к чему веду, была написана заява:
Начальнику ОГАИ по обслуживанию г. Харькова и автомобильно-технической инспекции полковнику милиции Федянин Борис Леонидович ул. Шевченко, 315а. г. Харьков,61033
З А Я В А (про порушення ПДР)
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про звернення громадян» заява – це повідомлення про порушення чинного законодавства з боку державних органів влади, їх посадових чи службових осіб.
12 вересня 2011 року, близько 8 год.30хв. за адресою: м. Харків, на перехресті між вул.. Полтавський шлях та Полтавський провулок, було зафіксовано порушення Правил дорожнього руху, п.п. 15.9 – 15.10 з боку працівників Державтоінспекції МВС України: номера значків робітників ДПС (ХА 0910 та ХА 0852) . Транспортний засіб ДАІ МВС України ВАЗ 2107 синього кольору, номерний знак 03-44, за що відповідальність передбачена ч. 1 ст.122 КУпАП. Крім того працівники ДПС також безпідставно зупиняли транспортні засоби с порушенням ПДД п.п. 15.9 (на перехресті) чим створювали затор та перешкоду для вільного та безпечного пересування. Додатки (за наявності): 2 копії фотознімків.
Відповідно до ст. 19 Закону України «Про звернення громадян» органи державної влади та їх посадові особи зобов'язані: об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви; невідкладно вживати заходів до припинення неправомірних дій, виявляти, усувати причини та умови, які сприяли порушенням; письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви і суть прийнятого рішення.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.5-7 Законом України «Про звернення громадян»,
ПРОШУ:
1. Організувати повну та всебічну перевірку викладених в заяві фактів; 2. Притягнути до законом встановленої відповідальності осіб винних у порушенні ПДР України; 3. Дати ґрунтовну та вмотивовану, письмову відповідь у порядку та у терміни, передбачені ст.20 Закону України „ Про звернення громадян ”
13.09.2011р. Погонцев Р.А. _______________
ответа нет.....
пишу дальше:
Прокурору г. Харьков ул. Студенческая 5, 61024 Скарга
Мною 13.09.2011р. до ВДАІ з обслуговування м. Харкова та автомобільно технічної інспекції за адресою: вул. Шевченка, 315А. м. Харків, 61033, була направлена Заява про порушення ПДР з боку працівників Державтоінспекції МВС України , в додатках, Що підтверджується копією поштового вручення від 15.09.2011року.
Від ВДАІ з обслуговування м. Харкова та автомобільно-технічної інспекції не надійшла відповідь, на вказану в Заяві, у строки згідно Закону про Звернення Громадян. Чим порушено вимоги ст. 40 Конституції України, ст. 14,20 Закону про звернення громадян. Вказані діяння мають ознаки адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-3 КУпАП «Порушення права на інформацію». Згідно ст.. 20 ЗУ «Про прокуратуру» в повноваженні прокурора порушувати у встановленому законом порядку кримінальну справу, дисциплінарне провадження або провадження про адміністративне правопорушення. • ст.. 24 ЗУ «Про прокуратуру» У разі порушення закону посадовою собою або громадянином прокурор, його заступник, залежно від характеру порушення закону, виносить мотивовану постанову про дисциплінарне провадження, провадження про адміністративне правопорушення або про порушення кримінальної справи щодо цих осіб.
На підставі викладеного керуючись Законом про звернення громадян Прошу:
1. Розглянути заяву, згідно вимог чинного законодавства, письмово за вказаною адресою повідомити мене про результати розгляду данної заяви, та вчинені прокуратурою дії на виконання цієї заяви.
2. Визнати протиправною бездіяльність ВДАІ з обслуговування м. Харкова та автомобільно-технічної інспекції в частині ненадання письмової відповіді по суті Заяви Погонцева Р.А. від 13.09.2011р.
3. Порушити дисциплінарне провадження відповідно посадової особи, щодо не надання відповіді на Заяву, у встановлений строк, Згідно Закону про Звернення Громадян.
4. Притягнути до адміністративної відповідальності по ст. 212-3 “Порушення права на інформацію” Кодексу України про адміністративні правопорушення посадову особу відповідальну,за роботу із зверненнями громадян.
5.Скласти протокол по ст 212-3 Куап України,та надіслати мені копію протоколу, вказавши мене потерпілим.
6.Скерувати протокол по ст.212.3 Куап України до суду. Додатки: 1. Копія Заяви від 13.09.2011р. , 2. Копія чеку поштового відправлення від 13.09.2011р., та Копія повідомлення про вручення поштового відправлення від 13.09.2011р. с датою “Доставлено 15.09.2011 р.” – 1 арк.
24.10.2011р. Погонцев Р.А. ________________
ответа нет....
сегодня сделал :
До Харківського окружного адміністративного суду м. Харків вул.. вул. Мар'їнська, 18-Б-3 тел. канцелярії суду 730-42-73
Позивач: Погонцев Руслан Анатолійович в
Відповідач: ВДАІ з обслуговування м. Харкова та автомобільно-технічної інспекції вул. Шевченка, 315А. м. Харків, 61033 Т. тел. (057) 707-01-00
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ про визнання дій протиправними
Мною 13.09.2011р. до ВДАІ з обслуговування м. Харкова та автомобільно-технічної інспекції за адресою, вул. Шевченка, 315А. м. Харків, 61033, була направлена заява (в порядку Закону України «Про звернення громадян») цього органу, з окремих питань. Що підтверджується копією поштового вручення від 20.09.2011року. (копія додається).
Відповідно до ст.20 Закону України «Про звернення громадян» Термін розгляду звернень громадян. Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження Відповідно до ст. 33 Закону України «Про інформацію» у редакції, чинної на момент подання запиту, термін вивчення запиту на предмет можливості його задоволення не повинен перевищувати десяти календарних днів. Протягом вказаного терміну державна установа письмово доводить до відома запитувача, що його запит буде задоволено або що запитуваний документ не підлягає наданню для ознайомлення. Таким чином закон передбачає, що отримавши інформаційний запит, державна установа зобов’язана в термін 10 днів повідомити запитувача чи буде задоволений його інформаційний запит. Проте у встановлений законом строк, на поштову адресу, зазначену у запиті не надходили, ані повідомлення про задоволення або відмову у задоволенні запиту, ані вичерпна відповідь на запит, яка містить запитуваний документ. В даному випадку ВДАІ з обслуговування м. Харкова та автомобільно-технічної інспекції проігнорувало вищевказану вимогу законодавства та не надало протягом протягом місяця вмотивовану відповідь на інформаційний запит від 13.09.2011р.
Внаслідок такої бездіяльності, було порушено право позивача на доступ до публічної інформації, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення та зберігання відомостей, необхідних йому для реалізації ним своїх прав, свобод і законних інтересів.
Прошу звернути увагу, що згідно ст. 71 ч. 2 Кодексу Адміністративного Судочинства, в справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 6, 17, 18, 94, 104, 105, 106, 166 КАС України, ПРОШУ: 1. Розглянути позов у порядку скороченого провадження; 2. Визнати протиправною бездіяльність ВДАІ з обслуговування м. Харкова та автомобільно-технічної інспекції в частині ненадання протягом місяця з дня отримання заяви письмової відповіді по суті Погонцева Р. А. від 13.09.2011р; 3. Зобов’язати ВДАІ з обслуговування м. Харкова та автомобільно-технічної інспекції надати відповідь по суті заяви Погонцева Р.А.. від 13.09.2011р;
Додаток: 1. Копія Заяви від 13.09.2011р. та поштових документів (2 арк.); 2. Квитанція про сплату судового збору (1 арк.); 3. Копія позовної заяви для сторін (1 прим., 4 арк.).
28.11.2011р. Погонцев Р.А. _______________
кто, что подскажет?
_________________ www.youtube.com/user/PORUAN21

Сообщение, не относящиеся к теме
http://roadcontrol-kharkov.blogspot.com/
|