Текущее время: 08 авг 2025, 18:38

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Правила форума


ВНИМАНИЕ!! РАЗДЕЛ С ЖЕСТКОЙ МОДЕРАЦИЕЙ!

1. В этом разделе Вы можете создавать темы с просьбой о помощи в составлении исков, жалоб, заявлений.
2. Тема не должна дублировать уже существующую тему. Обязательно пользуйтесь поиском перед созданием темы.
3. Название темы должно коротко, но подробно описывать проблему.
4. Бессмысленные названия тем (eg. "Помогите", "Спасите", "Нужна помощь" строго запрещены.
5. При создании темы, максимально подробно опишите Вашу проблему с указанием детальной хронологии событий. Также, прикрепите все документы, которые имеются у Вас (копии протоколов, постановлений, актов и т. д.
5. Строго запрещено написание сообщений, не относящихся к теме. Писать можно только прямые вопросы и ответы правового характера в рамках темы.
6. После решения Вашего вопроса, если тема исчерпана, автор темы должен нажать кнопку "Принять ответ" в виде зеленой галочки в сообщении, в котором максимально подробно описан ответ на Ваш вопрос.

ТЕМЫ И СООБЩЕНИЯ, НАРУШАЮЩИЕ ДАННЫЕ ПРАВИЛА, БУДУТ УДАЛЯТЬСЯ БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ!



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 76 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 27 апр 2011, 17:03 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 20 сен 2010, 15:25
Сообщений: 219
Авто: opel
Город: Киев
Ох, Алексей1984R2, я сто раз писав, на що Вам потрібно наполягати. Ви нічого з цього не використали, жаль. І суддя намагалася найти якусь заціпку в Вашу сторону. Але Ви не дали їй ні однієї. По суті справи ви не сказали ні слова. От вона і в кінці на Вас "гнала". Суддя була на такій позиції, що вона всіх вислуховує і вирішує. Ви не висказали жодного факту, чому постанова неправомірна, от у неї і не було підстав визнавати її такою.

Талон ТО, фонарь заднього ходу, табличка - це питання, які абсолютно не стосуються Вашої справи. А визнання того, що самі помітили люфт - це фактично визнання провини, умисності порушення, необережності. Ви повинні були ігнорувати будь-яку інформацію надану інспектором, яка не стосується постанови. Постанови стосуються лише: чи було вчинено адмін порушення, чи відповідає порушення ресори і керування порушенню, вказаному у постанові і чи насправді вказані порушення являються порушенням.

Що Вам потрібно було говорити:
Про порушення Ви нічого не знали і не могли знати. Проходили огляд механіка і у Вас не було підстав йому не довіряти. У зафіксованих правопорушеннях Ви не бачите суті адміністративного правопорушення, а саме: характеру навмисності чи необережності. Прохання опросити інспектора (чи задати самому питання):
Чи вважає він, що водій вчинив правопорушення навмисно чи з необерженості? Які підстави так вважати?
Чи може правопорушення вважатися адміністративним та підлягати покаранню, якщо у ньому немає характеру навмисності чи необережності.
Ці прохання і питання давали заціпку судді скасувати постанову.

Якби з явною відсутністю АДМІН порушення не вийшло, то далі по суті постанови. Якщо ресору ще можна було якось витягнути (які правила, норми порушені? - ви повинні були це запитати), то люфт (зміщення деталей) рулевого керування - не факт, але потрібно було запитати, які ж норми люфту встановлені і яке значення виміряно і на скільки воно відхиляється від норми.

Ви ні перше, ні друге не використали. А це було ЄДИНЕ, на мою думку, за що потрібно було чіплятися.
Не потрібно було у суді оправдовуватися чи видумувати історії, що зломалося щось у дорозі, їхали на базу, не потрібно було оправдовуватися про табличку, про талон ТО - вони ніяким боком не торкаються Вашої справи.
Вся Ваша увага повинна була бути зосередженна виключно на постанові, адже саме її Ви намагалися оскаржити.

Жаль що невинну людину засудили, не можу судити про адекватність судді, більше да, чим ні, тому що Ви не дали судді заціпки чому постанова може бути скасована.
Ну, перший блін комом ) Надіюсь Ви не ображаєтесь на мою критику, критикую виключно на Ваше благо. Якби я знав, що Ви все упустите, то б позвонив би Вам по телефону ще до суду і виступив би у якості неадекватного судді і заставив би Вас адекватно оскаржити постанову у режимі репетиції )
Зато у Вас вже є бесцінний досвід ;) Дуже радує, що Ви старалися, бігали, тратили багато часу, не полінилися боротися за правду! Певен, що в слідучий раз буде краще!

PS: сам не маю поки що жодного досвіду у судах, боюсь, що сам би бекав і мекав )) Потрібно було б записати на бумажці кому що сказати і запитати для оправдовування, а то на ділі все путається і забувається. Хоча, це потрібно одразу описувати у позові і підглядати у нього, виключити із позову всяку водичку і те, що не стосується беспосередньо постанови.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 27 апр 2011, 18:17 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 31 окт 2009, 06:53
Сообщений: 2837
Откуда: Днепропетровск
Я советовал практически то же самое, честно говоря так и не понял приследуемой цели. Но у него есть еще пара месяцев на подачу в суд на действия ментов при привлечении его за чужие огрехи в машине. На том и будем с ним давить, дай Бог выиграть, а потом будем просить суд заново рассмотреть дело, но у же с другими требованиями.

_________________
Сперва победи, а потом сражайся!!! E-mail: [email protected]
Я верю многим, но черт может попутать каждого ...
Сбит с ног — сражайся на коленях, идти не можешь — лежа наступай.
Украинцы не Россияне, они воевать не любят, но умеют. А Россияне любят! но не умеют...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 26 май 2011, 19:55 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 06 апр 2011, 10:59
Сообщений: 148
Авто: Mercedes Benz 208D
Опомнившись после огорчения и вернувшись после поездки из области строительных "шабашек" я 16.05.2011 подал заявление в приёмную суда, чтобы мне дали на руки решение по моему делу (пусть и в пользу ГАИ). По прошествии 9-ти дней они сказали, что его нету (!), и дадут его аж в понедельник 30-ого числа (пройдёт уже аж 2 недели). Надеюсь, что скоро решение получу и сразу же размещу свой "первый блин"...
******************
А вот нашёл инфу

Цитата:
МВС УКРАЇНИ
ДОНЕЦЬКИЙ ЮРИДИЧНИЙ ІНСТИТУТ ЛДУ ВС
ІМЕНІ Е.О. ДІДОРЕНКА


Кафедра: Адміністративної діяльності ДАІ
Навчальна дисципліна: Адміністративне провадження та діловодство у справах про порушення правил, норм, стандартів, що стосуються безпеки дорожнього руху

___Правопорушення буде мати місце і тоді, коли транспортний засіб на момент перевірки та встановлення факту технічної несправності, передбаченої частиною першою статті 121 КУпАП, або невідповідності технічного стану і обладнання вимогам стандартів, правил дорожнього руху і технічної експлуатації, фактично не перевозив пасажирів, але був задіяний саме для цього. Підтвердженням цьому можуть стати пояснення осіб, відповідні записи у шляховому листі, встановлені табличці з назвами маршрутів, для автомобілів, що працюють у режимі «таксі» - наявність розпізнавального ліхтаря жовтогарячого кольору, працююча на прийом радіостанція тощо.
___Не буде мати місце склад правопорушення, що нами розглядається у тих випадках, коли експлуатація транспортного засобу, який передбачено для перевезення пасажирів, фактично не пов’язана з такою діяльністю на момент виявлення технічних негараздів або невідповідностей. Наприклад, водій або власник автобусу знімає машину з маршруту для використання в особистих цілях, не пов’язаних із перевезенням пасажирів. Підтвердженням цьому можуть стати пояснення осіб, відповідні записи у шляховому листі, демонтування табличок з назвами маршрутів, для автомобілів, що працюють у режимі «таксі» - демонтування або вимкнення розпізнавального ліхтаря жовтогарячого кольору тощо. У такому випадку правопорушення слід кваліфікувати за частиною 1 або 3 вказаної статті.

*************************
Прочитав в памятке водителю, нашёл интересный ГОСТ для маршрутников, помогите найти этот (также другие ГОСТы) в электронном виде
ГСТУ 60.2-00017584-011-2001 "Засоби транспортні дорожні. Технічні вимоги до безпечності конструкції автобусів загального призначення, які знаходяться в експлуатації" http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0499-07


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 27 май 2011, 07:24 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 31 окт 2009, 06:53
Сообщений: 2837
Откуда: Днепропетровск
Леха, это не первый блин, а первый шаг. Пусть все прошло плохо, но зато первый шаг сделан ......

_________________
Сперва победи, а потом сражайся!!! E-mail: [email protected]
Я верю многим, но черт может попутать каждого ...
Сбит с ног — сражайся на коленях, идти не можешь — лежа наступай.
Украинцы не Россияне, они воевать не любят, но умеют. А Россияне любят! но не умеют...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Финал или продожение???
СообщениеДобавлено: 31 май 2011, 14:59 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 06 апр 2011, 10:59
Сообщений: 148
Авто: Mercedes Benz 208D
Вылаживаю (даже не читавши) РЕШЕНИЕ СУДА!!!
Изображение
Изображение
********
********
"Финал или продожение???" - вот в чём вопрос?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 31 май 2011, 15:30 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 31 окт 2009, 06:53
Сообщений: 2837
Откуда: Днепропетровск
Все получилось как я и предполагал --- на тебя составили протокол и выписали постанову как на хозяина авто, я ж предлагал валить все на хозяина авто, а не на директора. Про настоящего хозяина и слова нет в решении суда, а жаль ......

_________________
Сперва победи, а потом сражайся!!! E-mail: [email protected]
Я верю многим, но черт может попутать каждого ...
Сбит с ног — сражайся на коленях, идти не можешь — лежа наступай.
Украинцы не Россияне, они воевать не любят, но умеют. А Россияне любят! но не умеют...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 31 май 2011, 15:39 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 20 сен 2010, 15:25
Сообщений: 219
Авто: opel
Город: Киев
Алексей1984R2, за спробу боротися далі по морді не дадуть! Якщо можливо ще щось куди-небудь написати - то просто необхідно це зробити )
Треба подумати щодо скарги у прокуратуру на рішення судді. Не скаргу, а звернення, типу інформаційного запиту, а то скарга буде вважатися апеляцією, яка заборонена )
У рішенні суду є всі докази вашої невинуватості: у випуску несправного ТЗ винуватий встановлений - механік; вашої вини у порушенні немає - ви діяли згідно ПДР і у вас не було умислу чи необережнос керувати ТЗ із несправностями. Попробуєм накатати якесь звернення до прокурора.

Може у когось є ще якісь ідеї куди ще можна звернутися, поскаржитись чи інше?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 31 май 2011, 15:41 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 06 апр 2011, 10:59
Сообщений: 148
Авто: Mercedes Benz 208D
Может Голове Областного Суда - с просьбой пересмотреть дело?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 31 май 2011, 15:42 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 20 сен 2010, 15:25
Сообщений: 219
Авто: opel
Город: Киев
wasily_g, хазяїн тут не при чому. Може він його і переобладнав, але стаття купап не за переобладнання, а за рух на автівці, яка переобладнана..


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 31 май 2011, 15:46 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 20 сен 2010, 15:25
Сообщений: 219
Авто: opel
Город: Киев
Алексей1984R2 писал(а):
Может Голове Областного Суда - с просьбой пересмотреть дело?

Звучить добре ) Чим більше інстанцій - тим краще! Головне аргументовано написати прохання. Не поспішай сам щось відправляти, спочатку потрібно написати, викласти тут, обговорити, підкоректувати кінцевий варіант.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 июн 2011, 07:01 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 20 сен 2010, 15:25
Сообщений: 219
Авто: opel
Город: Киев
Написав такі заяву і скаргу. Початок різний, а по змісту однакові. Коментуйте )
Заява прокурору
Сообщение, не относящиеся к теме
Прокурору Запорізької області
Павлову В'ячеславу Володимировичу
69057, м. Запоріжжя, вул. Матросова, 29а
Громадянина Кузькіна ХХХХХХ
що проживає за адресою: _________________________.
Тел. _____________

З А Я В А
Мої конституційні права і свободи були грубо порушені рішенням суду по справі про адміністративне правопорушення № 2–«а»-10056/2011 р., 27 квітня 2011 року Мелітопольського міськрайонного суду Запорізької області у складі: головуючого – судді Міщенко Т.М., при секретарі – Раюшкіній І.І.
27 квітня було проголошено неповну постанову, яка містить тільки вступну та резолютивну частини. Після цього я був змушений їхати на заробітки різноробочим так як потрібні були гроші для існування і для допомоги батькам-пенсіонерам. Повну постанову мав змогу забрати і ознайомитися лише 30 травня. Прошу врахувати ці обставини, які пояснюють затримку мого звернення.
У суді встановлено факт порушення Правил дорожнього руху (ПДР) і винесено постанову виключно за фактом порушення ПДР без з’ясування моєї винуватості, а саме (цитата із постанови):
«Таким чином судом встановлено, що Кузькін О.В. допустив порушення Правил дорожнього руху, а саме на автобусі, який використовується для перевезення пасажирів встановлено ресори, які не відповідають моделі транспортного засобу та є непередбачені конструкцією переміщення деталей рульового керування.
Суд вважає, що позивач притягнений до адміністративної відповідальності у відповідності з законом за ст. 121 ч. 2 КпАП України.»
Я вважаю постанову такою, яку винесено із суттєвим порушенням чинного законодавства. Адже судом не з’ясовано, чи було вчинене адміністративне правопорушення, чи підлягає вчинене правопорушення під ознаки адміністративного. Судом з’ясовано лише факт правопорушення, що не є достатнім для винесення справедливого рішення.

Цитата із закону:
Адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи
громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Тобто у адміністративному правопорушенні дія має бути протиправна а також винна. Саме винність, тобто умисність чи необережність, встановлює чи є порушення адміністративним і чи повинен порушник нести передбачену адміністративну відповідальність.
КпАП статтями 10, 11 дано роз’яснення щодо розуміння винності у правопорушенні:

Стаття 10. Вчинення адміністративного правопорушення умисно

Адміністративне правопорушення визнається вчиненим умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала її шкідливі наслідки і бажала їх або свідомо допускала настання цих наслідків.

Стаття 11. Вчинення адміністративного правопорушення з
необережності

Адміністративне правопорушення визнається вчиненим з необережності, коли особа, яка його вчинила, передбачала можливість настання шкідливих наслідків своєї дії чи бездіяльності, але легковажно розраховувала на їх відвернення або не передбачала можливості настання таких наслідків, хоч повинна була і могла їх передбачити.

Факт того, що я не мав умисності керувати ТЗ із несправностями встановлений тим, що перед виїздом із станції, я виконав пункт 2.3.а ПДР:
а) перед виїздом перевірити і забезпечити технічно справний стан і комплектність транспортного засобу, правильність розміщення та кріплення вантажу;
ТЗ було перевірено механіком і допущено до маршруту як технічно справний, що підтверджується подорожнім листом із печаткою і підписом механіка. Інспектор також склав протокол і виніс постанову, яка долучена до справи, на директора ПП «Дизель ТД» Березовського ТЗ про те, що ТЗ був випущений на лінію технічно несправним. Тобто на механіка було покладено обов’язок проведення технічного огляду і встановлення відповідності ТЗ правилам і нормам, він є фахівцем у автомобільній механіці і мав помітити технічні несправності і заборонити випуск ТЗ на лінію. Саме правопорушення механіка із ознаками умисності чи необережності стало причиною невинного порушення ПДР мною.
Варто зазначити, що я у дорозі помітив збільшений незначний люфт у рульовому керуванні, але не міг знати чи є він допустимий (<10 градусів) чи ні, тому, вважаючи, що люфт є допустимий, про всяк випадок, вирішив поїхати на станцію для огляду щодо люфту. При цьому фактичного перевезення пасажирів не здійснював, що підтверджується моїми показами та показами інспектора.
При технічному огляді, що проводився при оформленні протоколу, не було виявлено перевищення люфту у рульовому керуванні, проте було виявлено «непередбачені конструкцією переміщення деталей рульового керування». Згідно ПДР це є різні несправності:
31.3. Забороняється експлуатація транспортних засобів згідно із законодавством:
31.4.2. Рульове керування:
а) сумарний люфт у рульовому керуванні перевищує такі граничні значення: Автобуси з дозволеною максимальною масою до 5 т - 10 градусів.
б) є не передбачені конструкцією відчутні взаємні переміщення деталей і вузлів рульового керування або переміщення їх відносно кузова (шасі, кабіни, рами) транспортного засобу; нарізні з'єднання не затягнуті або надійно не зафіксовані;
Навіть помітивши незначний люфт рульового керування, що само по собі не є несправністю бо допускається люфт < 10 градусів, - я не міг знати чи здогадуватися, що існують якісь інші несправності, а саме ті, які були виявлені при огляді.
Всі вище викладені факти підтверджують відсутність складу умисності у тому, що я керував ТЗ із несправностями, виявленими під час технічного огляду.
Відсутній також склад необережності у керуванні ТЗ із вказаними несправностями. Адже огляд механіка і підтвердження справності ТЗ переконали мене у тому, що ТЗ находиться у справному стані. Переобладнання ресори і переміщення деталей рульового керування ніяк не проявлялися під час керування ТЗ і не могли бути виявлені мною шляхом візуальної перевірки.
Тому вважаю, що постанову винесено із порушеннями чинного законодавства. Судом не були з’ясовані обставини, що мають критичне значення для прийняття справедливого рішення, чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винен водій у правопорушенні, - що стало причиною незаконного притягнення до відповідальності.

Прохаю провести перевірку вказаних недоліків, які призвели до неправильного вирішення справи, і назначити повторний розгляд справи іншим суддею чи виконати інші дії щодо захисту моїх конституційних прав і свобод.

Про результати розгляду моєї заяви прошу повідомити мене письмово за наступною адресою ____________________________________________.

Додатки:
1. Копія повного рішення суду від 27 квітня 2011 р. (ХХХ сторінок)
2. ….
7 червня 2011 О.В. Кузькін

Скарга в апеляційний суд
Сообщение, не относящиеся к теме
Голові апеляційного суду Запорізької області
Городовенку Вiктору Валентиновичу
69005, м. Запорiжжя, пр-т Ленiна, 162
Громадянина Кузькіна ХХХХХХ
що проживає за адресою: _________________________.
Тел. _____________
СКАРГА
Відповідно до Конституції України, статтями 55, 64, я маю право оскаржити рішення суду по справі про адміністративне правопорушення № 2–«а»-10056/2011 р., 27 квітня 2011 року Мелітопольського міськрайонного суду Запорізької області у складі: головуючого – судді Міщенко Т.М., при секретарі – Раюшкіній І.І.

Стаття 55. Права і свободи людини і громадянина захищаються
судом.
{ Офіційне тлумачення частини першої статті 55 див. в Рішенні
Конституційного Суду N 9-зп від 25.12.97 }

Кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

Стаття 64. Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України.

Офіційне тлумачення частини першої статті 55:
1. Частину першу статті 55 Конституції України треба розуміти так, що кожному гарантується захист прав і свобод у судовому порядку. Суд не може відмовити у правосудді, якщо громадянин України, іноземець, особа без громадянства вважають, що їх права і свободи порушені або порушуються, створено або створюються перешкоди для їх реалізації або мають місце інші ущемлення прав та
свобод.

2. Відмова суду у прийнятті позовних та інших заяв, скарг, оформлених відповідно до чинного законодавства, є порушенням права на судовий захист, яке згідно зі статтею 64 Конституції України не
може бути обмежене.

27 квітня було проголошено неповну постанову, яка містить тільки вступну та резолютивну частини. Після цього я був змушений їхати на заробітки різноробочим так як потрібні були гроші для існування і для допомоги батькам-пенсіонерам. Повну постанову мав змогу забрати і ознайомитися лише 30 травня. Прошу врахувати ці обставини, які пояснюють затримку мого звернення.
У суді встановлено факт порушення Правил дорожнього руху (ПДР) і винесено постанову виключно за фактом порушення ПДР без з’ясування моєї винуватості, а саме (цитата із постанови):
«Таким чином судом встановлено, що Кузькін О.В. допустив порушення Правил дорожнього руху, а саме на автобусі, який використовується для перевезення пасажирів встановлено ресори, які не відповідають моделі транспортного засобу та є непередбачені конструкцією переміщення деталей рульового керування.
Суд вважає, що позивач притягнений до адміністративної відповідальності у відповідності з законом за ст. 121 ч. 2 КпАП України.»
Я вважаю постанову такою, яку винесено із суттєвим порушенням чинного законодавства. Адже судом не з’ясовано, чи було вчинене адміністративне правопорушення, чи підлягає вчинене правопорушення під ознаки адміністративного. Судом з’ясовано лише факт правопорушення, що не є достатнім для винесення справедливого рішення.

Цитата із закону:
Адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи
громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Тобто у адміністративному правопорушенні дія має бути протиправна а також винна. Саме винність, тобто умисність чи необережність, встановлює чи є порушення адміністративним і чи повинен порушник нести передбачену адміністративну відповідальність.
КпАП статтями 10, 11 дано роз’яснення щодо розуміння винності у правопорушенні:

Стаття 10. Вчинення адміністративного правопорушення умисно

Адміністративне правопорушення визнається вчиненим умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала її шкідливі наслідки і бажала їх або свідомо допускала настання цих наслідків.

Стаття 11. Вчинення адміністративного правопорушення з
необережності

Адміністративне правопорушення визнається вчиненим з необережності, коли особа, яка його вчинила, передбачала можливість настання шкідливих наслідків своєї дії чи бездіяльності, але легковажно розраховувала на їх відвернення або не передбачала можливості настання таких наслідків, хоч повинна була і могла їх передбачити.

Факт того, що я не мав умисності керувати ТЗ із несправностями встановлений тим, що перед виїздом із станції, я виконав пункт 2.3.а ПДР:
а) перед виїздом перевірити і забезпечити технічно справний стан і комплектність транспортного засобу, правильність розміщення та кріплення вантажу;
ТЗ було перевірено механіком і допущено до маршруту як технічно справний, що підтверджується подорожнім листом із печаткою і підписом механіка. Інспектор також склав протокол і виніс постанову, яка долучена до справи, на директора ПП «Дизель ТД» Березовського ТЗ про те, що ТЗ був випущений на лінію технічно несправним. Тобто на механіка було покладено обов’язок проведення технічного огляду і встановлення відповідності ТЗ правилам і нормам, він є фахівцем у автомобільній механіці і мав помітити технічні несправності і заборонити випуск ТЗ на лінію. Саме правопорушення механіка із ознаками умисності чи необережності стало причиною невинного порушення ПДР мною.
Варто зазначити, що я у дорозі помітив збільшений незначний люфт у рульовому керуванні, але не міг знати чи є він допустимий (<10 градусів) чи ні, тому, вважаючи, що люфт є допустимий, про всяк випадок, вирішив поїхати на станцію для огляду щодо люфту. При цьому фактичного перевезення пасажирів не здійснював, що підтверджується моїми показами та показами інспектора.
При технічному огляді, що проводився при оформленні протоколу, не було виявлено перевищення люфту у рульовому керуванні, проте було виявлено «непередбачені конструкцією переміщення деталей рульового керування». Згідно ПДР це є різні несправності:
31.3. Забороняється експлуатація транспортних засобів згідно із законодавством:
31.4.2. Рульове керування:
а) сумарний люфт у рульовому керуванні перевищує такі граничні значення: Автобуси з дозволеною максимальною масою до 5 т - 10 градусів.
б) є не передбачені конструкцією відчутні взаємні переміщення деталей і вузлів рульового керування або переміщення їх відносно кузова (шасі, кабіни, рами) транспортного засобу; нарізні з'єднання не затягнуті або надійно не зафіксовані;
Навіть помітивши незначний люфт рульового керування, що само по собі не є несправністю бо допускається люфт < 10 градусів, - я не міг знати чи здогадуватися, що існують якісь інші несправності, а саме ті, які були виявлені при огляді.
Всі вище викладені факти підтверджують відсутність складу умисності у тому, що я керував ТЗ із несправностями, виявленими під час технічного огляду.
Відсутній також склад необережності у керуванні ТЗ із вказаними несправностями. Адже огляд механіка і підтвердження справності ТЗ переконали мене у тому, що ТЗ находиться у справному стані. Переобладнання ресори і переміщення деталей рульового керування ніяк не проявлялися під час керування ТЗ і не могли бути виявлені мною шляхом візуальної перевірки.
Тому вважаю, що постанову винесено із порушеннями чинного законодавства. Судом не були з’ясовані обставини, що мають критичне значення для прийняття справедливого рішення, чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винен водій у правопорушенні, - що стало причиною незаконного притягнення до відповідальності.

Прохаю провести перевірку вказаних недоліків, які призвели до неправильного вирішення справи, і назначити повторний розгляд справи іншим суддею чи виконати інші дії щодо захисту моїх конституційних прав і свобод.

Про результати розгляду моєї скарги прошу повідомити мене письмово за наступною адресою ____________________________________________.

Додатки:
1. Копія повного рішення суду від 27 квітня 2011 р. (ХХХ сторінок)
2. ….
7 червня 2011 О.В. Кузькін


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 июн 2011, 18:26 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 31 окт 2009, 06:53
Сообщений: 2837
Откуда: Днепропетровск
Красиво, ОЧЕНЬ!!!!

_________________
Сперва победи, а потом сражайся!!! E-mail: [email protected]
Я верю многим, но черт может попутать каждого ...
Сбит с ног — сражайся на коленях, идти не можешь — лежа наступай.
Украинцы не Россияне, они воевать не любят, но умеют. А Россияне любят! но не умеют...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 июн 2011, 18:38 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 20 сен 2010, 15:25
Сообщений: 219
Авто: opel
Город: Киев
Перероблена заява до прокуратури.
Сообщение, не относящиеся к теме
До прокуратури Запорізької області
69057, м. Запоріжжя, вул. Матросова, 29а
Громадянина Кузькіна ХХХХХХ
що проживає за адресою: _________________________.
Тел. _____________

З А Я В А
Згідно статті 1 закону Про прокуратуру, органи прокуратури здійснюють нагляд за додержанням законів в Україні.
Згідно статті 6 закону Про прокуратуру, органи прокуратури захищають у межах своєї компетенції права і свободи громадян, вживають заходів до усунення порушень закону, від кого б вони не виходили, поновлення порушених прав і притягнення у встановленому законом порядку до відповідальності осіб, які допустили ці порушення.
Відповідно статті 19. Органи прокуратури здійснюють нагляд щодо відповідності актів, які видаються всіма органами, підприємствами, установами, організаціями та посадовими особами, вимогам Конституції України та чинним законам. Перевірка виконання законів проводиться за заявами та іншими повідомленнями про порушення законності.

У справі про адміністративне правопорушення № 2–«а»-10056/2011 р., 27 квітня 2011 року Мелітопольського міськрайонного суду Запорізької області у складі: головуючого – судді Міщенко Т.М., при секретарі – Раюшкіній І.І., - було грубо порушено чинне законодавство, що призвело до незаконного притягнення мене до відповідальності. Було порушено КпАП України статтю 280– під час розгляду справи не з’ясовано чи винна дана особа у вчиненні правопорушення, чи підлягає вона адміністративній відповідальності.
27 квітня 2011 р. було проголошено неповну постанову, яка містить тільки вступну та резолютивну частини. Після цього я був змушений їхати на заробітки різноробочим так як потрібні були гроші для існування і для допомоги батькам-пенсіонерам. Повну постанову мав змогу забрати і ознайомитися лише 30 травня. Прошу врахувати ці обставини, які пояснюють затримку мого звернення.
У суді встановлено факт порушення Правил дорожнього руху (ПДР) і винесено постанову виключно за фактом порушення ПДР без з’ясування моєї винуватості, а саме (цитата із постанови):
«Таким чином судом встановлено, що Кузькін О.В. допустив порушення Правил дорожнього руху, а саме на автобусі, який використовується для перевезення пасажирів встановлено ресори, які не відповідають моделі транспортного засобу та є непередбачені конструкцією переміщення деталей рульового керування.
Суд вважає, що позивач притягнений до адміністративної відповідальності у відповідності з законом за ст. 121 ч. 2 КпАП України.»
Судом з’ясовано лише факт правопорушення, що не є достатнім для винесення справедливого рішення. Адже за відсутності вини у вчинені правопорушення – правопорушення не може вважатися адміністративним і підлягати покаранню.
Згідно ст. 7 КпАП ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв'язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом.
Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.
Застосування уповноваженими на те органами і посадовими особами заходів адміністративного впливу провадиться в межах їх компетенції, у точній відповідності з законом.
Додержання вимог закону при застосуванні заходів впливу за адміністративні правопорушення забезпечується систематичним контролем з боку вищестоящих органів і посадових осіб, прокурорським наглядом, правом оскарження, іншими встановленими законом способами.
Відповідно до статті 9 КпАП Адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Тобто у адміністративному правопорушенні дія має бути протиправна а також винна. Саме винність, тобто умисність чи необережність, встановлює чи є порушення адміністративним і чи повинен порушник нести передбачену адміністративну відповідальність.
КпАП статтями 10, 11 дано роз’яснення щодо розуміння винності у правопорушенні:
Стаття 10. Вчинення адміністративного правопорушення умисно
Адміністративне правопорушення визнається вчиненим умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала її шкідливі наслідки і бажала їх або свідомо допускала настання цих наслідків.
Стаття 11. Вчинення адміністративного правопорушення з необережності
Адміністративне правопорушення визнається вчиненим з необережності, коли особа, яка його вчинила, передбачала можливість настання шкідливих наслідків своєї дії чи бездіяльності, але легковажно розраховувала на їх відвернення або не передбачала можливості настання таких наслідків, хоч повинна була і могла їх передбачити.
У суді не доведено моєї вини у вчинені правопорушення, а отже не доведено, що було вчинене адміністративне правопорушення.
Факт того, що я не мав умисності керувати транспортним засобом (ТЗ) із несправностями пояснюється тим, що перед виїздом із станції, я виконав пункт 2.3.а ПДР:
а) перед виїздом перевірити і забезпечити технічно справний стан і комплектність транспортного засобу, правильність розміщення та кріплення вантажу;
ТЗ було перевірено механіком і допущено до маршруту як технічно справний відповідно до подорожнього листа з печаткою і підписом механіка.
Також інспектор склав протокол і виніс постанову, яка долучена до справи, на директора ПП «Дизель ТД» Березовського ТЗ про те, що ТЗ був випущений на лінію технічно несправним. Тобто на механіка було покладено обов’язок проведення технічного огляду і встановлення відповідності ТЗ правилам і нормам, він є фахівцем у автомобільній механіці і мав помітити технічні несправності і заборонити випуск ТЗ на лінію. Саме правопорушення механіка із ознаками умисності чи необережності стало причиною невинного порушення ПДР мною.

Варто зазначити, що я у дорозі помітив збільшений незначний люфт у рульовому керуванні, але не міг знати чи є він допустимий (<10 градусів) чи ні, тому, вважаючи, що люфт є допустимий і небезпека для дорожнього руху відсутня за даних умов, про всяк випадок, вирішив поїхати на станцію для огляду щодо люфту. У зв’язку із тим, що люфт був незначний і не було підстав вважати його більше 10 градусів – аварійну сигналізацію не включав, рухався у звичайному режимі. При цьому фактичного перевезення пасажирів не здійснював, що підтверджується моїми показами та показами інспектора. У цей же момент і був зупинений інспектором і незаконно направлений на станцію для проведення огляду. Працівником ДАІ було грубо порушено наказ МВС №534 про «ПОРЯДОК здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації». Технічний стан не перевірявся у місці стоянки чи початковому, проміжному чи кінцевому пунктах маршруту, а перевірявся на території ТОВ «АТП АСА». Також перевірка була здійснена не працівником ДАІ, а працівником ТОВ «АТП АСА» (протокол контролю КТЗ також приєднаний до справи).
Під час перевірки технічного стану не працівником ДАІ не було виявлено перевищення люфту у рульовому керуванні, проте було виявлено «непередбачені конструкцією переміщення деталей рульового керування». Згідно ПДР це є різні несправності:
31.3. Забороняється експлуатація транспортних засобів згідно із законодавством:
31.4.2. Рульове керування:
а) сумарний люфт у рульовому керуванні перевищує такі граничні значення: Автобуси з дозволеною максимальною масою до 5 т - 10 градусів.
б) є не передбачені конструкцією відчутні взаємні переміщення деталей і вузлів рульового керування або переміщення їх відносно кузова (шасі, кабіни, рами) транспортного засобу; нарізні з'єднання не затягнуті або надійно не зафіксовані;
Навіть помітивши незначний люфт рульового керування, що само по собі не є несправністю бо допускається люфт < 10 градусів, - я не міг знати чи здогадуватися, що існують якісь інші несправності, а саме ті, які були виявлені при огляді.
Всі вище викладені факти підтверджують відсутність складу умисності у тому, що я керував ТЗ із несправностями, виявленими під час технічного огляду.
Відсутній також склад необережності у керуванні ТЗ із вказаними несправностями. Адже огляд механіка і підтвердження справності ТЗ переконали мене у тому, що ТЗ знаходиться у справному стані. Переобладнання ресори і переміщення деталей рульового керування ніяк не проявлялися під час керування ТЗ і не могли бути виявлені мною шляхом візуальної перевірки.
Тому вважаю, що постанову винесено із порушеннями чинного законодавства. Судом не були з’ясовані обставини, що мають критичне значення для прийняття справедливого рішення, чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винен водій у правопорушенні, - що стало причиною незаконного притягнення до відповідальності.

Відповідно закону України про Прокуратуру ст.1, ст. 6, ст. 19, прохаю:
1. Перевірити вказане рішення суду, дії судді на відповідність чинному законодавству, зокрема, перевірити додержання статті 280 КпАП України і доведення моєї винуватості у вчинені правопорушення.
2. Вжити заходів щодо усунення виявлених порушень і поновлення моїх прав.
3. Притягнути у встановленому законом порядку до відповідальності осіб, які допустили виявлені порушення.

Про результати розгляду моєї заяви прошу повідомити мене письмово за наступною адресою ____________________________________________.
Додатки:
1. Копія повного рішення суду від 27 квітня 2011 р. (ХХХ сторінок)
2. ….

7 червня 2011 О.В. Кузькін

Є план попробувати визнати недійсним акт огляду по тій причині, що допущені порушення процедури. Якщо получиться, можна попробувати просити назначити перерозгляд справи у зв"язку із нововиявленими обставинами. По цій причині у суд поки що нічого не писати.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 июн 2011, 21:52 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 06 апр 2011, 10:59
Сообщений: 148
Авто: Mercedes Benz 208D
Написал информационный запрос в ГАИ (в Мелитопольское и Департамент ГАИ, г. Киев)
***************************************
Начальнику ВДАІ з обслуговування адміністративної території м. Мелітополь, Мелітопольського району та АТІ УДАІ
ГУМВС України в Запорізькій області
Шаніну А. С.
72309, Запорізька область,
м. Мелітополь, вул. Крупської, 26
Кузькіна О. В.
72319, Запорізька область,
м. Мелітополь, вул. Р. Люксембург, 9/33


ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ

Шановний Андрій Сергійович, прошу Вас надати мені роз`яснення про наступне.
Згідно ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Ст. 35 Закону України «Про дорожній рух» передбачає, що перевірка технічного стану проводиться виключно уповноваженими суб’єктами господарювання, що мають відповідну ліцензію. Таким чином, не може йти мови про проведення такої перевірки посадовими (службовими) особами органу державної влади, до яких відноситься і ДАІ. Тим більше, що ст.8 Господарського кодексу України прямо передбачає, що органи державної влади та управління не є суб’єктами господарювання, а отже, вони не можуть взагалі проводити такі перевірки.
Ст. 23 Закону України «Про автомобільний транспорт» передбачає, що контроль технічного стану транспортних засобів включає:
- державний технічний огляд транспортних засобів;
- перевірку технічного стану транспортних засобів автомобільними перевізниками.
ПДР України, п. 2.4. «б» На вимогу працівника міліції водій повинен зупинитися з дотриманням вимог цих Правил, а також:
б) дати можливість перевірити номери агрегатів і комплектність транспортного засобу;
{ Підпункт "б" пункту 2.4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 395 ( 395-2009-п ) від 22.04.2009 }
Постанова КМУ № 395 від 22.04.2009 «Про внесення змін до Правил дорожнього руху» п. 2
2. У підпункті "б" пункту 2.4 слова "технічний стан," виключити.
Тобто єдиною підставою для перевірки технічного стану з боку ДАІ може бути лише техогляд. Але, наказ МВС №534 від 13.10.2008 суперечить ст.. 35 Закону України «Про дорожній рух», ст. 23 Закону України «Про автомобільний транспорт» та ПДР України, п. 2.4. «б».
Вищезгаданий наказ нібито передбачає, що перевірка технічного стану автобусів, що здійснюють перевезення пасажирів за встановленими маршрутами, проводиться в місцях їх стоянки або в початкових, проміжних чи кінцевих пунктах маршруту, з дотриманням вимог абзацу першого пункту 21 статті 11 Закону України "Про міліцію" ( 565-12 ).
{ Пункт 1 розділу II в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ N 697 ( z0016-09 ) від 30.12.2008 }
Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Ст. 6 Закону України «Про інформацію» зазначає, що право на інформацію забезпечується зокрема обов'язком суб'єктів владних повноважень інформувати громадськість та засоби масової інформації про свою діяльність і прийняті рішення.
Ст. 5 Закону України «Про доступ до публічної інформації» передбачає надання інформації за запитами на інформацію.
Керуючись ст. 40 Конституції України, ст. 6 Закону України «Про інформацію», ст.5-7 Закону України «Про звернення громадян», ст. 5 Закону України «Про доступ до публічної інформації» прошу письмово у встановлений законодавством строк надати мені відповідь на такі питання:

1. Якщо наказ МВС №534 від 13.10.2008 суперечить законам України та ПДР, то що з них має вищу юридичну силу?
2. Який нормативно-правовий акт зобов’язує водія надати транспортний засіб працівнику ДАІ для перевірки технічного стану?
3. Яким нормативно-правовим актом надано право проводити технічний огляд маршрутних транспортних засобів під час їх експлуатації у проміжках між техоглядами у місті Мелітополі?
4. Яке звання у інспектора ДАІ повинно бути, щоб він мав право проводити технічний огляд маршрутних транспортних засобів під час їх експлуатації у проміжках між техоглядами у місті Мелітополі?
5. Яким нормативно-правовим актом регламентована процедура огляду інспектором ДАІ транспортного засобу відповідно до законодавства?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 19 июл 2011, 20:13 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 06 апр 2011, 10:59
Сообщений: 148
Авто: Mercedes Benz 208D
Мелитопольское ГАИ не ответило на информационный запрос.
**********************
запрос
Изображение Изображение
***********************
зато Киев ответил!!!!!!!!!!!
Изображение Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 76 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 8


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: