Собственно текст оправленого запроса, может кому пригодится.
Цитата:
Начальнику
обласного управління ДАI МВС України в Вінницькій області
21100, м. Вiнниця,
вул. Ботанiчна, 23
___________________________
___________________________
________________________
ЗАПИТ
23 січня 2011 року, рухаючись через місто Калинівка Вінницької області у напрямку Вінниця-Житомир через новозбудовану окружну дорогу, я помітив той факт, що на виїзді з населеного пункту на окружну дорогу не встановлено дорожній знак 5.46 “Кінець населеного пункту”, що є порушенням вимог п. 10.7.39 ДСТУ 4100-2002, затвердженого та введеного в дію наказом Держстандарту України від 03 червня 2002 року № 326, відповідно до якого знаки 5.45 «Початок населеного пункту» і 5.46 «Кінець населеного пункту» повинні засто¬совуватись для позначення населеного пункту (відповідно початку та кінця), в якому діють спеціальні вимоги, що регулюють порядок руху в населених пунктах, і установлюються на фактичній межі забу¬дови, яка прилягає до дороги.
Те, що населений пункт закінчився, свідчать числені знаки, що вказують напрям руху до м. Калинівки, та ще один дорожній знак – 5.45 “Початок населеного пункту”.
Тобто, маємо ситуацію коли є два дорожні знаки 5.45 «Початок населеного пункту» та всього один дорожній знак 5.46 «Кінець населеного пункту», що створює небезпеку для учасників дорожнього руху.
При русі у зворотньому напрямі маємо схожу картину, але присутні два дорожні знаки 5.46 “Кінець населеного пункту” та всього один дорожній знак 5.45 “Початок населеного пункту”, що аж ніяк не сприяє безпеці руху у даному населеному пункті, через те, що водії, з`їзджаючи з окружної дороги, не мають можливості швидко зорієнтуватися, що вони вже знаходяться в межах населеного пункту та вжити відповідних заходів безпеки, згідно з вимогами Правил дорожнього руху.
Вищезазначена ситуація грубо порушує ст. 14 Закону України «Про дорожній рух», відповідно до частини 3 якої учасники дорожнього руху мають право на безпечні умови дорожнього руху.
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про дорожній рух», організація виконання встановлених вимог щодо забезпечення безпеки дорожнього руху належить до компетенції власників автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів або уповноважених ними органів у сфері дорожнього руху.
Як зазначається у ст. 24 Закону України «Про дорожній рух», власники доріг, вулиць та залізничних переїздів або уповноважені ними органи несуть відповідальність за створення безпечних умов руху на дорогах, вулицях та залізничних переїздах, що знаходяться у їх віданні.
Згідно ст. 52-1 Закону України «Про дорожній рух», забезпечення безпеки дорожнього руху, державний контроль за додержанням законів, правил і нормативів у цій сфері покладено на Державтоінспекцію Міністерства внутрішніх справ України.
Стаття 10 Закону України «Про інформацію» зазначає, що право на інформацію забезпечується зокрема обов'язком органів державної влади, а також органів місцевого і регіонального самоврядування інформувати про свою діяльність та прийняті рішення.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 40 Конституції України, ст.ст. 9, 10, 32, 33 Закону України «Про інформацію»,
ПРОШУ
надати письмову відповідь на наступні питання:
1. Які заходи вжито Державтоінспекцією МВС України для відновлення безпеки дорожнього руху на ділянці окружної дороги міста Калинівка Вінницької області?
2. Які заходи щодо притягнення до відповідальності згідно чинного законодавства України вжито до власника дороги на ділянці окружної дороги міста Калинівка Вінницької області за допущені порушення в сфері безпеки дорожнього руху?
3. Які заходи щодо притягнення до відповідальності згідно чинного законодавства України вжито до посадових осіб Державтоінспекції МВС України за неналежний контроль за забезпеченням безпеки дорожнього руху?
Відповідь прошу надати у строк, встановлений чинним законодавством України.
Додатки:
- CD-диск з відеозаписом
______дата_______ ___________ /_________________/
Собственно, если кому будет интересно, то могу выложить видео проезда через этот населённый пункт.