Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО https://roadcontrol.org/forum/ |
|
По 130-й протокол и авто на штрафплощадке. Законно? https://roadcontrol.org/forum/viewtopic.php?f=84&t=14947 |
Страница 1 из 2 |
Автор: | Marshal [ 04 янв 2012, 01:13 ] |
Заголовок сообщения: | По 130-й протокол и авто на штрафплощадке. Законно? |
Добрый день. Отганяя авто на стоянку стал жертвой, скорее добычей чесных геев. 650 аргументов не убедили и был составлен протокол со свидетелями об отказе проехать в медучреждение. Плиз напомните где почитать по этому поводу, т.к. самое интересное впереди. Мож кто поделится опытом? И самое важное, 30 минут ГЕЕВ умолял доехать 8 метров до автостоянки, но авто было изьято на штрафплощадку. Законно ли? Хочу потягать халдеев по кабинетам. Самоуправством и превышением полномочий пахнет... |
Автор: | AIDO [ 04 янв 2012, 02:56 ] |
Заголовок сообщения: | Re: По 130-й протокол и авто на штрафплощадке. Законно? |
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ П О С Т А Н О В А від 17 грудня 2008 р. N 1103 Київ Про затвердження Порядку направлення водіїв транспортних засобів для проведення огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, і проведення такого огляду ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2008 р. N 1103 ПОРЯДОК направлення водіїв транспортних засобів для проведення огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, і проведення такого огляду 1. Цей Порядок визначає процедуру направлення водіїв транспортних засобів для проведення огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції (далі - огляд), і проведення такого огляду. 2. Огляду підлягають водії транспортних засобів, щодо яких в уповноваженої особи Державтоінспекції є підстави вважати, що вони перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції (далі - стан сп'яніння), згідно з ознаками такого стану, установленими МОЗ і МВС. 3. Огляд проводиться: уповноваженою особою Державтоінспекції на місці зупинки транспортного засобу з використанням спеціальних технічних засобів, дозволених до застосування МОЗ і Держспоживстандартом; лікарем закладу охорони здоров'я (в сільській місцевості за відсутності лікаря - фельдшером фельдшерсько-акушерського пункту, який пройшов спеціальну підготовку). 4. Огляд на місці зупинки транспортного засобу проводиться у присутності двох свідків. Не можуть бути залучені як свідки працівники міліції або особи, щодо неупередженості яких є сумніви. 5. Результати огляду, проведеного уповноваженою особою Державтоінспекції, зазначаються у протоколі про адміністративне правопорушення. Підтвердження стану сп'яніння в результаті огляду та згода водія транспортного засобу з результатами такого огляду є підставою для його притягнення згідно із законом до відповідальності. 6. Водій транспортного засобу, що відмовився від проведення огляду на місці зупинки транспортного засобу або висловив незгоду з його результатами, направляється уповноваженою особою Державтоінспекції для проведення огляду до відповідного закладу охорони здоров'я. Огляд може також проводитися в спеціально обладнаних пересувних пунктах (автомобілях), що належать закладам охорони здоров'я і відповідають установленим МОЗ вимогам. 7. Уповноважена особа Державтоінспекції забезпечує проведення огляду водія транспортного засобу в закладі охорони здоров'я не пізніше ніж протягом двох годин з моменту виявлення відповідних підстав. 8. У разі відмови водія транспортного засобу від проведення огляду в закладі охорони здоров'я уповноважена особа Державтоінспекції в присутності двох свідків складає протокол про адміністративне правопорушення, у якому зазначає ознаки сп'яніння і дії водія щодо ухилення від огляду. 9. Проведення огляду водіїв транспортних засобів - учасників дорожньо-транспортної пригоди, унаслідок якої є постраждалі, - обов'язкове. 10. Огляд водія транспортного засобу в закладі охорони здоров'я проводиться в будь-який час доби за методикою та із застосуванням приладів, дозволених для використання МОЗ. 11. Лікар, що проводить огляд, повинен ознайомитися з документами, які посвідчують особу водія (паспорт, посвідчення водія та інші документи). Відсутність документів не може бути причиною для відмови в проведенні огляду. 12. У разі коли в результаті дорожньо-транспортної пригоди водія доставлено у лікувальний заклад, в обов'язковому порядку проводиться дослідження з метою виявлення в його організмі алкоголю, наркотичних чи інших речовин, що знижують увагу та швидкість реакції. 13. Лікар, що проводив у закладі охорони здоров'я огляд водія транспортного засобу, складає за його результатами висновок за формою, яка затверджується МОЗ. Висновок складається в трьох примірниках: по одному - для уповноваженої особи Державтоінспекції та водія транспортного засобу, а третій залишається в закладі охорони здоров'я. 14. Висновок може бути оскаржений водієм транспортного засобу у встановленому законодавством порядку. ( Текст взятo з сайта "Законодавство України" ) КУПАП Стаття 130. Керування транспортними засобами або суднами особами, які перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції Керування транспортними засобами особами в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, а також передача керування транспортним засобом особі, яка перебуває в стані такого сп'яніння чи під впливом таких лікарських препаратів, а так само відмова особи, яка керує транспортним засобом, від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо вживання лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, - тягнуть за собою накладення штрафу на водіїв від ста п'ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування транспортними засобами на строк від одного до двох років, або громадські роботи на строк від сорока до п'ятдесяти годин, або адміністративний арешт на строк від семи до десяти діб і на інших осіб - накладення штрафу від ста п'ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до п'ятдесяти годин, або адміністративний арешт на строк від семи до десяти діб. Повторне протягом року вчинення будь-якого з порушень, передбачених частиною першою цієї статті, - тягне за собою на водіїв позбавлення права керування транспортними засобами на строк від двох до трьох років з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого або громадські роботи на строк від п'ятдесяти до шістдесяти годин, або адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб і на інших осіб - оплатне вилучення транспортного засобу чи без такого або громадські роботи на строк від п'ятдесяти до шістдесяти годин, або адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб. Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яка двічі протягом року піддавалась адміністративному стягненню за керування транспортними засобами у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, за відмову від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо вживання лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, - тягнуть за собою на водіїв позбавлення права керування транспортними засобами на строк до десяти років з оплатним вилученням транспортного засобу і на інших осіб - оплатне вилучення транспортного засобу. Вживання водієм транспортного засобу після дорожньо-транспортної пригоди за його участю алкоголю, наркотиків, а також лікарських препаратів, виготовлених на їх основі (крім тих, що входять до офіційно затвердженого складу аптечки або призначені медичним працівником), або після того, як транспортний засіб був зупинений на вимогу працівника міліції, до проведення уповноваженою особою медичного огляду з метою встановлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо вживання лікарських препаратів, що знижують його увагу та швидкість реакції, чи до прийняття рішення про звільнення від проведення такого огляду, - тягне за собою на водіїв позбавлення права керування транспортними засобами на строк від двох до трьох років або адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб. Керування річковими або маломірними суднами судноводіями в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, а так само передача керування судном особі, яка перебуває в стані такого сп'яніння чи під впливом таких лікарських препаратів, а також відмова осіб, які керують річковими або маломірними суднами від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо вживання лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, - тягнуть за собою накладення штрафу від ста п'ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування всіма видами плавучих засобів на строк від одного до трьох років, або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин, або адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб. Дії, передбачені частиною п'ятою цієї статті, вчинені особами, які не мають права керування річковими або маломірними суднами, - тягнуть за собою накладення штрафу від ста п'ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб. Стаття 265-1. Тимчасове вилучення посвідчення водія У разі наявності підстав вважати, що водієм вчинено порушення, за яке відповідно до цього Кодексу може бути накладено адміністративне стягнення у вигляді позбавлення права керування транспортними засобами, працівник Державної автомобільної інспекції тимчасово вилучає посвідчення водія до набрання законної сили постановою у справі про адміністративне правопорушення, але не більше ніж на три місяці з моменту такого вилучення, і видає тимчасовий дозвіл на право керування транспортними засобами. Про тимчасове вилучення посвідчення водія робиться запис у протоколі про адміністративне правопорушення. Після закінчення тримісячного строку тимчасового вилучення посвідчення водія, у випадках, якщо судом не прийнято рішення щодо позбавлення водія права керування транспортним засобом або якщо справа про адміністративне правопорушення не розглянута у встановлений законом строк, особа має право звернутися за отриманням вилученого документа. Таке звернення особи є обов'язковим для його виконання незалежно від стадії вирішення справи про адміністративне правопорушення. За подання такого звернення та повернення особі тимчасово вилученого посвідчення водія не може стягуватися плата. Порядок тимчасового вилучення посвідчення водія визначається Кабінетом Міністрів України ( 1086-2008-п ). { Кодекс доповнено статтею 265-1 згідно із Законом N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 } Стаття 265-2. Тимчасове затримання транспортних засобів У разі наявності підстав вважати, що водієм вчинено порушення, передбачені частинами першою, другою, третьою, четвертою, шостою і сьомою статті 121, статтями 121-1, 126, частинами першою, другою, третьою і четвертою статті 130, статтями 132-1, 206-1 цього Кодексу, працівник Державної автомобільної інспекції тимчасово затримує транспортний засіб шляхом блокування або доставляє його для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку (якщо розміщення затриманого транспортного засобу суттєво перешкоджає дорожньому руху), в тому числі за допомогою спеціального автомобіля - евакуатора. Про тимчасове затримання робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне правопорушення. Після тимчасового затримання транспортного засобу працівник Державної автомобільної інспекції зобов'язаний надати особі можливість повідомити про тимчасове затримання транспортного засобу та своє місцезнаходження іншу особу за власним вибором і вжити заходів щодо повернення автомобіля до місця постійної дислокації, а також забороняє експлуатацію транспортного засобу до усунення несправностей, виявлених у процесі його огляду. Транспортний засіб може бути тимчасово затриманий на строк до вирішення справи про адміністративне правопорушення, але не більше трьох днів з моменту такого затримання. Після закінчення триденного строку тимчасового затримання транспортного засобу особа має право звернутися за отриманням тимчасово затриманого транспортного засобу. Таке звернення особи є обов'язковим для його виконання незалежно від стадії вирішення справи про адміністративне правопорушення. За подання такого звернення та повернення особі тимчасово затриманого транспортного засобу не може стягуватися плата. Порядок тимчасового затримання та зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках та стоянках ( 1102-2008-п ) визначається Кабінетом Міністрів України. Стаття 266. Відсторонення осіб від керування транспортними засобами, річковими і маломірними суднами та огляд на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції Особи, які керують транспортними засобами, річковими або маломірними суднами і щодо яких є підстави вважати, що вони перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, підлягають відстороненню від керування цими транспортними засобами, річковими або маломірними суднами та оглядові на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції. Огляд водія (судноводія) на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують його увагу та швидкість реакції, проводиться з використанням спеціальних технічних засобів працівником міліції у присутності двох свідків. У разі незгоди водія (судноводія) на проведення огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують його увагу та швидкість реакції, працівником міліції з використанням спеціальних технічних засобів або в разі незгоди з його результатами огляд проводиться в закладах охорони здоров'я. Перелік закладів охорони здоров'я, яким надається право проведення огляду особи на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують її увагу та швидкість реакції, затверджується управліннями охорони здоров'я місцевих державних адміністрацій. Проведення огляду осіб на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, в інших закладах забороняється. Огляд осіб на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, здійснюється в закладах охорони здоров'я не пізніше двох годин з моменту встановлення підстав для його здійснення. Огляд у закладі охорони здоров'я та складення висновку за результатами огляду проводиться в присутності працівника міліції. Кожний випадок огляду осіб на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, у закладі охорони здоров'я реєструється в порядку, визначеному спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі охорони здоров'я. Огляд особи на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують її увагу та швидкість реакції, проведений з порушенням вимог цієї статті, вважається недійсним. Направлення особи для огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують її увагу та швидкість реакції, і проведення такого огляду здійснюються в порядку ( 1103-2008-п ), визначеному Кабінетом Міністрів України. У разі відсторонення особи від керування транспортним засобом, річковим або маломірним судном можливість керування цим транспортним засобом, річковим або маломірним судном надається уповноваженій нею особі, яка має посвідчення водія (судноводія) відповідної категорії та може бути допущена до керування транспортним засобом, річковим або маломірним судном. КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ П О С Т А Н О В А від 17 грудня 2008 р. N 1102 Київ Про затвердження Порядку тимчасового затримання та зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2008 р. N 1102 ПОРЯДОК тимчасового затримання та зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках 1. Цей Порядок визначає процедуру тимчасового затримання, зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках та їх повернення. 2. Тимчасове затримання транспортного засобу уповноваженою особою Державтоінспекції проводиться у випадках, передбачених статтею 265-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення ( 80732-10 ), зокрема у разі, коли неможливо усунути причину затримання на місці виявлення адміністративного правопорушення, і передбачає примусове припинення використання такого транспортного засобу шляхом його блокування за допомогою технічних пристроїв або доставлення на спеціальний майданчик чи стоянку, якщо транспортний засіб створює значні перешкоди дорожньому руху. { Абзац перший пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1136 ( 1136-2009-п ) від 14.10.2009 } Уповноваженим особам Державтоінспекції забороняється брати участь у здійсненні блокування або евакуації транспортних засобів у випадках, не передбачених законом. { Пункт 2 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 94 ( 94-2009-п ) від 11.02.2009 } { Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 94 ( 94-2009-п ) від 11.02.2009 } 3. Доставлення транспортного засобу на спеціальний майданчик чи стоянку здійснюється за допомогою спеціальних автомобілів - евакуаторів (далі - евакуатор), у тому числі тих, що належать підприємствам, установам та організаціям, які провадять діяльність, пов'язану з транспортуванням транспортних засобів, і з якими Державтоінспекцією укладені в установленому порядку договори. 4. Для доставлення транспортного засобу на спеціальний майданчик чи стоянку уповноважена особа Державтоінспекції викликає евакуатор через чергового по підрозділу Державтоінспекції. { Абзац перший пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 94 ( 94-2009-п ) від 11.02.2009 } Після прибуття евакуатора уповноважена особа Державтоінспекції робить у присутності двох свідків і представника підприємства, установи або організації, яким належить евакуатор, запис у протоколі про адміністративне правопорушення про тимчасове затримання транспортного засобу із зазначенням: 1) дати, часу, місця порушення і підстави для тимчасового затримання та доставлення транспортного засобу на спеціальний майданчик чи стоянку; 2) посади, місця роботи, прізвища, імені та по батькові особи, яка приймає рішення про тимчасове затримання і доставлення транспортного засобу на спеціальний майданчик чи стоянку; 3) типу, марки, державного реєстраційного номера, переліку візуальних недоліків та пошкоджень транспортного засобу, що тимчасово затримується і доставляється на спеціальний майданчик чи стоянку; 4) найменування, місцезнаходження та номера телефону підприємства, установи або організації, які доставляють транспортний засіб на спеціальний майданчик чи стоянку, державного реєстраційного номера евакуатора; 5) адреси місця зберігання транспортного засобу; 6) посади, прізвища, імені та по батькові особи, яка виконує роботи з доставлення транспортного засобу на спеціальний майданчик чи стоянку. До протоколу за можливості додаються фотографія транспортного засобу, що підлягає тимчасовому затриманню, і перелік речей, які перебувають в ньому. Протокол підписують особа, яка прийняла рішення про тимчасове затримання транспортного засобу, особа, що виконує роботи з доставлення такого засобу на спеціальний майданчик чи стоянку, два свідки, а також водій і страховий комісар в разі їх присутності. { Абзац десятий пункту 4 в редакції Постанови КМ N 94 ( 94-2009-п ) від 11.02.2009 } 5. У разі коли доставити транспортний засіб на спеціальний майданчик чи стоянку неможливо, уповноважена особа Державтоінспекції проводить його затримання шляхом блокування з дотриманням, умов безпеки дорожнього руху. 6. У разі відсутності водія, транспортний засіб якого заблоковано, уповноважена особа Державтоінспекції залишає під його склоочисниками повідомлення про необхідність прибуття такого водія до територіального підрозділу Державтоінспекції для оформлення протоколу про адміністративне правопорушення. Форма повідомлення про тимчасове затримання транспортного засобу шляхом його блокування затверджується МВС. 7. Розблокування транспортного засобу здійснюється уповноваженими особами Державтоінспекції після складення протоколу про адміністративне правопорушення. 8. Про місце зберігання тимчасово затриманого транспортного засобу уповноважена особа Державтоінспекції повідомляє водієві під час складання протоколу про адміністративне правопорушення, а за його відсутності - черговій частині територіального органу внутрішніх справ. 9. У разі коли водій з'являється на місці правопорушення в момент виконання робіт із завантаження транспортного засобу, уповноважена особа Державтоінспекції не проводить тимчасове затримання транспортного засобу, а оформляє протокол про адміністративне правопорушення. При цьому правопорушення повинно бути усунуте протягом максимально короткого строку. У такому разі фактично виконані підприємством, установою або організацією, які провадять діяльність, пов'язану із транспортуванням транспортних засобів, роботи не оплачуються. 10. Транспортний засіб може бути тимчасово затриманий на строк до вирішення справи про адміністративне правопорушення, але не більш як на три дні з дати такого затримання. Строк затримання транспортного засобу обчислюється з моменту складення протоколу про адміністративне порушення, а строк зберігання - з моменту доставлення транспортного засобу на спеціальний майданчик чи стоянку. 11. Водій, власник (співвласник) тимчасово затриманого транспортного засобу, що перебуває на спеціальному майданчику чи стоянці, має право доступу до нього в присутності особи, відповідальної за зберігання такого транспортного засобу. 12. Повернення тимчасово затриманого транспортного засобу, який зберігається на спеціальному майданчику чи стоянці, здійснюється за письмовим зверненням його водія, власника (співвласника) за умови оплати ним витрат, пов'язаних з транспортуванням та зберіганням такого транспортного засобу, та пред'явлення відповідного протоколу про адміністративне правопорушення. 13. За транспортування і зберігання транспортного засобу на спеціальному майданчику чи стоянці Державтоінспекції справляється плата у встановленому спільним наказом МВС, Мінфіну та Мінекономіки розмірі. { Пункт 13 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 94 ( 94-2009-п ) від 11.02.2009 } 14. На спеціальному майданчику і стоянці ведеться в установленому МВС порядку облік прийняття і видачі тимчасово затриманих транспортних засобів. |
Автор: | Zlomanoff [ 04 янв 2012, 12:46 ] |
Заголовок сообщения: | Re: По 130-й протокол и авто на штрафплощадке. Законно? |
Marshal писал(а): 650 аргументов не убедили Это каких же столько аргументов? |
Автор: | Sans [ 04 янв 2012, 12:55 ] |
Заголовок сообщения: | Re: По 130-й протокол и авто на штрафплощадке. Законно? |
а что значит "отказ о медосвидетельствования"? Давай протокол в студию!!!! |
Автор: | LMD-Star [ 04 янв 2012, 12:58 ] |
Заголовок сообщения: | Re: По 130-й протокол и авто на штрафплощадке. Законно? |
Изучи две темы: 1) по Свете против Серветника и Бабина http://roadcontrol.org.ua/node/954 2) Тумицкий против Оболонского ГАИ http://roadcontrol.org.ua/node/854 тут есть вся последовательность действий и примеры жалоб и исков. |
Автор: | wasily_g [ 04 янв 2012, 13:58 ] |
Заголовок сообщения: | Re: По 130-й протокол и авто на штрафплощадке. Законно? |
Свяжитесь со мной, есть пара идей, хочу попытаться вам помочь ...... данные для связи в подписи ...... |
Автор: | Vovka28 [ 04 янв 2012, 14:02 ] |
Заголовок сообщения: | Re: По 130-й протокол и авто на штрафплощадке. Законно? |
Marshal писал(а): Добрый день. Отганяя авто на стоянку стал жертвой, скорее добычей чесных геев. 650 аргументов не убедили и был составлен протокол со свидетелями об отказе проехать в медучреждение. Плиз напомните где почитать по этому поводу, т.к. самое интересное впереди. Мож кто поделится опытом? И самое важное, 30 минут ГЕЕВ умолял доехать 8 метров до автостоянки, но авто было изьято на штрафплощадку. Законно ли? Хочу потягать халдеев по кабинетам. Самоуправством и превышением полномочий пахнет... Давай скан протокола |
Автор: | Marshal [ 09 янв 2012, 22:09 ] |
Заголовок сообщения: | Re: По 130-й протокол и авто на штрафплощадке. Законно? |
Давай скан протокола[/quote] Доброго времени. Сканер в ремонте уже долго... Опишу. протокол от 16.12.11 в 22.20 16.12.2011 о 22 год. водій Сергій керував автомобілем Хуюнд д.н... по вул. маршака 2, в м.Дніпропетровськ з явними ознаками алкогольного сп"яніння (різкий запах алкоголя з порожнини рота), в присутності двох свідків водій відмовився від проходження медичного огляду для встановлення стану ХУЗ(слово не поддаётся чтению). Свідок 1: Вася подпись\ Свідок 2: Петя подпись по суті порушення : пояснення водія на окремому аркуші. До протоколу додаються: рапорт, пояснення свідків, пояснення водія. Пдпис особи яка притягається до адмін відповідальності: подпись "с изложенным не согласен" В пояснениях на отдельном листе изложена ситуация и уточнено, что я отказался проехать на медосмотр а просил чтоб его производили согласно приказа №666 МВД и МОЗ. Кстати, в протоколе ни слова об изьятии авто и я не сделал копии документов т.к. копировальник в ремонте блин... |
Автор: | пішохід [ 09 янв 2012, 22:17 ] |
Заголовок сообщения: | Re: По 130-й протокол и авто на штрафплощадке. Законно? |
Marshal писал(а): В пояснениях на отдельном листе изложена ситуация и уточнено, что я отказался проехать на медосмотр а просил чтоб его производили согласно приказа №666 МВД и МОЗ. Marshal писал(а): Плиз напомните где почитать по этому поводу, т.к. самое интересное впереди. ![]() власне про 400-666 ти знаєш.в поясненнях це написав,тоді чому самостійно протягом 2 годин не пройшов провірку в мед закладі. ![]() і ще питання-як твоя автівка опинилася на арештмайданчику ![]() |
Автор: | пішохід [ 09 янв 2012, 22:29 ] |
Заголовок сообщения: | Re: По 130-й протокол и авто на штрафплощадке. Законно? |
18 квітня 2011, 12:26 ПОДАННЯ 18.04.2011 рік м. Запоріжжя Голова Комунарського районного суду м. Запоріжжя, аналізуючи практику розгляду справ про адміністративні правопорушення у 2010 році, - ВСТАНОВИВ: Стаття 130 КУпАП - керування транспортними засобами особами, які перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, зокрема передбачає відповідальність за відмову особи від проходження встановленого порядку огляду на стан сп’яніння. Згідно Наказу Міністра внутрішніх справ України від 09.09.2009 року №400/666 затверджена Інструкція «Про виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції», згідно якої - з’ясування нетверезості водіїв, уповноваженими працівниками ДАІ проводиться на місці зупинки транспортного засобу з використанням спеціальних технічних засобів, дозволених до застосування МОЗ та Держспоживстандартом (п. 1.6.); у разі відмови водія транспортного засобу від проходження огляду на стан с’пяніння на місці зупинки транспортного засобу або його незгоди з результатами огляду, проведеного уповноваженою особою ДАІ, огляд на стан сп’яніння проводиться в найближчому закладі охорони здоров’я, якому надано право на проведення такого огляду (п.1.7.). В Комунарський районний суд м. Запоріжжя на протязі 2010 року надійшло 774 протокола, по звинуваченню водіїв в порушенні ст. 130 КУпАП, складеними працівниками ДАІ Київської, Дніпропетровської, Херсонської, АР Крим, Запорізької та інших областей України. Згідно аналізу, 1/3 ціх протоколів складені по звинуваченню водіїв в наслідок відмови на огляд, але жоден протокол не містить даних, що водіям, працівниками ДАІ пропонувалось пройти огляд на місці зупинки транспортного засобу, тому як, працівники ДАІ не забезпечені технічними засобами для такого огляду. В наслідок чого, порушується вищевказаний наказ Міністра внутрішніх справ України. Працівники ДАІ покладаючись на свої суб’єктивні природні дані (нюх, досвід та т.п.) пропонують водіям пройти огляд одразу в стаціонарних умовах мед закладів. Перебуваючи під впливом цього обману, водії враховуючи відсутність часу, матеріальну та моральну шкоду, та інші причини, відмовляються від проходження огляду. Коли водії виконують вимоги працівників ДАІ проходячи огляд в умовах стаціонару та виявляються тверезими – працівники ДАІ взагалі не фіксують ці поширені випадки. В таких випадках, на підставі ст. 23 Цивільного кодексу України у громадян є право вимагати стягнення моральної шкоди; та матеріальної шкоди заподіяної діями працівниками ДАІ. З метою дотримання конституційних прав громадян, для забезпечення працівників ДАІ належними технічними засобами, керуючись ст. 24 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», - ПОСТАНОВИВ: Довести вищевикладене: 1) до відома Міністра внутрішніх справ України – для прийняття належних заходів. 2) Прокурора Запорізької області та Голови апеляційного суду Запорізької області – для відома. Голова Комунарського районного суду м. Запоріжжя С.Г. Герасименко |
Автор: | Marshal [ 09 янв 2012, 22:48 ] |
Заголовок сообщения: | Re: По 130-й протокол и авто на штрафплощадке. Законно? |
Это очень поучительно. Для г. Днепропетровск использование судебной практики без мотивации судьи неприемлемо. Вынесение законного неоплачего решения неприемлемо. В ситуациях со свидетелями геи проводоят служ расследования и не находят оснований для привлечения геев даже к дисциплинарной ответственности. То что я указал приказ 666 ничего не изменит. 130-ю отменить можно только если свидетели подтвердят что я действительно отказывался именно от того чтоб ехать в больницу, а ходатайство о допросе свидетелей наши суды не удовлетворяют. |
Автор: | NoNickName [ 09 янв 2012, 22:49 ] |
Заголовок сообщения: | Re: По 130-й протокол и авто на штрафплощадке. Законно? |
Marshal писал(а): по вул. маршака 2, в м.Дніпропетровськ
|
Автор: | пішохід [ 09 янв 2012, 22:51 ] |
Заголовок сообщения: | Re: По 130-й протокол и авто на штрафплощадке. Законно? |
пішохід писал(а): і ще питання-як твоя автівка опинилася на арештмайданчику ![]() ![]() |
Автор: | Marshal [ 09 янв 2012, 23:05 ] |
Заголовок сообщения: | Re: По 130-й протокол и авто на штрафплощадке. Законно? |
Кстати, про нашу область и прохождение медосмотра. Малый ехал из Одессы. В Кривом Рогу в 4 ночи остановили за левую фару. Заодно свозили на медосмотр и установили состояние марихуанного опьянения. Мы приехали в КР около 11.бласть из-за малого не будут ставить рах Забрали машину со штрафплощадки, приехали в наркодиспанцер, где нам настрого отказали в его прохождении, даже платного. Знакомый, который контактирует с такими заведениями подтвердил, что медосвидетельствование без направления геев и мусорят мы не пройдём никак (неуверен не рули). При этом врач подсказал, что моча с которой проводился анализ хранится 31 день. Кстати, в протоколе откуда-то оказались записи номеров техсредств которыми геи ДОЛЖНЫ проводить освидетельствования на месте. Приехав в Днепропетровск мы обратились к "Жорику", являющемуся сотрудником обласного наркодиспансера и одновременно родычем малого. Жорик сказал что конечно можно сделать повторный анализ и даже если он покажет что малый был в норме, то всё равно кривой рог и область не будут ради малого ставить разные результаты экспертизы. Вот так. Геи и члены системы они не люди, не родственники, они ... п.с. Малый и марихуана так близки как Юпитер и г.Днепропетровск. просто он малый и сладкий. |
Автор: | NoNickName [ 09 янв 2012, 23:11 ] |
Заголовок сообщения: | Re: По 130-й протокол и авто на штрафплощадке. Законно? |
NoNickName писал(а): Где в Днепропетровске улица Маршака ??? пішохід писал(а): і ще питання-як твоя автівка опинилася на арештмайданчику
|
Страница 1 из 2 | Часовой пояс: UTC + 2 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |