Текущее время: 22 июл 2025, 19:41

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Правила форума


ВНИМАНИЕ!! РАЗДЕЛ С ЖЕСТКОЙ МОДЕРАЦИЕЙ!

1. В этом разделе Вы можете создавать темы с просьбой о помощи в составлении исков, жалоб, заявлений.
2. Тема не должна дублировать уже существующую тему. Обязательно пользуйтесь поиском перед созданием темы.
3. Название темы должно коротко, но подробно описывать проблему.
4. Бессмысленные названия тем (eg. "Помогите", "Спасите", "Нужна помощь" строго запрещены.
5. При создании темы, максимально подробно опишите Вашу проблему с указанием детальной хронологии событий. Также, прикрепите все документы, которые имеются у Вас (копии протоколов, постановлений, актов и т. д.
5. Строго запрещено написание сообщений, не относящихся к теме. Писать можно только прямые вопросы и ответы правового характера в рамках темы.
6. После решения Вашего вопроса, если тема исчерпана, автор темы должен нажать кнопку "Принять ответ" в виде зеленой галочки в сообщении, в котором максимально подробно описан ответ на Ваш вопрос.

ТЕМЫ И СООБЩЕНИЯ, НАРУШАЮЩИЕ ДАННЫЕ ПРАВИЛА, БУДУТ УДАЛЯТЬСЯ БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ!



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 11 ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Трещина и ручник
СообщениеДобавлено: 24 мар 2011, 13:15 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 26 апр 2010, 20:06
Сообщений: 67
Авто: Sharan
Помогите советом поскольку с такой проблемой не сталкивался. Человек ехал бусом, на котором трещина на ломовом стекле и не работал ручник. Остановили и составили два акта проверки тех состояния о том что трещина и что ручник не рабочий. Соответственно под диктовку человек написал что ехал с нерабочим ручником и трещиной на стекле. У него забрали талон техосмотра сообщив что дело будет рассматриваться 08.04. Какие мои действия? Насколько правомерна проверка техосмотра на дороге?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Трещина и ручник
СообщениеДобавлено: 24 мар 2011, 14:17 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 11 авг 2010, 13:34
Сообщений: 4840
Откуда: Одесса
Авто: Skoda Fabia
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ


ПОСТАНОВА

від 22 квітня 2009 р. N 395

Київ

Про внесення змін до Правил дорожнього руху

2. У підпункті "б" пункту 2.4 слова "технічний стан," виключити.


Было:

2.4. На вимогу працівника міліції водій повинен зупинитися з дотриманням вимог цих Правил, а також:

б) дати можливість перевірити технічний стан, номери агрегатів і комплектність транспортного засобу;


Стало:

2.4. На вимогу працівника міліції водій повинен зупинитися з дотриманням вимог цих Правил, а також:

б) дати можливість перевірити номери агрегатів і комплектність транспортного засобу;

_________________
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Трещина и ручник
СообщениеДобавлено: 24 мар 2011, 16:34 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
Івано-Франківському міському суду
--------------------------------------------------
вул. Грюнвальдська,11 м. Івано-Франківськ

Позивач:
хххххх Іван Васильович
проживаючий с.Ямниця віл. ххххх,
Тисменецького ра-ну, Івано-Франківської обл

тел. +38 _________________

Відповідач:
держ-автоінспектор Тисменецького ВДАІ
Литвин Михайло Дмитрович
м.Тисмениця вул. Шевченка, 51
та
ВДАІ Тисменицького району
м.Тисмениця вул. Шевченка, 51
тел.факс 8 (03436) 2-11-71


ПОЗОВНА ЗАЯВА
(у справі за адміністративним позовом).
Звільнено від сплати судового збору відповідно до ч.5 ст..288 КпАП України.
про визнання дій відповідача протиправними та про скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення АТ 113648 від 11.березня 2011 року.
Цей позов підлягає розгляду у судах на підставі ст.288 ч.3 КпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівняного до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи.
11.березня 2011 року у 23 годині 21 хвилині посадовою особою відповідача – держ-автоінспектор Тисменецького ВДАІ Литвином Михайлом Дмитровичем, винесено постанову у справі про адміністративне правопорушення, передбачене ст.121 частиною 1 КУаПАП України щодо мене та накладено штраф у сімі 340 грн. Крім того інспектором вилучено дійсний талон про проходження державного технічного огляду з логотипом 2012 № 961772 на транспортний засіб ВАЗ-21011 д.н.з. АТхххххххх відповідно до АКТу №25 від 11.03.2011року.
Вказана постанова не відповідає обставинам справи та вимогам закону з таких підстав:
Я рухався на своєму автомобілі ВАЗ 21011 д.н.з. АТхххххххх. У селі Угринів мене зупинив держ-автоінспектор Тисменецького ВДАІ Литвин Михайло Дмитрович. Після зупинки та пред'явлення мною документів на мене було складено протокол № АТ 1095530 яким мене було звинувачено в керуванні автомобіля з технічними несправностями, а саме начебто мій автомобіль технічно несправний - “стоянкова гальмівна система не забезпечує нерухомий стан автомобіля, тріщина вітрового скла в зоні роботи склоочисників більше 50мм” та винесено постанову АТ 113648 про адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст. 121 КупАП.
Із зазначеною постановою не погоджуюсь, оскільки вона винесена з порушенням норм права, суперечить вимогам закону, та не відображає дійсних обставин справи а тому підлягає скасуванню з наступних підстав:
Відповідно до ч. 4 ст. 35 ЗУ “Про дорожній рух” Державний технічний огляд транспортних засобів, що призначені для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування та зареєстровані в підрозділах Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України, здійснюється цими підрозділами, а перевірка технічного стану цих транспортних засобів під час проведення державного технічного огляду - уповноваженими суб'єктами господарювання на підставі дозволу, виданого Державтоінспекцією Міністерства внутрішніх справ України в порядку і за плату, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Таким чином така перевірки автомобіля може здійснюватися лише під час проведення техогляду а не по бажанню державтоінспектора під час зупинки транспортного засобу.
Крім того, під час перевірки мого ТЗ інспектором не забезпечені технічні умови для перевірки працездатнсті стоянкового гальма.
Відповідно до статті 31.4.1ПДР:
31.4. Забороняється експлуатація транспортних засобів згідно із законодавством за наявності таких технічних несправностей і невідповідності таким вимогам:
д) стоянкова гальмова система при відключеному від трансмісії двигуні не забезпечує нерухомий стан: легкових автомобілів, їхніх модифікацій для перевезення вантажів, а також автобусів у спорядженому стані - на уклоні не менше ніж 23 %;
Зокрема була темна пора часу 23-21 та слизька та вологе дорожнє покриття.
Зауважую, що інспектором під час перевірки не були дотримані ці умови при перевірці стоянкових гальм.
Також відповідно до п. 31.5. ПДР передбачено наступне:
У разі виникнення в дорозі несправностей, зазначених у пункті 31.4 цих Правил, водій повинен вжити заходів для їх усунення, а якщо це зробити неможливо - рухатися якомога коротшим шляхом до місця стоянки або ремонту, дотримуючись запобіжних заходів з виконанням вимог пунктів 9.9 і 9.11 цих Правил.
Крім того, в діючий редакції ПДР, відсутній пункт пункт про перевірку технічного стану:
" 2.4. На вимогу працівника міліції водій повинен зупинитися з дотриманням вимог цих Правил, а також:
а) передати для перевірки документи, зазначені в пункті 2.1;
б) дати можливість перевірити номери агрегатів і комплектність транспортного засобу; (Підпункт "б" пункту 2.4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 395 ( 395-2009-п) від 22.04.2009)
в) дати можливість оглянути транспортний засіб відповідно до законодавства за наявності на те законних підстав.”
Враховуючи наведені вище умови перевірки ТЗ на начебто несправність стоянкового гальма проведені вимірювання не можуть бути використані при винесенні постанови беспосередньо на дорозі.
Також усі перевірки ТЗ мають бути занесені у "Акт перевірки технічного стану колісного транспортного засобу" копія якого видається водію. Жодного "Акту перевірки технічного стану колісного транспортного засобу" інспектором складено не було.
Формою Акту перевірки технічного стану колісного транспортного засобу, передбаченого Наказом № 534 МВС, визначено вичерпний перелік систем, вузлів та агрегатів ТЗ, які можуть бути перевірені. Перевірка стану вітрового скла не передбачена. Водночас, відповідно до підпункту "і", перевірці підлягають інші недоліки (згідно з підпунктом 31.4.7 ПДР). Згідно підпункт 31.4.7 ПДР не передбачає заборону експлуатації ТЗ з будь-якими недоліками вітрового скала (крім його відсутності) и не передбачена жодним з пунктів правил дорожнього руху.
Крім того перед тим як складати протокол за технічний стан ТЗ відповідно наказу № 534 МВС «Про затвердження Порядку здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів (Надалі ТЗ) під час їх експлуатації» складається акт перевірки, а у разі наявних на те підстав складається протокол про адміністративне правопорушення. Після чого копія акту під підпис вручається водієві. Також цією ж інструкцією передбачено що технічний стан та обладнання ТЗ під час їх експлуатації перевіряється візуально та з використанням засобів вимірювальної техніки. Так довжина тріщини нічим не замірялась, акт перевірки технічного стану ТЗ на складався, та його копія мені не видавалась.
Вважаю, що мною не було вчинено ніякого адміністративного правопорушення, а накладене на мене адміністративне стягнення в розмірі 340 грн. - є безпідставним. Дії інспектора по притягненню мене до адміністративної відповідальності розглядаю як такі, що містять ознаки, передбачені ст.365 Карного Кодексу України - "перевищення службових повноважень".
Звертаю увагу суду на те, що мене було зупинено о 23-21, розгляд справи було призначено на 23-21 цього-ж дня, що фактично позбавило мене можливості скористатися своїм правом на захист та юридичну допомогу, а також надати данні що характеризують особу, її майновий стан, обставини що пом’якшують або обтяжують відповідальність. Це є прямим порушенням вимог ст.268 Кодексу України про Адміністративні правопорушення.
Такі дії інспектора свідчать про його упереджене ставлення, викликане моїми запереченнями проти інкримінування мені неіснуючого правопорушення.
-Інспектор не пред’явив ніяких доказів мого порушення.
-Крім того, відповідно до ст 256, при складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснюються його права і обов'язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу. Інспектор не роз’яснив мої права і обов'язки.
-Інспектор порушив п. 1.2. РОЗПОРЯДЖЕННЯ №466, від 21.05.2009 - “1.2. Не допускати випадків здійснення контролю за дотриманням водіями правил дорожнього руху із місць, закритих для візуального огляду учасникам дорожнього руху (об'єкти дорожнього сервісу, зелені насадження тощо). “ - автівка інспектора стояла у візуально закритому місті прямо на перехресті з порушенням ПДР.
-Інспектор порушив п. 1.6. РОЗПОРЯДЖЕННЯ №466, від 21.05.2009 - “1.6. Виключити випадки складання відносно водіїв транспортних засобів адміністративних протоколів без доведення їхньої вини чи достатніх доказів допущення ними порушень ПДР (фото-, відеоматеріалів, показів свідків тощо). “
-Інспектор порушив п. 1.8. РОЗПОРЯДЖЕННЯ №466, від 21.05.2009 - “1.8. Не допускати випадків документування порушень ПДР, якщо порушення скоєне внаслідок неналежного утримання дорожнього покриття (виїзд на зустрічну смугу для об'їзду перешкод, ям тощо). “

На підставі викладеного вважаю накладене на мене стягнення необґрунтованим та таким, що суперечить чинному законодавству України з наступних причин:

Враховуючи що при розгляді адміністративної справи відповідачем були грубо порушені мої охоронювані Законом права, що є першим завданням згідно ст.1 КУпАП, реалізувати які мене позбавив відповідач, неправильне застосування вимог ст.278 та 33 КУпАП, керуючись ст.288-289 КУпАП, ст.18ч.1п.2, 105-106, 162 КАС України, вважаю, що дії інспектора були незаконними і така постанова не відповідає вимогам закону та підлягає скасуванню..
До того ж, слід вказати, що відповідно до ст.71 ч.2 КАС України, обов’язок доказування правомірності своїх дій в даному випадку та надання доказів порушення повністю покладено на відповідача.
За таких умов у моїх діях немає складу правопорушення, у якому мене визнано винним зазначеною постановою.
Ст.288 КпАП прямо передбачає:
Стаття 288. Порядок оскарження постанови по справі про адміністративне правопорушення
Постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено:
3) постанову іншого органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення - у вищестоящий орган (вищестоящій посадовій особі) або в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України (2747-15), з особливостями, встановленими цим Кодексом.
Враховуючи той факт, що у двох перших пунктах зазначеної норми постанови співробітника ДАІ не вказані, дана категорія справ прямо відноситься до тих, яка входить до компетенції безпосередньо судів.
За таких умов справа підлягає розгляду судами.
Вважаю, що до цієї справи повністю відносяться вимоги Постанов Пленуму Верховного Суду України, а саме:
Від 11.06.2004 N 11 „Про окремі питання, що виникають при застосуванні судами положень ст. 276 Кодексу України про адміністративні правопорушення”, яка передбачає:
3.Згідно зі ст. 245 КУпАП ( 80732-10 ) суддя при розгляді справи про адміністративне правопорушення має своєчасно, всебічно,повно й об'єктивно з'ясувати обставини справи і вирішити її в точній відповідності із законом.

23.12.2005 N 14 „Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті”, яка передбачає:
24. Звернути увагу судів на неприпустимість спрощеного підходу до судового розгляду справ про адміністративні правопорушення на транспорті та ігнорування прав осіб, яких притягають до відповідальності, потерпілих, їх законних представників і захисників.
Суди повинні неухильно виконувати вимоги ст. 268 КпАП (80732-10) щодо розгляду справи про адміністративне правопорушення у присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності зазначеної особи це можливо лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце та час розгляду і якщо від неї не надійшло клопотання про його відкладення.
При розгляді справ зазначеної категорії необхідно з'ясовувати всі обставини, перелічені у статтях 247 і 280 КпАП ( 80732-10 ), у тому числі шляхом допиту свідків та призначення експертиз.
Зміст постанови судді має відповідати вимогам, передбаченим статтями 283 і 284 КпАП ( 80732-10 ). У ній, зокрема, потрібно навести докази, на яких ґрунтується висновок про вчинення особою адміністративного правопорушення, та зазначити мотиви відхилення інших доказів, на які посилався правопорушник, чи висловлених останнім доводів.

Очевидно, що співробітником ДАІ складено документи саме із цим „спрощеним” підходом, із значними процесуальними порушеннями, таким чином, що протокол протирічить постанові про адміністративне правопорушення.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст..4, 6 КАС України, стст.287, 288 КпАП України,

ПРОШУ:


1.Зазначену постанову АТ113648 у справі про адміністративне правопорушення визнати недійсною та скасувати, а справу про адміністративне правопорушення щодо мене закрити, за відсутністю у моїх діях складу такого правопорушення;
2.Визнати дії держ-автоінспектора Тисменецького ВДАІ Литвина Михайла Дмитровича протиправними
3.Зобов'язати повернути мені вилучений талон техогляду.

Додатки:
Копія позовної заяви;
копія протоколу ( АТ1095530 від 11.березня 2011 року) – 3 примірника.
копія постанови АТ113648 по справі про адміністративне правопорушення від 11.березня 2011 року – 3 примірника


„18” березня 2011 р.

__________________________ (Підпис)


Знаю, что много, но иски по такому шаблону практически все на 99% прошли



Позичив на сайті Взяткам нет,дякую хлопцям.

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Трещина и ручник
СообщениеДобавлено: 24 мар 2011, 16:45 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 янв 2011, 00:00
Сообщений: 8232
Откуда: Kyiv
Авто: VW-G
Город: Kyiv
пішохід писал(а):
-Інспектор порушив п. 1.2. РОЗПОРЯДЖЕННЯ №466, від 21.05.2009 - “1.2. Не допускати випадків здійснення контролю за дотриманням водіями правил дорожнього руху із місць, закритих для візуального огляду учасникам дорожнього руху (об'єкти дорожнього сервісу, зелені насадження тощо). “ - автівка інспектора стояла у візуально закритому місті прямо на перехресті з порушенням ПДР.
-Інспектор порушив п. 1.6. РОЗПОРЯДЖЕННЯ №466, від 21.05.2009 - “1.6. Виключити випадки складання відносно водіїв транспортних засобів адміністративних протоколів без доведення їхньої вини чи достатніх доказів допущення ними порушень ПДР (фото-, відеоматеріалів, показів свідків тощо). “
-Інспектор порушив п. 1.8. РОЗПОРЯДЖЕННЯ №466, від 21.05.2009 - “1.8. Не допускати випадків документування порушень ПДР, якщо порушення скоєне внаслідок неналежного утримання дорожнього покриття (виїзд на зустрічну смугу для об'їзду перешкод, ям тощо). “

Мабуть вже не треба.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Трещина и ручник
СообщениеДобавлено: 24 мар 2011, 18:01 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 26 апр 2010, 20:06
Сообщений: 67
Авто: Sharan
Дякую пішохід. доволі аргументовано. Думаю що прийдеться сходити з водієм на розгляд справи поспілкуватись з працівниками ДПС. Ще напишу всім, хто читатиме це повідомлення. НІКОЛИ НЕ ПИШІТЬ В ПОЯСНЕННЯХ ТОГО, ЩО ДИКТУЄ ІНСПЕКТОР!!! НІКОЛИ! НІКОЛИ!!!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Трещина и ручник
СообщениеДобавлено: 24 мар 2011, 18:32 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 25 янв 2011, 09:47
Сообщений: 2791
Откуда: УКРАЇНА
пиши також скаргу на нач.ДАІ:

Начальнику Відділу Державної автомобільної інспекції для обслуговування адміністративної території та АТІ Широківського району УМВС України в Дніпропетровської області
Ткаченко Сергію Олександровичу
53700, смт Широке Дніпропетровської обл., вул. Свердлова, буд.№12

КОПІЯ:
Прокурору Широківського району
юристу 1 класу
Савельєву Максиму Володимировичу
53700, смт Широке, вул. Леніна, 99
тел. 8-05657-2-18-52
Громадянина України

С К А Р Г А
Звертаюсь до Вас з проханням провести перевірку обставин, викладених у даній заяві, з метою встановлення фактів протиправних дій, зловживання службовим становищем і подальшого прийняття відповідних заходів щодо винних осіб.
15 січня 2011 року о 08 годині мене було зупинено на автодорозі смт Широке - м. Кривий Ріг інспектором ДПС ВДАІ з ОАТ Широківського району прапорщиком міліції Севостьяненко Олександром Володимировичем (надалі за текстом - інспектор).
Згідно Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС №111, п.15.5. «Під час звернення до водія працівник Державтоінспекції МВС зобов'язаний прикласти праву руку до головного убору, привітатися, чітко й зрозуміло відрекомендуватися, назвати свою посаду, звання та прізвище, висловити вимогу про передачу водієм документів, зазначених в пункті 2.1 ПДР, для перевірки та повідомити про причину зупинки транспортного засобу і суть скоєного правопорушення.»
Цю вимогу Інструкції інспектор не виконав. На вимогу працівника ДАІ, я передав документи зазначені в п.2.1 ПДР, та запитав у інспектора його посвідчення та номер жетону, як того вимагає ст. 5 Закон України «Про міліцію» - «При звертанні до громадянина працівник міліції зобов'язаний назвати своє прізвище, звання та пред'явити на його вимогу службове посвідчення», що він не зробив.
Перевіривши мої документи, інспектор визначив, що я порушив ПДР, а саме "керував автомобілем на лобовому склі якого, мається тріщина в зоні роботи склоочисникiв, довжиною більше ніж 50 мм про що о 08.10 год. 15.01.2011 склав протокол АЕ1№, яким мене було звинувачено в керуванні автомобіля з вказаною технічною несправністю та винiс постанову АЕ1 № в справі про АП, передбачене ч.1 ст. 121 КУпАП, якою було накладене стягнення у виглядi штрафу у розмірі 400 грн. Крім того інспектор склав акт, та вилучив у мене талон про проходження державного технічного огляду.
Із зазначеною постановою не погоджуюсь, оскільки вона винесена з порушенням норм права, суперечить вимогам закону, та не відображає дійсних обставин справи, а тому підлягає скасуванню з наступних підстав:
1. Заборона експлуатації транспортного засобу з даним недоліком не передбачена жодним з пунктів правил дорожнього руху. Тому інспектором в протоколі та постанові було вказано що я нiбито порушив пункт правил 31.4.7(в), а насправдi в цьому пунктi зазначено: п.31.4.7 в) встановлено на скло додатковi предмети або нанесено покриття, якi обмежують оглядовiсть з мiсця водiя, i погiршують його прозорiсть .
Вказана трiщина не може бути ані додатковим предметом, ані нанесеним покриттям i не погіршує його прозорість та не обмежує оглядовість з місця водія. Це я намагався пояснити інспекторові, але він не схотів мене слухати i виписав постанову i протокол. Я відповів інспекторові, що нічого не порушував i не згоден з винесеною щодо мене постановою.
2. Постановою КМУ №395 від 22 квітня 2009 р. «Про внесення змін до правил дорожнього руху» у працівників ДАІ вилучена можливість перевіряти технічний стан транспортного засобу – п.2. У підпункті "б" пункту 2.4 (ПДР) слова "технічний стан,"виключити.
3. Крім того, перед тим як складати протокол за технічний стан ТЗ відповідно наказу № 534 МВС «Про затвердження Порядку здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів (Надалі ТЗ) під час їх експлуатації» складається акт перевірки, а лише після цього (р. ІІ, п. 6 наказу №534) у разі наявних на те підстав складається протокол про адміністративне правопорушення. Після чого копія акту під підпис вручається водієві. Акт перевірки технічного стану ТЗ не складався, та його копія мені не видавалась. Цей акт має право складати лише інспектор АТІ, який його після складання має підписати, та поставити особистий штамп (р. ІІІ, п.7 нак. №534). До того ж несправності або невідповідності, пов’язані з вітровим склом, вказуються у п.14.і Акту, проте у відповідності з п.6 розділу ІІ наказу №534 – «У разі виявлення технічних несправностей складових частин КТЗ, перелічених у підпунктах a, c, d, e, g, h пункту 14 Акта перевірки, працівник ДАІ робить відповідну відмітку в пункті 16 Акта перевірки, а також складає протокол про адміністративне правопорушення.»
Тобто – за порушення, перелічені у підпункті «і» п.14 Акту протокол не складається.
4. Звертаю увагу на те, що мене було зупинено о 8год 00хв,, протокол складений о 08.10, а розгляд справи було призначено на 8 год.00хв. цього-ж дня, що є грубим порушенням процедури. Це фактично позбавило мене можливості скористатися своїм правом на захист та юридичну допомогу, а також надати данні що характеризують особу, її майновий стан, обставини що пом’якшують або обтяжують відповідальність. Це є прямим порушенням вимог ст.268 Кодексу України про Адміністративні правопорушення. Також, як видно з постанови, інспектор, виписав постанову раніш за протокол, крім того не вказав обставини, які вiн зобов'язаний з'ясувати при розглядi справи керуючись ст.280 КУпАП, а саме: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду….

5. Крім того, у присутності свідків, вказаних у протоколі, а також пасажирів мого автомобілю, я запитав у інспектора сертифікат та свідоцтво про метрологічну повірку на лінійку, якої проводились виміри. Інспектор відмовився це робити, що вказує на відсутність таких документів, а також на порушення п.20.2 наказу Міністерства внутрішніх справ України від 27 березня 2009 року N 111 «Про затвердження Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС» - «Забороняється застосування технічних засобів та приладів, які не сертифіковані, не сертифіковані в Україні та які не пройшли метрологічної повірки або мають свідоцтво про таку повірку, термін дії якого минув…»
Такі дії інспектора свідчать про його упереджене ставлення, викликане моїми запереченнями проти інкримінування мені неіснуючого правопорушення. Вважаю, що мною не було вчинено ніякого адміністративного правопорушення, а накладене на мене адміністративне стягнення є безпідставним.
До того ж, звинувативши мене у вигаданому інспектором правопорушенні, в мене було незаконно вилучено талон державного технічного огляду, що суперечить вимогам ст.265-3 КУпАП - У разі експлуатації транспортного засобу, що має несправності гальмової системи, рульового управління, тягово-зчіпного пристрою, зовнішніх світлових приладів (темної пори доби), або не укомплектований відповідно до призначення чи має інші технічні несправності, з якими відповідно до встановлених правил експлуатація їх забороняється, або переобладнаний з порушенням відповідних правил, норм і стандартів, або є таким, що своєчасно
не пройшов державного технічного огляду, - працівник Державної автомобільної інспекції тимчасово вилучає талон про проходження державного технічного огляду. Жодної причини вилучати талон ТО у інспектора не було, тому що правила дорожнього руху я не порушував.
Інспектор Севостьяненко О.В. грубо порушує ст. 19 Конституції України - Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. А з урахуванням того, що у моїх діях відсутній склад порушення ПДР, причини для вилучення талону ТО були відсутні, чого інспектор не міг не знати, він грубо і навмисно перевищив посадові повноваження, а саме – незаконно провів перевірку технічного стану, незаконно склав протокол та виніс постанову в справі, незаконно позбавив мене конституційного права користуватися власністю та позбавив можливості везти дитину у лікарню, куди я прямував у той час. Таки дії мають ознаки кримінального злочину передбаченого ч.1 ст.365 КК України.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.288, 289 КУпАП, ст. 97 КПК України, ст. 4, 5, 7, 17, 29 ЗУ «Про звернення громадян»
ПРОШУ:
1. Розглянути скаргу згідно вимог ст.17 ЗУ «Про звернення громадян».
2. Скасувати постанову в справі про адміністративне правопорушення від 14.01.2011 року.
3. Повернути талон державного технічного огляду на автомобіль ВАЗ-.
4. Дати відповідь у порядку та у терміни, передбачені ст.20 Закону України «Про звернення громадян.»
5. Провести службову перевірку щодо дій прапорщика міліції Севостьяненко Олександра Володимировича, про результати якої повідомити мене письмово.
6. Прокурора Шроківського району – здійснити нагляд за дотриманням законодавства про звернення громадян, та відповідно до наданих чинним законодавством повноважень вжити заходів до поновлення порушених прав, захисту законних інтересів та притягнення порушників до відповідальності.

Доводжу до Вашого відома, що я залишаю за собою право звернутись до вищестоящих керівників ДАІ, прокуратури та суду, а також до ЗМІ, для встановлення істини та дотримання під час службової діяльності працівниками державної автомобільної інспекції законності, та недопущення її порушення у майбутньому.

Додатки:
- копія протоколу про адміністративне правопорушення;
- копія постанови в справі про адміністративне правопорушення;
- копія акту про вилучення талону державного технічного огляду.

З повагою, ___________________________

«____» січня 2011 року

ще одна коза позовної заяви:

До Дзержинського районного суду
м. Кривого Рогу

ПОЗИВАЧ:

ВІДПОВІДАЧ:
Інспектор ВР Відділу Державної автомобільної
інспекції для обслуговування адміністративної
території м. Кривого Рогу та АТІ УМВС України в
Дніпропетровської області
ст. лейтенант міліції Козачук Микола Володимирович
50069, м. Кривий Ріг Дніпропетровської області,
вул. Волгоградська, буд.№11,
тел. 261409, факс 743283, телетайп: 106107 Радар.

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ.

Звільнено від сплати судового збору відповідно до ст.288 КУпАП України.
Цей позов підлягає розгляду у судах на підставі ст.288 ч.3 КУпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівняного до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи.
05 січня 2011 року о 17 годині мене було зупинено на вул. Жигулівській у м. Кривому Розі інспектором ВР В з ОАТ м. Кривий Ріг та АТІ ст. лейтенантом міліції Козачук Миколою Володимировичем (надалі за текстом - інспектор).
Згідно Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС №111, п.15.5. «Під час звернення до водія працівник Державтоінспекції МВС зобов'язаний прикласти праву руку до головного убору, привітатися, чітко й зрозуміло відрекомендуватися, назвати свою посаду, звання та прізвище, висловити вимогу про передачу водієм документів, зазначених в пункті 2.1 ПДР, для перевірки та повідомити про причину зупинки транспортного засобу і суть скоєного правопорушення.»
Цю вимогу Інструкції інспектор не виконав. На вимогу працівника ДАІ, я передав документи зазначені в п.2.1 ПДР, та запитав у інспектора його посвідчення та номер жетону, тому що інспектор знаходився не на патрульному автомобілі ДАІ, та був одягнутий у форму, відмінну від тої, у якої несуть службу інспектори ДАІ. Замість відповіді на запитання, як того вимагає ст. 5 Закон України «Про міліцію» - «При звертанні до громадянина працівник міліції зобов'язаний назвати своє прізвище, звання та пред'явити на його вимогу службове посвідчення» я почув лайку та погрози, бо я «дуже розумний»
Перевіривши мої документи, інспектор Козачук М.В. визначив, що я порушив ПДР, а саме "керував автомобілем Дєу Ланос, на лобовому склі якого, мається тріщина в зоні роботи склоочисникiв, довжиною більше ніж 50 мм” про що о 17.10 год. 05.01.2011 склав протокол, яким мене було звинувачено в керуванні автомобіля з технічними несправностями та винiс постанову в справі про АП, передбачене ч.1 ст. 121 КУпАП, якою було накладене стягнення у виглядi штрафу у розмірі 425 грн.
Із зазначеною постановою не погоджуюсь, оскільки вона винесена з порушенням норм права, суперечить вимогам закону, та не відображає дійсних обставин справи, а тому підлягає скасуванню з наступних підстав:
1. Заборона експлуатації транспортного засобу з даним недоліком не передбачена жодним з пунктів правил дорожнього руху. Тому інспектором в протоколі та постанові було вказано що я нiбито порушив пункт правил 31.4.7(в), а насправдi в цьому пунктi зазначено: п.31.4.7 в) встановлено на скло додатковi предмети або нанесено покриття, якi обмежують оглядовiсть з мiсця водiя, i погiршують його прозорiсть .
Вказана трiщина не може бути ані додатковим предметом, ані нанесеним покритям i не погіршує його прозорiсть та не обмежує оглядовiсть з мiсця водiя. Це я намагався пояснити інспекторові, але вiн не схотiв мене слухати i виписав постанову i протокол. Також інспектор вказав на нібито порушення ЗУ «Про дорожній рух» Я відповів інспекторові, що нічого не порушував i не згоден з винесеною щодо мене постановою.
2. Крім того, перед тим як складати протокол за технічний стан ТЗ відповідно наказу № 534 МВС «Про затвердження Порядку здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів (Надалі ТЗ) під час їх експлуатації» складається акт перевірки, а лише після цього (р. ІІ, п. 6 наказу №534) у разі наявних на те підстав складається протокол про адміністративне правопорушення. Після чого копія акту під підпис вручається водієві. Акт перевірки технічного стану ТЗ не складався, та його копія мені не видавалась. Цей акт має право складати лише інспектор АТІ, який його після складання має підписати, та поставити особистий штамп (р. ІІІ, п.7 нак. №534). До того ж несправності або невідповідності, пов’язані з вітровим склом, вказуються у п.14.і Акту, проте у відповідності з п.6 розділу ІІ наказу №534 – «У разі виявлення технічних несправностей складових частин КТЗ, перелічених у підпунктах a, c, d, e, g, h пункту 14 Акта перевірки, працівник ДАІ робить відповідну відмітку в пункті 16 Акта перевірки, а також складає протокол про адміністративне правопорушення.»
Тобто – за порушення, перелічені у підпункті «і» п.14 Акту протокол не складається.
3. Звертаю увагу суду на те, що мене було зупинено о 17год 10хв, розгляд справи було призначено також на 17год.20хв. цього-ж дня, що фактично позбавило мене можливості скористатися своїм правом на захист та юридичну допомогу, а також надати данні що характеризують особу, її майновий стан, обставини що пом’якшують або обтяжують відповідальність. Це є прямим порушенням вимог ст.268 Кодексу України про Адміністративні правопорушення. Також, як видно з постанови, інспектор, виписуючи постанову не вказав обставини, якi вiн зобов'язаний з'ясувати при розглядi справи керуючись ст.280 КУпАП, а саме: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду….
Такі дії інспектора свідчать про його упереджене ставлення, викликане моїми запереченнями проти інкримінування мені неіснуючого правопорушення. Вважаю, що мною не було вчинено ніякого адміністративного правопорушення, а накладене на мене адміністративне стягнення є безпідставним.
До того ж інспектор незаконно, вилучив документи та погрожуючи застосувати табельну зброю та спецзасіб – наручники за непокору його вимогам, вимусив мене приїхати, та поставити автомобіль на штраф майданчик, що суперечить вимогам ст.265-2 КУпАП, про що навіть не зробив запис у протоколі.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст..4, 6 КАС України, ст..ст.33, 278, 279, 280, 283, 287, 288, 268 КУпАП України.
ПРОШУ:
1. Прийняти позовну заяву до розгляду та порушити провадження у справі.
2. Визнати дії інспектора ВР ВДАЇ ст. л-нта міліції Козачук Миколи Володимировича незаконними при складанні протоколу та постанови від 05.01.2011 року.
3. Скасувати постанову в справі про адміністративне правопорушення від 05.01.2011 року, що виніс інспектор ВР ВДАЇ ст. л-нт міліції Козачук Микола Володимирович, про накладення на мене адміністративного стягнення у вигляді штрафу на користь держави у розмірі 425 гривень за порушення Правил дорожнього руху та провадження по справі закрити.
Додатки:
- копія протоколу про адміністративне правопорушення;
- копія постанови в справі про адміністративне правопорушення;
- копiя наказу МВС № 534 вiд 13.10.2008 на 2 аркушах.
- копія адміністративного позову для відповідача з додатком на 4 аркушах.
- копія паспорту громадянина України позивача.

«____» січня 2011 року

позовна заява по проведенню перевірки техстану-


До Інгулецького районного суду м. Кривого Рогу ПОЗИВАЧ:
від імені якого діє на підставі довіреності
ВІДПОВІДАЧ:
Інспектор ДПС ВДАІ для обслуговування адміністративної
території Широківського району та АТІ УМВС
України в Дніпропетровської області
Севостьяненко Олександр Володимирович
53700, смт Широке Дніпропетровської області, вул. Свердлова, буд.№12, тел. (05657) 2–93–89

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ

Звільнено від сплати судового збору відповідно до ст.288 КУпАП України.
Цей позов підлягає розгляду у судах на підставі ст.288 ч.3 КУпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівняного до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи.
15 січня 2011 року о 08 годині мене було зупинено на автодорозі смт Широке - м. Кривий Ріг інспектором ДПС ВДАІ з ОАТ Широківського району прапорщиком міліції Севостьяненко Олександром Володимировичем (надалі за текстом - інспектор).
Згідно Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС №111, п.15.5. «Під час звернення до водія працівник Державтоінспекції МВС зобов'язаний прикласти праву руку до головного убору, привітатися, чітко й зрозуміло відрекомендуватися, назвати свою посаду, звання та прізвище, висловити вимогу про передачу водієм документів, зазначених в пункті 2.1 ПДР, для перевірки та повідомити про причину зупинки транспортного засобу і суть скоєного правопорушення.»
Цю вимогу Інструкції інспектор не виконав. На вимогу працівника ДАІ, я передав документи зазначені в п.2.1 ПДР, та запитав у інспектора його посвідчення та номер жетону, як того вимагає ст. 5 Закон України «Про міліцію» - «При звертанні до громадянина працівник міліції зобов'язаний назвати своє прізвище, звання та пред'явити на його вимогу службове посвідчення», що він не зробив.
Перевіривши мої документи, інспектор визначив, що я порушив ПДР, а саме "керував автомобілем ВАЗ- на лобовому склі якого, мається тріщина в зоні роботи склоочисникiв, довжиною більше ніж 50 мм про що о 08.10 год. 15.01.2011 склав протокол , яким мене було звинувачено в керуванні автомобіля з вказаною технічною несправністю та виніс постанову в справі про АП, передбачене ч.1 ст. 121 КУпАП, якою було накладене стягнення у виглядi штрафу у розмірі 400 грн. Крім того інспектор склав акт, та вилучив у мене талон про проходження державного технічного огляду.
Вважаю дії інспектора такими, що порушують норми права, суперечать вимогам закону з наступних підстав:
1. Заборона експлуатації транспортного засобу з даним недоліком не передбачена жодним з пунктів правил дорожнього руху. Тому інспектором в протоколі та постанові було вказано що я нiбито порушив пункт правил 31.4.7(в), а насправдi в цьому пунктi зазначено: п.31.4.7 в) встановлено на скло додатковi предмети або нанесено покриття, якi обмежують оглядовiсть з мiсця водiя, i погiршують його прозорiсть .
Вказана трiщина не може бути ані додатковим предметом, ані нанесеним покритям i не погіршує його прозорiсть та не обмежує оглядовiсть з мiсця водiя. Це я намагався пояснити інспекторові, але вiн не схотiв мене слухати i виписав постанову i протокол. Я відповів інспекторові, що нічого не порушував i не згоден з винесеною щодо мене постановою.
2. Постановою КМУ №395 від 22 квітня 2009 р. «Про внесення змін до правил дорожнього руху» у працівників ДАІ вилучена можливість перевіряти технічний стан транспортного засобу – п.2. У підпункті "б" пункту 2.4 (ПДР) слова "технічний стан,"виключити.
3. Крім того, перед тим як складати протокол за технічний стан ТЗ відповідно наказу № 534 МВС «Про затвердження Порядку здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів (Надалі ТЗ) під час їх експлуатації» складається акт перевірки, а лише після цього (р. ІІ, п. 6 наказу №534) у разі наявних на те підстав складається протокол про адміністративне правопорушення. Після чого копія акту під підпис вручається водієві. Акт перевірки технічного стану ТЗ не складався, та його копія мені не видавалась. Цей акт має право складати лише інспектор АТІ, який його після складання має підписати, та поставити особистий штамп (р. ІІІ, п.7 нак. №534). До того ж несправності або невідповідності, пов’язані з вітровим склом, вказуються у п.14.і Акту, проте у відповідності з п.6 розділу ІІ наказу №534 – «У разі виявлення технічних несправностей складових частин КТЗ, перелічених у підпунктах a, c, d, e, g, h пункту 14 Акта перевірки, працівник ДАІ робить відповідну відмітку в пункті 16 Акта перевірки, а також складає протокол про адміністративне правопорушення.»
Тобто – за порушення, перелічені у підпункті «і» п.14 Акту протокол не складається.
4. Крім того, у присутності свідків, вказаних у протоколі, а також пасажирів мого автомобілю, я запитав у інспектора сертифікат та свідоцтво про метрологічну повірку на лінійку, якої проводились виміри. Інспектор відмовився це робити, що вказує на відсутність таких документів, а також на порушення п.20.2 наказу Міністерства внутрішніх справ України від 27 березня 2009 року N 111 «Про затвердження Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС» - «Забороняється застосування технічних засобів та приладів, які не сертифіковані, не сертифіковані в Україні та які не пройшли метрологічної повірки або мають свідоцтво про таку повірку, термін дії якого минув…»
Такі дії інспектора свідчать про його некомпетентність, або повне ігнорування вимог діючого законодавства України. Інспектор Севостьяненко О.В. грубо порушує ст. 19 Конституції України - Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. А з урахуванням того, що у моїх діях відсутній склад порушення ПДР, причини для вилучення талону ТО були відсутні, чого інспектор не міг не знати, він грубо і навмисно перевищив посадові повноваження, а саме – незаконно провів перевірку технічного стану, незаконно склав протокол та виніс постанову в справі, незаконно позбавив мене конституційного права користуватися власністю та позбавив можливості везти дитину у лікарню, куди я прямував у той час. Таки дії мають ознаки кримінального злочину передбаченого ч.1 ст.365 КК України.
Враховуючи, що постанова в справі про адміністративне правопорушення оскаржена окремим позовом до районного суду, на підставі викладеного, керуючись ст.ст.4,6,99,104-106,162,166 КАС України, ст.ст.33, 278, 279, 280, 283, 287, 288, 268 КУпАП ПРОШУ:
1. Прийняти позовну заяву до розгляду та порушити провадження у справі.
2. Визнати дії інспектора інспектор ДПС ВДАІ для ОАТ Широківського району та АТІ УМВС України в Дніпропетровської області прапорщика міліції Севостьяненко Олександра Володимировича протиправними при проведенні огляду технічного стану транспортного засобу 15.01.2011 року на автодорозі смт Широке – м. Кривий Ріг.
3. Зобов’язати інспектора ДПС ВДАІ для ОАТ Широківського району та АТІ УМВС України в Дніпропетровської області прапорщика міліції Севостьяненко Олександра Володимировича утриматися від вчинення певних дій, а саме - від проведення під час несення служби огляду технічного стану транспортних засобів під час їх експлуатації з порушенням норм діючого законодавства.
4. Визнати відсутність компетенції суб’єкта владних повноважень - інспектора ДПС ВДАІ для ОАТ Широківського району та АТІ УМВС України в Дніпропетровської області прапорщика міліції Севостьяненко Олександра Володимировича при проведенні технічного огляду транспортного засобу під час експлуатації, що мав місце 15.01.2011 року на автодорозі смт Широке – м. Кривий Ріг.



«02» лютого 2011 року

вищевикладені документи розробив Доктор_Макс

_________________
дайте нам бути такими якими ми є,
дайте нам спокій від ваших щоденних атак...
Славко Вакарчук.


Последний раз редактировалось aktivist 24 мар 2011, 20:49, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Трещина и ручник
СообщениеДобавлено: 24 мар 2011, 19:33 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 мар 2010, 09:58
Сообщений: 2147
Авто: СN GLC 4х4
Город: Кривой Рог
aktivist
знакомые документы :lol:

_________________
Знай, паскуда, вольных!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Трещина и ручник
СообщениеДобавлено: 24 мар 2011, 19:57 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
Доктор_Макс писал(а):
знакомые документы

походу твоя творчість :lol:

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Трещина и ручник
СообщениеДобавлено: 24 мар 2011, 20:00 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 мар 2010, 09:58
Сообщений: 2147
Авто: СN GLC 4х4
Город: Кривой Рог
пішохід писал(а):
походу твоя творчість :lol:

угу

_________________
Знай, паскуда, вольных!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Трещина и ручник
СообщениеДобавлено: 24 мар 2011, 20:38 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 25 янв 2011, 09:47
Сообщений: 2791
Откуда: УКРАЇНА
Доктор_Макс писал(а):
aktivist
знакомые документы :lol:

нещодавно я просив тебе скинути інфу по тріщині скла,тепер допомагаю іншим гноїть гайдонів,але якщо ти проти...?

_________________
дайте нам бути такими якими ми є,
дайте нам спокій від ваших щоденних атак...
Славко Вакарчук.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Трещина и ручник
СообщениеДобавлено: 24 мар 2011, 21:34 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 мар 2010, 09:58
Сообщений: 2147
Авто: СN GLC 4х4
Город: Кривой Рог
aktivist писал(а):
ти проти...?

нет конечно)) для того и выкладывал)

_________________
Знай, паскуда, вольных!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 11 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: