Текущее время: 17 май 2025, 23:20

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Правила форума


ВНИМАНИЕ!! РАЗДЕЛ С ЖЕСТКОЙ МОДЕРАЦИЕЙ!

1. В этом разделе Вы можете создавать темы с просьбой о помощи в составлении исков, жалоб, заявлений.
2. Тема не должна дублировать уже существующую тему. Обязательно пользуйтесь поиском перед созданием темы.
3. Название темы должно коротко, но подробно описывать проблему.
4. Бессмысленные названия тем (eg. "Помогите", "Спасите", "Нужна помощь" строго запрещены.
5. При создании темы, максимально подробно опишите Вашу проблему с указанием детальной хронологии событий. Также, прикрепите все документы, которые имеются у Вас (копии протоколов, постановлений, актов и т. д.
5. Строго запрещено написание сообщений, не относящихся к теме. Писать можно только прямые вопросы и ответы правового характера в рамках темы.
6. После решения Вашего вопроса, если тема исчерпана, автор темы должен нажать кнопку "Принять ответ" в виде зеленой галочки в сообщении, в котором максимально подробно описан ответ на Ваш вопрос.

ТЕМЫ И СООБЩЕНИЯ, НАРУШАЮЩИЕ ДАННЫЕ ПРАВИЛА, БУДУТ УДАЛЯТЬСЯ БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ!



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 29 ]  На страницу 1, 2  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 04 окт 2011, 12:46 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 01 янв 2011, 22:35
Сообщений: 65
Откуда: Львів
На підприємство складено акт за порушення наказу №340 міністерства транспорту та зв'язку України від 07.06.10р., а саме за відсутність індивідуальної контрольної книжки водія, у якій проводяться відмітки про час роботи та відпочинку водія.

Згідно статті 60 Закону України про автомобільний транспорт накладають штраф у розмірі 100 неоподаткованих мінімумів, а саме 1700грн.

Цитую:
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПЕРЕВІЗНИКІВ
ЗА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО
АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ

Стаття 60. Відповідальність за порушення законодавства про
автомобільний транспорт

За порушення законодавства про автомобільний транспорт до
автомобільних перевізників застосовуються санкції за:

безпідставну відмову від пільгового перевезення пасажира -
штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів
громадян;

надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без
оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48
цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів
доходів громадян;


Питання:
1. Які документи мали право перевірити, крім перелічених у ст.16 закону про дорожній рух?
2. Чи є виконання ст.16, а саме пред'явлення посвідчення водія, реєстраційного посвідчення на т.з., та страхового полісу, достатньою підставою для складання подібного акту?
3. Ваші поради у даній ситуації (змістовні і юридично аргументовані).

Дякую.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 04 окт 2011, 20:46 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
Maxim писал(а):
На підприємство складено акт за порушення наказу №340 міністерства транспорту та зв'язку України від 07.06.10р., а саме за відсутність індивідуальної контрольної книжки водія, у якій проводяться відмітки про час роботи та відпочинку водія.

а тепер питання наступне-скани всіх копій протоколу,та інших документів. :?:

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 04 окт 2011, 21:01 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
підприємство по пасажирських перевезеннях :?:

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 04 окт 2011, 21:13 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 01 янв 2011, 22:35
Сообщений: 65
Откуда: Львів
На-жаль на руки нічого крім запрошення не надали, а копію сказали нададуть лише після офіційного листа з печаткою підприємства, ось так... З собою звісно печатки не мали.
Основні зауваження з самого акту я переписав і виклав у попередньому пості. "Зачіпкою" є відсутність індивідуальної контрольної книжки, пункт 6.3, яка необхідна для ведення обліку робочого часу водія.
Чесно кажучи, цих документів в неті не знайшов до відвідань цієї інстанції і тому був компетентним лише по класичним питанням форуму дорожнього конролю, закону про дорожній рух, закону про автомобільний транспорт та ПДР.
На підприємстві існує такий документ, як щомісячний табель, де розписаний графік роботи всіх водіїв по дням.

Цитата з наказу:
Про затвердження Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів
VI. Облік робочого часу

6.1. Автобуси, що використовуються для нерегулярних і регулярних спеціальних пасажирських перевезень, для регулярних пасажирських перевезень на міжміських автобусних маршрутах протяжністю понад 500 км, вантажні автомобілі з повною масою понад 3,5 тонн повинні бути обладнані тахографами.

6.2. Облік робочого часу водіїв здійснюється на основі табеля обліку використання робочого часу. Перевізник, який використовує водіїв за наймом, щомісяця складає графік змінності водіїв, веде відомість обліку робочого часу та відпочинку водія (додаток 2), у якій щодо кожної робочої зміни зазначаються планові та фактичні дані щодо маршруту, початок та кінець робочої зміни.

6.3. Водій, що керує ТЗ, який не обладнаний тахографом, веде індивідуальну контрольну книжку (додаток 3).

6.4. Графік змінності водіїв, відомість обліку робочого часу та відпочинку водіїв зберігаються у Перевізника.

6.5. У разі підсумованого обліку робочого часу норма робочого часу за обліковий період визначається шляхом множення норми тривалості робочого часу, що встановлена законодавством для водіїв ТЗ, на кількість робочих днів за календарем п'ятиденного робочого тижня, що припадають на обліковий період, з урахуванням її скорочення напередодні святкових, неробочих і вихідних днів.

6.6. Час, відпрацьований понад норму тривалості робочого часу за обліковий період, вважається надурочним і оплачується згідно зі статтею 106 Кодексу законів про працю України.

6.7. Робочий час водіїв, які працюють щоденно в певні години, що встановлені правилами внутрішнього трудового розпорядку або графіками змінності, обліковується щоденно.

6.8. Робочий час водіїв з ненормованим робочим днем обліковується у робочих днях (крім роботи у святкові дні, яка обчислюється у годинах).


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 04 окт 2011, 21:14 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 01 янв 2011, 22:35
Сообщений: 65
Откуда: Львів
Вантажні перевезення та легковий автотранспорт для власних потреб.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 04 окт 2011, 21:15 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
Maxim писал(а):
На-жаль на руки нічого крім запрошення не надали,

так куди запрошували :?:
Maxim писал(а):
а копію сказали нададуть лише після офіційного листа з печаткою підприємства, ось так... З собою звісно печатки не мали.

брехня.

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 04 окт 2011, 21:16 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
Maxim писал(а):
Вантажні перевезення

тобто грузовики -фури :?:

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 04 окт 2011, 21:19 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 01 янв 2011, 22:35
Сообщений: 65
Откуда: Львів
Запрошували в управління транспорту, чи як воно там в них називається. Так розумію той акт ще не є зареєстрований, тому і ці незрозумілі "рухи".
Шкода, що за стільки часу на цьому форумі не було піднято це питання. Кожен день все переглядаю, а цього питання немає.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 04 окт 2011, 21:19 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 01 янв 2011, 22:35
Сообщений: 65
Откуда: Львів
В даному випадку зупинили Газон.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 04 окт 2011, 21:25 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
Maxim писал(а):
Запрошували в управління транспорту, чи як воно там в них називається.

так сходи,візьми ту книжку з собою,щоб юула заповнена,падаєш на мороз,воді під ковриком не побачив. :roll:
Maxim писал(а):
Так розумію той акт ще не є зареєстрований, тому і ці незрозумілі "рухи".

можливо,а можливо буде типу розгляд справи :?: а може замутити,що водій в той час не надава послуги,відповідно і мАв документи згідно ПДР.

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 04 окт 2011, 21:36 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 01 янв 2011, 22:35
Сообщений: 65
Откуда: Львів
Була доставка товару, вони фіксанули це. Читав їхній наказ, від кірки до кірки. Зрозумів одне, вести цю книгу водій має, але про мати із собою так і не побачив. Прийдеться оформити "заднім числом".


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 04 окт 2011, 21:37 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
Прокурору Шаргородського району Вінницької області
23500, смт.Шаргород Вінницької обл., вул.Леніна, 180,
Тел. (4336) 2-16-95, факс: 2-17-74



Заява про злочин


На неправомірні дії посадових осіб державної автомобільної інспекції,та начальника
Територіального Управління
Головавтотрансінспекції у Вінницькій області
Ратовського А.С.
(21036, м. Вінниця, вул. . Хмельницьке шосе,23)
( за місцезнаходженням територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Вінницькій області)


Я, 8.11 2010 року керував автомобілем марки //////////// не порушуючи ПДР та був зупинений невідомим інспектором ДПС. Після зупинки до мене підійшла цивільна особа, інспектор ДПС тим часом не підійшовши до мене і не назвавши себе та причини зупинки - раптово поїхав, а особа назвавшись представником територіального Управління Головавтотрансінспекції почала вимагати у мене документи,що може підтвердити свідок............ Отримавши документи, не повідомивши мене про причину перевірки, з допомогою іншої цивільної особи яка незабаром під’їхала на приватному легковому автомобілі, почали складати протокол про адміністративне правопорушення. На моє прохання ознайомитися з протоколом та дати пояснення, не реагували. Після чого, не надавши мені копій протоколу та постанови , поїхали.
17..2010р. я отримав поштою лист відправником якого являється територіальне управління Головтрансінспекції у Вінницькій області, з якого дізнався про постанову від 08..2010р. і накладення на мою особу фінансової санкції. Даною постановою начальника територіального Управління Головавтотрансінспекції у Вінницькій області №....від 08 листопада 2010 року до мене застосовані фінансові санкції в сумі 1700 грн.
Як вбачається з оскаржуваної постанови, фінансові санкції застосовані у зв’язку з тим, що нібито я 08.2010 року допустив порушення законодавства про автомобільний транспорт, відповідальність за яке передбачена ч.1 абз.3 ст.60 Закону України «Про автомобільний транспорт».
Названою ч.1 абз.3 ст.60 Закону України «Про автомобільний транспорт» передбачена відповідальність за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону. У мене дійсно є автомобіль марки, який я придбав і використовую виключно у своїх та членів моєї сім’ї інтересах.
Дана постанова є необґрунтованою, незаконною, та винесеною з перевищенням компетенції суб’єкта владних повноважень. Зазначені дії начальника територіального Управління Головавтотрансінспекції у Вінницькій області Ратовського А.С., я вважаю такими що суперечать не лише нормативно-правовим актам у сфері безпеки дорожнього руху, а також законодавству та Конституції України з наступних підстав.
1.Згідно ст.19 КУ «…посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень, та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України». Крім того, відповідно до ст.64 КУ, ніхто не може обмежувати права і свободи людини і громадянина, в тому числі передбачувані ст.59 КУ.
2. При складанні протоколу мені не було доведено ст..63 КУ та ст..268 КУпАП згідно яких я мав право користуватися правовою допомогою. Чим порушили моє право скористатися допомогою кваліфікованого адвоката. Між тим слід зауважити, що розгляд справи про адміністративне правопорушення без надання можливості реалізації права на правову допомогу та вибору захисника прав тягне за собою визнання Постанови у справі незаконною з наступним її скасуванням та притягненням особи, що її винесла, до відповідальності за умисні завідомо незаконні дії. Міжнародні гарантії реалізації права на захист: Ст.6 Конвенції про захист прав людини і основних свобод, ратифікованої Верховною Радою України 17.07.1997. Ст.2 Міжнародного пакту про громадянські та політичні права від 16.12.1966, ратифікованого Указом Президії Верховної Ради Української РСР від 19.10.1973. За таких умов мої права при такому розгляді справи грубо порушено.
3. Як вбачається з статті, яку я начебто порушив, фінансові санкції до мене застосовані як до автомобільного перевізника, а я таким не являюсь, оскільки згідно з тим же ЗУ «Про автомобільний транспорт» (глава 6, ст.29), автомобільним перевізником, що здійснює перевезення пасажирів на договірних умовах, є суб'єкт господарювання, який відповідно до законодавства та одержаної ліцензії надає послугу за договором перевезення пасажира транспортним засобом, що використовується ним на законних підставах. Я не являюсь суб'єктом господарювання, тому що за визначенням Наказу Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва міністерства транспорту України Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом загального користування та Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів та їх багажу на таксі
Суб'єкт господарювання - зареєстрована в установленому законодавством порядку юридична особа незалежно від організаційно-правової форми та форми власності, а також фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності, яка провадить господарську діяльність (у тому числі з надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом загального користування), а я не є суб'єктом підприємницької діяльності.
4.Крім того, згідно розд.1, гл.1, ст.1, п.49 ЗУ «Про автомобільний транспорт» послуга з перевезення пасажирів чи вантажів - перевезення пасажирів чи вантажів транспортними засобами на договірних умовах із замовником послуги за плату.
Як вже було зазначено вище, керував ТЗ лише у власних потребах .Тобто, в цей день, як і взагалі в будь-який інший день, послуг з перевезень пасажирів чи вантажів я ніяким замовникам не надавав, використовував автомобіль в своїх особистих інтересах, і діяв згідно п.1, ч.1, ст.16 ЗУ «Про дорожній рух» :
Водій має право: керувати транспортним засобом і перевозити пасажирів або вантажі на дорогах, вулицях та в інших місцях, де рух транспорту не заборонено у встановленому порядку;
5.До того ж, п.1, ч.2, ст.16 ЗУ «Про дорожній рух» :
Водій зобов'язаний: мати при собі та на вимогу працівників міліції, а водії військових транспортних засобів на вимогу посадових осіб військової інспекції безпеки дорожнього руху Військової служби правопорядку у Збройних Силах України передавати для перевірки посвідчення, реєстраційні та інші документи, що підтверджують право на керування транспортним засобом, а також дорожні (маршрутні) листи і документи на вантаж, що перевозиться (крім власників транспортних засобів, які використовують їх в індивідуальних некомерційних цілях), а у випадках, передбачених законодавством, страховий поліс (сертифікат) про укладання договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та ліцензійну картку на автомобільний транспортний засіб у разі надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів.
6.Згідно ПКМУ №1184 від 26.09.2007р «ПРАВИЛА надання послуг пасажирського автомобільного транспорту» розділ 1 п.7.4 зазначено : Дія цих Правил не поширюється на перевезення, які здійснюються: - транспортними засобами, які належать фізичним особам і використовуються ними для задоволення власних потреб, що не має на меті отримання прибутку.
Тому вважаю, що фінансові санкції до мене були застосовані безпідставно. Звинувачення не мають об’єктивних доказів, про що до речі говорить і сама постанова. В постанові не вказано найменування суб’єкта господарування, документа що посвідчує особу,банківські реквізити, ліцензія.Насторожує також і те,що в постанові вказаний належний мені ідентифікаційний код,інформацію про який,незрозуміло яким шляхом стала відома посадовій особі,що винесла дану постанову,що свідчить про порушення ст 32 Конституції України. Даний факт ще раз засвідчує те, що фінансова санкція застосовувалась до мене як до фізичної особи, що використовувала ТЗ для власних потреб, і в свою чергу говорить про некомпетентність Ратовського А.С, його непрофесійність, з іншого боку, це перевищення влади та владних повноважень ст. 365 КК та ст. 367 КК - службова недбалість, тобто несумлінне ставлення до службових обов’язків що заподіяло істотну шкоду охоронюваним Законом правам, свободам та інтересам окремихгромадян.

На підставі вищенаведеного, вважаю, що фінансові санкції до мене були застосовані безпідставно. Звинувачення не мають об’єктивних доказів, про що до речі говорить і сама постанова. Відповідно до ст.. 71 п.2 КАСУ, при оскарженні постанов органів державної влади, їх посадових осіб, обов’язок щодо доказування вини лежить на них.
Вважаю, що таке істотне порушення вимог законодавства щодо громадянина з боку начальника територіального Управління Головавтотрансінспекції у Вінницькій області Ратовського А.С. є перевищенням з його боку службових повноважень, а отже, утворює склад злочину, передбаченого ч.1 ст.365 КК України. З іншого боку, є службовою недбалістю, що утворює склад злочину, передбаченого ч.1 ст.367 КК України.
На підставі викладеного, керуючись ст.94, 95, 97 КПК України,

ПРОШУ:
Прошу провести службове розслідування ,щодо зазначеної посадової особи.

Порушити за зазначеними фактами кримінальну справу за ознаками злочинів, передбачених сст.365 ч.1, 367 ч.1 КК України.
Додатки
1.копія постанови № 115781 від 08 листопада 2010 року

„___”__________ 20__р.

(Підпис).

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 04 окт 2011, 21:38 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
Maxim писал(а):
Була доставка товару, вони фіксанули це.

як саме-відео :?:
Maxim писал(а):
Зрозумів одне, вести цю книгу водій має, але про мати із собою так і не побачив.

один з доказів.

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 04 окт 2011, 21:40 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 01 янв 2011, 22:35
Сообщений: 65
Откуда: Львів
Цікаво, як їздять всі водії інших підприємств, невже з тими книжками, щось глибоко сумніваюсь.
Сподіваюсь, ця тема дозволить дещо заощадити підприємствам у цей нелегкий час.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 04 окт 2011, 21:40 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
по тій заяві був суд,але окремо був позов,чел виграв,інспекція подала апеляцію,чим скінчилося не знаю,так як це в іншій області,і через 3 руки все йшло.

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 29 ]  На страницу 1, 2  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 9


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron