продовження цієї історії ...
http://roadcontrol.org.ua/forum/viewtopic.php?f=55&t=3172&start=14було подано позов в тому числі і з вимогою: "Визнати дії службової особи відповідача такими що є неправомірними"

Сообщение, не относящиеся к теме
П Р О Ш У :
1. Відновити строк подання позову та почати його обрахування з 14.07.2010 року;
2. Вважати цей позов від 16.07.2010 таким, що подано своєчасно та прийняти його до розгляду;
3. Звільнити мене від сплати судового збору відповідно до ст.288 КУпАП України;
4. З метою забезпечення доказів витребувати у відповідача матеріали перевірки щодо моєї скарги стосовно постанови № АМ 155814 від 07.05.2010;
5. Викликати у судове засідання по справі, належно повідомивши про дату, мене та посадову особу, якою винесено постанову про адміністративне правопорушення;
6. Постанову № АМ 155814 від 07.05.2010 у справі про адмніністративне правопорушення визнати недійсною та скасувати, а справу про адміністративне правопорушення щодо мене закрити, за відсутністю у моїх діях складу такого правопорушення;
7. Визнати дії службової особи відповідача такими що є неправомірними
суд постановив: позов задовольнити, "визнати незаконною та скасувати постанову даі", але нічого не сказав про неправомірність

Сообщение, не относящиеся к теме
до департаменту даі було направлено скаргу на співробітників даі області, яку переслали в даі області

Сообщение, не относящиеся к теме
СКАРГА
Приводом для цього звернення є незаконні дії сержанта міліції Пересунько Тимура Петровича ЦПС взводу ДПС по ОДДЗ м. Коростень УДАІ УМВС України в Житомирській області. Інспектор Пересунько Т.П. склав протокол № АМ 131011 від 07.05.2010 та виніс постанову № АМ 155814 від 07.05.2010 про штраф згідно з ч.1 ст.122 КУпАП щодо мене.
Не погоджуючись з постановою інспектора, я подав скаргу в Управління ДАІ Житомирської обл. Листом №6/К-364 від 17.06.2010 за підписом Прохоренко І.М. заступника начальника Управління ДАІ Житомирської обл. мені повідомили що внаслідок перевірки вказану постанову залишено без змін, а в інспектор Пересунько Т.П. діяв правомірно.
Не погоджуючись з постановою інспектора, я вчинив позов до суду проти інспектора. Суддя Іващенко С.О. Фрунзенського районного суду м. Харкова по справі № 2-а-2363/10 постановила: скасувати зазначену постанову, а саме № АМ 155814 від 07.05.2010, про адміністративне правопорушення, копія постанови додається.
Відповідно до п.2.22 «Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху», що затверджена Наказом МВС України № 77 от 26.02.2009р.: "У разі скасування постанови в справі про адміністративне правопорушення внаслідок її неправомірного винесення за даним фактом проводиться службова перевірка. Стосовно винної посадової особи відповідно до положень Закону України "Про Дисциплінарний статут органів внутрішніх справ України" вживаються заходи дисциплінарного впливу, відомості про які додаються до матеріалів перевірки".
Крім того, хотів би звернути Вашу увагу на те що кожен співробітник міліції, а зокрема інспектор ДАІ, приносить присягу, текст якої затверджений постанова КМУ "Про затвердження нового тексту Присяги працівника органів внутрішніх справ України" в якій зокрема зазначено: «Якщо ж я порушу цю Присягу, то хай мене покарають за всією суворістю закону».
Вважаю, що таке істотне порушення вимог законодавства щодо громадянина з боку співробітника міліції є перевищенням з його боку службових повноважень, а отже, утворює склад злочину, передбаченого ч.1 ст.365 КК України. З іншого боку, допущення керівництвом підрозділу ДАІ таких порушень з боку працівників останнього, є службовою недбалістю, що утворює склад злочину, передбаченого ч.1 ст.367 КК України. На підставі викладеного,
П Р О Ш У :
1. Прийняти заходи дисциплінарного впливу до інспектора Пересунько Т.П. та заступник начальника УДАІ Житомирської обл. Прохоренко І.М. та їх безпосереднього начальника;
2. Зобов’язати УДАІ ГУМВС України Житомирської обл. вжити невідкладних заходів щодо додаткового вивчення співробітниками підрозділів ДАІ Конституції України, іншого законодавства, нормативних актів та інструкцій, що стосуються прав громадян, прав і обов'язків співробітників міліції, безпеки дорожнього руху. Та прийняти залік із вивченого матеріалу;
3. Відповідно до ст. 25 ЗУ «Про міліцію» за порушення працівником міліції моїх прав і законних інтересів зобов’язати сержанта Пересунько Т.П. публічно вибачитися.
4. Про прийняті заходи прошу повідомити мене письмово в строк згідно ст.20 ЗУ «Про звернення громадян»
Д О Д А Т К И :
1. Копія постанови від 19.10.2010 судді Іващенко С.О. Фрунзенського районного суду м. Харкова – 2 аркуші;
2. Копія листа № 6/К-364 від 17.06.2010 із Управління ДАІ Житомирської обл.;
у відповідь: "суд ... виніс не мотивовану постанову" - скаргу залишено без задоволення

Сообщение, не относящиеся к теме
до департамент даі було направлено повторну скаргу

Сообщение, не относящиеся к теме
СКАРГА
Приводом для цього звернення є нехтування рішенням суду з боку начальника УДАІ в Житомирській області Крамаренка О.М.
26.03.2011 мною через пошту було направлено в Департамент ДАІ МВС України скаргу на дії сержанта міліції Пересунько Т.П. ЦПС взводу ДПС по ОДДЗ м. Коростень УДАІ УМВС України в Житомирській області та заступника начальника Управління ДАІ Житомирської обл. Прохоренко І.М. (в додатках).
У відповідь було отримано листа №6/К-277 від 24.04.2011 за підписом начальника УДАІ в Житомирській області Крамаренка О.М. (в додатках), з якої випливає що мою скаргу залишено без задоволення.
Відповідь мене здивувала, бо судячи з її мотивації УДАІ в Житомирській області не тільки не знають норм чинного законодавства, але ще й не поважають рішення суду України.
Так начальник УДАІ в Житомирській області Крамаренка О.М. відмовляється брати до уваги рішення Фрунзенського районного суду м. Харкова по справі № 2-а-2363/10, а саме про скасувати постанов № АМ 155814 від 07.05.2010 що склав Пересунько Т.П. та розглядав заступника начальника Управління ДАІ Житомирської обл. Прохоренко І.М., мотивуючи це необ’єктивністю суду.
Такі дії Крамаренка О.М. суперечать ст. 124 Конституції України, яка визначає, що „Правосуддя в Україні здійснюється виключно судами. Делегування функцій судів, а також привласнення цих функцій іншими органами чи посадовими особами не допускаються. Судові рішення ухвалюються судами іменем України і є обов'язковими до виконання на всій території України.
Крім того, начальник УДАІ в Житомирській області Крамаренка О.М. проявляє свою юридичну необізнаність коли пише про апеляцію по даній справі, хоча згідно ст.171-2 КАСУ: рішення місцевого загального суду як адміністративного суду у справах з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень щодо притягнення до адміністративної відповідальності є остаточним і оскарженню не підлягає.
Складається враження, що керівництво УДАІ в Житомирській області покриває дії своїх підлеглих, причому робить це незграбно з порушенням норм чинного законодавства.
На підставі викладеного, ПРОШУ:
1. Перевірити факти вказані в цій скарзі.
2. Дати оцінку діям начальника УДАІ в Житомирській області Крамаренка О.М.
3. Розглянути по суті мою скаргу на дії Пересунько Т.П. та Прохоренко І.М.
4. В передбаченої законом строк письмово повідомити мене про результати розгляду скарги.
Д О Д А Т К И :
1. Копія скарги на дії Пересунько Т.П. та Прохоренко І.М.;
2. Копія листа №6/К-277 від 24.04.2011 із Управління ДАІ Житомирської обл.;
у відповідь: в постанові "не виявлено тверджень про неправомірне винесення працівниками ДАІ постанови" - постанову суду прийнято до уваги, іншіх додаткових дій законом не передбачено

Сообщение, не относящиеся к теме
таким чином департамент вважає, що визнання постанови даі незаконною не є приводом вживаються заходи дисциплінарного впливу, бо в постанові суду нема визнання неправомірності дій ... визнати незаконною постанову не дорівнює неправомірним діям? вони праві?
перше що спало на думку це просити суд про ухвалу щодо тлумачення його постанови в частині вимог щодо неправомірності
чи може підкажіть як діяти далі?
пс. завчасно вдячний за поради