечний..

Слід вказати на те, що протокол у справі про адміністративне правопорушення та постанова не відповідають вимогам стст.251, 256, 280 КпАП України. Це випливає з самого складу зазначеного правопорушення та обсягу доказів, які наявні у протоколі та постанові. Так, у протоколі та постанові немає даних пішоходів, яким нібито було створено перешкоду та небезпеку. Між тим, у відповідності до ст.269 КпАП така особа є потерпілим по справі, або, принаймні, у відповідності до ст.272 КпАП є свідком. У відповідності до ст.256 КпАП дані цих осіб є відомостями, які мають обов’язково, при наявності свідків та потерпілих, зазначатися у протоколі. (Сам характер порушення ПДР, про яке йде мова, говорить про неможливість його вчинення без потерпілих та свідків.) У відповідності до ст.251 КпАП, пояснення цих осіб є доказами по справі. Відсутність у справі не тільки пояснень, але й даних потерпілих та свідків грубо протирічить ст.256 КпАП та призводить до відсутності у справі передбачених законом доказів. За таких умов говорити і про доведеність правопорушення не можна.

Окрім наведеного, слід зазначити, що розгляд справи на місці, без підготовки та надання мені часу для звернення за правовою допомогою, подання документів, які характеризують особу, інших доказів по справі, - не тільки порушує мої права, передбачені ст.268 КпАП, але й призводить до того, що при винесенні постанови не враховано особу, матеріальний стан та інші обставини, які слід враховувати при призначенні адміністративного стягнення відповідно до ст.3 КпАП. За таких умов мої права при такому розгляді справи грубо порушено.

Інспектор ДПС Бутенко М.В. зупинивши мій автомобіль о 10год. 00 хв., протокол про адміністративне правопорушення почав складати о 10 год 10 хв, а вже о 10год.25 хв. виніс Постанову про адміністративне правопорушення, про що вказано у протоколі. Тобто, інспектор відверто знехтував своїм обов’язком повністю до докладно вивчити матеріали справи (ст.272 КУпАП)

Під час винесення постанови не дотримано вимоги статей 245, 276, 278,
279, 280 КУпАП, відповідно до яких завданням провадження у справах про
адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне й об’єктивне
з’ясування обставин кожної справи та дотримання процесуального порядку
розгляду справи. При розгляді справи не були з’ясовані і доведені обставини,
яки б свідчили, що в моїх діях є ознаки проступку, за які законом встановлено адміністративну..відповідальність.

Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до статті 33 Кодексу України про адміністративні правопорушення, стягнення за адміністративне правопорушення накладається у межах, установлених цим Кодексом та іншими законами України. При накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність.

Відповідно до статті 268 Кодексу України про адміністративні правопорушення особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має великий перелік прав, зокрема право давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, працівник ДПС складав протокол та постанову одночасно, і лише після завершення складення цих документів надав мені можливість внести до протоколу свої пояснення.

Після безпідставних звинувачень інспектором ДПС, остерігаючись протиправних дій з боку останнього, я передав документи для перевірки у присутності свідків. Забравши мої документи, інспектор склав протокол АХ1 №138876 за статтями 122 ч.1 та 126 ч.1 КУпАП України щей за нібито непередачу документів та виніс постанову АХ1№ 104897 по справі, яка, наголошую, не була розглянута в моїй присутності, що передбачає КУпАП:

Також Мною було заявлено клопотання про відкладення міста та часу розгляду справи, однак воно було відхилено працівником ДАІ. Після чого я в Протоколі про адміністративне правопорушення в поясненнях додав, що прошу відкласти розгляд справи по місту проживання. Відповідно до ст.245 КпАП України, при розгляді справи інспектор ДПС повинен був всебічно, повно і об'єктивно з'ясувати обставин справи, вирішити її в точній відповідності з законом. Проте інспектор ДПС не проаналізував мої докази та не звернув увагу на мої заперечення, притягнувши мене до відповідальності у вигляді штрафа в розмірі 850 грн.

З протоколом та постановою, складеною ІДПС Бутенко М.В., серія АХ1№ 138786 вiд 03.06.2011р. про адміністративне правопорушення, я не погоджуюся, оскільки в моїх діях під час керування транспортним засобом не було допущено порушень Правил дорожнього руху, про що було повідомлено інспектору ДПС, а також зазначено у протоколi. Натомість, не реагуючи на мої пояснення, ним була винесена постанова серія АХ1№104897 від 03.06.2011р. про притягнення мене до адміністративної відповідальності з наступним накладенням штрафу у розмірі 850 грн. З огляду на викладене вважаю, що дії працівника ДПС були незаконними.

Маю зазначити, що відповідно до ст. 251 Кодексу України про адміністративні правопорушення доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які дані, що встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, та показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи
засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху. Але як вбачається із змісту протоколу про адміністративне правопорушення, до нього додається тільки постанова по справі про адміністративне правопорушення. Отже маємо прийти до висновку, що доказів, які б мали доказувати нібито мою вину, не має
і бути не може.

При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснюються його права і обов'язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі», та інспектор не ознайомив мене з моїми правами та обов’язками зазначеними в статті 268 КУпАП, не кажучи вже про їх роз’яснення.

За таких умов у моїх діях немає складу правопорушення, у якому мене визнано винним зазначеною постановою.

На підставі викладеного, керуючись стст.5-7 Закону України „Про звернення громадян”,

ПРОШУ:

1. Прийняти на розгляд цю скаргу (звернення).
2. Надати докази які підтверджують, що я порушив п.п. 18.10 та п.п. 2.1 ПДР.
3. Скасувати протокол про адміністративне правопорушення АХ № 138786 від 03.06.2011 р.,
4. Скасувати постанову по справі про адміністративне правопорушення АХ №104897 від 03.06.2011 р.
5. Вжити заходів дисциплінарного характеру до службової (посадової) особи ДАІ, яка вчинила дії, що порушують законодавство, та керівників підрозділу ДАІ, які допускають такі порушення працівниками при організації несення ними служби;
6. Дати відповідь у порядку та у терміни, передбачені ст.20 Закону України „Про звернення громадян”.



Додаток:


1). Копія протокола серія АХ1 №138786, від 3 червня 2011 року.
2). Копія постанови серія АХ1 № 104897, від 3 червня 2011 року.


03.06.2011р. _


критикуйте пока скаргу...

_________________
www.youtube.com/user/PORUAN21

Сообщение, не относящиеся к теме
http://roadcontrol-kharkov.blogspot.com/


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Харьков 3.06.2011 ст.122 ч.1 и ст.126 ч.1
СообщениеДобавлено: 03 июн 2011, 18:55 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 мар 2011, 10:03
Сообщений: 4756
Авто: пешеход
Город: Харьков
о вул..Пушкінська 9 м.Харків, був зупинений інспектором ДПС Бутенко Максим Вікторович, автомобіль якого був зупинений с порушенням ПДД п.15.10, стоянка ближче 10 м від виїздів з прилеглих територій і безпосередньо в місці виїзду.


_________________
www.youtube.com/user/PORUAN21

Сообщение, не относящиеся к теме
http://roadcontrol-kharkov.blogspot.com/


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Харьков 3.06.2011 ст.122 ч.1 и ст.126 ч.1
СообщениеДобавлено: 03 июн 2011, 19:06 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 мар 2011, 10:03
Сообщений: 4756
Авто: пешеход
Город: Харьков
снова критикуйте:

Начальнику УГАИ УМВД Украины в Харьковской области
полковнику милиции Швыдкий Игорь Иванович
ул. Шевченко, 26, Харьков, 61013.




З А Я В А
(про порушення ПДР)

Відповідно до ст. 3 Закону України «Про звернення громадян»
заява – це повідомлення про порушення чинного законодавства з боку державних органів влади, їх посадових чи службових осіб.


6 червня 2011 року 10 год.00хв. за адресою: м. Харків, вул..Пушкінська 9 м.Харків,
було зафіксовано порушення Правил дорожнього руху з боку працівників Державтоінспекції МВС України: сержанта милиції Бутенко Максим Вікторович, номера значка робітника ДПС ХА 0869. Транспортний засіб ДАІ МВС України ВАЗ 2105 білого кольору, номерний знак 04-01, був припаркований с порушенням ПДД п.15.10, стоянка ближче 10 м від виїздів з прилеглих територій і безпосередньо в місці виїзду, за що відповідальність передбачена ч. 1 ст.122 КУпАП

Додатки (за наявності):адрес відеоролика http://www.youtube.com/watch?v=FJRlkakDvmg .

Відповідно до ст. 19 Закону України «Про звернення громадян» органи державної влади та їх посадові особи зобов'язані: об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви; невідкладно вживати заходів до припинення неправомірних дій, виявляти, усувати причини та умови, які сприяли порушенням; письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви і суть прийнятого рішення.

На підставі викладеного, керуючись Законом України «Про звернення громадян»,

ПРОШУ:

Організувати повну та всебічну перевірку викладених в заяві фактів; притягнути до законом встановленої відповідальності осіб винних у порушенні ПДР України; надати письмову відповідь про результати розгляду заяви та вжиті заходи.

_________________
www.youtube.com/user/PORUAN21

Сообщение, не относящиеся к теме
http://roadcontrol-kharkov.blogspot.com/


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Харьков 3.06.2011 ст.122 ч.1 и ст.126 ч.1
СообщениеДобавлено: 03 июн 2011, 19:34 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 мар 2011, 10:03
Сообщений: 4756
Авто: пешеход
Город: Харьков
часть первая будет чуть позже


_________________
www.youtube.com/user/PORUAN21

Сообщение, не относящиеся к теме
http://roadcontrol-kharkov.blogspot.com/


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Харьков 3.06.2011 ст.122 ч.1 и ст.126 ч.1
СообщениеДобавлено: 03 июн 2011, 20:24 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
Начальнику УДАІ ГУМВС України в Харківській області
полковнику миліції Швидкому Ігору Ивановичу
вул. Шевченко, 26, Харків, 61013.


З А Я В А
про порушення ПДР,сержантом мілції Бутенко Максимом Вікторовичем, номер нагрудного значка ХА 0869.

Відповідно до ст. 3 Закону України «Про звернення громадян»
заява – це повідомлення про порушення чинного законодавства з боку державних органів влади, їх посадових чи службових осіб.
6 червня 2011 року о 10 год.00хв. за адресою: м. Харків, вул..Пушкінська 9 ,мною
було зафіксовано порушення Правил дорожнього руху з боку працівників Державтоінспекції МВС України: сержанта міліції Бутенко Максимом Вікторовичом ,номер нагрудного значка ХА 0869. Транспортний засіб ДАІ МВС України ВАЗ 2105 білого кольору, номерний знак 04-01, був припаркований с порушенням ПДД п.15.10, стоянка ближче 10 м від виїздів з прилеглих територій і безпосередньо в місці виїзду, за що відповідальність передбачена ч. 1 ст.122 КУпАП

При виконанні службових обовязків на патрульному автомобілі,не був увімкнутий сигнальний маячок синього кольру,як того вимагає Наказ....,тобто працівник ДАЇ Бутенко Максимом Вікторовичом ,свідомо ігнорує вимоги керівних документів,щодо роботи ДАЇ.
Згідно п. 6.27 Інструкції з питань діяльності підрозділів ДПС ДАІ затвердженої наказом МВС №111 від 27.03.2009 працівник підрозділу ДПС під час керування патрульним автомобілем зобов’язаний бути прикладом для інших учасників дорожнього руху в частині дотримання ПДР. Також згідно п. 6.32.5. працівник ДПС зобов’язаний під час службової діяльності дотримуватись законності, не допускати її порушень іншими працівниками.
Додатки (за наявності):адрес відеоролика http://www.youtube.com/watch?v=FJRlkakDvmg .

Відповідно до ст. 19 Закону України «Про звернення громадян» органи державної влади та їх посадові особи зобов'язані: об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви; невідкладно вживати заходів до припинення неправомірних дій, виявляти, усувати причини та умови, які сприяли порушенням; письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви і суть прийнятого рішення.
На підставі викладеного, керуючись Законом України «Про звернення громадян»,

ПРОШУ:

Організувати повну та всебічну перевірку викладених в заяві фактів; притягнути до законом встановленої відповідальності осіб винних у порушенні ПДР України; надати письмову відповідь про результати розгляду заяви та вжиті заходи.
Притягнути до дисциплінарної відповідальності,безпосередніх керівників,даного інспектора,за незадовільний нагляд,за роботою свого підлеглого Бутенко Максимом Вікторовичом .
При проведенні службового розслідування,надати мені копії всіх матеріалів даної справи,для ознайомлення.
...... підпис.........

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Последний раз редактировалось пішохід 03 июн 2011, 22:39, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Харьков 3.06.2011 ст.122 ч.1 и ст.126 ч.1
СообщениеДобавлено: 03 июн 2011, 20:46 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
Прокурору………………..
………………………….





Скарга на протиправні дії
Працівника ДАЇ Бутенко Максима Вікторовича,номер нагрудного значка ХА 0869.

03.06.2011р. близько о 10 годині 00 хвилин керуючи автомобілем «Opel Vectra» по вул..Пушкінська 9 м.Харків, раптово був зупинений інспектором ДПС Бутенко Максимом Вікторовичем, автомобіль якого був зупинений с порушенням ПДД п.15.10, стоянка ближче 10 м від виїздів з прилеглих територій і безпосередньо в місці виїзду. ІДПС попросив надати документи на право управління автомобілем. Коли я, забажавши реалізувати своє право, передбачене ч.1 ст.16 Закону України „Про дорожній рух”, п.2.14 „в” ПДР, знати причину зупинки транспортного засобу, задав це питання працівнику ДАІ, то отримав відповідь: звинувачення о порушення ПДД п.18.1, що я на нерегульованому пішохідному переході не надав пішохіду переваги у русі..

Я цьому був здивованній, оскільки нічого не порушував, рухаючись з читким дотриманням правил дорожнього руху. Я попросив інспектора показати мені особу, чиї права я порушив, або свідкив які бачили, як я недав перевагу пішохіду, або інші докази мого правопорушення, відповідно до ст251 КоАП. Інспектор це зробити категорично відмовився, порушуючи 19 ,62,ст Констітуції України, ст. 251КоАП.
У момент мого наближення до пішохідного переходу пішохіди знаходились з лівої від мене сторони дороги, в даному випадку знаходились на абсолютно іншій смузі руху, переходили її спокійно, не були змушений змінювати ані швидкість, ані напрямок руху, небезпеки наїзду на них не існувало, уникати наїзду вони не були змушені.
Між тим, п.18.1 ПДР зобов’язує водія зменшувати швидкість, а при необхідності зупинятися, щоб надати дорогу пішоходам, яким може бути створена перешкода чи небезпека.
Враховуючи визначення перешкоди та небезпеки для руху, дані у п.1.10 ПДР, слід вважати, що у даному випадку ніякої небезпеки для пішоходів або перешкоди для них не створювалося. Боковий інтервал до пішоходів також був безпечний..
Слід вказати на те, що протокол у справі про адміністративне правопорушення та постанова не відповідають вимогам стст.251, 256, 280 КпАП України. Це випливає з самого складу зазначеного правопорушення та обсягу доказів, які наявні у протоколі та постанові. Так, у протоколі та постанові немає даних пішоходів, яким нібито було створено перешкоду та небезпеку. Між тим, у відповідності до ст.269 КпАП така особа є потерпілим по справі, або, принаймні, у відповідності до ст.272 КпАП є свідком. У відповідності до ст.256 КпАП дані цих осіб є відомостями, які мають обов’язково, при наявності свідків та потерпілих, зазначатися у протоколі. (Сам характер порушення ПДР, про яке йде мова, говорить про неможливість його вчинення без потерпілих та свідків.) У відповідності до ст.251 КпАП, пояснення цих осіб є доказами по справі. Відсутність у справі не тільки пояснень, але й даних потерпілих та свідків грубо протирічить ст.256 КпАП та призводить до відсутності у справі передбачених законом доказів. За таких умов говорити і про доведеність правопорушення не можна.

Окрім наведеного, слід зазначити, що розгляд справи на місці, без підготовки та надання мені часу для звернення за правовою допомогою, подання документів, які характеризують особу, інших доказів по справі, - не тільки порушує мої права, передбачені ст.268 КпАП, але й призводить до того, що при винесенні постанови не враховано особу, матеріальний стан та інші обставини, які слід враховувати при призначенні адміністративного стягнення відповідно до ст.3 КпАП. За таких умов мої права при такому розгляді справи грубо порушено.

Інспектор ДПС Бутенко М.В. зупинивши мій автомобіль о 10год. 00 хв., протокол про адміністративне правопорушення почав складати о 10 год 10 хв, а вже о 10год.25 хв. виніс Постанову про адміністративне правопорушення, про що вказано у протоколі. Тобто, інспектор відверто знехтував своїм обов’язком повністю до докладно вивчити матеріали справи (ст.272 КУпАП)
Інспектор ДПС Бутенко М.В. зупинивши мій автомобіль о 10год. 00 хв., протокол про адміністративне правопорушення почав складати о 10 год 10 хв, а вже о 10год.25 хв. виніс Постанову про адміністративне правопорушення, про що вказано у протоколі. Тобто, інспектор відверто знехтував своїм обов’язком повністю до докладно вивчити матеріали справи (ст.272 КУпАП)

Під час винесення постанови не дотримано вимоги статей 245, 276, 278,
279, 280 КУпАП, відповідно до яких завданням провадження у справах про
адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне й об’єктивне
з’ясування обставин кожної справи та дотримання процесуального порядку
розгляду справи. При розгляді справи не були з’ясовані і доведені обставини,
яки б свідчили, що в моїх діях є ознаки проступку, за які законом встановлено адміністративну..відповідальність.

Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до статті 33 Кодексу України про адміністративні правопорушення, стягнення за адміністративне правопорушення накладається у межах, установлених цим Кодексом та іншими законами України. При накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність.

Відповідно до статті 268 Кодексу України про адміністративні правопорушення особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має великий перелік прав, зокрема право давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, працівник ДПС складав протокол та постанову одночасно, і лише після завершення складення цих документів надав мені можливість внести до протоколу свої пояснення.

Після безпідставних звинувачень інспектором ДПС, остерігаючись протиправних дій з боку останнього, я передав документи для перевірки у присутності свідків. Забравши мої документи, інспектор склав протокол АХ1 №138876 за статтями 122 ч.1 та 126 ч.1 КУпАП України щей за нібито непередачу документів та виніс постанову АХ1№ 104897 по справі, яка, наголошую, не була розглянута в моїй присутності, що передбачає КУпАП:

Також Мною було заявлено клопотання про відкладення міста та часу розгляду справи, однак воно було відхилено працівником ДАІ. Після чого я в Протоколі про адміністративне правопорушення в поясненнях додав, що прошу відкласти розгляд справи по місту проживання. Відповідно до ст.245 КпАП України, при розгляді справи інспектор ДПС повинен був всебічно, повно і об'єктивно з'ясувати обставин справи, вирішити її в точній відповідності з законом. Проте інспектор ДПС не проаналізував мої докази та не звернув увагу на мої заперечення, притягнувши мене до відповідальності у вигляді штрафа в розмірі 850 грн.

З протоколом та постановою, складеною ІДПС Бутенко М.В., серія АХ1№ 138786 вiд 03.06.2011р. про адміністративне правопорушення, я не погоджуюся, оскільки в моїх діях під час керування транспортним засобом не було допущено порушень Правил дорожнього руху, про що було повідомлено інспектору ДПС, а також зазначено у протоколi. Натомість, не реагуючи на мої пояснення, ним була винесена постанова серія АХ1№104897 від 03.06.2011р. про притягнення мене до адміністративної відповідальності з наступним накладенням штрафу у розмірі 850 грн. З огляду на викладене вважаю, що дії працівника ДПС були незаконними.

Маю зазначити, що відповідно до ст. 251 Кодексу України про адміністративні правопорушення доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які дані, що встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, та показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи
засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху. Але як вбачається із змісту протоколу про адміністративне правопорушення, до нього додається тільки постанова по справі про адміністративне правопорушення. Отже маємо прийти до висновку, що доказів, які б мали доказувати нібито мою вину, не має
і бути не може.

При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснюються його права і обов'язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі», та інспектор не ознайомив мене з моїми правами та обов’язками зазначеними в статті 268 КУпАП, не кажучи вже про їх роз’яснення.

За таких умов у моїх діях немає складу правопорушення, у якому мене визнано винним зазначеною постановою.

На підставі викладеного, керуючись стст.5-7 Закону України „Про звернення громадян”,

ПРОШУ:

1. Прийняти на розгляд цю скаргу (звернення).
2. Скасувати постанову по справі про адміністративне правопорушення АХ №104897 від 03.06.2011 р.
3. Вжити заходів дисциплінарного характеру до службової (посадової) особи ДАІ, яка вчинила дії, що порушують законодавство, та керівників підрозділу ДАІ, які допускають такі порушення працівниками при організації несення ними служби;
4. Дати відповідь у порядку та у терміни, передбачені ст.20 Закону України „Про звернення громадян”.
5.Відкрити дисциплінарне провадження,щодо Працівника ДАЇ Бутенко Максима Вікторовича,номер нагрудного значка ХА 0869,який порушив моє право,закріплене Конституцією ст 59,право на правову допомогу,тим самим скоїв дисциплінарний проступок.
6.Винести припис УДАЇ України в Харківській області ,про забезпечення громадянам,при розгляді справ про адміністративні правопорушення -заявленні ними клопотання про перенесення розгляду справи,та можливістю скористатися правовою допомогою, закріплене Конституцією ст 59,не перешкоджати в здійсненні громадянами захисту своїх прав.

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Харьков 3.06.2011 ст.122 ч.1 и ст.126 ч.1
СообщениеДобавлено: 03 июн 2011, 21:40 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
До ///////////////// суду
01133, Київ, бул. Л.Українки, 26
тел. 0 (44) 286-56-87
Позивач: ШумахерМіхаель Петрович
01001 м. Київ, вул. Тупака Шакура 6 кв. 48
тел. 0 (93) 784-04-83
Відповідач: Інспектор ДПС полку ДПС ДАІ при УДАІ ГУМВС України м. Києва
Мазур Олександр Вікторович
04119 м. Київ, вул. Сім’ї Хохлових 5
тел. 0 (44) 489-35-97

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
про визнання дій протиправними

Цей позов поданий на підставі ст. 17 КАС України яка прямо визначає, що компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень, дій чи бездіяльності. Відповідно до ч. 3 ст. 18 КАС України, справи щодо оскарження дій або бездіяльності посадових чи службових осіб місцевих органів виконавчої влади розглядаються і вирішуються місцевим загальним судом як адміністративним судом або окружним адміністративним судом за вибором позивача.
1. Фактичні обставини справи.

03.06.2011р. близько о 10 годині 00 хвилин керуючи автомобілем «Opel Vectra» по вул..Пушкінська 9 м.Харків, раптово був зупинений інспектором ДПС Бутенко Максимом Вікторовичем, автомобіль якого був зупинений с порушенням ПДД п.15.10, стоянка ближче 10 м від виїздів з прилеглих територій і безпосередньо в місці виїзду. ІДПС попросив надати документи на право управління автомобілем. Коли я, забажавши реалізувати своє право, передбачене ч.1 ст.16 Закону України „Про дорожній рух”, п.2.14 „в” ПДР, знати причину зупинки транспортного засобу, задав це питання працівнику ДАІ, то отримав відповідь: звинувачення о порушення ПДД п.18.1, що я на нерегульованому пішохідному переході не надав пішохіду переваги у русі..

Я цьому був здивованній, оскільки нічого не порушував, рухаючись з читким дотриманням правил дорожнього руху. Я попросив інспектора показати мені особу, чиї права я порушив, або свідкив які бачили, як я недав перевагу пішохіду, або інші докази мого правопорушення, відповідно до ст251 КоАП. Інспектор це зробити категорично відмовився, порушуючи 19 ,62,ст Констітуції України, ст. 251КоАП. У момент мого наближення до пішохідного переходу пішохіди знаходились з лівої від мене сторони дороги, в даному випадку знаходились на абсолютно іншій смузі руху, переходили її спокійно, не були змушений змінювати ані швидкість, ані напрямок руху, небезпеки наїзду на них не існувало, уникати наїзду вони не були змушені.
Між тим, п.18.1 ПДР зобов’язує водія зменшувати швидкість, а при необхідності зупинятися, щоб надати дорогу пішоходам, яким може бути створена перешкода чи небезпека.
Враховуючи визначення перешкоди та небезпеки для руху, дані у п.1.10 ПДР, слід вважати, що у даному випадку ніякої небезпеки для пішоходів або перешкоди для них не створювалося. Боковий інтервал до пішоходів також був безпечний..
Вважаю дії інспектора ДАІ протиправними за таких підстав.

Слід вказати на те, що протокол у справі про адміністративне правопорушення та постанова не відповідають вимогам стст.251, 256, 280 КпАП України. Це випливає з самого складу зазначеного правопорушення та обсягу доказів, які наявні у протоколі та постанові. Так, у протоколі та постанові немає даних пішоходів, яким нібито було створено перешкоду та небезпеку. Між тим, у відповідності до ст.269 КпАП така особа є потерпілим по справі, або, принаймні, у відповідності до ст.272 КпАП є свідком. У відповідності до ст.256 КпАП дані цих осіб є відомостями, які мають обов’язково, при наявності свідків та потерпілих, зазначатися у протоколі. (Сам характер порушення ПДР, про яке йде мова, говорить про неможливість його вчинення без потерпілих та свідків.) У відповідності до ст.251 КпАП, пояснення цих осіб є доказами по справі. Відсутність у справі не тільки пояснень, але й даних потерпілих та свідків грубо протирічить ст.256 КпАП та призводить до відсутності у справі передбачених законом доказів. За таких умов говорити і про доведеність правопорушення не можна.

Окрім наведеного, слід зазначити, що розгляд справи на місці, без підготовки та надання мені часу для звернення за правовою допомогою, подання документів, які характеризують особу, інших доказів по справі, - не тільки порушує мої права, передбачені ст.268 КпАП, але й призводить до того, що при винесенні постанови не враховано особу, матеріальний стан та інші обставини, які слід враховувати при призначенні адміністративного стягнення відповідно до ст.3 КпАП. За таких умов мої права при такому розгляді справи грубо порушено.

Інспектор ДПС Бутенко М.В. зупинивши мій автомобіль о 10год. 00 хв., протокол про адміністративне правопорушення почав складати о 10 год 10 хв, а вже о 10год.25 хв. виніс Постанову про адміністративне правопорушення, про що вказано у протоколі. Тобто, інспектор відверто знехтував своїм обов’язком повністю до докладно вивчити матеріали справи (ст.272 КУпАП)
Інспектор ДПС Бутенко М.В. зупинивши мій автомобіль о 10год. 00 хв., протокол про адміністративне правопорушення почав складати о 10 год 10 хв, а вже о 10год.25 хв. виніс Постанову про адміністративне правопорушення, про що вказано у протоколі. Тобто, інспектор відверто знехтував своїм обов’язком повністю до докладно вивчити матеріали справи (ст.272 КУпАП)

Під час винесення постанови не дотримано вимоги статей 245, 276, 278,
279, 280 КУпАП, відповідно до яких завданням провадження у справах про
адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне й об’єктивне
з’ясування обставин кожної справи та дотримання процесуального порядку
розгляду справи. При розгляді справи не були з’ясовані і доведені обставини,
яки б свідчили, що в моїх діях є ознаки проступку, за які законом встановлено адміністративну..відповідальність.

Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до статті 33 Кодексу України про адміністративні правопорушення, стягнення за адміністративне правопорушення накладається у межах, установлених цим Кодексом та іншими законами України. При накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність.

Відповідно до статті 268 Кодексу України про адміністративні правопорушення особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має великий перелік прав, зокрема право давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, працівник ДПС складав протокол та постанову одночасно, і лише після завершення складення цих документів надав мені можливість внести до протоколу свої пояснення.

Після безпідставних звинувачень інспектором ДПС, остерігаючись протиправних дій з боку останнього, я передав документи для перевірки у присутності свідків. Забравши мої документи, інспектор склав протокол АХ1 №138876 за статтями 122 ч.1 та 126 ч.1 КУпАП України щей за нібито непередачу документів та виніс постанову АХ1№ 104897 по справі, яка, наголошую, не була розглянута в моїй присутності, що передбачає КУпАП:

Також Мною було заявлено клопотання про відкладення міста та часу розгляду справи, однак воно було відхилено працівником ДАІ. Після чого я в Протоколі про адміністративне правопорушення в поясненнях додав, що прошу відкласти розгляд справи по місту проживання. Відповідно до ст.245 КпАП України, при розгляді справи інспектор ДПС повинен був всебічно, повно і об'єктивно з'ясувати обставин справи, вирішити її в точній відповідності з законом. Проте інспектор ДПС не проаналізував мої докази та не звернув увагу на мої заперечення, притягнувши мене до відповідальності у вигляді штрафа в розмірі 850 грн.

З протоколом та постановою, складеною ІДПС Бутенко М.В., серія АХ1№ 138786 вiд 03.06.2011р. про адміністративне правопорушення, я не погоджуюся, оскільки в моїх діях під час керування транспортним засобом не було допущено порушень Правил дорожнього руху, про що було повідомлено інспектору ДПС, а також зазначено у протоколi. Натомість, не реагуючи на мої пояснення, ним була винесена постанова серія АХ1№104897 від 03.06.2011р. про притягнення мене до адміністративної відповідальності з наступним накладенням штрафу у розмірі 850 грн. З огляду на викладене вважаю, що дії працівника ДПС були незаконними.
Маю зазначити, що відповідно до ст. 251 Кодексу України про адміністративні правопорушення доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які дані, що встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, та показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи
засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху. Але як вбачається із змісту протоколу про адміністративне правопорушення, до нього додається тільки постанова по справі про адміністративне правопорушення. Отже маємо прийти до висновку, що доказів, які б мали доказувати нібито мою вину, не має
і бути не може.

При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснюються його права і обов'язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі», та інспектор не ознайомив мене з моїми правами та обов’язками зазначеними в статті 268 КУпАП, не кажучи вже про їх роз’яснення.

За таких умов у моїх діях немає складу правопорушення, у якому мене визнано винним зазначеною постановою.
Прошу звернути увагу, що згідно ст. 71 ч. 2 Кодексу Адміністративного Судочинства, в справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.



На підставі викладеного, ст. 6, 17, 18, 94, 104, 105, 106, 166 КАС України,
1. Визнати діїІнспектора ДПС сержанта мілції Бутенко Максима Вікторовича, номер нагрудного значка ХА 0869.протиправними під час зупинки транспортного засобу.
2.Визнати дії Інспектора ДПС сержанта мілції Бутенко Максима Вікторовича, номер нагрудного значка ХА 0869.протиправними в частині ненадання інформації щодо свідків або потерпілих ,яким ніби то була скоєна мною перешкода для руху ,що виразилася в інкримінованому мені порушенні п….ПДР під час притягнення мене до адміністративної відповідальності по ст 121 ч 1 ,та виненсення постанови ….
3. Визнати дії Інспектора ДПС сержанта мілції Бутенко Максима Вікторовича, номер нагрудного значка ХА 0869.протиправними в частині ненадання мені можливості скоритатися правом на правову допомогу гарантованим ст 59 Конституції
4. Визнати дії інспектораДПС сержанта мілції Бутенко Максима Вікторовича, номер нагрудного значка ХА 0869 ,щодо відмови у задоволенні клопотання щодо відкладення розгляду справи протиправними.
5. Справу розглянути за участю позивача, належно завчасно повідомивши про час і місце судового засідання.

Додаток:
1. Квитанція про сплату судового збору (1 арк.);
2. Копія позовної заяви для відповідача (3 арк.).
3.. Копія паспорта ______________ на 1 арк. в 1 прим.
4. Копія Протоколу та Постанови про адміністративне правопорушення на 1 арк. в 3 прим.





«_____» _______________ 2011р. Шумахер М. П.

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Харьков 3.06.2011 ст.122 ч.1 и ст.126 ч.1
СообщениеДобавлено: 03 июн 2011, 22:22 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
Начальнику управління ДАІ ГУ МВС України в м.Харкові
XXXXX м.Харків ,
(адрес конторы)

(свой адрес)

ЗАЯВА
№ __________________

__-___-____ року біля 08:20 в мХаркові і по адресу вул. __________________мав місце інцидент між мною та інспекторами ДПС ДАІ ГУМВС України в мХаркові інспектором, який мав нагрудний знак ХА 0869. (посвідчення номер XYXYXYXY), та інспектором, який мав нагрудний знак КІ ZZZZZ Пупкина X.Y. (посвідчення номер XYXYXYXY) (далі по тексту ІДПС-XYXY та ІДПС-ZZZZZ відповідно), що несли службу в складі наряду з двох інспекторів ДПС на патрульному автомобілі д/н HHHH.

У результаті інцидентуБутенко Максим Вікторович, номер нагрудного значка ХА 086 БЕЗПІДСТАВНО та БЕЗДОКАЗАВО склав відносно мене протокол про адміністративне правопорушення серія PP № XXXXXXX за статтею 122 частина 1 КУпА та, незважаючи на те, що з порушенням я був КАТЕГОРИЧНО НЕ ЗГОДНИЙ і надав у письмовому вигляді два клопотання (про необхідність правової допомоги і перенесення дати розгляду справи), склав на місці Постанову по справі про адміністративне правопорушення серія XX № XXXXXXX

Оскільки наслідки данного інциденту, в найближчому майбутньому, можуть отримати розголосу в засобах масової інформації, а так само щоб УНИКНУТИ МОЖЛИВИХ ПРОВОКАЦІЙ З БОКУ ПОСАДОВИХ ОСІБ МВС

ПРОШУ
ПИСЬМОВО відповісти

1 Чи мав інспекторБутенко Максим Вікторович, номер нагрудного значка ХА 086 в період з 01-01-2010 по теперішній час стягнення?

2. Якщо інспекторБутенко Максим Вікторович, номер нагрудного значка ХА 086 мав стягнення, то коли, ким і за який проступок ці стягнення були винесені?

3. Протягом 10 календарних днів з дня отримання даної Заяви повідомити мене про можливість задоволення Заяви письмово на адресу вказану у Заяві (див. вище) (ст. 33 ЗУ «Про інформацію»)

4. Протягом одного місяця повідомити мене письмово на адресу вказану у Заяві (див. вище) про вчинені Вами дії на виконання даної Заяви, забезпечивши мені тим самим Конституційне право на оскарження до суду Ваших дій.


________________________р. ___________________________ (___

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Харьков 3.06.2011 ст.122 ч.1 и ст.126 ч.1
СообщениеДобавлено: 03 июн 2011, 23:42 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 мар 2011, 10:03
Сообщений: 4756
Авто: пешеход
Город: Харьков
ну и на конец часть 1




огромная просьба дайте ссылку на нормальную прогу которая редактирует фидео.....а то мой Movie Maker целый день на это потратил...

_________________
www.youtube.com/user/PORUAN21

Сообщение, не относящиеся к теме
http://roadcontrol-kharkov.blogspot.com/


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Харьков 3.06.2011 ст.122 ч.1 и ст.126 ч.1
СообщениеДобавлено: 04 июн 2011, 10:51 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 мар 2011, 10:03
Сообщений: 4756
Авто: пешеход
Город: Харьков
Изображение Изображение

_________________
www.youtube.com/user/PORUAN21

Сообщение, не относящиеся к теме
http://roadcontrol-kharkov.blogspot.com/


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Харьков 3.06.2011 ст.122 ч.1 и ст.126 ч.1
СообщениеДобавлено: 04 июн 2011, 11:12 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 01 апр 2010, 09:39
Сообщений: 982
Откуда: Сумская область
Авто: Lanos 1.6
пішохід писал(а):
Додаток:
1. Квитанція про сплату судового збору (1 арк.);
2. Копія позовної заяви для відповідача (3 арк.).
3.. Копія паспорта ______________ на 1 арк. в 1 прим.
4. Копія Протоколу та Постанови про адміністративне правопорушення на 1 арк. в 3 прим.

5. Диск з відеозаписом проїзду мною пішоходного переходу

_________________
Так как профиль удалить нельзя, оставляю его бесхозным.
Причина - модератор поставил в один ряд с матерщиками, грубиянами и остальными нехорошими.
Всем пока и удачной борьбы


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Харьков 3.06.2011 ст.122 ч.1 и ст.126 ч.1
СообщениеДобавлено: 04 июн 2011, 11:43 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 мар 2011, 10:03
Сообщений: 4756
Авто: пешеход
Город: Харьков
заметили в протоколе указано п.п. 2.1, а не 2.4.

_________________
www.youtube.com/user/PORUAN21

Сообщение, не относящиеся к теме
http://roadcontrol-kharkov.blogspot.com/


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 54 ]  На страницу 1, 2, 3, 4  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: