Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО
https://roadcontrol.org/forum/

Пример жалобы на инспекторов ГАИ по нарушению ПДД
https://roadcontrol.org/forum/viewtopic.php?f=84&t=756
Страница 1 из 1

Автор:  Pit [ 15 ноя 2009, 20:21 ]
Заголовок сообщения:  Пример жалобы на инспекторов ГАИ по нарушению ПДД

ПРИМЕР ТЕКСТА ЖАЛОБЫ НА ИНСПЕКТОРОВ ДПС ПО НАРУШЕНИЮ ПДД 15.9 (ОСТАНОВКА И СТОЯНКА)
Распечатал, увидел нарушение, заполнил на месте (достаточно лишь номер авто), сфоткал (видео), и отправил...
ВЕРСИЯ ДЛЯ ПЕЧАТИ ТУТ!!!

___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________

С К А Р Г А.

На інспектора ДПС який керував транспортним засобом державний номер __________. „____”___________ 20___ р. в період з ______ по ______, було документально зафіксоване у мiстi______________________________________________________________________________, транспортний засiб державний номер __________ було зупинено з порушенням ПДР про, що свідчать докази (_________________) згідно:
КУАП Стаття 14-1. Відповідальність власників (співвласників) транспортних засобів.
До адміністративної відповідальності за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху у разі їх фіксації працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними засобами, що мають функції фото - і кінозйомки, відеозапису, чи засобами фото - і кінозйомки, відеозапису притягаються власники (співвласники) транспортних засобів.
За наявності обставин, які свідчать про вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті, іншою особою, власник (співвласник) транспортного засобу може протягом десяти днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу повідомити про відповідні обставини (транспортний засіб знаходився у володінні чи користуванні іншої особи, вибув з його володіння внаслідок протиправних дій інших осіб тощо) орган (посадову особу), що виніс постанову про накладення адміністративного стягнення. На період з’ясування та перевірки цих обставин виконання постанови про накладення адміністративного стягнення зупиняється до моменту встановлення особи, яка вчинила це правопорушення.
{ Кодекс доповнено статтею 14-1 згідно із Законом N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

Порушення правил дорожнього руху, а саме пункт_____:
ПДР. 15.9. Зупинка забороняється:
г) на пішохідних переходах і ближче 10 м від них з обох боків, крім випадків надання переваги в русі;
ґ) на перехрестях та ближче 10 м від краю перехрещуваної проїзної частини за відсутності на них пішохідного переходу, за винятком зупинки для надання переваги в русі та зупинки проти бокового проїзду на Т-подібних перехрестях, де є суцільна лінія розмітки або розділювальна смуга;
е) ближче 30 м від посадкових майданчиків для зупинки маршрутних транспортних засобів, а коли їх немає - ближче 30 м від дорожнього знака такої зупинки з обох боків;
и) ближче 10 м від виїздів з прилеглих територій і безпосередньо в місці виїзду.
вимушена зупинка - припинення руху транспортного засобу через його технічний стан або небезпеку, що створюється вантажем, який перевозиться, станом водія (пасажира) або перешкодою на дорозі;
15.14. У разі вимушеної зупинки в місці, де зупинку заборонено, водій повинен вжити всіх заходів, щоб прибрати транспортний засіб, а за неможливості це зробити - діяти згідно з вимогами пунктів 9.9-9.11 цих Правил.
9.9. Аварійна світлова сигналізація повинна бути ввімкнена:
а) у разі вимушеної зупинки на дорозі;
9.11. Якщо транспортний засіб не обладнано аварійною світловою сигналізацією або вона несправна, треба встановити знак аварійної зупинки або миготливий червоний ліхтар:
а) ззаду на транспортному засобі, зазначеному в пункті 9.9
(«в», «г», «ґ») цих Правил;
Відповідно до ст. 14, Закону України «Про дорожній рух» працівники органів внутрішніх справ, при виконані службових обов’язків можуть відступати від окремих вимог ПДР, лише у випадках і при виконанні умов, викладених у них. П 3.1. ПДР говорить, що водії оперативних транспортних засобів, виконуючи невідкладне службове завдання, можуть відступати від цих Правил за умови увімкнення проблискового маячка синього або червоного кольору.

В даному випадку не було ознак того, що працівники ДПС виконували невідкладне службове завдання, оскільки було видно, що вони там просто «несуть службу», але якщо припустити, що таке завдання було, то не були виконані умови п. 3.1 ПДР, який зобов’язує включати проблисковий маячок синього або червоного кольору. З огляду на це, працівники ДПС на вказаному автомобілі, порушили ПДР, та Закон «Про дорожній рух».
Крім того під час моїх спостережень інспектори ДПС з вказаного патрульного автомобіля зупиняли інші автомобілі, з порушенням п. 15.9., чим створювали перешкоди для інших учасників дорожнього руху.

1.3. Учасники дорожнього руху зобов’язані знати й неухильно виконувати вимоги цих Правил, а також бути взаємно ввічливими.
1.4. Кожний учасник дорожнього руху має право розраховувати на те, що й інші учасники виконують ці Правила.
стоянка - припинення руху транспортного засобу на час, більший ніж 5 хвилин, з причин, не пов’язаних з необхідністю виконання вимог цих Правил, посадкою (висадкою) пасажирів, завантаженням (розвантаженням) вантажу;
дорожня обстановка - сукупність факторів, що характеризуються дорожніми умовами, наявністю перешкод на певній ділянці дороги, інтенсивністю і рівнем організації дорожнього руху (наявність дорожньої розмітки, дорожніх знаків, дорожнього обладнання, світлофорів та їх стан), які повинен ураховувати водій під час вибору швидкості, смуги руху та прийомів керування транспортним засобом;
дорожні умови - сукупність факторів, що характеризують (з урахуванням пори року, періоду доби, атмосферних явищ, освітленості дороги) видимість у напрямку руху, стан поверхні проїзної частини (чистота, рівність, шорсткість, зчеплення), а також її ширину, величину похилів на спусках і підйомах, віражів і заокруглень, наявність тротуарів або узбіч, засобів організації дорожнього руху та їх стан;
видимість у напрямку руху - максимальна відстань, на якій з місця водія можна чітко розпізнати межі елементів дороги та розміщення учасників руху, що дає змогу водієві орієнтуватися під час керування транспортним засобом, зокрема для вибору безпечної швидкості та здійснення безпечного маневру;
обмежена оглядовість - видимість дороги в напрямку руху, яка обмежена геометричними параметрами дороги, придорожніми інженерними спорудами, насадженнями та іншими об’єктами, а також транспортними засобами;
оглядовість - об’єктивна можливість бачити дорожню обстановку з місця водія;

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ, Н А К А З 27.03.2009 N 111
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26 червня 2009 р. за N 576/16592
Про затвердження Інструкції з питань діяльності підрозділів ДПС Державтоінспекції МВС
6.2. Досконало знати ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ), цю Інструкцію, інші нормативно-правові акти у сфері безпеки дорожнього руху та свої функціональні обов'язки.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ, П О С Т А Н О В А від 10 жовтня 2001 р. N 1306 Київ
Про Правила дорожнього руху
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 16 ( 16-2005-п ) від 06.01.2005, N 538 ( 538-2005-п ) від 30.06.2005, N 263 ( 263-2007-п ) від 21.02.2007,
N 879 ( 879-2007-п ) від 27.06.2007, N 634 ( 634-2008-п ) від 09.07.2008, N 876 ( 876-2008-п ) від 01.10.2008,
N 76 ( 76-2009-п ) від 11.02.2009, N 124 ( 124-2009-п ) від 11.02.2009, N 395 ( 395-2009-п ) від 22.04.2009 }

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Правила дорожнього руху (додаються).
2. Міністерству внутрішніх справ забезпечити видання Правил дорожнього руху та через засоби масової інформації довести їх зміст до учасників дорожнього руху.
Установити, що видання Правил дорожнього руху та коментарів до них може здійснюватися лише за погодженням з Центром безпеки дорожнього руху та автоматизованих систем при МВС, а відповідних навчальних посібників з питань безпеки дорожнього руху також з Міністерством освіти і науки. { Абзац другий пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 876 ( 876-2008-п ) від 01.10.2008 }
3. Центральним і місцевим органам виконавчої влади сприяти вивченню громадянами Правил дорожнього руху.
4. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком (додається).
5. Міністерству внутрішніх справ та іншим центральним органам виконавчої влади привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цією постановою.
6. Ця постанова набирає чинності з 1 січня 2002 року. Прем’єр-міністр України А.КІНАХ

Звертаю Вашу увагу на таке розташування патрульного авто у даному випадку призвело до того, що іншім учасникам дорожнього руху було зроблено перешкоду або затруднєна їм оглядовiсть.

Стаття 251. Докази
Доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото – і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото - і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
{ Стаття 251 із змінами, внесеними згідно з Указами ПВР N 1369-12 від 29.07.91, N 1818-12 від 15.11.91; Законом N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }
Стаття 252. Оцінка доказів
Орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об’єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю. { Стаття 252 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2342-III ( 2342-14 ) від 05.04.2001 }

Правила для всіх однакові. Чи це еліта !?

П Р О Ш У:
Притягнути до адміністративної відповідальності інспектора ДПС а також Керівника за недбалим доглядом за виконання нормативних та законодавчих актів.
Вжити заходів дисциплінарного характеру до службової (посадової) особи ДАІ, яка вчинила дії, що порушують законодавство, та керівників підрозділу ДАІ, які допускають такі порушення працівниками при організації несення ними служби;
Дати відповідь у порядку та у терміни, передбачені ст.20 Закону України „Про звернення громадян”.
Надати копію рішення про притягнення до дисциплінарної та адміністративної відповідальності.
Залишаю за собою право направити копії матеріалів у прокуратуру м._________________ та ЗМІ.

Додаток:
CD диск з оригіналами _____________ матеріалів.

„____”__________ 20__ р. _________________________

Автор:  goshasv.82 [ 16 ноя 2009, 02:06 ]
Заголовок сообщения:  Re: ПРАВИЛА РАЗДЕЛА

Pit- super!

Автор:  Pit [ 22 ноя 2009, 22:33 ]
Заголовок сообщения:  Re: Пример жалобы на инспекторов ГАИ по нарушению ПДД

НЕМНОГО ПОД КОРРЕКТИРОВАНЫЙ ВАРИАНТ

___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________
___________________________


З А Я В А

На інспектора ДПС який керував транспортним засобом державний номер __________. „____”___________ 20___ р. в період з ______ по ______, було документально зафіксоване у мiстi______________________________________________________________________________, транспортний засiб державний номер __________ було зупинено з порушенням ПДР про, що свідчать докази (____________________) згідно:

КУАП Стаття 14-1. Відповідальність власників (співвласників) транспортних засобів.
До адміністративної відповідальності за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху у разі їх фіксації працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними засобами, що мають функції фото - і кінозйомки, відеозапису, чи засобами фото - і кінозйомки, відеозапису притягаються власники (співвласники) транспортних засобів.

Порушення правил дорожнього руху, а саме пункт_____:

ПДР. 15.9. Зупинка забороняється:
г) на пішохідних переходах і ближче 10 м від них з обох боків, крім випадків надання переваги в русі;
ґ) на перехрестях та ближче 10 м від краю перехрещуваної проїзної частини за відсутності на них пішохідного переходу, за винятком зупинки для надання переваги в русі та зупинки проти бокового проїзду на Т-подібних перехрестях, де є суцільна лінія розмітки або розділювальна смуга;
е) ближче 30 м від посадкових майданчиків для зупинки маршрутних транспортних засобів, а коли їх немає - ближче 30 м від дорожнього знака такої зупинки з обох боків;
и) ближче 10 м від виїздів з прилеглих територій і безпосередньо в місці виїзду.
вимушена зупинка - припинення руху транспортного засобу через його технічний стан або небезпеку, що створюється вантажем, який перевозиться, станом водія (пасажира) або перешкодою на дорозі;
15.14. У разі вимушеної зупинки в місці, де зупинку заборонено, водій повинен вжити всіх заходів, щоб прибрати транспортний засіб, а за неможливості це зробити - діяти згідно з вимогами пунктів 9.9-9.11 цих Правил.
9.9. Аварійна світлова сигналізація повинна бути ввімкнена:
а) у разі вимушеної зупинки на дорозі;
9.11. Якщо транспортний засіб не обладнано аварійною світловою сигналізацією або вона несправна, треба встановити знак аварійної зупинки або миготливий червоний ліхтар:
а) ззаду на транспортному засобі, зазначеному в пункті 9.9
(«в», «г», «ґ») цих Правил;
Відповідно до ст. 14, Закону України «Про дорожній рух» працівники органів внутрішніх справ, при виконані службових обов’язків можуть відступати від окремих вимог ПДР, лише у випадках і при виконанні умов, викладених у них. П 3.1. ПДР говорить, що водії оперативних транспортних засобів, виконуючи невідкладне службове завдання, можуть відступати від цих Правил за умови увімкнення проблискового маячка синього або червоного кольору.

В даному випадку не було ознак того, що працівники ДПС виконували невідкладне службове завдання, оскільки було видно, що вони там просто «несуть службу», але якщо припустити, що таке завдання було, то не були виконані умови п. 3.1 ПДР, який зобов’язує включати проблисковий маячок синього або червоного кольору. З огляду на це, працівники ДПС на вказаному автомобілі, порушили ПДР, та Закон «Про дорожній рух».
Крім того під час моїх спостережень інспектори ДПС з вказаного патрульного автомобіля зупиняли інші автомобілі, з порушенням п. 15.9., чим створювали перешкоди для інших учасників дорожнього руху.

1.3. Учасники дорожнього руху зобов’язані знати й неухильно виконувати вимоги цих Правил, а також бути взаємно ввічливими.
1.4. Кожний учасник дорожнього руху має право розраховувати на те, що й інші учасники виконують ці Правила.
стоянка - припинення руху транспортного засобу на час, більший ніж 5 хвилин, з причин, не пов’язаних з необхідністю виконання вимог цих Правил, посадкою (висадкою) пасажирів, завантаженням (розвантаженням) вантажу;
дорожня обстановка - сукупність факторів, що характеризуються дорожніми умовами, наявністю перешкод на певній ділянці дороги, інтенсивністю і рівнем організації дорожнього руху (наявність дорожньої розмітки, дорожніх знаків, дорожнього обладнання, світлофорів та їх стан), які повинен ураховувати водій під час вибору швидкості, смуги руху та прийомів керування транспортним засобом;
дорожні умови - сукупність факторів, що характеризують (з урахуванням пори року, періоду доби, атмосферних явищ, освітленості дороги) видимість у напрямку руху, стан поверхні проїзної частини (чистота, рівність, шорсткість, зчеплення), а також її ширину, величину похилів на спусках і підйомах, віражів і заокруглень, наявність тротуарів або узбіч, засобів організації дорожнього руху та їх стан;
видимість у напрямку руху - максимальна відстань, на якій з місця водія можна чітко розпізнати межі елементів дороги та розміщення учасників руху, що дає змогу водієві орієнтуватися під час керування транспортним засобом, зокрема для вибору безпечної швидкості та здійснення безпечного маневру;
обмежена оглядовість - видимість дороги в напрямку руху, яка обмежена геометричними параметрами дороги, придорожніми інженерними спорудами, насадженнями та іншими об’єктами, а також транспортними засобами;
оглядовість - об’єктивна можливість бачити дорожню обстановку з місця водія;

Звертаю Вашу увагу на таке розташування патрульного авто у даному випадку призвело до того, що іншім учасникам дорожнього руху було зроблено перешкоду або затруднєна їм оглядовiсть.

Також хотілося б звернути Вашу увагу на те, що співробітники ДПС грубо порушують декілька пунктів Наказу Міністра України, який регулює їх діяльність, або ж просто не знають його...

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ, Н А К А З 27.03.2009 N 111
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26 червня 2009 р. за N 576/16592
Про затвердження Інструкції з питань діяльності підрозділів ДПС Державтоінспекції МВС

2.8. За невиконання покладених на них обов'язків і перевищення наданих їм прав працівники підрозділів ДПС несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.
3.2. Забезпечення безпечного й безперебійного руху транспортних засобів.
3.3. Попередження та припинення злочинів і адміністративних правопорушень у сфері дорожнього руху.
6.2. Досконало знати ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ), цю Інструкцію, інші нормативно-правові акти у сфері безпеки дорожнього руху та свої функціональні обов'язки.
6.32.5. Під час службової діяльності дотримуватись законності, не допускати її порушень іншими працівниками.

Стаття 251. Докази
Доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото – і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото - і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
{ Стаття 251 із змінами, внесеними згідно з Указами ПВР N 1369-12 від 29.07.91, N 1818-12 від 15.11.91; Законом N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }
Стаття 252. Оцінка доказів
Орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об’єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю. { Стаття 252 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2342-III ( 2342-14 ) від 05.04.2001 }
Стаття 272. Свідок
Як свідок у справі про адміністративне правопорушення може бути викликана кожна особа, про яку є дані, що їй відомі які-небудь обставини, що підлягають установленню по даній справі.

Правила для всіх однакові. Чи це еліта !?

П Р О Ш У:
Притягнути до адміністративної відповідальності інспектора ДПС { Стаття 122 }, а також Керівника за недбалий догляд за виконання нормативних та законодавчих актів.
Вжити заходів дисциплінарного характеру до службової (посадової) особи ДАІ, яка вчинила дії, що порушують законодавство, та керівників підрозділу ДАІ, які допускають такі порушення працівниками при організації несення ними служби;
Дати відповідь у порядку та у терміни, передбачені ст.20 Закону України „Про звернення громадян”.
Надати копію рішення про притягнення до дисциплінарної та адміністративної відповідальності.
Залишаю за собою право направити копії матеріалів у прокуратуру м._________________ та ЗМІ.

Додатки:
_______________________________________
_______________________________________

Свiдки:
___________________________________________________ _________________________



„____”__________ 20__ р.

Автор:  andrei-bel [ 23 ноя 2009, 00:25 ]
Заголовок сообщения:  Re: Пример жалобы на инспекторов ГАИ по нарушению ПДД

:!: отличный пост, надеюсь многим пригодится и однозначно будет полезен

Автор:  enti [ 23 ноя 2009, 17:55 ]
Заголовок сообщения:  Re: Пример жалобы на инспекторов ГАИ по нарушению ПДД

Знакомая телега! :lol: :roll: ;)

Автор:  Pit [ 24 ноя 2009, 17:23 ]
Заголовок сообщения:  Re: Пример жалобы на инспекторов ГАИ по нарушению ПДД

Она самая!!!, но уже расчитанная на разные ситуация, и по типу "Заполнил, отправил!"

Автор:  FRESH63 [ 26 ноя 2009, 23:31 ]
Заголовок сообщения:  Re: Пример жалобы на инспекторов ГАИ по нарушению ПДД

В самом начале нужно заменить статью КУпАП с 14.1 на просто 14, потому что как бы менты, должностные лица не подпадают под оную статью, тем более мы же их не в автоматическом режиме снимаем. Читаем : Стаття 14. Відповідальність посадових осіб

Посадові особи підлягають адміністративній відповідальності
за адміністративні правопорушення, зв'язані з недодержанням
установлених правил у сфері охорони порядку управління, державного
і громадського порядку, природи, здоров'я населення та інших
правил, забезпечення виконання яких входить до їх службових
обов'язків.

Автор:  Pit [ 26 ноя 2009, 23:35 ]
Заголовок сообщения:  Re: Пример жалобы на инспекторов ГАИ по нарушению ПДД

По-моему лучше не заменить, а добавить! Так как и 14.1 тоже в тему, там говорится что власники и спиввласники...
Да и про видео-фото в тему, там же есть слово "або"... в автоматическои "або" просто фото-видео засоби...

Автор:  ogurec_dk [ 30 июн 2010, 20:31 ]
Заголовок сообщения:  Re: Пример жалобы на инспекторов ГАИ по нарушению ПДД

Спасибо, отличная темка.
Вопрос возник тут у меня.
Сегодня ДПСник одного паренька шманал, заполнял ему протокольчик.
ПАрень припарковался около рынка менее 10 метров от пешеходного, ну и заплатил за стоянку ... а потом пришел ДПС ник и выписал еще сумму...
Мне стало интересно и я подошел к ним.
Вначале поговорил с пареньком, рассказал все возможные варианты его действий, а потом пообщался с Инспектором.
Я задал ему вопрос, почему он не штрафует своего напарника, который остановил машину под знак СТОЯНКА запрещена и ушел по пирожки на рынок ?
Инспектор ответил, что машина на служебном задании и не нарушает, может отступать от правил.
Я спросил, а какое же это задание, чтоб пирожок купить ?
Ответ - мы на службе, и читай правила, при служебных обязанностях нам можно.
Я спросил, а почему нет мигалки включенной, фишек полосатых около машины ?
Ответ - а зачем ?
Я пояснил, что не первый раз замечаю ваши служебные обязанности, и отлично знаю, что вы нарушаете, подавай пример плохой другим участникам движения... и т.д. пояснил, что сделал фото и видео съемку... и т.д.


Вопрос в студию:
1. Что такое служебные обязанности
2. Какие бывают у низ сверх обязанности, как они формулируются?
3. Какие пункты правил они могут не выполнять и при каких ситуациях ?
4. Прав ли был инспектор в данной ситуации или нет ?

Автор:  Dimansh [ 30 июн 2010, 20:50 ]
Заголовок сообщения:  Re: Пример жалобы на инспекторов ГАИ по нарушению ПДД

вопросы хорошие но надо создать тебе новую тему и там общаться... а то засрут щас хорошую тему кучей постов и она потеряет смысл

Автор:  ogurec_dk [ 30 июн 2010, 21:21 ]
Заголовок сообщения:  Re: Пример жалобы на инспекторов ГАИ по нарушению ПДД

Спасибо.
Создано
viewtopic.php?f=55&t=2282

Автор:  bazar76 [ 02 июл 2010, 00:29 ]
Заголовок сообщения:  Re: Пример жалобы на инспекторов ГАИ по нарушению ПДД

А нельзя ли на основании этой бумаги подойти до гайца и зачитав ему вё это ЗАСТАВИТЬ написать протокол на самого себя?
Так Вы будете уверены что он ТОЧНО заплатит штраф. :lol:

Автор:  aktivist [ 31 янв 2011, 23:34 ]
Заголовок сообщения:  Re: Пример жалобы на инспекторов ГАИ по нарушению ПДД

Так тримати PIT!

Автор:  jay_dee [ 18 фев 2011, 16:05 ]
Заголовок сообщения:  Re: Пример жалобы на инспекторов ГАИ по нарушению ПДД

слать заказным письмом на адрес городского управления ГАИ ?

Страница 1 из 1 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/