 |
Постоялец |
Зарегистрирован: 20 сен 2010, 15:25 Сообщений: 219
Авто: opel
Город: Киев
|
Написав такі заяву і скаргу. Початок різний, а по змісту однакові. Коментуйте ) Заява прокурору

Сообщение, не относящиеся к теме
Прокурору Запорізької області Павлову В'ячеславу Володимировичу 69057, м. Запоріжжя, вул. Матросова, 29а Громадянина Кузькіна ХХХХХХ що проживає за адресою: _________________________. Тел. _____________
З А Я В А Мої конституційні права і свободи були грубо порушені рішенням суду по справі про адміністративне правопорушення № 2–«а»-10056/2011 р., 27 квітня 2011 року Мелітопольського міськрайонного суду Запорізької області у складі: головуючого – судді Міщенко Т.М., при секретарі – Раюшкіній І.І. 27 квітня було проголошено неповну постанову, яка містить тільки вступну та резолютивну частини. Після цього я був змушений їхати на заробітки різноробочим так як потрібні були гроші для існування і для допомоги батькам-пенсіонерам. Повну постанову мав змогу забрати і ознайомитися лише 30 травня. Прошу врахувати ці обставини, які пояснюють затримку мого звернення. У суді встановлено факт порушення Правил дорожнього руху (ПДР) і винесено постанову виключно за фактом порушення ПДР без з’ясування моєї винуватості, а саме (цитата із постанови): «Таким чином судом встановлено, що Кузькін О.В. допустив порушення Правил дорожнього руху, а саме на автобусі, який використовується для перевезення пасажирів встановлено ресори, які не відповідають моделі транспортного засобу та є непередбачені конструкцією переміщення деталей рульового керування. Суд вважає, що позивач притягнений до адміністративної відповідальності у відповідності з законом за ст. 121 ч. 2 КпАП України.» Я вважаю постанову такою, яку винесено із суттєвим порушенням чинного законодавства. Адже судом не з’ясовано, чи було вчинене адміністративне правопорушення, чи підлягає вчинене правопорушення під ознаки адміністративного. Судом з’ясовано лише факт правопорушення, що не є достатнім для винесення справедливого рішення.
Цитата із закону: Адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Тобто у адміністративному правопорушенні дія має бути протиправна а також винна. Саме винність, тобто умисність чи необережність, встановлює чи є порушення адміністративним і чи повинен порушник нести передбачену адміністративну відповідальність. КпАП статтями 10, 11 дано роз’яснення щодо розуміння винності у правопорушенні:
Стаття 10. Вчинення адміністративного правопорушення умисно
Адміністративне правопорушення визнається вчиненим умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала її шкідливі наслідки і бажала їх або свідомо допускала настання цих наслідків.
Стаття 11. Вчинення адміністративного правопорушення з необережності
Адміністративне правопорушення визнається вчиненим з необережності, коли особа, яка його вчинила, передбачала можливість настання шкідливих наслідків своєї дії чи бездіяльності, але легковажно розраховувала на їх відвернення або не передбачала можливості настання таких наслідків, хоч повинна була і могла їх передбачити.
Факт того, що я не мав умисності керувати ТЗ із несправностями встановлений тим, що перед виїздом із станції, я виконав пункт 2.3.а ПДР: а) перед виїздом перевірити і забезпечити технічно справний стан і комплектність транспортного засобу, правильність розміщення та кріплення вантажу; ТЗ було перевірено механіком і допущено до маршруту як технічно справний, що підтверджується подорожнім листом із печаткою і підписом механіка. Інспектор також склав протокол і виніс постанову, яка долучена до справи, на директора ПП «Дизель ТД» Березовського ТЗ про те, що ТЗ був випущений на лінію технічно несправним. Тобто на механіка було покладено обов’язок проведення технічного огляду і встановлення відповідності ТЗ правилам і нормам, він є фахівцем у автомобільній механіці і мав помітити технічні несправності і заборонити випуск ТЗ на лінію. Саме правопорушення механіка із ознаками умисності чи необережності стало причиною невинного порушення ПДР мною. Варто зазначити, що я у дорозі помітив збільшений незначний люфт у рульовому керуванні, але не міг знати чи є він допустимий (<10 градусів) чи ні, тому, вважаючи, що люфт є допустимий, про всяк випадок, вирішив поїхати на станцію для огляду щодо люфту. При цьому фактичного перевезення пасажирів не здійснював, що підтверджується моїми показами та показами інспектора. При технічному огляді, що проводився при оформленні протоколу, не було виявлено перевищення люфту у рульовому керуванні, проте було виявлено «непередбачені конструкцією переміщення деталей рульового керування». Згідно ПДР це є різні несправності: 31.3. Забороняється експлуатація транспортних засобів згідно із законодавством: 31.4.2. Рульове керування: а) сумарний люфт у рульовому керуванні перевищує такі граничні значення: Автобуси з дозволеною максимальною масою до 5 т - 10 градусів. б) є не передбачені конструкцією відчутні взаємні переміщення деталей і вузлів рульового керування або переміщення їх відносно кузова (шасі, кабіни, рами) транспортного засобу; нарізні з'єднання не затягнуті або надійно не зафіксовані; Навіть помітивши незначний люфт рульового керування, що само по собі не є несправністю бо допускається люфт < 10 градусів, - я не міг знати чи здогадуватися, що існують якісь інші несправності, а саме ті, які були виявлені при огляді. Всі вище викладені факти підтверджують відсутність складу умисності у тому, що я керував ТЗ із несправностями, виявленими під час технічного огляду. Відсутній також склад необережності у керуванні ТЗ із вказаними несправностями. Адже огляд механіка і підтвердження справності ТЗ переконали мене у тому, що ТЗ находиться у справному стані. Переобладнання ресори і переміщення деталей рульового керування ніяк не проявлялися під час керування ТЗ і не могли бути виявлені мною шляхом візуальної перевірки. Тому вважаю, що постанову винесено із порушеннями чинного законодавства. Судом не були з’ясовані обставини, що мають критичне значення для прийняття справедливого рішення, чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винен водій у правопорушенні, - що стало причиною незаконного притягнення до відповідальності.
Прохаю провести перевірку вказаних недоліків, які призвели до неправильного вирішення справи, і назначити повторний розгляд справи іншим суддею чи виконати інші дії щодо захисту моїх конституційних прав і свобод.
Про результати розгляду моєї заяви прошу повідомити мене письмово за наступною адресою ____________________________________________.
Додатки: 1. Копія повного рішення суду від 27 квітня 2011 р. (ХХХ сторінок) 2. …. 7 червня 2011 О.В. Кузькін
Скарга в апеляційний суд

Сообщение, не относящиеся к теме
Голові апеляційного суду Запорізької області Городовенку Вiктору Валентиновичу 69005, м. Запорiжжя, пр-т Ленiна, 162 Громадянина Кузькіна ХХХХХХ що проживає за адресою: _________________________. Тел. _____________ СКАРГА Відповідно до Конституції України, статтями 55, 64, я маю право оскаржити рішення суду по справі про адміністративне правопорушення № 2–«а»-10056/2011 р., 27 квітня 2011 року Мелітопольського міськрайонного суду Запорізької області у складі: головуючого – судді Міщенко Т.М., при секретарі – Раюшкіній І.І.
Стаття 55. Права і свободи людини і громадянина захищаються судом. { Офіційне тлумачення частини першої статті 55 див. в Рішенні Конституційного Суду N 9-зп від 25.12.97 }
Кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
Стаття 64. Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України.
Офіційне тлумачення частини першої статті 55: 1. Частину першу статті 55 Конституції України треба розуміти так, що кожному гарантується захист прав і свобод у судовому порядку. Суд не може відмовити у правосудді, якщо громадянин України, іноземець, особа без громадянства вважають, що їх права і свободи порушені або порушуються, створено або створюються перешкоди для їх реалізації або мають місце інші ущемлення прав та свобод.
2. Відмова суду у прийнятті позовних та інших заяв, скарг, оформлених відповідно до чинного законодавства, є порушенням права на судовий захист, яке згідно зі статтею 64 Конституції України не може бути обмежене.
27 квітня було проголошено неповну постанову, яка містить тільки вступну та резолютивну частини. Після цього я був змушений їхати на заробітки різноробочим так як потрібні були гроші для існування і для допомоги батькам-пенсіонерам. Повну постанову мав змогу забрати і ознайомитися лише 30 травня. Прошу врахувати ці обставини, які пояснюють затримку мого звернення. У суді встановлено факт порушення Правил дорожнього руху (ПДР) і винесено постанову виключно за фактом порушення ПДР без з’ясування моєї винуватості, а саме (цитата із постанови): «Таким чином судом встановлено, що Кузькін О.В. допустив порушення Правил дорожнього руху, а саме на автобусі, який використовується для перевезення пасажирів встановлено ресори, які не відповідають моделі транспортного засобу та є непередбачені конструкцією переміщення деталей рульового керування. Суд вважає, що позивач притягнений до адміністративної відповідальності у відповідності з законом за ст. 121 ч. 2 КпАП України.» Я вважаю постанову такою, яку винесено із суттєвим порушенням чинного законодавства. Адже судом не з’ясовано, чи було вчинене адміністративне правопорушення, чи підлягає вчинене правопорушення під ознаки адміністративного. Судом з’ясовано лише факт правопорушення, що не є достатнім для винесення справедливого рішення.
Цитата із закону: Адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Тобто у адміністративному правопорушенні дія має бути протиправна а також винна. Саме винність, тобто умисність чи необережність, встановлює чи є порушення адміністративним і чи повинен порушник нести передбачену адміністративну відповідальність. КпАП статтями 10, 11 дано роз’яснення щодо розуміння винності у правопорушенні:
Стаття 10. Вчинення адміністративного правопорушення умисно
Адміністративне правопорушення визнається вчиненим умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала її шкідливі наслідки і бажала їх або свідомо допускала настання цих наслідків.
Стаття 11. Вчинення адміністративного правопорушення з необережності
Адміністративне правопорушення визнається вчиненим з необережності, коли особа, яка його вчинила, передбачала можливість настання шкідливих наслідків своєї дії чи бездіяльності, але легковажно розраховувала на їх відвернення або не передбачала можливості настання таких наслідків, хоч повинна була і могла їх передбачити.
Факт того, що я не мав умисності керувати ТЗ із несправностями встановлений тим, що перед виїздом із станції, я виконав пункт 2.3.а ПДР: а) перед виїздом перевірити і забезпечити технічно справний стан і комплектність транспортного засобу, правильність розміщення та кріплення вантажу; ТЗ було перевірено механіком і допущено до маршруту як технічно справний, що підтверджується подорожнім листом із печаткою і підписом механіка. Інспектор також склав протокол і виніс постанову, яка долучена до справи, на директора ПП «Дизель ТД» Березовського ТЗ про те, що ТЗ був випущений на лінію технічно несправним. Тобто на механіка було покладено обов’язок проведення технічного огляду і встановлення відповідності ТЗ правилам і нормам, він є фахівцем у автомобільній механіці і мав помітити технічні несправності і заборонити випуск ТЗ на лінію. Саме правопорушення механіка із ознаками умисності чи необережності стало причиною невинного порушення ПДР мною. Варто зазначити, що я у дорозі помітив збільшений незначний люфт у рульовому керуванні, але не міг знати чи є він допустимий (<10 градусів) чи ні, тому, вважаючи, що люфт є допустимий, про всяк випадок, вирішив поїхати на станцію для огляду щодо люфту. При цьому фактичного перевезення пасажирів не здійснював, що підтверджується моїми показами та показами інспектора. При технічному огляді, що проводився при оформленні протоколу, не було виявлено перевищення люфту у рульовому керуванні, проте було виявлено «непередбачені конструкцією переміщення деталей рульового керування». Згідно ПДР це є різні несправності: 31.3. Забороняється експлуатація транспортних засобів згідно із законодавством: 31.4.2. Рульове керування: а) сумарний люфт у рульовому керуванні перевищує такі граничні значення: Автобуси з дозволеною максимальною масою до 5 т - 10 градусів. б) є не передбачені конструкцією відчутні взаємні переміщення деталей і вузлів рульового керування або переміщення їх відносно кузова (шасі, кабіни, рами) транспортного засобу; нарізні з'єднання не затягнуті або надійно не зафіксовані; Навіть помітивши незначний люфт рульового керування, що само по собі не є несправністю бо допускається люфт < 10 градусів, - я не міг знати чи здогадуватися, що існують якісь інші несправності, а саме ті, які були виявлені при огляді. Всі вище викладені факти підтверджують відсутність складу умисності у тому, що я керував ТЗ із несправностями, виявленими під час технічного огляду. Відсутній також склад необережності у керуванні ТЗ із вказаними несправностями. Адже огляд механіка і підтвердження справності ТЗ переконали мене у тому, що ТЗ находиться у справному стані. Переобладнання ресори і переміщення деталей рульового керування ніяк не проявлялися під час керування ТЗ і не могли бути виявлені мною шляхом візуальної перевірки. Тому вважаю, що постанову винесено із порушеннями чинного законодавства. Судом не були з’ясовані обставини, що мають критичне значення для прийняття справедливого рішення, чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винен водій у правопорушенні, - що стало причиною незаконного притягнення до відповідальності.
Прохаю провести перевірку вказаних недоліків, які призвели до неправильного вирішення справи, і назначити повторний розгляд справи іншим суддею чи виконати інші дії щодо захисту моїх конституційних прав і свобод.
Про результати розгляду моєї скарги прошу повідомити мене письмово за наступною адресою ____________________________________________.
Додатки: 1. Копія повного рішення суду від 27 квітня 2011 р. (ХХХ сторінок) 2. …. 7 червня 2011 О.В. Кузькін
|
|