Текущее время: 21 июл 2025, 19:29

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Правила форума


ВНИМАНИЕ!! РАЗДЕЛ С ЖЕСТКОЙ МОДЕРАЦИЕЙ!

1. В этом разделе Вы можете создавать темы с просьбой о помощи в составлении исков, жалоб, заявлений.
2. Тема не должна дублировать уже существующую тему. Обязательно пользуйтесь поиском перед созданием темы.
3. Название темы должно коротко, но подробно описывать проблему.
4. Бессмысленные названия тем (eg. "Помогите", "Спасите", "Нужна помощь" строго запрещены.
5. При создании темы, максимально подробно опишите Вашу проблему с указанием детальной хронологии событий. Также, прикрепите все документы, которые имеются у Вас (копии протоколов, постановлений, актов и т. д.
5. Строго запрещено написание сообщений, не относящихся к теме. Писать можно только прямые вопросы и ответы правового характера в рамках темы.
6. После решения Вашего вопроса, если тема исчерпана, автор темы должен нажать кнопку "Принять ответ" в виде зеленой галочки в сообщении, в котором максимально подробно описан ответ на Ваш вопрос.

ТЕМЫ И СООБЩЕНИЯ, НАРУШАЮЩИЕ ДАННЫЕ ПРАВИЛА, БУДУТ УДАЛЯТЬСЯ БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ!



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 16 ]  На страницу 1, 2  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 07 окт 2010, 10:24 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 июл 2010, 13:32
Сообщений: 716
Откуда: Луганск
Подскажите куда дальше обращаться, писать.
был составлен протокол, в нем не указан не свидетель не какие либо доказательства, видео- фото- фиксации.
был отправлен запрос


Начальнику управління ДАЇ УМВС в м. Краснодон
Реблян С. И.
м. Краснодон, вул. Артема 10
тел. 0642 65775

Козорєзова Володимира Георгійовича
91014 м. Луганськ, вул. Леваневського, буд 78



ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ

20.09.10 в м. Краснодон за адресою вул. Первоконній, ІДПС Бібік О. Ю. був складений без доказовий адміністративний протокол ВВ1№072303 на Сердюкова О. О., в протоколі не записаний жодний доказ скоєння правопорушення, докази про адміністративне правопорушення визначає ст. 251 КУпАП. Доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
РОЗПОРЯДЖЕННЯ 21.05.2009 м. Київ № 466
1.6. Виключити випадки складання відносно водіїв транспортних засобів адміністративних протоколів без доведення їхньої вини чи достатніх доказів допущення ними порушень ПДР (фото-, відеоматеріалів, показів свідків тощо).

Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Згідно ст. 32 Закону України «Про інформацію» під запитом щодо надання письмової або усної інформації у цьому Законі розуміється звернення з вимогою надати письмову або усну інформацію про діяльність органів законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадових осіб з окремих питань.
Стаття 10 Закону України «Про інформацію» зазначає, що право на інформацію забезпечується зокрема: обов'язком органів державної влади, а також органів місцевого і регіонального самоврядування інформувати про свою діяльність та прийняті рішення;
Згідно Статьї 33 ЗАКОНУ УКРАЇНИ " Про інформацію".
Термін розгляду запиту щодо доступу до офіційних документів
Термін вивчення запиту на предмет можливості його задоволення не повинен перевищувати десяти календарних днів. Протягом вказаного терміну державна установа письмово доводить до відома запитувача, що його запит буде задоволено або що запитуваний документ не підлягає наданню для ознайомлення. Задоволення запиту здійснюється протягом місяця, якщо інше не
передбачено законом. Аналогічний термін розгляду встановлюється і щодо запиту про
надання письмової інформації.

Керуючись ст. ст. 9, 10, 32, 33 Закону України «Про інформацію» прошу письмово надати відповідь на таке питання:

Чи мав право працівник ДАІ складати протокол про адміністративне правопорушення без доказів передбачених ст. 251 КУпАП ?
Керуючись ст. №33 ЗАКОНУ УКРАЇНИ " Про інформацію".
Прошу повідомити мене в зазначеній законом термін чи буде задоволений мій запит.

Додатки:
копія Протоколу ВВ1№072303 (1 арк)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 07 окт 2010, 10:31 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 июл 2010, 13:32
Сообщений: 716
Откуда: Луганск
вот копия протокола
Изображение


Последний раз редактировалось jeans 07 окт 2010, 10:53, всего редактировалось 7 раз(а).

Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 07 окт 2010, 10:36 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 июл 2010, 13:32
Сообщений: 716
Откуда: Луганск
вот такой получил ответ
Изображение


Последний раз редактировалось jeans 07 окт 2010, 10:53, всего редактировалось 3 раз(а).

Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 07 окт 2010, 11:18 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 25 апр 2010, 15:05
Сообщений: 7191
Откуда: Николаев
Авто: Escalade
Город: ...
а иск уже писался?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 07 окт 2010, 11:44 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 июл 2010, 13:32
Сообщений: 716
Откуда: Луганск
Dimansh писал(а):
а иск уже писался?

нет, пока только составлен протокол, и отправлена жалоба в гаи, звонили с обл. гаи просили приехать, вчера приехали они говорят ваша жалоба передана в гор. гаи, ждите ответа от туда, но то все мелочи. как быть с инфо запросом, в протоколе не указана ведь видео съемка, а они пишут что есть, то есть обманывают или как правильнее сформулировать и куда написать теперь?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 07 окт 2010, 11:46 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 25 апр 2010, 15:05
Сообщений: 7191
Откуда: Николаев
Авто: Escalade
Город: ...
та в суд надо подавать.... пока срок не вышел


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 07 окт 2010, 11:49 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 июл 2010, 13:32
Сообщений: 716
Откуда: Луганск
Dimansh писал(а):
та в суд надо подавать.... пока срок не вышел

постановления нету, какой может быть суд.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 07 окт 2010, 11:50 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 25 апр 2010, 15:05
Сообщений: 7191
Откуда: Николаев
Авто: Escalade
Город: ...
fuck ступил... я не придал внимания... точно.

тогда письменно истребуй из ГАИ постанову.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 07 окт 2010, 11:59 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 июл 2010, 13:32
Сообщений: 716
Откуда: Луганск
Dimansh писал(а):
fuck ступил... я не придал внимания... точно.

тогда письменно истребуй из ГАИ постанову.

нету еще ничего, дело только на рассмотрении. в гаи.
или не кто такую еще процедуру не проходил? пишешь на месте ходатайство, тебе в протоколе ставят дату когда явиться, а ты пишешь жалобу одну в местное гаи и в Киев. в день указанный не являешься. Тебе звонят и просят приехать в удобный для тебя момент. Приезжаешь к ним, они просят сойтись на мировую и выносят 22ст.
Стаття 22. Можливість звільнення від адміністративної
відповідальності при малозначності правопорушення

При малозначності вчиненого адміністративного правопорушення
орган (посадова особа), уповноважений вирішувати справу, може
звільнити порушника від адміністративної відповідальності і
обмежитись усним зауваженням.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 07 окт 2010, 12:02 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 25 апр 2010, 15:05
Сообщений: 7191
Откуда: Николаев
Авто: Escalade
Город: ...
или же ты приходишь в ГАИ а тебе дают постанову по ч.2 ст. 122 и ты идешь с миром в суд.

у меня такой ситуации к сожалению (или к счастью) не было, но в клубе нашем было и никогда еще не предлагали приходить в ГАИ. постанова либо приходила по почте либо люди сами ездили и забирали.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 07 окт 2010, 12:07 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 июл 2010, 13:32
Сообщений: 716
Откуда: Луганск
Dimansh писал(а):
или же ты приходишь в ГАИ а тебе дают постанову по ч.2 ст. 122 и ты идешь с миром в суд.

у меня такой ситуации к сожалению (или к счастью) не было, но в клубе нашем было и никогда еще не предлагали приходить в ГАИ. постанова либо приходила по почте либо люди сами ездили и забирали.

я сегодня выложу копии документов по 22 статье.
а у меня уже два раза прокатило такое,
а первый раз пошел без жалобы, просто думал все разрулим, а вышло так как говоришь ты.)))) дали постановление и сказали считаешь что мы не правы пиши в суд, кстати суд по тому делу выиграли.
просто я в жалобе пишу провести проверку и оправляю в Киев, а она с Киева приходить к ним, может они этого боятся


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 09 окт 2010, 07:36 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 03 ноя 2009, 20:02
Сообщений: 200
Откуда: г-г Севастополь
Авто: Aveo
Город: Севастополь
jeans писал(а):
просто я в жалобе пишу провести проверку и оправляю в Киев, а она с Киева приходить к ним, может они этого боятся
Ссылку на жалобу можно увидеть?

_________________
Помощь в любое время при общении с ГАИ. По Севастополю могу подъехать (050)2977166 Владимир
Памятка "Как вести себя с ГАИ": tinyurl.com/pamyatka-gai
Мои ролики: http://www.youtube.com/view_play_list?p=EF5A02FC74604987


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 10 окт 2010, 13:02 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 июл 2010, 13:32
Сообщений: 716
Откуда: Луганск
Начальнику Департаменту ДАЇ МВС України,
полковнику міліції Лозовому Валерію Миколайовичу,
м. Київ, вул. Лук'янiвська, 62,
тел. 0-(44)- 272-46-59
Начальнику управління ДАЇ УМВС в Луганській області
підполковнику міліції Шевченко В’ячеславу Івановичу,
м. Луганськ , вул.Лiньова, 150,
тел. 0-(642)-93-57-80
Сердюкова Олексія Олександровича
м. Луганськ, кв. Норінського, буд.5 кв.163
тел. 0-(95)-542-31-41
На протокол та дії інспектора ДПС
капітана міліції Бібік О. Ю.
серії ВВ1 №072303 від 20 вересня 2010 року
у справі про адміністративне правопорушення,
передбачене ч.2 ст.122 КУпАП України,

СКАРГА

20 вересня 2010 року, приблизно о 16-25 годині, я рухався на автомобілі ВАЗ 2109, державний номер № 45078АМ, що належить Сердюкову О. О., по вул. Первоконній в правій смузі мене зупинив капітан міліції Бібік Олексій Юрійович, який підійшовши до мого автомобіля не відрекомендувався, чим порушив ст..5 Закону «Про міліцію» (При звертанні до громадянина працівник міліції зобов'язаний назвати своє прізвище, звання та пред'явити на його вимогу службове посвідчення. У взаємовідносинах з громадянами працівник міліції повинен виявляти високу культуру і такт), Інструкцію з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України, затверджену наказом Міністерства внутрішніх справ України №111 від 27.03.2009 року, а саме пункт 28.2 (Під час звернення до учасників дорожнього руху працівник підрозділу ДПС повинен чітко відрекомендуватися, назвавши свою посаду, спеціальне звання, прізвище та причину, суть звернення), відразу став звинувачувати мене в тому, що я рухався в лівій смузі при вільній правій, пункти пдр 11.2; 11.5
Також, капітан міліції Бібік О. Ю., який виписував протокол, поводил себе при спілкуванні зі мною зверхньо і упереджено, зверталися до мене на «ТИ», чим грубо порушували Інструкцію з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України, затверджену наказом Міністерства внутрішніх справ України №111 від 27.03.2009 року, а саме пункту 18.7. (У взаємовідносинах з учасниками дорожнього руху забороняється: звертатися до учасників дорожнього руху на "ти"; використовувати погрозливі чи ображаючі жести; допускати при спілкуванні зневажливий тон, грубість, неввічливе викладення зауважень, вирази або репліки, які ображають людську гідність, погрози; пред'являти безпідставні звинувачення).
Не зважаючи на мої заперечення, капітан міліції запропонував мені пройти з ним до його автомобілю аби домовитися зі мною про «невеличку суму допомоги», за яку він відпустить мене, або він винесе постанову з максимальним штрафом. Почувши у відповідь мою категоричну відмову в «допомозі», порушуючи «Розпорядження міністерства внутрішніх справ України» №466 від 21.05.2009р. а саме пункт 1.6. (Виключити випадки складання відносно водіїв транспортних засобів адміністративних протоколів без доведення їхньої вини чи достатніх доказів допущення ними порушень ПДР, капітан міліції Бібік О. Ю. таки склав на мене протокол про адміністративне правопорушення, де вказав, що я порушив пункти 1.3; 11.2; 11.5 ПДР не маючи жодних доказів крім власних слів
1.3. Учасники дорожнього руху зобов'язані знати й неухильно виконувати вимоги цих Правил, а також бути взаємно ввічливими.
11.2. Нерейкові транспортні засоби повинні рухатися якнайближче до правого краю проїзної частини.
11.5. На дорогах, які мають дві і більше смуги для руху в одному напрямку, виїзд на крайню ліву смугу для руху в цьому ж напрямку дозволяється, якщо праві зайняті, а також для повороту ліворуч, розвороту або для зупинки чи стоянки на лівому боці дороги з одностороннім рухом у населених пунктах, коли це не суперечить правилам зупинки (стоянки).
Оскільки, у вчиненні адміністративного правопорушення винним себе не вважав, та не володів достатніми знаннями у галузі законодавства про адміністративні правопорушення, мені була необхідна кваліфікована правова допомога при розгляді даної справи, зокрема, для складання й написання ґрунтовних заперечень та пояснень, надання додаткових документів, встановлення необхідних фактів. У зв’язку з цим, я в порядку ч.1 ст.268 КУпАП: (особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: заявляти клопотання) заявив клопотання про перенесення часу розгляду справи у зв’язку з необхідністю звернення за юридичною допомогою, необхідністю підготовки документів, та перенесення розгляду справи за місцем проживання на ім’я капітана міліції Бібка О. Ю.. Він її прийняв. У клопотанні вказав, що мені необхідно мінімум три доби на розгляд справи, на що в протоколі капітан міліції Бібік О. Ю. поставив дату, що до розгляду адміністративної справи 27.09.2010 року.
У ст. 254 КУпАП зазначено, що протокол про адміністративне правопорушення складається в разі його вчинення, але оскільки адміністративного правопорушення не було (не було пред'явлено жодного доказу крім безпідставних звинувачень, «правопорушення» не зафіксовано належним чином, як того вимагає чинне законодавство, з врахуванням допущених порушень під час складання протоколу, він не може бути належним доказом моєї вини, і за таких обставин відповідно до п.1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не могло бути розпочато у зв'язку з відсутністю події і складу адміністративного правопорушення;
п. 24 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 23 грудня 2005 року N 14 Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті встановлено, що зміст постанови має відповідати вимогам, передбаченим статтями 283 і 284 КУпАП. У ній, зокрема, потрібно навести докази, на яких ґрунтується висновок про вчинення особою адміністративного правопорушення, та зазначити мотиви відхилення інших доказів, на які посилався правопорушник, чи висловлених останнім доводів.
ст. 69 Кодексу адміністративного судочинства України передбачає, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.
Враховуючі вищевикладене вважаю, що протокол про адміністративне правопорушення серії ВВ1 №072303 від 20 вересня 2010 року складений з порушеннями моїх прав та чинного законодавства, є необґрунтованим і незаконним, та підлягає скасуванню, а дії інспектора ДПС Бібік О. Ю. є протиправними.
Стаття 25. Відповідальність працівників міліції
Працівник міліції у межах повноважень, наданих цим Законом та іншими законодавчими актами, самостійно приймає рішення і несе за свої протиправні дії або бездіяльність дисциплінарну чи кримінальну відповідальність.
При порушенні працівником міліції прав і законних інтересів громадянина міліція зобов'язана вжити заходів до поновлення цих прав, відшкодування завданих матеріальних збитків, на вимогу громадянина публічно вибачитися.
На підставі викладеного, керуючись стст.287, 288 КУпАП України,
Копія цієї скарги віправлена до Департаменту ДАЇ МВС України м. Київ, вул. Лук'янiвська, 62,





ПРОШУ:
1. Протокол інспектора ДПС Бібік О. Ю., у справі про адміністративне правопорушення передбачене ч.2 ст.122 КУпАП України серії ВВ1 №072303 від 20 вересня 2010 року, визнати недійсним.
2. Надати мені копію постанови для подальшого оскарження, або скасувати її, за відсутності в моїх діях складу правопорушення (якщо така постанова існує).
3. Визнати дії ІДПС капітана міліції Бібік О. Ю. протиправними та притягти його до дисциплінарної відповідальності .
4. Повідомити мене за результатами справи згідно чинного законодавства письмово.
5. В разі незгоди з результатами службової перевірки залишаю за собою право оскарження цих результатів в органах прокуратури та судових установах.
6. Забов'язати принести публічного вибачення в мій адрес, через місцевий засіб масової інформації, завчасно повідомивши мене про дату і назву засобу масової інформації в якому будуть принесені (опубліковані) ці вибачення. Згідно Закону України "Про міліцію" Стаття 25

Додатки:
1.Копія протоколу про адміністративне правопорушення серії ВВ1 № 072303 від 20 вересня 2010 року




22 вересня 2010 року Сердюков О. О.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 13 окт 2010, 15:00 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 июл 2010, 13:32
Сообщений: 716
Откуда: Луганск
вот составил еще один информационный запрос.
подскажите что дописать или что исправить



Начальнику управління ДАЇ УМВС в м. Краснодон
Реблян С. И.
м. Краснодон, вул. Артема 10
тел. 0642 65775

Козорєзова Володимира Георгійовича
91014 м. Луганськ, вул. Леваневського, буд 78



ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ

24.09.10 був направлений вам інформаційний запит такого змісту
20.09.10 в м. Краснодон за адресою вул. Первоконній, ІДПС Бібік О. Ю. був складений без доказовий адміністративний протокол ВВ1№072303 на Сердюкова О. О., в протоколі не записаний жодний доказ скоєння правопорушення, докази про адміністративне правопорушення визначає ст. 251 КУпАП. Доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
РОЗПОРЯДЖЕННЯ 21.05.2009 м. Київ № 466
1.6. Виключити випадки складання відносно водіїв транспортних засобів адміністративних протоколів без доведення їхньої вини чи достатніх доказів допущення ними порушень ПДР (фото-, відеоматеріалів, показів свідків тощо).

Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Згідно ст. 32 Закону України «Про інформацію» під запитом щодо надання письмової або усної інформації у цьому Законі розуміється звернення з вимогою надати письмову або усну інформацію про діяльність органів законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадових осіб з окремих питань.
Стаття 10 Закону України «Про інформацію» зазначає, що право на інформацію забезпечується зокрема: обов'язком органів державної влади, а також органів місцевого і регіонального самоврядування інформувати про свою діяльність та прийняті рішення;
Згідно Статьї 33 ЗАКОНУ УКРАЇНИ " Про інформацію".
Термін розгляду запиту щодо доступу до офіційних документів
Термін вивчення запиту на предмет можливості його задоволення не повинен перевищувати десяти календарних днів. Протягом вказаного терміну державна установа письмово доводить до відома запитувача, що його запит буде задоволено або що запитуваний документ не підлягає наданню для ознайомлення. Задоволення запиту здійснюється протягом місяця, якщо інше не
передбачено законом. Аналогічний термін розгляду встановлюється і щодо запиту про
надання письмової інформації.

Керуючись ст. ст. 9, 10, 32, 33 Закону України «Про інформацію» прошу письмово надати відповідь на таке питання:

Чи мав право працівник ДАІ складати протокол про адміністративне правопорушення без доказів передбачених ст. 251 КУпАП ?
Керуючись ст. №33 ЗАКОНУ УКРАЇНИ " Про інформацію".
Прошу повідомити мене в зазначеній законом термін чи буде задоволений мій запит.

Додатки:
копія Протоколу ВВ1№072303 (1 арк)

Потім була отримана така відповідь. копія додається на окремому аркуші.
Що к адміністративному матеріалу складеному 20.09.2010р у відношенні гр-на Сердюкава О.О. додається відеозапис правопорушення на електронному носії.

Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Згідно ст. 32 Закону України «Про інформацію» під запитом щодо надання письмової або усної інформації у цьому Законі розуміється звернення з вимогою надати письмову або усну інформацію про діяльність органів законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадових осіб з окремих питань.
Стаття 10 Закону України «Про інформацію» зазначає, що право на інформацію забезпечується зокрема: обов'язком органів державної влади, а також органів місцевого і регіонального самоврядування інформувати про свою діяльність та прийняті рішення;
Згідно Статьї 33 ЗАКОНУ УКРАЇНИ " Про інформацію".
Термін розгляду запиту щодо доступу до офіційних документів
Термін вивчення запиту на предмет можливості його задоволення не повинен перевищувати десяти календарних днів. Протягом вказаного терміну державна установа письмово доводить до відома запитувача, що його запит буде задоволено або що запитуваний документ не підлягає наданню для ознайомлення. Задоволення запиту здійснюється протягом місяця, якщо інше не
передбачено законом. Аналогічний термін розгляду встановлюється і щодо запиту про
надання письмової інформації.

Керуючись ст. ст. 9, 10, 32, 33 Закону України «Про інформацію» прошу письмово надати відповідь на такі питання:

Чому цей відеозапис не був представлений гр-ну Сердюкову О.О. на місці складання протоколу ?
Чому в протоколі не вказано що додається відеозапис?
Яким приладом було зроблено цей відеозапис, марка приладу, інвентарний номер?
Чи можна побачити копію журналу обліку цього приладу, якщо ні с з’якої причини?

Керуючись ст. №33 ЗАКОНУ УКРАЇНИ " Про інформацію".
Прошу повідомити мене в зазначеній законом термін чи буде задоволений мій запит.

Додатки:
копія Протоколу ВВ1№072303 (1 арк)
копія відповіді на інформаційний запит від 24.09.2010


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 13 окт 2010, 15:10 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 12 июн 2010, 10:38
Сообщений: 747
Авто: Honda CR-V
Город: Харьков
jeans писал(а):
Чи можна побачити копію журналу обліку цього приладу, якщо ні с з’якої причини?


...якщо ні, то з якої причини?

_________________
http://www.youtube.com/PKuznyetsov


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 16 ]  На страницу 1, 2  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 9


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: