Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО
https://roadcontrol.org/forum/

Помогите составить Информ - запрос в МВД Черкасской обл
https://roadcontrol.org/forum/viewtopic.php?f=84&t=25116
Страница 1 из 2

Автор:  Костя [ 08 окт 2012, 14:05 ]
Заголовок сообщения:  Помогите составить Информ - запрос в МВД Черкасской обл

Помогите составить Информ - запрос в МВД Украины, управление в Черкасской области по поводу Правовые основания на незаконности запрета на фото и видео съемки не только сотрудников ГАИ но сотрудников ППС а так же Линейной милиции...

Автор:  Marc7 [ 08 окт 2012, 14:12 ]
Заголовок сообщения:  Re: Помогите составить Информ - запрос в МВД Черкасской обл

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/565-12
Стаття 3. Принципи діяльності міліції
Діяльність міліції будується на принципах законності,
гуманізму, поваги до особи, соціальної справедливості, взаємодії з
трудовими колективами, громадськими організаціями й населенням.
Діяльність міліції є гласною. Вона інформує органи влади і
управління, трудові колективи, громадські організації, населення і
засоби масової інформації про свою діяльність, стан громадського
порядку та заходи щодо його зміцнення. За погодженням з міліцією
засоби масової інформації можуть акредитувати своїх журналістів
при її органах. Не підлягають розголошенню відомості, що
становлять державну або службову таємницю.

Автор:  пішохід [ 08 окт 2012, 14:15 ]
Заголовок сообщения:  Re: Помогите составить Информ - запрос в МВД Черкасской обл

Так чи має право пересічний громадянин сфотографувати міліціонера або зняти його на відео? Наведене вище відео вимагає поставити остаточну крапку у цьому питанні. Асоціація УМДПЛ направила Міністру внутрішніх справ Віталію Захарченко відповідний запит. Текст документа

Міністрові внутрішніх справ України
ЗАХАРЧЕНКУ В.Ю.

Вих. № 04/04-01 від «04» квітня 2012 р


Шановний Віталіє Юрійовичу !

Нещодавно в Інтернеті з’явилося відео, на якому зафіксований черговий випадок грубого порушення прав громадянина співробітниками міліції (http://www.youtube.com/watch?v=QEZ0CV-Idqs).
Зазначена подія мала місце у місті Харків. Увагу перехожого привернув неординарний порядок виконання своїх службових обов’язків співробітниками ДПС, які, перебуваючи на території закладу швидкого харчування (Полтавський шлях 57), періодично виходили до траси та зупиняти автотранспортні засоби і, поспілкувавшись протягом нетривалого часу з водіями автомобілів, дозволяли їм їхати далі.
Вважаючи подібне ставлення правоохоронців до несення служби нестандартним, громадянин вирішив зняти на камеру мобільного телефону роботу міліціонерів, при цьому не перешкоджаючи їх діяльності. Проте, співробітники міліції, побачивши, що їх дії фіксуються за допомогою технічних засобів, самі підійшли до чоловіка, який проводив зйомку, та умисно спровокували конфлікту ситуацію.
Співробітник ДПС, у подальшому ідентифікований як старший лейтенант міліції Литовченко Артем Юрійович, одразу почав вимагати від громадянина пред’явити документ, що посвідчує його особу. На запитання про підстави для проведення такої перевірки документів, міліціонер безапеляційно заявив, що таке право надається йому Законом України «Про міліцію», чим увів громадянина в оману, оскільки стаття 11 Закону України «Про міліцію» надає співробітникам право перевіряти документи лише у осіб, які підозрюються у вчиненні правопорушення. При цьому міліціонер повинен повідомити такій особі, у скоєнні якого саме правопорушення її підозрюють та обґрунтувати підстави для такої підозри.
У подальшому старший лейтенант міліції Литовченко А.Ю. запитав у громадянина, чи є він журналістом або кореспондентом і, почувши у відповідь «Я просто громадянин України», одразу заявив, що чоловік буде доставлений до райвідділу, оскільки не має права знімати на відеокамеру міліціонерів.
Таким чином, Литовчеко А.Ю. звинуватив чоловіка, який за допомогою відеозапису фіксував дії наряду ДПС, у вчиненні правопорушення, але при цьому не роз’яснив, яку саме статтю (пункт) і якого нормативного акту порушено. Під час розмови з чоловіком, міліціонер посилався на не існуючий «указ» колишнього керівника МВС Анатолія Могильова та заявляв, що для відеозйомки співробітника міліції повинні бути «підстави» та «погодження». Коли чоловік намагався обґрунтувати законність свої дій тим, що згідно із Законом України «Про міліцію» діяльність міліції є гласною, Литовченко А.Ю. заперечував і стверджував, що ця гласність полягає у тому, що громадяни мають прав лише візуально спостерігати за діями міліціонерів.
Після цього, співробітники ДПС, використовуючи силу і психологічний тиск, примусили чоловіка сісти у службовий автомобіль та проїхати разом з ними до Жовтневого райвідділу внутрішніх справ, зазначивши, що у підрозділі міліції вони ознайомляться, що саме він встиг зняти на свій мобільний телефон. Подібні вимоги правоохоронців є вочевидь незаконними і порушують право особи на приватність та недоторканість власного майна. На категоричні протести чоловіка і його неодноразові заяви про те, що подібним ставленням до нього міліціонери грубо порушують законодавство, правоохоронці не реагували, завивши, що після прибуття до підрозділу міліції вони йому «розкажуть про права».
Таким чином, співробітники наряду ДПС висунули до громадянина незаконні і необґрунтовані посилання на норми закону, а після цього провели його затримання, не маючи для того жодних визначених законодавством підстав.


Вказаний факт свідчить про те, що працівники міліції, незважаючи на постійні вимоги керівництва МВС щодо необхідності неухильного дотримання прав й свобод людини, протиправно продовжують переслідувати громадян з небайдужою громадянською позицією.
Слід зазначити, що застосування співробітниками міліції технічних засобів для документування дій громадян врегульовані нормативними актами МВС України і є звичайною практикою дій правоохоронних органів. В свою чергу, спроби громадян проводити фіксацію дій співробітників міліції з метою захисту власних прав, дуже часто викликають категоричні заперечення й обурення з боку міліціонерів, які, без посилань на будь-які правові акти, забороняють громадянам фотографувати, записувати на відео- та аудіопристрої дії міліціонерів та процес свого спілкування з ними, незважаючи на те, що останні виконують свої службові обов’язки публічно, у громадських місцях, за наявності значної кількості свідків.
Подібне ставлення працівників міліції до громадського контролю не тільки суперечить публічно проголошеній Вами тезі про прозорість діяльності міліції, її відкритість для суспільства та врахування громадської думки, як головного пріоритету в оцінюванні ефективності діяльності правоохоронних органів, а і є порушенням багатьох положень законодавства України, серед яких доцільно виділити:
- статтю 34 Конституції України, відповідно до якої всі громадяни України мають право вільно збирати, зберігати, використовувати та поширювати інформацію усно, письмово чи в інший спосіб на свій вибір;
- статтю 3 Закону України «Про міліцію», відповідно до якої діяльність міліції є гласною;
- статтю 7 Закону України «Про інформацію», відповідно до якої ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм та джерел одержання інформації;
- статтю 302 Цивільного кодексу України, відповідно до якої фізична особа має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.


В окремих випадках співробітники міліції, висуваючи вимоги про припинення фіксації своїх дій, посилаються на статтю 32 Конституції України та статтю 307 Цивільного кодексу України, які забороняють втручання в особисте й сімейне життя людини та збір конфіденційної інформації про фізичну особу без отримання від неї відповідного дозволу.
Подібні посилання не можуть бути підставою для заборони відео, фото, або аудіозапису дій працівників міліції, оскільки виконання співробітниками своїх службових обов’язків не є їх особистим або сімейним життям, а без дозволу людини заборонено збір лише конфіденційної інформації. Стаття 21 Закону України «Про інформацію» наголошує, що інформація о суб’єктах власних повноважень не є конфіденційною, а до інформації з обмеженим доступом не може бути віднесена інформація про факти порушення прав й свобод людини та інформація про незаконні дії органів державної влади, їх посадових і службових осіб.
Необхідно зазначити і те, що відповідно до тієї ж статті 307 ЦК України згода особи на знімання, якщо зйомки проводяться відкрито на вулиці, на зборах, конференціях, мітингах та інших заходах публічного характеру, лише припускається і не є обов’язковою.
Слід зауважити, що співробітники міліції мають право проводити затримання людини лише за скоєння кримінального злочину або вчинення адміністративного порушення. Невиконання особою вимог Цивільного кодексу України не може бути підставою для її затримання і доставляння до підрозділу міліції.


Доволі часто міліціонери забороняють здійснювати відеозапис та фотографувати умови, які створені для громадян у вестибулях підрозділів міліції, куди, відповідно до наказу МВС №181-2010 року, повинен забезпечуватися вільний доступ кожному бажаючому. В окремих випадках співробітники міліції забороняли фотографувати навіть зовнішній вигляд адміністративної будівлі органу внутрішніх справ, мотивуючи тим, що це «режимний об’єкт» та посилаючись на відомчі накази чи інструкції. Разом з тим, міліціонери не можуть вказати найменування такого наказу, його номер, коли і ким він був підписаний. В окремих випадках співробітники міліції, вимагаючи припинити зйомку, відверто вказують: «Це усне розпорядження мого начальника».
Відомчі документи і усні вказівки посадових осіб не повинні суперечити вимогам державних нормативно-правових актів, а тому у червні 2011 року Асоціація УМДПЛ звернулась до Міністерства внутрішніх справ з інформаційним запитом щодо наявності в МВС відомчих документів, які забороняють громадянам фіксувати за допомогою технічних пристроїв дії співробітників патрульної служби, ДАІ, дільничних інспекторів міліції, працівників підрозділів СГІРФО та інших міліціонерів під час публічного виконання ними своїх обов’язків у громадських місцях.
Нажаль, МВС України ухилилося від надання конкретної та аргументованої відповіді на цей запит, повідомивши Асоціацію УМДПЛ про наступне (наводимо текст відповіді у повному обсязі):
«У Департаменті охорони громадського порядку МВС у межах компетенції опрацьовано лист голови правління Асоціації українських моніторів дотримання прав людини в діяльності правоохоронних органів щодо роз’яснення положень законодавства України в частині прав громадян на здійснення фіксації дій працівників міліції під час виконання ними службових обов’язків.
Повідомляємо, що діяльність патрульної служби міліції регламентована Конституцією України, Законом України «Про міліцію», а також Статутом патрульно-постової служби міліції, затвердженим наказом МВС № 404-1994.
Статтею 3 Закону України «Про міліцію» визначено, що діяльність міліції є гласною. Вона інформує органи влади і управління, трудові колективи, громадські організації, населення і засоби масової інформації про свою діяльність, стан громадського порядку та заходи щодо його зміцнення.
За погодженням з міліцією засоби масової інформації можуть акредитувати своїх журналістів при її органах. Не підлягають розголошенню відомості, що становлять державну або службову таємницю».


Таким чином, позиція керівництва МВС України з вказаного питання до теперішнього часу залишається для суспільства невизначеною, що, в свою чергу, сприяє виникненню конфліктних ситуацій між правоохоронцями і громадянами та негативно впливає на імідж української міліції. Особливе занепокоєння викликає можливість виникнення конфліктів з цього приводу між співробітниками міліції та іноземними громадянами, які будуть перебувати в Україні під час Євро -2912.


В зв’язку з вищевикладеним, прошу :
1. Надати правову оцінку діям старшого лейтенанта міліції Литовченка Артема Юрійовича та вжити щодо нього передбачені законодавством заходи реагування.
2. Повідомити про наявність у розпорядженні МВС нормативно-правових актів (у тому числі відомчих з наданням їх копій), які забороняють громадянам:
- проводити фіксацію за допомогою фотоапаратів, відеокамер і реєстраторів, диктофонів та інших технічних пристроїв, які перебувають у загальному користуванні і не відносяться до засобів негласного отримання інформації, дій співробітників патрульної служби, ДАІ, дільничних інспекторів міліції, працівників підрозділів СГІРФО та інших міліціонерів під час публічного виконання ними своїх обов’язків у громадських місцях, якщо така фіксація не перешкоджає виконанню співробітниками органів внутрішніх справ службових завдань;
- проводити фіксацію за допомогою фотоапаратів, відеокамер і реєстраторів, диктофонів та інших технічних пристроїв, які перебувають у загальному користуванні і не відносяться до засобів негласного отримання інформації, процесу свого спілкування з співробітниками патрульної служби, ДАІ, чергових частин, дільничними інспекторами міліції та іншими співробітниками міліції, які повинні надавати громадянам допомогу консультаційно-інформаційного характеру або здійснювати особистий прийом громадян;
- проводити відеозйомку та фотографування адміністративних будівель органів та підрозділів внутрішніх справ, прилеглої до них території, а також у вестибюлях підрозділів міліції.
3. У випадку відсутності в МВС України нормативно-правових актів, які забороняють громадянам фіксувати дії співробітників міліції з дотриманням умов, вказаних у пункті 2 цього листа, направити в органи і підрозділи внутрішніх справ відповідні роз’яснення про можливість використання громадянами фото, відео та аудіоапаратури для фіксації дій міліціонерів.

Додаток: диск із відеозаписом скоєння порушення прав громадянина старшим лейтенантом міліції Литовченком А.Ю.


З повагою,
Голова правління ВГО «Асоціація українських моніторів дотримання
прав людини в діяльності правоохоронних органів»
член Громадської ради при МВС України О.А. Мартиненко

Автор:  Flashpoint. [ 08 окт 2012, 14:27 ]
Заголовок сообщения:  Re: Помогите составить Информ - запрос в МВД Черкасской обл

Цитата:
Голова правління ВГО «Асоціація українських моніторів дотримання
прав людини в діяльності правоохоронних органів»
член Громадської ради при МВС України О.А. Мартиненко

Скоро выборы ... надо сделать саморекламу?

Автор:  пішохід [ 08 окт 2012, 14:30 ]
Заголовок сообщения:  Re: Помогите составить Информ - запрос в МВД Черкасской обл

Flashpoint. писал(а):
Скоро выборы ... надо сделать саморекламу?

розслабся....це не реклама а приклад..і викладення матеріалу....для запиту...

Автор:  Костя [ 08 окт 2012, 14:33 ]
Заголовок сообщения:  Re: Помогите составить Информ - запрос в МВД Черкасской обл

Еще меня интересует Правовые основания на незаконности запрета на фото и видео съемки в магазинах, кафе, ресторанах, а так же товара, ценников и т.д...

Автор:  пішохід [ 08 окт 2012, 14:34 ]
Заголовок сообщения:  Re: Помогите составить Информ - запрос в МВД Черкасской обл

Костя писал(а):
Еще меня интересует Правовые основания на незаконности запрета на фото и видео съемки в магазинах, кафе, ресторанах, а так же товара, ценников и т.д...


таких заборон ніякий Закон не передбачає.

Автор:  Костя [ 08 окт 2012, 14:46 ]
Заголовок сообщения:  Re: Помогите составить Информ - запрос в МВД Черкасской обл

вот немного порылся в интернете, вот что я нашел интересного ? Вот только очень жаль что это Русского законодательства. А очень бы еще хотелось что-то на подобие создать только уже упираясь на Украинские Законы.

И опять про запрет или ограничение фото и видео съемки.

Данные выдержки из законодательных актов, должны помочь охраннику не растеряться в ситуации с людьми совершающими фото или видео съемку.

http://guard-live.ru/2011/07/31/i-opyat-pro-zapret-ili-ogranichenie-foto-i-video-semki/

Правовые основания незаконности запрета на съемку на территории РФ:

Конституция РФ. Статья 29.

4. Каждый имеет право свободно искать, получать, передавать, производить и распространять информацию любым законным способом. Перечень сведений, составляющих государственную тайну, определяется федеральным законом.

Федеральный закон Российской Федерации от 27 июля 2006 г. N 149-ФЗ «Об информации, информационных технологиях и о защите информации»

Статья 7. Общедоступная информация

1. К общедоступной информации относятся общеизвестные сведения и иная информация, доступ к которой не ограничен.

2. Общедоступная информация может использоваться любыми лицами по их усмотрению при соблюдении установленных федеральными законами ограничений в отношении распространения такой информации.

Запрет на съемку нарушает мое право на свободное получение и производство информации, прописанное в 29-й статье Конституции и Федеральном Законе №51


Правовые основания незаконности запрета на съемку в магазинах, кафе, ресторанах, а так же товара, ценников и т.д.:

Гражданский кодекс РФ (ГК РФ) от 30.11.1994 N 51-ФЗ - Часть 1

2. Собственник вправе по своему усмотрению совершать в отношении принадлежащего ему имущества любые действия, не противоречащие закону и иным правовым актам и не нарушающие права и охраняемые законом интересы других лиц

Запрет на съемку в магазинах, кафе, ресторанах и других общественных местах вне зависимости от формы собственности противоречит: Конституция РФ. Статья 29. и ФЗ «Об информации, информационных технологиях и о защите информации», а следовательно незаконен.

Закон РФ «О защите прав потребителей» (закон о правах потребителя)

Статья 8. Право потребителя на информацию об изготовителе (исполнителе, продавце) и о товарах (работах, услугах)

1. Потребитель вправе потребовать предоставления необходимой и достоверной информации об изготовителе (исполнителе, продавце), режиме его работы и реализуемых им товарах (работах, услугах).

2. Указанная впункте 1 настоящей статьи информация в наглядной и доступной форме доводится до сведения потребителей при заключении договоров купли-продажи и договоров о выполнении работ (оказании услуг) способами, принятыми в отдельных сферах обслуживания потребителей, на русском языке, а дополнительно, по усмотрению изготовителя (исполнителя, продавца), на государственных языках субъектов Российской Федерации и родных языках народов Российской Федерации.

Закон не ограничивает потребителя в средствах и способах фиксации информации. Запрет на съемку ограничивает права потребителя и может быть оспорен в Комиссии по правам потребителя.

Правовые основания запрета на съемку объектов и товаров относящихся к Коммерческой тайне

Согласно закону «О коммерческой тайне» (ст. 3), к ней может быть причислена информация: «которая имеет действительную или потенциальную коммерческую ценность в силу неизвестности ее третьим лицам, к которой нет свободного доступа на законном основании и в отношении которой обладателем такой информации введен режим коммерческой тайны».

Меры по охране конфиденциальности информации, принимаемые ее обладателем, должны включать в себя согласно Федерального закона Российской Федерации от 29 июля 2004 г. N 98-ФЗ «О коммерческой тайне»:

1) определение перечня информации, составляющей коммерческую тайну;

2) ограничение доступа к информации, составляющей коммерческую тайну, путем установления порядка обращения с этой информацией и контроля за соблюдением такого порядка;

3) учет лиц, получивших доступ к информации, составляющей коммерческую тайну, и (или) лиц, которым такая информация была предоставлена или передана;

4) регулирование отношений по использованию информации, составляющей коммерческую тайну, работниками на основании трудовых договоров и контрагентами на основании гражданско-правовых договоров;

5) нанесение на материальные носители (документы), содержащие информацию, составляющую коммерческую тайну, грифа «Коммерческая тайна» с указанием обладателя этой информации (для юридических лиц — полное наименование и место нахождения, для индивидуальных предпринимателей — фамилия, имя, отчество гражданина, являющегося индивидуальным предпринимателем, и место жительства).

В случае если все вышеуказанные меры не предприняты: Запрет на съемку не законен. Запрет на съемку с ссылкой на «Коммерческую тайну» без соблюдения вышеуказанных условий является нарушением Закон РФ «О защите прав потребителей» (закон о правах потребителя) Статья 8.

Правовые основания незаконности запрета на съемку людей в общественных местах:

События, происходящие с человеком в общественном месте, в общем случае не могут составлять «тайну частной жизни» охраняемую Конституцией, так как сам факт нахождения в общественном месте подразумевает отсутствие тайны.

Статья 152.1 Гражданского кодекса, предусматривающая охрану изображения гражданина, но не запрещает получения таких изображений, нарушить ее можно только после их несанкционированного обнародования и дальнейшего использования, то есть, уже после того, как оно стало доступным неограниченному кругу лиц без согласия того, кто изображен на фотографии.

Правовые основания незаконности запрета на съемку работников и сотрудников силовых ведомств находящихся при исполнении своих должностных обязанностей:

Указ президента Российской Федерации: О дополнительных гарантиях прав граждан на информацию от 31 декабря 1993 года N 2334

3. Деятельность государственных органов, организаций и предприятий, общественных объединений, должностных лиц осуществляется на принципах информационной открытости, что выражается:

…в осуществлении гражданами контроля за деятельностью государственных органов, организаций и предприятий, общественных объединений, должностных лиц и принимаемыми ими решениями, связанными с соблюдением, охраной и защитой прав и законных интересов граждан;



Федеральный закон Российской Федерации от 25 декабря 2008 г. N 273-ФЗ "О противодействии коррупции"

Статья 3. Основные принципы противодействия коррупции

3) публичность и открытость деятельности государственных органов и органов местного самоуправления;

Федеральный закон «Об информации, информационных технологиях и о защите информации»

п. 3 ч. 4 ст. 8 «не может быть ограничен доступ к информации о деятельности государственных органов и органов местного самоуправления.»

Сотрудники МВД, МЧС, ФСБ и прокуратуры и т.п. являются сотрудниками государственных органов, следовательно, они не могут ограничивать получение человеком информации, даже если он не представитель СМИ.

Законные основания на запрет или ограничение фото и видео съемки:

Арбитражным процессуальным кодексом (ст. 11, ч. 7) и Уголовно-процессуальным кодексом (ст. 241, ч. 5) установлено что съемка судебного процесса допускается с разрешения председательствующего судьи;

Гражданским процессуальным кодексом (ст. 10, ч. 7) установлено что фото и видео съемка возможна с разрешения суда;

Кодексом об административных правонарушениях (статья 24.3, ч. 3) установлено что фото и видео съемка может проводится с разрешения судьи, органа, должностного лица, рассматривающих дело об административном правонарушении;

Уголовно-исполнительным кодексом (ст. 24, ч. 4) съемка осужденных, содержащихся в исправительных учреждениях, осуществляется с письменного согласия самих осужденных. Съемка объектов, обеспечивающих безопасность и охрану осужденных, осуществляется с разрешения в письменной форме администрации учреждения или органа, исполняющего наказания (ст. 24, ч. 5).

Приказом ФСБ РФ от 10 сентября 2007 г. N 458 «Об утверждении Правил пограничного режима» (п. 1.9.8, пп. «б») лицам, находящимся в пределах пятикилометровой полосы местности вдоль государственной границы, запрещается без разрешения начальника пограничного управления ФСБ осуществлять съемку пограничных нарядов и объектов пограничных органов.

Запрет на фото и видео съемку в общественных местах Незаконен!

Любое должностное лицо препятствующее съемке нарушает закон и может быть привлечено к ответственности.

Внутренние правила и приказы в любых учреждениях и организациях распространяются только на работников и сотрудников этих учреждений и организаций.

Автор:  Костя [ 08 окт 2012, 14:48 ]
Заголовок сообщения:  Re: Помогите составить Информ - запрос в МВД Черкасской обл

пішохід писал(а):
Костя писал(а):
Еще меня интересует Правовые основания на незаконности запрета на фото и видео съемки в магазинах, кафе, ресторанах, а так же товара, ценников и т.д...


таких заборон ніякий Закон не передбачає.


Не один закон не запрещает, но мне все же нужны статья на которые я буду упираться

Автор:  datskiy [ 08 окт 2012, 15:31 ]
Заголовок сообщения:  Re: Помогите составить Информ - запрос в МВД Черкасской обл

Костя писал(а):
пішохід писал(а):
Костя писал(а):
Еще меня интересует Правовые основания на незаконности запрета на фото и видео съемки в магазинах, кафе, ресторанах, а так же товара, ценников и т.д...


таких заборон ніякий Закон не передбачає.


Не один закон не запрещает, но мне все же нужны статья на которые я буду упираться

конституція україни, розділ другий, права та свободи..=)

Автор:  Костя [ 08 окт 2012, 17:55 ]
Заголовок сообщения:  Re: Помогите составить Информ - запрос в МВД Черкасской обл

я так понимаю не кто мне не поможет ?

Автор:  legionary [ 08 окт 2012, 17:57 ]
Заголовок сообщения:  Re: Помогите составить Информ - запрос в МВД Черкасской обл

Костя писал(а):
я так понимаю не кто мне не поможет ?

никто, для граждан никто не пишет что можно им делать, им можно делать все, что не запрещено :)

Автор:  light [ 09 окт 2012, 10:34 ]
Заголовок сообщения:  Re: Помогите составить Информ - запрос в МВД Черкасской обл

legionary писал(а):
Костя писал(а):
я так понимаю не кто мне не поможет ?

никто, для граждан никто не пишет что можно им делать, им можно делать все, что не запрещено :)


Конституция закрепляет право гражданина на получение, обработку и распространение информации. Запреты на фото и видео и звукофиксацию определены законами о государствееной тайне. Всё остальное разрешено. Любой, кто Вам запретит должен указать закон и пункт. ТОЧКА!

Автор:  kam [ 09 окт 2012, 11:32 ]
Заголовок сообщения:  Re: Помогите составить Информ - запрос в МВД Черкасской обл

http://umdpl.info/index.php?id=1335373325
http://propravo.org.ua/zakonno-znimati-dai-na-kameru/
http://roadcontrol.org.ua/node/1195

Автор:  kam [ 10 окт 2012, 13:01 ]
Заголовок сообщения:  Re: Помогите составить Информ - запрос в МВД Черкасской обл

http://reyestr.court.gov.ua/Review/19864070

Страница 1 из 2 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/