По этому поводу пишу Иформационный запрос и отправляю его 27.12.2010г.Т.в.о. командира БДПС м. Херсона,
УДАІ УМВС України
в Херсонській області
підполковнику міліції
Поповичу Н. Н.
__________________________________________________________________________
73034, м.Херсон, вул.Сенявіна, 128
******** Олександр Олександрович,
73000, м. Херсон, *********, пров. ********.
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ № 1
04 грудня 2010 близько 15 годин 10 хвилин, в м. Херсоні на вулиці Кримська вели патрулювання співробітники ДПС на приватному автомобілі Шевроле Лачетти сірого кольору, реєстраційний номер № ВТ1461АІ (фото до запиту додається). Хочу зазначити, що місце розташування приватного автомобіля співробітників ДПС, обрано таким чином, що рухаючись с вулиці Поповича, на вулицю Кримську в м. Херсоне помітити «патрульний» автомобіль, який ще й не відповідає вимогам патрульної машини ДАІ практично неможливо, що ставить під сумнів знаходження інспекторів ДПС, під час виконання своїх службових обов’язків і їх дії законними.
Відповідно до п.10.1. Інструкції з питань діяльності підрозділів ДПС ДАІ, що затверджена наказом МВС України № 111 від 27.03.2009р. організація служби підрозділів ДПС здійснюється виходячи з наявності сил і засобів, з урахуванням місць концентрації ДТП на території обслуговування, протяжності автомобільних доріг, вулиць і особливостей руху ними, наявності технічних засобів та приладів фіксації порушень ПДР, технічних приладів регулювання дорожнього руху, інтенсивності руху транспортних засобів і пішоходів, часу доби, дня тижня, пори року.
Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Згідно ст. 32 Закону України «Про інформацію» під запитом щодо надання письмової або усної інформації у цьому Законі розуміється звернення з вимогою надати письмову або усну інформацію про діяльність органів законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадових осіб з окремих питань.
Стаття 10 Закону України «Про інформацію» зазначає, що право на інформацію забезпечується зокрема:
обов'язком органів державної влади, а також органів місцевого і регіонального самоврядування інформувати про свою діяльність та прийняті рішення;
вільним доступом суб’єктів інформаційних відносин до статичних даних, архівних, бібліотечних і музейних фондів;
Керуючись ст. ст. 9, 10, 32, 33 Закону України «Про інформацію» прошу письмово надати відповідь на такі питання:
1) Чи має право працівник ДПС без обгрунтованих на те причин, зупинити транспортний засіб, тобто зупинка ТЗ, водій якого не порушив правил дорожнього руху?
2) Чи мають право співробітники ДПС вести патрулювання на приватному автомобілі?
3) Чи мають права працівники ДПС контролювати дотримання водіями правил дорожнього руху з місць закритих для візуального огляду учасниками дорожнього руху?
4) Чи являється перехрестя вулиці Поповича та вулиці Кримської в м. Херсон місцем концентрації ДТП?
5) Яка кількість ДТП була зафіксована на перехресті вулиці Поповича та вулиці Кримської в м. Херсоні з вересня по грудень 2010 року помісячно?
Додатки:
Фотографії (5 арк.)
З повагою О.О. ********
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ № 2
04 грудня 2010 близько 15 годин 10 хвилин, в м. Херсоні на вулиці Кримська вели патрулювання співробітники ДПС на приватному автомобілі Шевроле Лачетти сірого кольору, реєстраційний номер № ВТ1461АІ (фото до запиту додається). Хочу зазначити, що місце розташування приватного автомобіля співробітників ДПС, обрано таким чином, що рухаючись с вулиці Поповича, на вулицю Кримську в м. Херсоне помітити «патрульний» автомобіль, який ще й не відповідає вимогам патрульної машини ДАІ практично неможливо, що ставить під сумнів знаходження інспекторів ДПС, під час виконання своїх службових обов’язків і їх дії законними.
Відповідно до п.10.1. Інструкції з питань діяльності підрозділів ДПС ДАІ, що затверджена наказом МВС України № 111 від 27.03.2009р. організація служби підрозділів ДПС здійснюється виходячи з наявності сил і засобів, з урахуванням місць концентрації ДТП на території обслуговування, протяжності автомобільних доріг, вулиць і особливостей руху ними, наявності технічних засобів та приладів фіксації порушень ПДР, технічних приладів регулювання дорожнього руху, інтенсивності руху транспортних засобів і пішоходів, часу доби, дня тижня, пори року.
Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Згідно ст. 32 Закону України «Про інформацію» під запитом щодо надання письмової або усної інформації у цьому Законі розуміється звернення з вимогою надати письмову або усну інформацію про діяльність органів законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадових осіб з окремих питань.
Стаття 10 Закону України «Про інформацію» зазначає, що право на інформацію забезпечується зокрема:
обов'язком органів державної влади, а також органів місцевого і регіонального самоврядування інформувати про свою діяльність та прийняті рішення;
вільним доступом суб’єктів інформаційних відносин до статичних даних, архівних, бібліотечних і музейних фондів;
Керуючись ст. ст. 9, 10, 32, 33 Закону України «Про інформацію» прошу письмово надати відповідь на такі питання:
1) Чим керувалась Державтоінспекція міста Херсона організовуючи патрулювання інспекторами ДПС перехрестя вулиці Поповича та вулиці Кримської в м. Херсон?
2) З якою метою автомобіль інспекторів ДПС (який не відповідає вимогам патрульної машини ДПС) розташовувався на вулиці Кримської в м. Херсоні таким чином, що рухаючись по вулиці Кримської помітити заздалегідь автомобіль інспекторів ДПС (який не відповідає вимогам патрульної машини ДПС ) неможливо?
3) З якою метою 4 грудня 2010 року перед перехрестям вулиці Поповича та вулиці Кримської в м. Херсон несли службу інспектори ДПС на приватному автомобілі (який не відповідає вимогам патрульної машини ДПС)?
4) Чи має право інспектор ДПС вести фото-, відео-, аудіо-, зйомку мобільним телефоном або фотокамерою типу "мильниця"?
5) Якщо інспектор ДПС має право проводити фото-, відео-, аудіо- зйомку, то яким обладнанням, і за яких умов?
6) Чи має право водій попросити у інспектора ДПС показати йому маршрутний лист і впевнитися у правильності дислокації наряду ДПС?
Додатки:
Фотографії (2 арк.)
З повагою О.О. ********
4 февраля 2011г. получаю ответ
Ну еще бы, дату не поставил.
Ладно мы не гордые. Ставлю дату отправляю повторно 8 февраля 2011г. Письма заказные с уведомлением.
Пролежав на 73034 отделении связи 30 дней письма приходят обратно ко мне.
Звонил на почту интересовался почему мои письма не дошли до адресата, там мне ответили что это обычная процедура, и что большинство писем адресованные на адрес ул. Сенявина 128, не доходят до адресата по причине, их просто уполномоченные лица УДАІ УМВС України в Херсонской области не соизволят брать, сортируя нужное письмо от не нужного. Так что я уже в черном списке нашего доблестного ДАІ.
Причина повернення:
за закінченням терміну зберіганняМои дальнейшие действия:
1. Составляю Информационный запрос № 3, в котором уже приложу фото от 21 марта 2011 г. и все три ИЗ отвожу собственно ручно и сдаю через канцелярию.
2. Так же принимаю советы, о возможных моих действиях в сложившейся ситуации.
3. Прошу помощи херсонских активистов ДК и не только херсонских, в отправке данных Информационных запросов.